NHL Entry Draft -seurantaketju

  • 169 593
  • 864

katariina

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NCAA
nakyi muuten askon pienta juttua Kazem Nadrista (?) jossa iskee maalin kun Ryan Ellis kentalla. Naytti tippuvan tuo paita hanen paaltaan, oli kuin liehuva viitta. Nopeasti vilkaistuna.
 

Molkke

Jäsen
Leafs. Toiveissa olisi Kulikov. Omissani siis.

Toivottavasti tuo Nadri video ei vihjaillut mitään...tai jos vihjaili niin ei toteudu. Pääjärvi-Svenssonkin olisi hyvä hyvä.
 

Suhosen-Sakot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blue Jackets
Ottakaa nyt pian se Pääjärvi, niin meillä menee naamat ihan mutkalle kateudesta
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Niin Kassianilla oli selässä tatuointi jossa oli jotain respect-juttuja hänen isälleen, joka kuoli Kassianin ollessa 7-vuotias. Ainakin isäpapan elinvuodet siinä oli (1957-1998) johonkin ristin varteen taiteiltu. Itse olen aika vaikuttunut Kassianista, ja ellei Kings olisi varannut viidentenä, olisin melkein toivonut Losin ottavat Kassianin. Onnittelen jo etukäteen sitä joukkuetta, joka Kassianin lopulta varaa. Hän ja MPS ovat mun suurimmat mielenkiinnon kohteeni tässä draftin ykköskierroksen lopulla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!IIIIIII!!!!!

Pelaaja jonka ihan viimeiseksi olisin halunnut. Toisaalta ehkä hyvä, ettei ollut Ruotsalainen.
 

Mounir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Burke löi kyllä ilmat pihalle ottaessaan Kadrin, siis mitä pirua... No nyt Oilersille jää ainakin hyvä jätkä 10 varaukses :)
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Nyt Burke yllätti. En olisi ikinä uskonut, että hän valitsisi Kadrin, mutta en todellakaan valita. Paljon parempi näin kuin Jared Cowen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Burke jutteli tuon Ottawan GM:n kanssa.

- You wan't Kadri?
- Yeah
- Ok, we're gonna pick him


Tai jotakuinkin noin..
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Hieno keskustelu Burken ja Murrayn välillä.

BB: "You want Kadri?"

BM: "Yeah."

BB: "We pick him."
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sen mitä pikaiseen tuota Phillyn palkka tilannetta katselin, niin vaikuttaisi siltä ettei heidän tarvitse tehdä mitään siirtoja saadakseen Pronger mahtumaan joukkueeseen. Pronger on vain 2 miljoonaa Lupulia kalliimpi, ja ennen treidiä Phillyn cap oli karvan verran alle 50 miljoonaa (toki esim emery puuttuu tuosta hockeybuzzin taulukosta). Halvoilla maalivahdeilla homma siis taitaa toimia Phillyn kannalta näinkin.

No jopas Lupulin palkannousu jäi tässä draivissa huomioimatta, mikä hivenen tasoitteleekin tilannetta. Itse vain näkisin Knublellekkin tarvetta veteraanina ja sormuksen haltijana maalin edustalla häärimässä. Toki Prongerin myötä sitä kaivattua kokemusta tuli mukavasti, mutta jos tässä menestystä haetaan niin sitä todellakin tarvitaan. Lisäksi kakkosveska ja yksi lisäpakki ovat niitä pakko signauksia tosin halpoja sellaisia. Toki kenestä sitä sitten luopuisi...niinpä...Jonesin tilalle voisi koittaa halvempaa etsiskellä, mutta helpommin sanottu kuin tehty.
 

Suhosen-Sakot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blue Jackets
Mahtava mies toi Burke :D
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Burken ilmeitä lukemalla viimeseltä puolelta tunnilta voitaneen todeta, että hermot meni, kun Schenniä ei saatu, sen jälkeen yritettiin kiristää Ottawalta pickiä, koska Toronton suunnitelmiin ei Kadri kuulunut. Ottawa ei syöttiin tarttunut, joten kiukutellaan loppuun asti ja draftataan väärä kaveri :)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt Burke yllätti. En olisi ikinä uskonut, että hän valitsisi Kadrin, mutta en todellakaan valita. Paljon parempi näin kuin Jared Cowen.

Jep ja ollut polvenkorkusesta Montreal fani. Itse en ainakaan ole todellakaan tyytyväinen, mutta ei auta itkut markkinoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös