Kannattaa etsiä Player Searchilla. Asetuksiksi riittänee: Position=defense, Interested=yes. Sitten omalla silmällä ja tunteella selaamaan listaa läpi.fanitan kirjoitti:Ja taas lisää kysymyksiä: Kellään ehdotusta hyvästä liikkuvasta puolustajasta, joka olisi mahdollista saada Hifkiin?
Pari avainpuolustajaa loukkaantuneena ja joutuu peluuttamaan hyökkejäkin pakkeina.
Kylhä mä tota harrastan, mutta ajattelin jos jollain on suositella jotain erityistä. Sm-Liigan sisältä tuntuu olevan vaikea saada ketään.Da Silva kirjoitti:Kannattaa etsiä Player Searchilla. Asetuksiksi riittänee: Position=defense, Interested=yes. Sitten omalla silmällä ja tunteella selaamaan listaa läpi.
fanitan kirjoitti:Kylhä mä tota harrastan, mutta ajattelin jos jollain on suositella jotain erityistä. Sm-Liigan sisältä tuntuu olevan vaikea saada ketään.
fanitan kirjoitti:Ja taas lisää kysymyksiä: Kellään ehdotusta hyvästä liikkuvasta puolustajasta, joka olisi mahdollista saada Hifkiin?
Pari avainpuolustajaa loukkaantuneena ja joutuu peluuttamaan hyökkejäkin pakkeina.
fanitan kirjoitti:Mitenkäs tuo harjoituksissa vaihtoehtona oleva "Tactics" Eli taktiikka vaikuttaa pelaajiin jos heitä siihen ryhmään laittaa? Harjoittelevatko he siis joukkueen sen hetkistä taktiikkaa?
Ja onko järkevää laittaa hyökkääjiä puolustus treeniin. Itse olen näin tehnyt, koska haluaisin parantaa joukkuepuolustusta.
Dc ++:lla latasin ;)JimmyMac kirjoitti:Kannattaa ihan ensimmäisenä lukea se pelin mukana tullut manuaali kannesta kanteen. Siinä kerrotaan, mitä erilaiset taktiikat, harjoitukset, yms. tarkoittavat.
Voit päivitellä kokoonpanoja esim. Siirrellä pelaajia toisiin joukkueisiin ennen kauden aloittamista. Nämä päivitykset tulevat voimaan vasta kun aloitat uuden kauden.-Anttu88- kirjoitti:Olis yksi kysymy.
Kaikki puhuu jostain editorista, mistä sen saa ja kannataako se ottaa??
Mitä sillä esim. voi tehdä?
fanitan kirjoitti:Dc ++:lla latasin ;)
Mieluummin mä netistä ne pelit lataan, kun ei isukki ja äiti enää pelejä maksele. Sulla saattaa niin vielä olla niin onnea vaan :)Kgz kirjoitti:Älä sitten kysele oma moka kun et ole aitoa hankkinut kaupan hyllyltä.
fanitan kirjoitti:Mieluummin mä netistä ne pelit lataan, kun ei isukki ja äiti enää pelejä maksele. Sulla saattaa niin vielä olla niin onnea vaan :)
Tottakai, itse vaan en käytä rahaa sellaiseen jonka voi myös saada ilmaiseksi.psychodad kirjoitti:On niitä sellaisiakin ihmisiä jotka tienaavat itse rahaa, ja käyttävät sitä haluamiinsa asioihin.
fanitan kirjoitti:Tottakai, itse vaan en käytä rahaa sellaiseen jonka voi myös saada ilmaiseksi.
En tuolla tarkoita siis sitä että kannattaisin varastamista, vaikka onhan pelienkin latailu netistä kielletty. On vaan niin paljon muuhunkin käytettävä rahaa kuin peleihin.
JimmyMac kirjoitti:Mitäs muuta tuo on kuin varastamista? Kerrotko äkkiä, että missä olet töissä, niin tulen minä puolestani varastamaan jotain. Ollaan sitten tasoissa.
fanitan kirjoitti:Tottakai, itse vaan en käytä rahaa sellaiseen jonka voi myös saada ilmaiseksi.
Gunners kirjoitti:Mitäs se Jimmy meinasi ala-asteelta varastaa?
psychodad kirjoitti:Minä käytän, jos arvostan tuotetta niin paljon että toivon sille myös jatkoa. Siksi ostan hyvät levyt, hyvät leffat ja myös hyvät pelit. EHM oli sen verran hyvä peli että se piti ostaa pienen demottamisen jälkeen.
En tuolla tarkoita siis sitä että kannattaisin varastamista, vaikka onhan pelienkin latailu netistä kielletty. On vaan niin paljon muuhunkin käytettävä rahaa kuin peleihin.
-Anttu88- kirjoitti:Minkä ohjelman tarvitsee että sen unfaking päivityksen voi avata? WinZipillä ei ainakaan toimi.
Mulli kirjoitti:No kyllä se winzipillä toimii.
http://cm-irc.thedugout.net/ehmfinland/tiedostot.phpmiskaa78 kirjoitti:Moro. En jaksanut alkaa tätä threadia kovin kauas taaksepäin selaamaan, joten:
Mistä saan edes kohtuullisen tuoreet rosterit(mm.Thornton@SJ jne.), kun en millään jaksaisi alkaa editorilla leikkimään :|