NHL Eastside Hockey Manager

  • 564 504
  • 2 476

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kenelläkään kokemusta tuosta onlinepelistä? Jos saataisiin jotenkin toimimaan tuo, niin olisiko täällä kenelläkään kiinnostusta lähteä tuollaiseen mukaan?
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän taktiikoita pitäisi käyttää yli- ja alivoimiin. Itse ensimmäistä kautta HPK:n ruorissa, ja ylivoimaisesti liigan huonoin erikoistilannejoukkue. AV% 73,8, ylivoimalla puolestaan 15%.

Melko vähäinen kokemus on tästä pelistä, siksi pakko kysellä vähän kokeneemmilta kavereilta hyväksi todettuja taktiikoita.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mitähän taktiikoita pitäisi käyttää yli- ja alivoimiin. Itse ensimmäistä kautta HPK:n ruorissa, ja ylivoimaisesti liigan huonoin erikoistilannejoukkue. AV% 73,8, ylivoimalla puolestaan 15%.

Melko vähäinen kokemus on tästä pelistä, siksi pakko kysellä vähän kokeneemmilta kavereilta hyväksi todettuja taktiikoita.
Taktiikoista en osaa sen enempää sanoa kun vasta itsekkin opettelen noita, mutta oletko säätänyt harjoittelusta, että mitenkä paljon prosentuaalisesti harjoittelevat peruspelaamista sekä erikoistilanteita? Itselläni on yleensä prosentit tyyliä "General 45% - Powerplay 30% - Penalty kill 25%" ja ihan jees on toiminut. Toki tärkeämpää ovat nuo taktiikat juurikin ja ne ukot joita sinne pistät. Jos ukot ovat ihan susia omissa niin ei ihme, että alivoimalla helisee.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Miksi Jussi Jokisen "disliked staff / players"-osiosta löytyy Tomi Mustonen? Onko tässä oikeasti jotain tosielämän skismaa herrojen kesken, joku pelin oma bugi vai joku läppä?
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen saanut hyviä tuloksia ylivoimalla tuolla umbrella taktiikalla:

Yksi kovaa laukova pelaaja viivalla (LD), hyvällä syöttötaidoilla varustettu pelaaja pelinrakentajana (RD) ja sitten maalinedessä joku vahva ja hyvät ohjaustaidot omaava pelaaja (RW) ja vasemmalla puolella sitten pelaaja, joka on kykeneväinen laukomaan kovaa ja tarkasti (LW). Sentteri hakkaa sitten irtokiekkoja maalinedustalta sisään ja/tai pyörittää peliä maalin takaa.

Kannattaa noita kätisyyksiäki myös katsoa.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Mitähän taktiikoita pitäisi käyttää yli- ja alivoimiin. Itse ensimmäistä kautta HPK:n ruorissa, ja ylivoimaisesti liigan huonoin erikoistilannejoukkue. AV% 73,8, ylivoimalla puolestaan 15%.

Melko vähäinen kokemus on tästä pelistä, siksi pakko kysellä vähän kokeneemmilta kavereilta hyväksi todettuja taktiikoita.
Tuossa itsekin jokin aika sitten Kertsillä pelailin ja jouduin toteamaan että kyllä se Kepan rosteri vaan on yksinkertaisesti huono, ylivoimallakin. Olen aina koittanut itse pitää team tacticsinä laukausten osalta Barrage ja ajoittain tähtäys alas -> paljon vetoja ja ripareita + suoria häkkejä.
 

Kafrom

Jäsen
Sain parhaimmillaan Liigassa YV% sinne 25 pintaan. Unit tactics käytössä ja pelaajien sijoittelu sama kuin @I897 tuossa jo kertoikin. Materiaalistakin paljon kiinni, käytin joko Lehterää tai Larsenia playmakerina ja Grabner laukojan paikalla. Kokeilemalla se selviää.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Ylivoimasta puheen ollen, kaipailisin peliltä vielä hieman enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa ylivoimakoostumukseen ja pelin pyörittämiseen. Nyt taktiikoissa ei pysty näkemään, kuinka viisikko pelaaja pelaajalta sijoittuu ylivoimalla ja kuka on esim. maalin edessä ja kuka b-pisteen kaarella. Perinteiset jaottelut LD-RD-LW-C-RW ovat vähän turhia yv-koostumuksessa. Toki sen näkee jollain tapaa kun peliä katselee, mutta olisihan se hyvä nähdä jo taktiikkaa suunnitellessa.

Muutenkin noita taktiikkaselityksiä joutuu kaivelemaan netin syövereistä vähän liikaa. Pieni inforuutu jokaisen yhteyteen olisi paikallaan.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylivoimasta puheen ollen, kaipailisin peliltä vielä hieman enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa ylivoimakoostumukseen ja pelin pyörittämiseen. Nyt taktiikoissa ei pysty näkemään, kuinka viisikko pelaaja pelaajalta sijoittuu ylivoimalla ja kuka on esim. maalin edessä ja kuka b-pisteen kaarella. Perinteiset jaottelut LD-RD-LW-C-RW ovat vähän turhia yv-koostumuksessa. Toki sen näkee jollain tapaa kun peliä katselee, mutta olisihan se hyvä nähdä jo taktiikkaa suunnitellessa.

Muutenkin noita taktiikkaselityksiä joutuu kaivelemaan netin syövereistä vähän liikaa. Pieni inforuutu jokaisen yhteyteen olisi paikallaan.

En tiedä ymmärsinköhän nyt oikein, mutta kyllähän noista ylivoima taktiikoista näkee miten pelaajat ylivoimalla sijoittuu. Täppää vaan sieltä taktiikoista sen 'Show Positioning' kohdan päälle.

Esim. Umbrella koostumuksessa RW pelaa maskimiehenä, sentteri pelaa maalin takana/RW:n takana, LW ja RD sitten b-pisteen kaarella sekä LD on sitten viivapelaaja.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
En tiedä ymmärsinköhän nyt oikein, mutta kyllähän noista ylivoima taktiikoista näkee miten pelaajat ylivoimalla sijoittuu. Täppää vaan sieltä taktiikoista sen 'Show Positioning' kohdan päälle.

Esim. Umbrella koostumuksessa RW pelaa maskimiehenä, sentteri pelaa maalin takana/RW:n takana, LW ja RD sitten b-pisteen kaarella sekä LD on sitten viivapelaaja.

Kommenttisi innoittamana kävin tutkailemaan asiaa tarkemmin ja tajusin, etten ole missään vaiheessa ymmärtänyt klikkailla hiiren vasemmalla näppäimellä eri osia tuossa kentässä. 'Show Positioning' näytti siis aina keskialueen sijoittumista. Nythän rupesi lyyti kirjoittamaan. Kiitokset!
 

foxlockbox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Olisikohan täällä tarpeeksi innostunutta väkeä laittamaan pystyyn 30-pelaajan online liigaa? Itse ainakin varmaan saisin duunikaverin messiin. Commishin vastuu kuulostaa itselle pelottavalta, mutta jotta idea saataisiin liikkeelle pakko siihen on varmaan ryhtyä. Pitänee pyytää ehmthebluelinen kokeneemmalta väeltä tarvittavasti apua siihen hommaan.

Niin ja pelihän on 75% alennuksessa tän joten vinkkailkaahan kavereille ja niin pois päin. Lisäksi jos tästä muutama innostuisi olisi varmaan sopiva tehdä uusi lanka ja ilmoittaa tuosta alennuksesta otsikossakin?
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Olisikohan täällä tarpeeksi innostunutta väkeä laittamaan pystyyn 30-pelaajan online liigaa? Itse ainakin varmaan saisin duunikaverin messiin. Commishin vastuu kuulostaa itselle pelottavalta, mutta jotta idea saataisiin liikkeelle pakko siihen on varmaan ryhtyä. Pitänee pyytää ehmthebluelinen kokeneemmalta väeltä tarvittavasti apua siihen hommaan.

Niin ja pelihän on 75% alennuksessa tän joten vinkkailkaahan kavereille ja niin pois päin. Lisäksi jos tästä muutama innostuisi olisi varmaan sopiva tehdä uusi lanka ja ilmoittaa tuosta alennuksesta otsikossakin?
No mikä ettei! Tässä viikonpäivät jauhanu peliä vaikka olen sen jo vuoden kai omistanut, muistin vasta tämän ja koukuttava on!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olisikohan täällä tarpeeksi innostunutta väkeä laittamaan pystyyn 30-pelaajan online liigaa? Itse ainakin varmaan saisin duunikaverin messiin. Commishin vastuu kuulostaa itselle pelottavalta, mutta jotta idea saataisiin liikkeelle pakko siihen on varmaan ryhtyä. Pitänee pyytää ehmthebluelinen kokeneemmalta väeltä tarvittavasti apua siihen hommaan.

Mites tuo online pelaaminen käytännössä toimii?
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli ostettua peli steamin alesta. Onko syytä ladata jotain rostereita vai onko default mitenkään ajantasalla?
Steam workshopista löytyy Bluelinen rosterit jotka tilaamisen jälkeen päivittyy automaattisesti. Sieltä kannattaa myös kuvat ja logot tilata.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Steam workshopista löytyy Bluelinen rosterit jotka tilaamisen jälkeen päivittyy automaattisesti. Sieltä kannattaa myös kuvat ja logot tilata.

Just olin tulossa kysymään...Mulla on peli jo koneella, mutta rostereista löytyy vaan jotain hampusvähäruoholoita ja fredrikmakaroveja... Pitäiskö nuo siis päivittyä automaattisesti asennuksen yhteydessä, vai...?
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Olisikohan täällä tarpeeksi innostunutta väkeä laittamaan pystyyn 30-pelaajan online liigaa? Itse ainakin varmaan saisin duunikaverin messiin. Commishin vastuu kuulostaa itselle pelottavalta, mutta jotta idea saataisiin liikkeelle pakko siihen on varmaan ryhtyä. Pitänee pyytää ehmthebluelinen kokeneemmalta väeltä tarvittavasti apua siihen hommaan.
Kyllähän tuo kiinnostaisi, mutta en sitten tiedä miten aikataulut näin vuorotyöläisenä sopisi.

Jos tälläinen onnistuisi, miten tehtäisiin valmentamisen kanssa? Itse pitänyt aina pelatessa koutsin harteilla vaihtelevalla menestyksellä (yhden Cupin naarannut), koska olen aivan käsi itse tuon kanssa. Toki sillä valmentajalla on välillä aivan käsittämättömiä ratkaisuja, mutta eikös se tuo vähän realistisuutta peliin. Omassa Edmonton-kaudessa hommasin Mikko Koivun joskus kaudella 18-19 tiimiin vapaana pelaajana halvalla ja vuoden sopparilla nelosketjun sentteriksi. No eihän se McLellan sitä edes kentällä pitänyt kuin koko kauden aikana jotain 40 ottelua, vaikka Koivu teki noihin melkein 20p ja rating oli luokkaa 7,10. Sen sijaan siinä taisi pelata Ben Smith suurimmaksi osaksi, vaikka kaveri on lähtökohtaisesti laituri. Toki Koivun arvot olivat tippuneet parhaimmista ajoista, etenkin fyysiset, mutta tekniset taidot olivat edelleen vihreällä.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Just olin tulossa kysymään...Mulla on peli jo koneella, mutta rostereista löytyy vaan jotain hampusvähäruoholoita ja fredrikmakaroveja... Pitäiskö nuo siis päivittyä automaattisesti asennuksen yhteydessä, vai...?
Pitää itse käydä workshopista hakemassa. Sen jälkeen päivittyy automaattisesti.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kysellään vielä. Kannattaako noi Euroopan liigat pitää tuolla wiew onlyna vai enchantedina? Onko vaikutusta kuinka nopeasti siirtyy continuen jälkeen seuraavaan päivään?
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Miten ton saa full screeniin?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Nyt tuli sen tason ottelu vastaan, että pelaajakin meinasi nukahtaa tietokoneen äärelle. Konferenssifinaaliottelu numero viisi Montreal Canadiens - Boston Bruins ratkesi nimittäin seitsemännessä jatkoerässä! Canadiensin ykköspakkiparissa häärinyt P. K. Subban kellotti peliaikaa 77:03, mutta vierellä luutinut Luke Green otti peliaikakuninkuuden oltuaan kentällä 86:05 yhteen matsiin. Carey Pricen torjunnat 93/97 ja Tuukka Raskin 87/92.

Oli muuten sitkeä matsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös