NHL Eastside Hockey Manager

  • 565 315
  • 2 476

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Olisi pitänyt kai tarkentaa. Tuolla nimenomaan peliä aloittelin ja tuolla olen tallennusta avatessa pelin käynnistänyt. Ajattelin, että jos tuohon ongelmaan on joku ylimääräinen kikka / tapa jolla päivämäärää venkslataan.

Itse valkkasin Pohjois-Amerikan sarjojen lisäksi Suomen, Ruotsin ja Venäjän sarjat tuohon, joten pistin aloituspäiväksi noista aikaisimman, eli Venäjän. Eli valituista liigoista katsoo alkamispäivät ja valitsee niistä kaikista aikaisimman.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse valkkasin Pohjois-Amerikan sarjojen lisäksi Suomen, Ruotsin ja Venäjän sarjat tuohon, joten pistin aloituspäiväksi noista aikaisimman, eli Venäjän. Eli valituista liigoista katsoo alkamispäivät ja valitsee niistä kaikista aikaisimman.

Äsh, tuo jäi multa tosiaan kokeilematta. Pelin sain itse lopulta rullaamaan jättämällä nuo kyseiset sarjat valitsematta kokonaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei tää vaan toimi enää. Tuli kokeiltua 5.0-rostereilla ja kiinnostus loppui hyvin lyhyeen.

Samat saatanan kaupat syntyy, samoja ukkoja menee waivereihin ja samat naaman staffipuolella. Saman toistoa liikaa tässä, ei vaan innosta.

Rostereita ei ikinä saa niin hyviksi, että ne olisivat nykypäivän mukaan realistiset.

Tulis jo se uusi peli.
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tää vaan toimi enää. Tuli kokeiltua 5.0-rostereilla ja kiinnostus loppui hyvin lyhyeen.

Samat saatanan kaupat syntyy, samoja ukkoja menee waivereihin ja samat naaman staffipuolella. Saman toistoa liikaa tässä, ei vaan innosta.

Rostereita ei ikinä saa niin hyviksi, että ne olisivat nykypäivän mukaan realistiset.

Tulis jo se uusi peli.

Tähän sama. Ei vain enää löydy motivaatiota tahkoa tätä peliä. Korkeintaan jaksaa sen yhden kauden pelata ja sitten kiinnostus jo loppuukin. Useinhan sitä tulee aloitettua uutta savea, mutta heti ensimmäisinä päivinä kiinnostus lopahtaa. Viimeksi kesällä jaksoin pelata pidempää, kuin yhden kauden.

Uutta peliä odotetaan innolla täälläkin. Onkos uusia tietoja tullut uudesta pelistä?
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Onkos uusia tietoja tullut uudesta pelistä?
Varmaankin tällä tarkoitetaan Franchise Hockey Manageria? Täälläkin odotellaan tuota kuin kuuta nousevaa. FB-sivuilla ylläpito oli vastannut jonkun kysymykseen kuvakaappauksista pelistä, että tulee 1-2 viikon sisällä. Itse pelin pitäisi ilmeisesti tulla 1-2 kuukauden sisällä ulos, mutta vähän ihmeelliseltä tuo kuulostaa kun ei olla vielä edes yhtä kuvaa nähty. Toivon mukaan projekti valmistunee pian.
 

Teloch

Jäsen
Muistakaa lisätä siihen odotteluaikaan sitten vielä ainakin joitain päiviä että peliin saadaan kunnon kokoonpanot ympäri maailmaa (tai kuinka paljon siihen liigoja sitten saakaan muokattua). Tuohonhan ei vissiin yhtäkään lisenssiä tule alunperin?
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaankin tällä tarkoitetaan Franchise Hockey Manageria? Täälläkin odotellaan tuota kuin kuuta nousevaa. FB-sivuilla ylläpito oli vastannut jonkun kysymykseen kuvakaappauksista pelistä, että tulee 1-2 viikon sisällä. Itse pelin pitäisi ilmeisesti tulla 1-2 kuukauden sisällä ulos, mutta vähän ihmeelliseltä tuo kuulostaa kun ei olla vielä edes yhtä kuvaa nähty. Toivon mukaan projekti valmistunee pian.

Kiitos tiedosta. Kyseistä peliä juuri tarkoitin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onko kellään mitään käryä tuleeko tästä pelistä vielä rosteripäivitystä tämän kauden merkeissä. Itse olen hakkaillut lähinnä kotimaista liigaa. Manimal 5.0 viimeisin päivitys ainakin itselläni.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kellään mitään käryä tuleeko tästä pelistä vielä rosteripäivitystä tämän kauden merkeissä. Itse olen hakkaillut lähinnä kotimaista liigaa. Manimal 5.0 viimeisin päivitys ainakin itselläni.

Tässä on parin viikkoa takaperin julkaistu päivitys. Sisältää ymmärtääkseni Suomen, Ruotsin ja Venäjän liigojen joukkueiden tämän vuoden lopulliset kokoonpanot. [2012-13] TBL Rosters v5.2 EHM The Blue Line
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa vasta nyt olla pelin salat jotenkuten hallussa. Tullut tahkottua tätä peliä (ja aikaisempia 2005 ja freeware-versioita) jo useamman vuoden ajan. Pitkäaikainen menestys on aina karttanut manageroimiani joukkueita. Toki pari Stanley-pokaalia sillöin tällöin olen onnistunut nappaamaan.

Nyt on menossa kausi 2013-2014. Aloitin kaudesta 06-07, mutta 12-13 alun muokatuilla rostereilla. Vuosikorjaus patch ei suostunut toimimaan jostain syystä, mutta pelaajien syntymävuodet oli muutettu vastaamaan tämän hetkistä ikää.

Pari SC-voittoa on tullut ja vahvasti ollaan matkalla kolmatta. 20 pisteen kaula sarjakakkoseen. Pistepörssissä vahva edustus, P.Berglund 61 peliä, 96 pistettä ykkösenä. Toisena oma 4. kierroksen draftaus, F.Ohlsson 61 peliä, 93 pistettä. Ensi kaudella ketjuun liittyy vielä maagisilla tehoilla AHL:ssä dominoiva Jari Hyvönen. 100 pistettä meni rikki ennen kuin pelejä oli pelattuna 50.

Olisi kiva kuulla muiden dynastioista. Monta cuppia olette onnistuneet viemään peräkkäisinä vuosina? Tai vaikka tarinoita omista draftilöydöistä.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Olisi kiva kuulla muiden dynastioista.
Pelailin viime kesänä Jokereilla kahdeksan -yhdeksän kauden ajan. Voitin SM-liigan kuudesti peräjälkeen, mutta kahtena viimeisenä kautena mestaruuden vei HC Kerava divarijengillään. Vein runkosarjan ja pleijarit ihan mennen tullen, mutta finaaleissa otin turpaan puhtaasti 3-0. Jengissäni pelasivat mm. Kyle Quincey ja Nigel Dawes (kovia kavereita liigaan). Paluumuuttajia änäristä olivat mm. Toni Rajala ja Joonas Rask. KHL:stä sain mm. Lehterän ja Kontiolan pelailemaan.

NHL -saveissa ei ole pokaaleja tullut. Oilersin kanssa pelailin muutaman kauden ja parhaimmillaan ykköskenttä oli muodossa Pääjärvi - Crosby - Nash. Kakkosessa Hall - RNH - Eberle ja kolmosessa Lupul - Lander - Doan. Runkosarjan voitto, jonka jälkeen tippuminen ekalla kiekalla Sabresille. Morjens.

Nyt on käynnissä uusi peli Ducksilla, josko sieltä tulisi menestystä? Kovasti tuo Teemu vain tuntuu vanhenevan jo ensimmäisellä kaudella...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Änäriseuroilla tullut mätettyä useampia ei-mainittavia tynkäkausia.

Nyt on menossa kolmas kausi Jyväskylän ylpeydellä ja saldona pronssi sekä mestaruus.

Tuolle toiselle kaudelleni sain kyllä aivan naurettavan kovan joukkueen ilmeisesti melkoisella pullalla. Joukkueeseen tarttui mm. Raanta, Niskala, Lehterä, Immonen, Hagman, överi-tasoinen Vili Sopanen, Puustinen, Jormakka sekä Sakari Salminen. Ennestään löytyi jo hyvin kehittyneet Abid, Näkyvä ja Auvitu. Junnuilla täyttyi sitten muut osa-alueet.

Perriniä ei toki kiinnostanut jatkaa joukkueessa vaikka kovasti yritin miehen pitää.

Ihmettelin kyllä suuresti mistä helvetistä kaikki raha riitti noihin mainittuihin pelaajiin.

Ainoana miinuksena mainittava tuo ulkomaalaiskiintiö. Tuskin se kovin hankalaa olisi fiksata kuntoon.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoana miinuksena mainittava tuo ulkomaalaiskiintiö. Tuskin se kovin hankalaa olisi fiksata kuntoon.

Se on koodattu pelin sisään, eikä ole muokattavissa. Harmi sinänsä, olisi varmasti nuo EHM:n modaajat fiksanneet sen kuntoon, jos olisi mahdollista.

Kovasti ootan jo tuota uutta FHM:a, saas nähdä tuleeko sen jälkeen enään ikinä paluuta rakkaaseen ja tuhansia tunteja kuluttaneeseen EHM.
 

Lazion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ainoana miinuksena mainittava tuo ulkomaalaiskiintiö. Tuskin se kovin hankalaa olisi fiksata kuntoon.
TheBluelinen skydrive sivulta voi ladata EHM SuperPatch v0.2b tiedoston, jolla voi fiksata mm. SM-Liigan ulkomaalaiskiintiön kuntoon.
https://skydrive.live.com/?cid=b6fc8d7785b049ff&id=B6FC8D7785B049FF!152

Tuossa ei näytä tulevan minkäänlaista readme tekstitiedostoa mukana, mutta käytetään samaan tapaan mitä CSD patchia.
Eli aina ennen uuden pelin aloitusta tai latausta ajetaan ohjelma EHM:n ollessa alkuvalikossa. CSD patch ajetaan tavalliseen tapaan, eli tämä SuperPatch ei korjaa aloitusvuotta.
Ja jos Itävallan EBEL:n haluaa pelattavaksi pitää ensin pre-game editorilla laittaa liigaan oikea määrä (12) joukkueita.
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helpoin tapa muokata ulkomaalaiskiintiöitä on käyttää Hex editoria. Vaihtoaitio.comissa joku on laittanut erittäin hyvät ohjeet tuon käyttämiseen.

Linkki
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
Mikähän neuvoksi, kun latasin ja asensin kaikki uudet päivitykset, csd patchin, yms.. Niin peli kyllä toimii, rosterit on nämä uusimmat ja csd patchin avulla voi pelin käynnistää, mutta se ei kuitenkaan sitä aloitus vuotta muuta. Edelleen peli lähtee vuodesta 2006 vaikka laitoin 2012 siihen csd patchiin. Kiva alkaa vääntään ko Barkov tapparan ykkössentteri ja ikää 10v!
 

Stoll

Jäsen
Mikähän neuvoksi, kun latasin ja asensin kaikki uudet päivitykset, csd patchin, yms.. Niin peli kyllä toimii, rosterit on nämä uusimmat ja csd patchin avulla voi pelin käynnistää, mutta se ei kuitenkaan sitä aloitus vuotta muuta. Edelleen peli lähtee vuodesta 2006 vaikka laitoin 2012 siihen csd patchiin. Kiva alkaa vääntään ko Barkov tapparan ykkössentteri ja ikää 10v!

luitko csd patchin readme-tiedoston? eli microsoftin c++ ja .net framework 4 tai uudempi pitää olla asennettuna koneeseen että saa patchin toimimaan. Mulla oli samat ongelmat kunnes päivitin frameworkin uudempaan.
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
luitko csd patchin readme-tiedoston? eli microsoftin c++ ja .net framework 4 tai uudempi pitää olla asennettuna koneeseen että saa patchin toimimaan. Mulla oli samat ongelmat kunnes päivitin frameworkin uudempaan.

Joo lukaisin ja tarkistin, niin tuo framework on 4.5 eli pitäis senki puolesta toimia, mutta ei. Aina se on se vuosi 2006 mistä alkaa. Vaikka tuo patchiki on järjestelmänvalvojana niinku se pitää ollakki.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Olisi kiva kuulla muiden dynastioista. Monta cuppia olette onnistuneet viemään peräkkäisinä vuosina? Tai vaikka tarinoita omista draftilöydöistä.

Tällä hetkellä on menossa Boston Bruinsilla kauden 2087-88 konferenssifinaalit. Saldona on 54 Stanley Cuppia, 6 finaalitappiota ja 62 Presidents Trophyä. Otin heti alussa tavoitteeksi rakentaa itse joukkueen draftin kautta ja heti ensimmäisinä peliliikkeinä oli kaupata kalliit Chara ja Savard halvempia pelaajia ja varausvuoroja vastaan. Ainoa pidempi tauko pelaamisessa oli viime heinäkuusta tämän vuoden helmikuuhun kun tietokoneen poweri laukesi. Oli viittä vaille ettei itku päässyt, mutta kun sain vihdoin aikaiseksi a) etsiä vian ja b) tehdä sille jotain niin nyt on taas kuukauden päivät tullut tahkottua. Pidin myös taannoin kirjaa joka kausi kokoonpanosta ja drafteista, mutta vihkonen katosi kaksi vuotta sitten muuton yhteydessä. Mitä onnistuneisiin varauksiin tulee, niin muistaakseni Ziggy Palffyn regen löytyi jostain 6-7 kiekan paikkeilta ja pari muutakin all-star tason kaveria on jämävuoroilla tarttunut haaviin. Aikojen alussa saatoin käyttää tunteja yhteen draftiin ja analysointeihin, mutta nykyään se on vartti ja vainaa. Toisaalta sen on huomannut osumatarkkuudessakin negatiivisessa mielessä.

Edit 2: seitsemän peräkkäistä Stanley Cupia on muistaakseni ennätys ja tämän hetkinen runkosarjavoittojen putki on jotain 35+.
 
Viimeksi muokattu:

Viili90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Herätelläänpä hieman tätäkin aihetta täältä...FHM 14 pelaaminen kun ei ole nautintoa itselleni, niinpä päätin jatkaa vanhaa EHM07 tallennustani.

Manimal 5.0 rosterit käytössä ja pienenä lisäyksenä olen tehnyt sen, että kaikki ruottalaiset ja suomalaiset seurat omistavat jäähallinsa. Ideana on, että voivat sitten joskus halliansa laajentaa, mikäli joskus menestystä tulee...

Joukkueena itselläni toimii paikallinen nokialainen seura eli punaista punaisempi Nokian Pyry!

Kaudella 2012-13 joukkue rakennettiin miltein tyhjästä. Avauskaudella voitettiin Suomi-sarjan lohko, mutta play-offeissa tuli lähtö toisella kierroksella HC Satakuntaa vastaan.

Kausi 2013-14 voitettiin jälleen oma lohko, mutta tällä kertaa play-offeissakin kesti kantti ja onnistuttiin pääsemään Mestiksen karsintaan. Karsinnoissa molemmat Suomi-sarjajoukkueet Pyry ja Hokki tiputtivat Mestis seurat Peliitat ja JYP-Akatemian Suomi-Sarjaan.

Kausi 2014-15 oli ensimmäinen Pyrylle Mestiksessä ja kausi on vielä play-offeja lukuun ottamatta kesken. Tiestysi minun "maagisilla" taidoilla mentiin komeasti play-offeihin sijalta 7. Vastaan tulee asettumaan Jokipojat...

Täs tän hetkiset ketjut ja oikeastaan koko joukkue muutamaa junnua lukuunottamatta.

Ville Järveläinen - Lasse Lintula - Mikko Vanninen
Antti Hulkkonen - Juha-Pettero Arvela

Topi Riutta - Matti Uusivirta - Roope Mustonen
Joona Karlsson - Tommi Heinonen

Juuso Forsström - Sven Trachsler (SUI) - Johannes Alanen
Otto-Eemeli Linke - Ville Peltosuo

Miikka Lehto - Santeri Kaasalainen - Kalle Cihangir
Tony Vidgren - Jani Södö

Timo Väisänen
(Mikael Vuorio)

Palkkoihin menee 125 000€, mikä yllättäen on Mestiksen pienin...mutta tässä kolmen kauden aikana palkkabudjetti noussut mukavasti 30 000€ -> 60 000 ja nyt se on johtokunnalta asetettu 117 000€ eli pikkuisen on ylitetty. Voittoa tulee kuitenkin ku 1000 kapasiteetin halli miltei koko ajan täynnä.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itse vedin täysin ansaitusti kuukauden lepotauon kirjoitettuani viimeksi tähän ketjuun.

Tämä peli toki kiehtoo edelleen ja keskellä kotimaata majailevalla ylpeydellä aloittelin uutta uraa tuossa eilen. Sen verran päätin oikoa mutkia suoraksi, eli pelaan tuolla 2006-2007 aikasetillä jotta esim Perriniä ja Abidia saa kehitettyä kundien ollessa parhaassa iässä. Toki hivenen särähtää kun joukkueeseen nostamani Julius Honka on 11 kesäinen, mutta olkoot. Hyvin tuntuu kehittyvän.

Talouspuolen asiat tosin ovat vielä monen vuoden pelaamisenkin jälkeen täysin mysteerejä itselleni.
 

Viili90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kausi 2014-15 oli ensimmäinen Pyrylle Mestiksessä ja kausi on vielä play-offeja lukuun ottamatta kesken. Tiestysi minun "maagisilla" taidoilla mentiin komeasti play-offeihin sijalta 7. Vastaan tulee asettumaan Jokipojat...

Pronssia sieltä tuli sitten heti debyyttikaudella Mestiksessä.

Jokipojat - Pyry 2-3 (0-3, 3-2,4-5, 3-2ot, 3-4)
KooKoo - Pyry 3-0 (3-0, 2-1, 5-2) Juha Järvenpää oli muuri...
HCK - Pyry 2-4
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pelasin pitkästä aikaa kauden Team Finlandilla.

Kiitos änäriputoajien ja muutenkin pleijjareiden ulkopuolelle jääneistä pelaajista sekä muusta parhaimmistosta sain kokoon seuraavan kokoonpanon. Karmea pulla kävi kyllä.

Ruutu-M.Koivu-Filppula
Korpikoski-Lehterä-Jokinen
Pesonen-Immonen-Granlund
Pihlström-Kontiola-Joensuu

Lydman-Vatanen
Pitkänen-Väänänen
Jaakola-Kukkonen

Kiprusoff
Rask
Raanta

Varamiehistä mainittakoon Juuso Ikonen

Kaikki meni kuin unelma kunnes slovakia palautti karuun arkeen puolivälierissä 3-5 voitolla.

Tehomiehinä kisoissa toimivat Filppula(4+9) Granlund(3+8) ja mainittakoon tehokkaimpana pakkina Vatanen (2+7)
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Penguinsilla tullut muutama kausi tahkottua, nyt pari peräkkäistä Stanley Cupia voitettu. Rosteri seuraavanlainen:

Ponikarovsky-Crosby-Williams
Kunitz-Malkin-Clarkson
Tangradi-Staal-Bergenheim
Cooke-Rupp-Foy
+Fedoruk, Louhivaara,Spylo

Leopold-Wideman
Orpik-Ericsson
Erixon-Johns
+Mayfield, Moore

Fleury
Markström

Rosteri pysynee samana, toki prospekteja olen ajanut pikkuhiljaa joukkueeseen mukaan, joten tulevaisuus vaikuttaa ihan lupaavalta.

Onhan tätä peliä tullut varsin runsaasti pelattua, niin SM-liigaa (Pelicans tottakai) ja NHL:ää (Oilers, Penguins, Blackhawks). Mutta vasta nyt Pinkuilla olen menestystäkin saavuttanut, Pelsulla onnistuin kymmenen kauden aikana nyhjäämään yhden pronssin ja yhden hopean. Oon vissiin aika käsi kasaamaan joukkueita.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös