Samaa mieltä. Tosin Pullamössöllähän toimii yv:t ja ainakin minä olen ilmoittanut että voisi omat varauksensa ilmoittaa minulle yv:nä. Eipä ole sitten minkään näköistä vastausta kuulunut. Mutta munkin puolesta joku varamanageri saa halutessaan ottaa homman haltuun.Viestin lähetti Black Adder
Haluaiskohan joku varamanageri, joka ei enää ole toiminnassa mukana, ottaa Pullamössön varaukset hoidettavakseen? Vaikka ihan vasurilla, niin olis joku roti hommassa ja saataisiin täydet joukkueet.
Viestin lähetti Ghost
Mutta muiden mielipiteitäkin kaivataan.
Viestin lähetti Markus91
Kuten tuossa jo totesin, hyvä idea, mutta tuossa oma ehdotukseni: Ensimmäisellä kierroksella on yksi äänestys, josta vaikkapa 12 eniten ääniä saaneet joukkueet pääsee jatkoon. Toisella kierroksella sama systeemi, yksi äänestys, vaikka 4 pääsee jatkoon. Kolmannella kierroksella edelleen yksi äänestys, 2 parasta finaaliin. Näin tulisi 4 kierrosta, ja kuukaudessa saataisiin selville voittaja, kun äänestysaikaa olisi yksi viikko. Mitäs sanotte?
Viestin lähetti Markus91
Sovitaanko myös semmoinen että kokoonpanojen muuttaminen äänestyksen alkamisen jälkeen ei ole sallittua. Ja se että me GM:t ei mainosteta omaa joukkuettamme siellä äänestyksessä, emmekä oikeastaan keskustele siellä.
Viestin lähetti pancor
Eli sijoitetaanko myyntipuheet sitten tuonne joukkue-esittely ketjuun?
Hyvä ajatus. Ja myönnettäkööt että mäkin pidän noita myyntipuhejuttuja vähän turhana mutta kyllä jossain kokoonpanon yhteydessä pitäisi olla mahdollisuus hieman kertoa miksi juuri senlaisen joukkueen on rakentanut. Tässä on havaittavissa selkeitä juttuja, yksi panostaa tuohon, toinen tuohon. Joten sitä oman toiminnan logiikkaa pitäisi saada selittää.Viestin lähetti Ghost
Mutta muiden mielipiteitäkin kaivataan.
Viestin lähetti Nikke
Myönnettäkööt että mäkin pidän noita myyntipuhejuttuja vähän turhana mutta kyllä jossain kokoonpanon yhteydessä pitäisi olla mahdollisuus hieman kertoa miksi juuri senlaisen joukkueen on rakentanut. Tässä on havaittavissa selkeitä juttuja, yksi panostaa tuohon, toinen tuohon. Joten sitä oman toiminnan logiikkaa pitäisi saada selittää.