NHL Entry Draft 2019

  • 571 972
  • 2 111

Nick Neim

Jäsen
Nyt joku saa avata hitaalle hämäläiselle, että miten ihmeessä joku saa taiteltua turkulaisten luokattoman viisikkopelin Kakon niskaan. Tai siis miten se saadaan Kakon kannalta heikentäväksi tekijäksi, että 5vs5-pelin käytännössä ainoat vaaranpaikat aiheutuivat muista kentällisistä poikkeavilla yksilösuorituksilla, joissa asialla oli pääasiassa Kakko tai Palve. Se kertoo mielestäni hyvinkin oleellisen sekä Kakosta, että turkulaisten pelitavasta ja valmennuksesta.

Pidän sitä hieman outona ajatuksena, että draftia ajatellessa arvioidaan yksilön sijasta esimerkiksi joukkueen pelitapaa ja arvioidaan, että viisikkopeli ei toimi. Toki jos olettaa 5vs5-pelin toimimattomuuden johtuneen Kakosta, voi arviota ja nostoa pitää reiluna. Tosin en kyllä osannut katsoa sitten peliä oikein, koska minä en nähnyt, että yhteispelin toimimattomuus tai tehoton 5vs5-peli olisi ollut Kakosta johtuvaa.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Kertoisko joku viisaampi että miten diabetes tai keliakia vaikeuttaa ammattiurheilijuutta?

Liikunta lisää tyypillisesti insuliinin tarvetta, käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että asia vaan pitää huomioida esim. erätauolla mitataan verensokeri ja tuskin esim. insuliinipumpun kanssa pystyy jääkiekkoa pelaamaan, joten voi olla, että otetaan joku nopeavaikutteinen insuliini ennen peliä ja tarvittaessa vielä erätauolla. Etenkin nuorella tuo voi olla ongelmallista kun sairauden hoitaminen voi olla vielä aika hakusessa. Olettaisin, että jos jotain haasteita tulee niin se liittyy nimenomaan verensokeritasapainon hallintaan ja riskit ovat tietysti liian alhainen verensokeri tai liian korkea, joka voisi vaikuttaa suoritustasoon. Toisaalta kokemuksen myötä noita oireita varmaan tunnistaa aika hyvin, sekä mite enemmän noita pelejä nyt tulee korkealla tasolla niin osaa luultavasti paljon paremmin valmistautua peleihin.

Käytännössä nuorella ihmisellä diabeteksen ei pitäisi vielä hirveästi haitata elämää, etenkin kun esim. liittänäissairauksista sydän ja verenpainetaudit pysyvät kurissa liikunnalla ja todennäköisesti terveellisellä ruokavaliolla. Myöhemmin voi toki muita ongelmia tulla, esim. aivohalvauksen riski on suurentunut diabeetikoilla sekä, esim. silmäsairaudet.

Kuitenkin diabeetikkoja löytyy laajalta rintamalta eri lajeista ja osa näistä on vielä ollut lajinsa ehdottomalla huipulla. Mikäli hoitotasapaino on hyvä, niin en kyllä itse näe mikä asia tuossa olisi ongelma. Tämä toki asettaa haasteita urheilijalle, mutta kun kokemusta Kakollakin taisi olla jo useiden vuosien ajalta niin en ihan nyt tiedä vaikuttaako tuo edes draftiin. Tärkeää on oppia tuntemaan miten se oma keho toimii ja sitten hoito ja ruoka suhteuttaa siihen.
 
Tuossa olisi opinnäytetyö aiheesta, yhteenvetona on, että haastattelutulosten perusteella 1-tyypin diabeteksen ja huippu-urheilun yhteensovittaminen on haastavaa.

https://www.theseus.fi/handle/10024/74436
Niinkin laajan tutkimuksen kuin AMK opinnäytetyön löysit lähteeksi. Toki tuohan se diabetes tietenkin jotain haasteita mutta ei se mikään este ole (varsinkaan enää) urheilu-uralle. Nytkin huipputasolla jääkiekkoa pelaa esimerkiksi Max Domi. Tuskin myöskään vaikuttaa mitenkään Kakon varausnumeroon.

Parempi pelaaminen. Täytyy muistaa, että nyt puhutaan ikäluokan maailman parhaista pelaajista eli odotusten täytyy myös olla kovia. Kehuin Kakkoa pelisarjan alussa ja tämän jälkeen mielestäni suoritukset heikkenivät. Tuolla pelillä ei vaan enää pärjätä esimerkiksi Hughesiin (ja mun mielestä lähellä rupeaa olemaan muitakin) verrattuna.

Kokonaiskuvassa siis mielestäni: Barkov.....Laine..Kakko.....Rantanen.
Melkein maali per peli tahti ei siis riitä. Vertailu eri vuonna pelanneiden kesken on toki hankalaa mutta vähän jää sellainen tunne, että ei pääse Barkovin tai Laineen ohi koska pelasivat Tapparassa.
 

Tornados

Jäsen
Niinkin laajan tutkimuksen kuin AMK opinnäytetyön löysit lähteeksi. Toki tuohan se diabetes tietenkin jotain haasteita mutta ei se mikään este ole (varsinkaan enää) urheilu-uralle. Nytkin huipputasolla jääkiekkoa pelaa esimerkiksi Max Domi. Tuskin myöskään vaikuttaa mitenkään Kakon varausnumeroon.


Melkein maali per peli tahti ei siis riitä. Vertailu eri vuonna pelanneiden kesken on toki hankalaa mutta vähän jää sellainen tunne, että ei pääse Barkovin tai Laineen ohi koska pelasivat Tapparassa.

Eiköhän urheijoiden haastattelut jotain kerro diabeteksen haasteista. Väitinkö jossain vaiheessa, että huippu-urheilu olisi mahdotonta? Itse arvioisin sairauden riskitekijäksi, jolla on pieni merkitys pelaajan tulevaisuuden potentiaalin arvioinnissa. Riskitekijänä sairautta kuitenkin pidän.

Olen enemmänkin TPS:n kuin Tapparan kannattaja, mutta pyrin arvioinneissani objektiivisuuteen. Kuten edellä totesin pidän kuitenkin yhden kauden näyttöjä hieman riittämättöminä pelaajan potentiaalin arvioinneissa. Liian paljon vaikuttavat myös pelikaverit ja valmennus yms. muut pelaajasta riippumattomat seikat.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Haasteellisuudesta ei lienee epäselvyyttä, huippu-urheilijan elämä itsessään on jo erittäin iso haaste. Lähinnä oleellista olisi, että vaikuttaako diabetes lähtökohtaisesti urheilijan suorituskykyyyn ja vastaus vaikuttaisi olevan ei, vaikka se ylimääräisiä haasteita luo, kuten esim. myös tuo keliakia. Ei varmaan mukavaa ole istua ripulilla, jos erehtyy gluteenia syömään ennen peliä.
 
Eiköhän urheijoiden haastattelut jotain kerro diabeteksen haasteista. Väitinkö jossain vaiheessa, että huippu-urheilu olisi mahdotonta? Itse arvioisin sairauden riskitekijäksi, jolla on pieni merkitys pelaajan tulevaisuuden potentiaalin arvioinnissa. Riskitekijänä sairautta kuitenkin pidän.

Olen enemmänkin TPS:n kuin Tapparan kannattaja, mutta pyrin arvioinneissani objektiivisuuteen. Kuten edellä totesin pidän kuitenkin yhden kauden näyttöjä hieman riittämättöminä pelaajan potentiaalin arvioinneissa. Liian paljon vaikuttavat myös pelikaverit ja valmennus yms. muut pelaajasta riippumattomat seikat.
Otanta on tuossa hyvin pieni mutta totta kai se haastetta tuo mutta ei kuitenkaan lääkäreiden mukaan vaikuta urheiluun, tarkkana kuitenkin pitää urheilijan olla. Näin ollen se riskitekijä on niin pieni, että hankala nähdä sen vaikuttavan noissa arvioinneissa yhtään.

Joukkue heitto meni siis aivan metsään. Objektiivisuuteen on aina hyvä pyrkiä ja olen samaa mieltä, että yksi kausi on riittämätön pelaajan potenttiaalin arviointiin. Samoin myös eri kausien U18-pelaajien vertailu on samoista syistä hankalaa.
 

Pewros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Eikä se Laine tai Rantanenkaan ihan huonoja olleet. Yksi kausikin on muuten sen verran pieni otanta, että olen jättämässä oman draftivertailuni takaa-alalle ja keskityn enemmän NHL:ään. Penkkiurheilijana ei vaan saa oikein millään riittävästi informaatiota pelaajien todellisesta tasosta. Skouteilla on aika paljon enemmän informaatiota kun he kuulevat pelaajia, näkevät harjoittelua ja keskustelevat valmentajien yms. kanssa.

Itselleni Kakon pudotuspelit olivat lievä pettymys ensimmäisten pelien jälkeen. 5 vs. 5- peli oli tehotonta ja yhteispeli ei toiminut riittävällä tasolla. Pelkästään liigakauden pelien perusteella pidän Barkovia selvästi parempana ja ehkä Laineenkin kautta parempana kuin Kakon. Toki on kiva, että Kakko pelannee vielä tällä kaudella ja kaikki vielä ainakin vähän viisastumme todellisen tason suhteen. Nyt kun Kakon sairaudet tulivat esille, niin vaaditaan älyttömän kovia otteita ykköspaikan valtaamiseksi. Heikommilla jatkopeleillä (veikkaan miesten MM-kisoja) kakkospaikkakin saattaa vaaraantua.
Mä en vain näe sellaista tilannetta, että Kakon kakkospaikka olisi jotenkin vaarantunut. On kaveri sellaiset näytöt laittanut pöytään. Mutta ei se Kakon vika ole jos koko joukkueessa yhteispelin pelaaminen on ongelma. Se on silloin valmennuksen ongelma.

Et kuitenkaan mitään vastaavia ongelmia U20 tasolla nähnyt Kakon kanssa.
 

Tornados

Jäsen
Mä en vain näe sellaista tilannetta, että Kakon kakkospaikka olisi jotenkin vaarantunut. On kaveri sellaiset näytöt laittanut pöytään. Mutta ei se Kakon vika ole jos koko joukkueessa yhteispelin pelaaminen on ongelma. Se on silloin valmennuksen ongelma.

Et kuitenkaan mitään vastaavia ongelmia U20 tasolla nähnyt Kakon kanssa.

En nähnyt. Siinä turnauksessa Kakon yhteispeli oli pikemminkin vahvuus kuin heikkous. Peli oli kuitenkin hyvin erilaista. Ainoa asia mitä tuossa nuorten turnauksessa jäin kaipaamaan oli lisää sähäkkyyttä ensimmäisiin potkuihin luistelussa. Kokonaisuutena turnaus oli kuitenkin mielestäni erittäin hyvä.

Vaikea tosiaan ulkopuolisena arvioida, että onko yhteispelin toimimattomuus pelkästään valmentajien vika vai onko vikaa myös pelaajissa.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Twiitin perusteella ilmeisesti tällä viikolla tulossa Bob McKenzien päivitetty draft ranking top 15. Lähinnä siis tuo top2 kiinnostaa, onko tilanne kenties muuttunut.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Twiitin perusteella ilmeisesti tällä viikolla tulossa Bob McKenzien päivitetty draft ranking top 15. Lähinnä siis tuo top2 kiinnostaa, onko tilanne kenties muuttunut.
Jännä tosiaan nähdä. Jos se vieläkin on yhtä selvästi Hughesille kuin tähän asti, niin eiköhän tuo ole aika selvä juttu sitten. Mutta jos hajontaa on ruvennut tulemaan vähänkään enemmän, niin sitten saadaan kyllä jännittää luultavasti ihan draftipäivään asti.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Twiitin perusteella ilmeisesti tällä viikolla tulossa Bob McKenzien päivitetty draft ranking top 15. Lähinnä siis tuo top2 kiinnostaa, onko tilanne kenties muuttunut.
Henk.koht veikkaan että ei ole muuttunut. Mutta sen verran luottoa Bob-setään löytyy että nyt tästä draftista ruvetaan puhumaan kahden hepan kisana. Mikä varmasti passaa TSN:älle kun ymärtääkseni niillä on MM-kisojen oikeudet ja jos siellä pelaa Kakko ja Hughs niin varmasti lisää mielenkiintoa noihin kisoihin.

Oma veikkaus on että Kakko on melkeen Hughsin rinnalla, mutta menääkseen ohi KK:n on pelattava hyvät aikuisten MM-kisat ja tietekin jos Hughs on kisoissa niin myös pelattava häntä paremmin. Tää on kuulkaas juoksuskaba jossa kärkikaksikko on rintarinnan ja vika kierros alkamassa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos nyt tässä vaiheessa laittaisin kymmenen ensimmäistä pelaajaa mielestäni järjestykseen paremmuuden sekä potentiaalin puolesta, näyttäisi lista tältä:

1. Jack Hughes
2. Kaapo Kakko
3. Bowen Byram
4. Alex Turcotte
5. Trevor Zegras
6. Vasili Podkolzin
7. Peyton Krebs
8. Matthew Boldy
9. Kirby Dach
10. Dylan Cozens

Jokainen näistä maistuisi meikäläiselle paitsi Cozens, mutta vahva luotto Oilersiin notta hänet varaavat.

5 sentteriä. Se on paljon se.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
8päivää lotteryyn

Ottawa 78peliä 62 pistettä
Kings 78 / 67
Devils 79 / 68
Sabres 79 / 72
Detroit 79 / 72
Rangers 78 / 75
Anaheim 80 / 76
Oilers 78 / 77
Canucks 79 / 78
Chicago 78 / 79
Minnesota 79 / 81
Florida 79 / 82
Flyers 79 / 82
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs lotteryn aikataulu on, eli milloin Suomen aikaa kolme ekaa pickiä on arvottu?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jokainen näistä maistuisi meikäläiselle paitsi Cozens, mutta vahva luotto Oilersiin notta hänet varaavat.

Mikäs vika Dylan Cozensissa? Pidetään kuitenkin konsensus top 10-varauksena. En osaa itse sanoa, kun en ole yhtäkään kokonaista peliä häneltä nähnyt. Raportit kertoo, että kyseessä on loistava luistelija ja erinomaisen laukauksen omaava voimahyökkääjä, joka pelaa hyvää 200 jalan peliä. Voi pelata sekä laidalla että keskellä. Tiedän, että keskustelupalstoilla on puhuttu peliälyssä olevan puutteita, mutta itselleni ei ole tullut yhtään ns. "virallista" raporttia vastaan jossa tuota pidettäisiin jotenkin selvänä heikkoutena?
 

ijuka

Jäsen
Mikäs vika Dylan Cozensissa? Pidetään kuitenkin konsensus top 10-varauksena. En osaa itse sanoa, kun en ole yhtäkään kokonaista peliä häneltä nähnyt. Raportit kertoo, että kyseessä on loistava luistelija ja erinomaisen laukauksen omaava voimahyökkääjä, joka pelaa hyvää 200 jalan peliä. Voi pelata sekä laidalla että keskellä. Tiedän, että keskustelupalstoilla on puhuttu peliälyssä olevan puutteita, mutta itselleni ei ole tullut yhtään ns. "virallista" raporttia vastaan jossa tuota pidettäisiin jotenkin selvänä heikkoutena?
Niin, peliälyhän se. Yleensä se peliäly ei näissä virallisissa raporteissa ole kovinkaan vahvasti esillä, kai koska se on vaikeaa scoutata. Samoin Turcotten peliälyä pidetään erittäin hyvänä.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi Bowen Byram muka niin paljon Ville Heinolaa parempi on. Oikeastaan pitää sanoa, että on todella vaikea käsittää Heinolan rankkausta ylipäänsä. Toivottavasti vetää hyvät u18-kisat.
 

Largo

Jäsen
Niin, peliälyhän se. Yleensä se peliäly ei näissä virallisissa raporteissa ole kovinkaan vahvasti esillä, kai koska se on vaikeaa scoutata. Samoin Turcotten peliälyä pidetään erittäin hyvänä.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi Bowen Byram muka niin paljon Ville Heinolaa parempi on. Oikeastaan pitää sanoa, että on todella vaikea käsittää Heinolan rankkausta ylipäänsä. Toivottavasti vetää hyvät u18-kisat.
Byram menee omissa listoissakin heti kärkikaksikon perään. Siinä on tuleva franchise-puolustaja jollekin seuralle. Todella sulava luistelija, hyvä laukaus ja pelisilmä. Muistuttaa Miro Heiskasta hyvin paljon. Cozens ja Dach menee @Lico listasta poiketen hieman aiemmin.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Niin, peliälyhän se. Yleensä se peliäly ei näissä virallisissa raporteissa ole kovinkaan vahvasti esillä, kai koska se on vaikeaa scoutata. Samoin Turcotten peliälyä pidetään erittäin hyvänä.

Mielenkiintoista tässä on se, että pelaajia scouttaavat tahot eivät osaisi nostaa tuota asiaa esille, mutta pelejä katsovat fanit näkevät puuttuvan peliälyn helposti? En väitä etteikö näin voisi olla, koska minulla ei ole kompetenssia lähteä esittämään mitään väitteitä pelaajasta/pelaajista, joita en ole nähnyt juurikaan pelaavan. Mielikuvia minulla kylläkin riittää mm. luetun ja videopätkien perusteella. Juuri esim. tuo Turcotte on noussut omaksi suosikikseni noilla perusteilla.

Ilmeisesti Cozensin peliäly ei ole niin huono, että se estäisi korkean varausvuoron, mutta vaikuttaako se sitten siihen ettei taistele aivan siellä kärkivarausten joukossa? Toisaalta esim. The Athleticin Scott Wheelerin helmikuussa laatimassa rankingissä Cozens oli nostettu kolmanneksi, kun taas Podkolzin oli hänen listallaan vasta sijalla 14. Tässä lyhyet lainaukset Wheelerin kommenteista koskien Cozensia ja Podkolzinia tuossa järjestyksessä:

"When he’s at his best, he has everything. He’s big, he can make plays off the rush because he’s a strong skater for his size, he can dictate an offensive zone shift with his puck protection skill off the cycle and he has excellent hands for a player of his size (which allows him to both escape traffic and finish plays around the crease). Once he sorts out some inconsistency issues offensively, he’s got a freakishly high ceiling.His two-way ability will quickly endear him to pro coaches, enabling that skill to take over because of the trust he will earn."

"My ranking differs because I believe the skills he lacks are the kind that you don’t see, the kind that work ethic can disguise. I don’t love his vision and I don’t love his decision making (he forces a lot of plays, to the detriment of his linemates)."
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mikäs vika Dylan Cozensissa? Pidetään kuitenkin konsensus top 10-varauksena. En osaa itse sanoa, kun en ole yhtäkään kokonaista peliä häneltä nähnyt. Raportit kertoo, että kyseessä on loistava luistelija ja erinomaisen laukauksen omaava voimahyökkääjä, joka pelaa hyvää 200 jalan peliä. Voi pelata sekä laidalla että keskellä. Tiedän, että keskustelupalstoilla on puhuttu peliälyssä olevan puutteita, mutta itselleni ei ole tullut yhtään ns. "virallista" raporttia vastaan jossa tuota pidettäisiin jotenkin selvänä heikkoutena?

Enkös listannut Cozensin kymmenen parhaan joukkoon?

Cozensin peliälyä ei kehuta missään versus useat muut, matseja olen nähnyt useamman tältä kaudelta ja useampaan otteeseen olen huomannut mm. väärien päätöksien teon kiekon kanssa selkeissä tilanteissa. Junnuissa toki pelataan usein ”minä-edellä” ja haetaan vähän ehkä henkilökohtaisia statseja, mutta verrattuna Dachiin, ero on huomattava. En näe Cozensia sentteriä, luistelusta tulee mieleen Blake Wheeler.

Mun mielestä ihan maksimissaan kymmenes, kun analysoin kokonaisvaltaisesti tämän hetkistä tasoa sekä potentiaalia.

Scott Wheeler ei katso muuten juuri yhtään amerikkalaisten juniorisarjoja. Ja tuo analyysi Podkolzinista menee mun silmiin yksi yhteen Cozensin kanssa.

No mutta, mun lista on mun lista.
 

ijuka

Jäsen
Mielenkiintoista tässä on se, että pelaajia scouttaavat tahot eivät osaisi nostaa tuota asiaa esille, mutta pelejä katsovat fanit näkevät puuttuvan peliälyn helposti? En väitä etteikö näin voisi olla, koska minulla ei ole kompetenssia lähteä esittämään mitään väitteitä pelaajasta/pelaajista, joita en ole nähnyt juurikaan pelaavan. Mielikuvia minulla kylläkin riittää mm. luetun ja videopätkien perusteella. Juuri esim. tuo Turcotte on noussut omaksi suosikikseni noilla perusteilla.

Ilmeisesti Cozensin peliäly ei ole niin huono, että se estäisi korkean varausvuoron, mutta vaikuttaako se sitten siihen ettei taistele aivan siellä kärkivarausten joukossa? Toisaalta esim. The Athleticin Scott Wheelerin helmikuussa laatimassa rankingissä Cozens oli nostettu kolmanneksi, kun taas Podkolzin oli hänen listallaan vasta sijalla 14. Tässä lyhyet lainaukset Wheelerin kommenteista koskien Cozensia ja Podkolzinia tuossa järjestyksessä:

"When he’s at his best, he has everything. He’s big, he can make plays off the rush because he’s a strong skater for his size, he can dictate an offensive zone shift with his puck protection skill off the cycle and he has excellent hands for a player of his size (which allows him to both escape traffic and finish plays around the crease). Once he sorts out some inconsistency issues offensively, he’s got a freakishly high ceiling.His two-way ability will quickly endear him to pro coaches, enabling that skill to take over because of the trust he will earn."

"My ranking differs because I believe the skills he lacks are the kind that you don’t see, the kind that work ethic can disguise. I don’t love his vision and I don’t love his decision making (he forces a lot of plays, to the detriment of his linemates)."
Niin, se juuri mielenkiintoista onkin ettei peliälyyn juurikaan kiinnitetä huomiota näiden medianäkyvyyttä saavien scouttien kohdalla, olen huomannut sen jo vuosien ajan. Minulle henkilökohtaisesti se on kaikista tärkeintä.

Podkolzinin peliäly muuten on minunkin listallani suuri heikkous eikä hän ole minulla edes top 15. Turcotte puolestaan on #3. Toistaiseksi. Teoriassa on mahdollista että menee Jack Hughesin edelle kun kesällä katson tarkemmin.

Cozensia en ole kauheasti nähnyt, joten tuo ei sinänsä ole minulta tuo mielipide, vaan lähinnä "juoru". Mutta itseni arvostamilta tahoilta olen sitä kuullut.
Byram menee omissa listoissakin heti kärkikaksikon perään. Siinä on tuleva franchise-puolustaja jollekin seuralle. Todella sulava luistelija, hyvä laukaus ja pelisilmä. Muistuttaa Miro Heiskasta hyvin paljon. Cozens ja Dach menee @Lico listasta poiketen hieman aiemmin.
Tätäkään en ole niin älyttömästi nähnyt. Katselen nämä kesällä tarkemmin. Voi olla, että tällä hetkellä arvostan alakanttiin. Olen kuitenkin käytännössä varma siitä, että Heinolaa arvioidaan yleisesti ottaen liian kriittisesti.
 

Tornados

Jäsen
Tykkään lukea Licon arvioita pelaajista. Vaikka en olekaan aina samaa mieltä, niin huomaa että pelejä on seurattu ja luotetaan omiin näkemyksiin.

Heinolan nopea kehitys vaikuttaa varmaan siihen, että sijoitusta nostetaan varovaisemmin kuin aivan viimeaikainen taso antaisi olettaa (näin ainakin omalla kohdalla).
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Enkös listannut Cozensin kymmenen parhaan joukkoon?

Totesit ettei Cozens maistuisi, siksi kysyin. En kyseenalaista sinun näkemystäsi hänestä vaan lähinnä tietämättömänä hämmästelen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Totesit ettei Cozens maistuisi, siksi kysyin. En kyseenalaista sinun näkemystäsi hänestä vaan lähinnä tietämättömänä hämmästelen.

Niin siis ehkä se oleellinen jäi korostamatta eli tässä toivotaan lotteryn voittoa tai esimerkiksi sijoittumista yhdeksänneksi!
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bobilta päivitetty ranking. Ei ole Kaapo vielä ohittanut Hughesia, mutta aika tasainen ilmeisesti kisa ykköspaikasta.

”They’re both really good players, probably not superstars,” another scout said. “Hughes could be Patrick Kane, but he might be Clayton Keller. Either way, a very good player. I don’t see Kakko as a superstar either. Very good player.”

https://www.tsn.ca/hughes-kakko-in-tight-race-for-top-spot-1.1284470

Linkki vie tsn:n sivuille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös