Pitää laittaa exceliin muistutus kuittailla @Lico lle kun Nordgren pelaa NHL:ssä ja Wise ei. :)
Mutta kun Nordgren on suomalainen ja Wise jenkki, niin Wise tulee pelaan NHL:ssä ja Nordgren ei.
Liekkö nuo mainoskatkot ihan muista kuin viasatista riippumattomia. Jenkki streamissa nimittäin jatkuvaan myös mainoksilla.Viaplaylla mainoksille taas, kerittiinhän tässä n. 3 varausta katsoa.
Lenni Killinen.Nyt on tullut muutama yllttävämpi nimi putkeen. Kukahan olisi seuraava suomalainen? Kenties joku yli-ikäinen yllättäjä esim. Vehviläisen Wayne.
Piti ja piti mennä. Nordgrenin suurin puute on liike ja sen perusteella mitä itse olen kaveria nähnyt eli vähän, niin olisin muutaman oman suosikin tuohon mielummin valinnut. Ei se koko siihen mielipiteeseen vaikuta eikä kansallisuuskaan.
Minä taas hieman tuuletin kotona tämän varauksen jälkeen. Noin 10 peliä nähtynä tältä kaudelta ja oli mielestäni todella hyvä käytännössä kaikissa näkemissäni peleissä. Ja tärkein taito, osaa tehdä maaleja. Luistelu toki pieni ongelma, mutta ei mikään katastrofi.
Disclaimerina tosin, että en tunne muita pelaajia tarpeeksi hyvin, jotta pystyisin arvioimaan, kannattiko Nordgren varata juuri tuolla sijalla vai ei.