Mainos

NHL Eastside Hockey Manager

• 572 833
  • 2 477

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
Ja taas lisää kysymyksiä: Kellään ehdotusta hyvästä liikkuvasta puolustajasta, joka olisi mahdollista saada Hifkiin?
Pari avainpuolustajaa loukkaantuneena ja joutuu peluuttamaan hyökkejäkin pakkeina.

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
fanitan kirjoitti:
Ja taas lisää kysymyksiä: Kellään ehdotusta hyvästä liikkuvasta puolustajasta, joka olisi mahdollista saada Hifkiin?
Pari avainpuolustajaa loukkaantuneena ja joutuu peluuttamaan hyökkejäkin pakkeina.
Kannattaa etsiä Player Searchilla. Asetuksiksi riittänee: Position=defense, Interested=yes. Sitten omalla silmällä ja tunteella selaamaan listaa läpi.

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
Da Silva kirjoitti:
Kannattaa etsiä Player Searchilla. Asetuksiksi riittänee: Position=defense, Interested=yes. Sitten omalla silmällä ja tunteella selaamaan listaa läpi.
Kylhä mä tota harrastan, mutta ajattelin jos jollain on suositella jotain erityistä. Sm-Liigan sisältä tuntuu olevan vaikea saada ketään.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
fanitan kirjoitti:
Kylhä mä tota harrastan, mutta ajattelin jos jollain on suositella jotain erityistä. Sm-Liigan sisältä tuntuu olevan vaikea saada ketään.

Kesken kauden on vaikea saada ketään kotimaasta, mutta siinä tammikuun kieppeillä ne jätkät jotka eivät ole saaneet syystä tai toisesta sopparia NHL:ään alkavat kiinnostua myös liigaseuroista. Silloin on yleensä tullut napattua hyviäkin vahvistuksia (esim. Saku Koivu). Pakkejakin löytyy, mutta yleensä tietysti ulkomaalaisia.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
fanitan kirjoitti:

Mestiksestä olen tehnyt joitakin hyviä löytyjä. Tulevat yleensä halvalla ja helposti. Tosin ei mitään kauheita pistenikkareita, mutta ihan kelpo pelimiehiä stunttaamaan loppukauden ajaksi.

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
Mitenkäs tuo harjoituksissa vaihtoehtona oleva "Tactics" Eli taktiikka vaikuttaa pelaajiin jos heitä siihen ryhmään laittaa? Harjoittelevatko he siis joukkueen sen hetkistä taktiikkaa?
Ja onko järkevää laittaa hyökkääjiä puolustus treeniin. Itse olen näin tehnyt, koska haluaisin parantaa joukkuepuolustusta.

-Anttu88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Dallas, Liverpool, Barcelona
Olis yksi kysymy.
Kaikki puhuu jostain editorista, mistä sen saa ja kannataako se ottaa??
Mitä sillä esim. voi tehdä?

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
fanitan kirjoitti:
Mitenkäs tuo harjoituksissa vaihtoehtona oleva "Tactics" Eli taktiikka vaikuttaa pelaajiin jos heitä siihen ryhmään laittaa? Harjoittelevatko he siis joukkueen sen hetkistä taktiikkaa?
Ja onko järkevää laittaa hyökkääjiä puolustus treeniin. Itse olen näin tehnyt, koska haluaisin parantaa joukkuepuolustusta.

Kannattaa ihan ensimmäisenä lukea se pelin mukana tullut manuaali kannesta kanteen. Siinä kerrotaan, mitä erilaiset taktiikat, harjoitukset, yms. tarkoittavat.

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
JimmyMac kirjoitti:
Kannattaa ihan ensimmäisenä lukea se pelin mukana tullut manuaali kannesta kanteen. Siinä kerrotaan, mitä erilaiset taktiikat, harjoitukset, yms. tarkoittavat.
Dc ++:lla latasin ;)

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
-Anttu88- kirjoitti:
Olis yksi kysymy.
Kaikki puhuu jostain editorista, mistä sen saa ja kannataako se ottaa??
Mitä sillä esim. voi tehdä?
Voit päivitellä kokoonpanoja esim. Siirrellä pelaajia toisiin joukkueisiin ennen kauden aloittamista. Nämä päivitykset tulevat voimaan vasta kun aloitat uuden kauden.

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
Kgz kirjoitti:
Älä sitten kysele oma moka kun et ole aitoa hankkinut kaupan hyllyltä.
Mieluummin mä netistä ne pelit lataan, kun ei isukki ja äiti enää pelejä maksele. Sulla saattaa niin vielä olla niin onnea vaan :)

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
fanitan kirjoitti:
Mieluummin mä netistä ne pelit lataan, kun ei isukki ja äiti enää pelejä maksele. Sulla saattaa niin vielä olla niin onnea vaan :)

On niitä sellaisiakin ihmisiä jotka tienaavat itse rahaa, ja käyttävät sitä haluamiinsa asioihin.

fanitan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, Vaasan Sport
psychodad kirjoitti:
On niitä sellaisiakin ihmisiä jotka tienaavat itse rahaa, ja käyttävät sitä haluamiinsa asioihin.
Tottakai, itse vaan en käytä rahaa sellaiseen jonka voi myös saada ilmaiseksi.
En tuolla tarkoita siis sitä että kannattaisin varastamista, vaikka onhan pelienkin latailu netistä kielletty. On vaan niin paljon muuhunkin käytettävä rahaa kuin peleihin.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
fanitan kirjoitti:
En tuolla tarkoita siis sitä että kannattaisin varastamista, vaikka onhan pelienkin latailu netistä kielletty. On vaan niin paljon muuhunkin käytettävä rahaa kuin peleihin.

Mitäs muuta tuo on kuin varastamista? Kerrotko äkkiä, että missä olet töissä, niin tulen minä puolestani varastamaan jotain. Ollaan sitten tasoissa.

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
JimmyMac kirjoitti:
Mitäs muuta tuo on kuin varastamista? Kerrotko äkkiä, että missä olet töissä, niin tulen minä puolestani varastamaan jotain. Ollaan sitten tasoissa.

Mitäs se Jimmy meinasi ala-asteelta varastaa?

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
fanitan kirjoitti:

Minä käytän, jos arvostan tuotetta niin paljon että toivon sille myös jatkoa. Siksi ostan hyvät levyt, hyvät leffat ja myös hyvät pelit. EHM oli sen verran hyvä peli että se piti ostaa pienen demottamisen jälkeen.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Gunners kirjoitti:
Mitäs se Jimmy meinasi ala-asteelta varastaa?

Batman-pyyhekumin.

psychodad kirjoitti:
Minä käytän, jos arvostan tuotetta niin paljon että toivon sille myös jatkoa. Siksi ostan hyvät levyt, hyvät leffat ja myös hyvät pelit. EHM oli sen verran hyvä peli että se piti ostaa pienen demottamisen jälkeen.

Aivan. Nimim. fanitan on ilmeisesti näitä, joiden mielestä esim. tietokonepelit ilmestyvät jostain tyhjästä ja ilman mitään tuotantokustannuksia koululaisten kesken DC++:illa ja muilla jaettavaksi.

Jos ei ole rahaa hankkia tiettyä tuotetta, niin silloin sitä ei saada. Nykyajan lapsilla on ihme käsitys, että kaikilla heillä on mukamas jokin yleinen oikeus omistaa kaikki uudet pelit/leffat/CD:t, ja jos (kun) ei heillä ole rahaa sitä ostaa, niin sitten se varastetaan netistä.

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
fanitan kirjoitti:

Jaahas...etta tekemamme peli sitten kelpaa talla tavalla taas.

Tiedoksi muuten etta ruokaakin voi saada kaupasta ilmaiseksi kun laittaa paidan helman alle piiloon. Ja laajakuvatelkkareitakin voi saada ilmaiseksi paikallisesta elektroniikkaliikkeesta kunhan muistaa menna yolla ja ottaa tiiriikat yms. mukaan etta paasee sisaan. Eika tarvi kavella kun naapurilta voi saada auton ilmaiseksi kayttoon kunhan opiskelee vahan sen alan kriminaalikaytantoja. Kato jaa sitten sita rahaa kaytettavaksi paljon muuhunkin tuolla tavalla. Ja varmasti saat muuten mita vaan varastettua tavaraa kadulta halvemmalla kuin alan liikkeesta. Mikset siis asioisi noiden hamaraheppujen luona kun taas saastyisi nippu rahaa. Niin joo...noissahan taitaa olla kiinnijaamisen riski sitten vahan isompi....

Ei sitten tullut mieleen etta jos tuon pelaamisen pitaa teikalaiselle olla ilmaista, niin sielta saa netista ladattua ihan laillisesti sen varhaisemman tuotoksen joka ilmestyi aikanaan freewarena. Esim www.fhockey.com tarjoaa tuon ja tukun extroja ladattavaksi. Ei siis mene talla kertaa lapi tuo "kun ei ole rahaa" argumentti, silla ilmainen laillinen vaihtoehtokin on.

-Anttu88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minkä ohjelman tarvitsee että sen unfaking päivityksen voi avata? WinZipillä ei ainakaan toimi.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
-Anttu88- kirjoitti:
Minkä ohjelman tarvitsee että sen unfaking päivityksen voi avata? WinZipillä ei ainakaan toimi.

No kyllä se winzipillä toimii.

-Anttu88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulli kirjoitti:
No kyllä se winzipillä toimii.

Puhutaanko samasta tiedostosta?
Voisitko antaa linkin siihen tiedostoon jota sinä käytät!
Saako sillä kaikki sveitsissä pelaavat pelaajat mukaan peliin? Minun WinZip ei ainakaan pysty avaamaan rar. tiedostoja.

Viimeksi muokattu:

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Moro. En jaksanut alkaa tätä threadia kovin kauas taaksepäin selaamaan, joten:

Mistä saan edes kohtuullisen tuoreet rosterit(mm.Thornton@SJ jne.), kun en millään jaksaisi alkaa editorilla leikkimään :|

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
miskaa78 kirjoitti:
Moro. En jaksanut alkaa tätä threadia kovin kauas taaksepäin selaamaan, joten:

Mistä saan edes kohtuullisen tuoreet rosterit(mm.Thornton@SJ jne.), kun en millään jaksaisi alkaa editorilla leikkimään :|
http://cm-irc.thedugout.net/ehmfinland/tiedostot.php
Kannattaa varmaan rekisteröityä myös tuon saitin keskustelupalstalle, mikäli aiot pelata peliä enemmänkin. Sieltä löytyy apua moneen ongelmaan...

-Anttu88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä pitää tehdä sen jälkeen kun on avannut sen UNFAKING tiedoston että saa sen toimimaan peliin. Eikö sveitsissä pelaavat pelaajat pitäisi ilmestyä peliin mukaan kun sen tiedoston saa toimimaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy