NHL Entry Draft 23.6.2018 – liveseuranta

  • 84 333
  • 665
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Colorado näköjään poimii kaikki tän kierroksen suomalaiset. Ranta meni Avsiin Rantasen seuraksi :)
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Marcus Karlberg Blue Jacketsiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pitää laittaa exceliin muistutus kuittailla @Lico lle kun Nordgren pelaa NHL:ssä ja Wise ei. :)

Hyvä, laita ihmeessä. Yhtä kaukana Wise on NHL-paikasta mun papereissa kuin Nordgren, mutta puutteet on sentteri-poolissa, ei laitahyökkääjissä.

Lauko, Hutsko nyt esimerkkeinä olisin ottanut aikaisemmin kuin Nordgrenin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mutta kun Nordgren on suomalainen ja Wise jenkki, niin Wise tulee pelaan NHL:ssä ja Nordgren ei.

Jakub Laukon mä mielummin olisin ottanut. Ei ole jenkki eikä kanukki, mutta jatka vaan kolmannella viestillä.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Karlberg 173cm. Näkyy selvästi, miten rohkeammin joukkueet uskaltavat nykyään varata näitä lyhyempiäkin kavereita.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Seth Barton Detroitiin.
 

Knap

Jäsen
Nämä on aina yhtä ihmeellisiä varauksia. Karlberg ennustettu ihan draftin lopu päähän, mutta silti siihen pitää tuhlata 3. kierroksen varaus. Ehkä joku sen ottaa ennen vaikka Cbjn seuraavaa vuoroa, mutta ei se voi olla niin merkittävä prospecti, että sillä olisi suurta merkitystä.

Viaplaylla mainoksille taas, kerittiinhän tässä n. 3 varausta katsoa.
 
Nyt on tullut muutama yllttävämpi nimi putkeen. Kukahan olisi seuraava suomalainen? Kenties joku yli-ikäinen yllättäjä esim. Vehviläisen Wayne.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bulat Shafigullin --> Los Angeles
Riley Stotts --->Toronto
Jesper Eliasson --->Detroit
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lukas Dostal Anaheimiin.
 

TaiDoumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SashanPantterit
LA oli rohkeana ja nappasi tuon Shafigullinin. Toivoin, että olisi pudonnut Floridalle asti tuonne 6. kierrokselle, kun aiemmin ei ole vuoroja.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Piti ja piti mennä. Nordgrenin suurin puute on liike ja sen perusteella mitä itse olen kaveria nähnyt eli vähän, niin olisin muutaman oman suosikin tuohon mielummin valinnut. Ei se koko siihen mielipiteeseen vaikuta eikä kansallisuuskaan.

Minä taas hieman tuuletin kotona tämän varauksen jälkeen. Noin 10 peliä nähtynä tältä kaudelta ja oli mielestäni todella hyvä käytännössä kaikissa näkemissäni peleissä. Ja tärkein taito, osaa tehdä maaleja. Luistelu toki pieni ongelma, mutta ei mikään katastrofi.

Disclaimerina tosin, että en tunne muita pelaajia tarpeeksi hyvin, jotta pystyisin arvioimaan, kannattiko Nordgren varata juuri tuolla sijalla vai ei.
 
Wild jatkaa ylipainoisten ja huippulupaavien venäläisten varaamista. Hovanov menee monella tapaa samaan muottiin pari vuotta sitten varatun Sokolovin kanssa. Alkuun puhuttiin top 10 -kaverista ja kauden edetessä putoaa ja putoaa, ja putoaa Wildin syliin.
 

torskine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, NHL
Vehviläinen ei olisi huono veto esim. Kojooteille Raannan seuraksi, tai Tampaan.

Edit. Jets olisi myös hyvä osoite Vehviläiselle. Hellebuyickia stunttaamaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Linus Karlsson ---> San Jose
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Minä taas hieman tuuletin kotona tämän varauksen jälkeen. Noin 10 peliä nähtynä tältä kaudelta ja oli mielestäni todella hyvä käytännössä kaikissa näkemissäni peleissä. Ja tärkein taito, osaa tehdä maaleja. Luistelu toki pieni ongelma, mutta ei mikään katastrofi.

Disclaimerina tosin, että en tunne muita pelaajia tarpeeksi hyvin, jotta pystyisin arvioimaan, kannattiko Nordgren varata juuri tuolla sijalla vai ei.

Enemmän mä luotan muiden näkemykseen Nordgrenista kuin omaan, mutta tykkään myös noista parista muustakin, jotka nyt meni jo. Hutsko taitaa vielä olla vapaana.
 

Tornados

Jäsen
Mielestäni Anaheim onnistunut erinomaisesti kaikissa valinnoissa.

Lundeström 23.
Groulx 54.
McLaughlin 79.
Dostal 85. (omissa papereissani paras maalivahti)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös