NHL Eastside Hockey Manager

• 572 273
  • 2 477

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Art Vandelay kirjoitti:
Minulla on NHL ura moodi menossa (kausi 2008), ja itsellä tällä hetkellä päivitys 2.0.2 käytössä. Joudunko aloittamaan uuden pelin kun asennan tämän uuden päivityksen sitten kun se tulee jakeluun?

Versiot 2.1.0, 2.1.1 ja tuo tuleva 2.1.2 eivat tue 2.0.2 ja sita vanhemmilla versioilla aloitettuja saveja. Tama johtuu yksinkertaisesti siita etta monen liigan rakenteet jouduttiin tuon kausipaivityksen ohessa vetamaan kokonaan uusiksi tata nykyista kautta ajatellen. Ja naiden muutosten tekeminen lennosta vanhan saven kanssa olisi ollut hieman mutkikasta ja aikaavievaa koodata. Joten jos vanhoja career-peleja haluaa jatkaa, kannattaa laittaa tuo 2.0.2 exe itsella jonnekin talteen, etta voi tarpeen tullen kayttaa sita vanhojen pelien kanssa mikali niita haluaa viela jatkaa. Tai sitten asentaa koko pelin kahdesti koneelleen ja paivittaa vain toisen uusimpaan kausiversioon.

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Miksi Jack Johnsonit, Jack Skillet ja kumppanit on poistettu? Onko tällä jotain tekemistä sen kanssa että he ovat menneet pelaamaan sellaisen sarjaan joka kieltää pelaajien nimen käyttämisen tms?

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Gunners kirjoitti:
Miksi Jack Johnsonit, Jack Skillet ja kumppanit on poistettu? Onko tällä jotain tekemistä sen kanssa että he ovat menneet pelaamaan sellaisen sarjaan joka kieltää pelaajien nimen käyttämisen tms?

Yliopistourheilijoiden nimia ei voida kayttaa pelissa. Eli nuo ylla olevat pelaajat taitavat olla niita jotka viela viimeksi eivat olleet siirtyneet college sarjoihin mutta nyt ovat.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Mestis sekaisin

Pistelasku Mestiksessä on näemmä sitten ryssitty täysin. Ainakin minulla jatkoaikavoitosta tulee 1 piste, ja jatkoaikatappiosta 0 pistettä. Miten ihmeessä tällainen on päässyt läpi? Muistaakseni ennen 2.1.2 päivitystä meni vielä oikein...

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Mikäs on EHMCenterin nykyinen osoite?

2.0.2:sta tässä hakannut. NY Rangers joukkueena ja kerran päässyt pleijareihin, kun neljä kautta takana. Silloinkin Ottawa vei heti 4-1 voitoin : ( Eli yht vaikeaa on kuin ennenkin... Onneksi edes Ovechkin on iskussa ; )

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
zoz kirjoitti:
Kysymys.

Miten saa Sveitsissä pelaavat (Kuhta, Pärssinen ja kumppanit) peliin?

Haet EHMFinlandista (entinen EHMCenter) unfaking päivityksen ja asennat sen. Tämän jälkeen aloitat uuden kauden niin pelaajat tulevat peliin ja myös oikeat seurojen nimet ja paljon muitakin pelaajia.

Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
päivityksistä

mulla on 2.0.2 versio, ja mikä tää North American-hässäkkä on ? pitääkö mun ostaa jotaki vai saako sen ladattua sigamesilta ilmaseksi vai hä

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
kädetön_pakki kirjoitti:
mulla on 2.0.2 versio, ja mikä tää North American-hässäkkä on ? pitääkö mun ostaa jotaki vai saako sen ladattua sigamesilta ilmaseksi vai hä

Saa ladattua ilmaiseksi SI:n sivuilta.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Mikke73 kirjoitti:
Pistelasku Mestiksessä on näemmä sitten ryssitty täysin. Ainakin minulla jatkoaikavoitosta tulee 1 piste, ja jatkoaikatappiosta 0 pistettä. Miten ihmeessä tällainen on päässyt läpi? Muistaakseni ennen 2.1.2 päivitystä meni vielä oikein...
Toimiiko tuo Mestiksen pistelasku tosiaan kaikilla muilla oikein?

Hack

Jäsen
Mikke73 kirjoitti:
Toimiiko tuo Mestiksen pistelasku tosiaan kaikilla muilla oikein?

En siitä tiedä, mutta minulla tuon uusimman päivityksen seurauksena sm-liigassa säälipleijareissa voittaneet joukkueet saavat jostain syystä kotiedun puolivälieriin.

kotsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HIFK, Kiekko Haukat
Nyt oli kyllä sen verran kuuma peli(tai siis erä) että pakko on raportoida! Kauden aloitin Philadelphialla ja nyt pelattu noin kolmas osa. Kotipeli New Jerseytä vastaan alkoi ihan normaalisti mutta ajassa 7.11 tapahtuu Dan McGillies, Eric Desjardins, Jamie Langenbrunner ja Mike Knuble rähinöivät 2 minuutin arvoisesti. Samaan aikaan Krzysztof Oliwa tappelee Andre Royn kanssa ja Darren Langdon Freddy Meyerin kanssa. Kaikille 5+10. Se oli vasta alkua.
Ajassa 14.42
Grant Marshall vs. Todd Fedoruk 5+10min
Jay Pandolfo vs. Sami Kapanen 5+10min
Toni Lydman vs. Zazh Parise 5+10min
David Hale vs. Byron Ritchie 5+10min
Colin White vs. Sandis Ozolinsh 5+10min
Martin Brodeur vs. Antero Niittymäki 2+5+10min
Loppupeli menikin sitte rauhallisesti. Yhteensä pelissä jaettiin mulle 134min ja Devilssille 132min jäähyjä. Itselläni ei ole ikinä ennen tullut joukkotappelua vaikka olen peliä pelannut tosi paljon. Onko muille tullut samanlaisia tilanteita?

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
kotsa kirjoitti:
Nyt oli kyllä sen verran kuuma peli(tai siis erä) että pakko on raportoida! Kauden aloitin Philadelphialla ja nyt pelattu noin kolmas osa. Kotipeli New Jerseytä vastaan alkoi ihan normaalisti mutta ajassa 7.11 tapahtuu Dan McGillies, Eric Desjardins, Jamie Langenbrunner ja Mike Knuble rähinöivät 2 minuutin arvoisesti. Samaan aikaan Krzysztof Oliwa tappelee Andre Royn kanssa ja Darren Langdon Freddy Meyerin kanssa. Kaikille 5+10. Se oli vasta alkua.
Ajassa 14.42
Grant Marshall vs. Todd Fedoruk 5+10min
Jay Pandolfo vs. Sami Kapanen 5+10min
Toni Lydman vs. Zazh Parise 5+10min
David Hale vs. Byron Ritchie 5+10min
Colin White vs. Sandis Ozolinsh 5+10min
Martin Brodeur vs. Antero Niittymäki 2+5+10min
Loppupeli menikin sitte rauhallisesti. Yhteensä pelissä jaettiin mulle 134min ja Devilssille 132min jäähyjä. Itselläni ei ole ikinä ennen tullut joukkotappelua vaikka olen peliä pelannut tosi paljon. Onko muille tullut samanlaisia tilanteita?

Kyllähän noita tulee mutta erittäin harvoin (ikävä kyllä). Olisi hieno vielä saada sillein tehtyä peli että pelaajat muistaisi tollaiset tapahtumat ja "kostaisi" seuraavassa pelissä. Minulla on kerran lentänyt kaikki 12 kentällä olijaa suihkuun samasta tilanteesta. Mutta kahta isompaa kähinää samassa pelissä ei ole tullut.

wirtanen17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kalannin Pallo -65, Jääkotkat
NHL EHM

Minulla on NHL EHM ja se on pelannut tähän asti hyvin. Mutta nyt kun olen asentanut sen ja yritän käynnistää sen, tulee ruutuun teksti CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Mikä avuksi?? Help me...

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Tässä rupesin ruokaa odotellessa luomaan Jack Johnsonia ja Phil Kesselia takaisin peliin. Otin tarkat tiedot ennen päivityksiä ja lisäsin heitä nyt. Mutta jokin probleema tulee, kun heidät tein ja heidät myös editorista löytää. Mutta kun pelin käynnistän ei heitä löydykään enää mistään :(
Eli missäkähän mahdollisesti vika? Editori kyllä toimii, Krys Kolanoksen siirtäminne Oilersiin onnistui.

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kotsa tuossa kyseli joukkotappeluiden perään. Itse pelaan IFK:lla kautta ja joukkueeseen on hankittu jonkin verran lisäystä nyrkkiosastolle. Noh, play offien ekalla kierroksella vastaan tuli Jokerit, joka oli myös hankkinut kauden aikana joukkueeseen muutaman kovemman kaverin, mm. Heleniuksen ja Oliwan. Joten odotettavissa oli aika kuumaa meininkiä. Seuraavassa saattaa olla mukana jo koneen itse luomia pelaajia, koska sen verran pitkällä ura IFK:n peräsimessä jo on. Ensimmäisessä ottelussa sitten räjähti. Ajassa 13.14:

Janne Hauhtonen HIFK vs. Jukka Hanninen Jokerit
molemmille 2 min väkivaltaisuudesta

Timo Junnila HIFK vs. Janne Niskala Jokerit
molemmille 5+20 minuuttia

Teemu Sinkkonen HIFK vs. Tomek Valtonen Jokerit

Tuukka Mäkelä HIFK vs. Mikko Mäenpää Jokerit

Joonas Rönnberg HIFK vs. Ryan Stone Jokerit

Mika Noronen HIFK vs. Martin Gerber Jokerit
molemmille 2+5+20+20 minuuttia

Loppuaika pelistä mentiin rauhallisissa meiningeissä ja seuraavassakaan matsissa ei myllyjä nähty. Nämä edellisen pelin tappelijat olivat toki pelikiellossa tokassa matsissa. Kolmanteen peliin saivat joukkueet taas pelaajat takaisin pelikielloista ja ottelua ehdittiin pelata aikaan 19.26, kun taas alkoi tapahtumaan. Tätä ennen mm. Jokereiden Antti Pihlström oli saanut 5 minuuttia ryntäyksestä. Elikkäs, pelikellossa 19.26 ja seuraavat parit:

Gordie Dwyer HIFK vs. Jeremy Yablonski Jokerit
molemmilla 5+20 minuuttia

Kimmo Miettinen HIFK vs. Pavel Rosa Jokerit

Jarkko Ruutu HIFK vs. Jukka Hanninen Jokerit

Tuukka Mäkelä HIFK vs. Mikko Mäenpää Jokerit

Mika Noronen HIFK vs. Martin Gerber Jokerit
molemmilla 2+5+20+20 minuuttia

Elikkä tässä tokassa joukkomyllyssä oli samoja jätkiä mukana ja jopa muutama sama parikin. Taitaa kuitenkin olla sattumaa, mutta aika pirun hienoa menoa. Ekassa joukkomyllyssä oli aika tasaista, taisi mennä Narreille tappeluvoitot 3-2. Tokassa rähinässä oli IFK:lla aika raskasta kalustoa jäällä ja Jokereita pyyhittiin jäällä 5-0. Jäähyminuutteja ensimmäisessä ottelussa jaettiin molemmille 169 minuuttia. Toisessa ottelussa IFK:lle 157 minuuttia ja Jokereille 164 minuuttia.

Enempää rähinöitä ei ottelusarjassa nähty, mutta ihan kivaa seurattavaa tämäkin jo oli. Tällaista menoa ja näytti tämän ottelusarjan jälkeen jäähypörssit aika mukavilta...

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Wirtanen17:lle avuksi. Jos käytät esim. daemon toolsia/alcohol120% virtuaaliasema ohjelmaa niin hommaa netistä pieni ohjelma nimeltä sd4hide.exe. Tämä ohjelma "piilottaa" daemon-toolsin ja silloin pelit toimii.
Ohjelma on todella helppokäyttöinen. Minulla on ainakin auttanut ;D

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Speedye kirjoitti:
Wirtanen17:lle avuksi. Jos käytät esim. daemon toolsia/alcohol120% virtuaaliasema ohjelmaa niin hommaa netistä pieni ohjelma nimeltä sd4hide.exe. Tämä ohjelma "piilottaa" daemon-toolsin ja silloin pelit toimii.
Ohjelma on todella helppokäyttöinen. Minulla on ainakin auttanut ;D

Ja se oikea tapa on tietysti kävellä kauppaan ja ostaa alkuperäinen peli. Silloin pelit toimii.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Mzt_t kirjoitti:
Ja se oikea tapa on tietysti kävellä kauppaan ja ostaa alkuperäinen peli. Silloin pelit toimii.
Bullshit. Monet pelit eivät kaupasta ostettunakaan toimi jos koneella on jokin CD/DVD-emulaatiosofta käytössä. SI:n pelien kanssa nimenomaan on ollut juuri tällaisia ongelmia.

wirtanen17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kalannin Pallo -65, Jääkotkat
Kokeilin jo tuolla ohjelmalla mutta en ainakaan vielä saanut toimimaan, mutta täytyy yrittää vielä. Ja olen ihan itse kauppaan kävellyt ja sieltä ostanut sen!

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
wirtanen17 kirjoitti:
Kokeilin jo tuolla ohjelmalla mutta en ainakaan vielä saanut toimimaan, mutta täytyy yrittää vielä. Ja olen ihan itse kauppaan kävellyt ja sieltä ostanut sen!

OK, pahoittelen, että epäilin kyseessä olevan laittomaan versioon liittyvä ongelma. Pikainen haku SI:n foorumille antoi seuraavat aiheeseen liittyvät vinkit:

http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=137
http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=184

Noissa nyt ei kerrota mitään uutta tuohon saamaasi virheilmoitukseen verrattuna. Eli konella pyörivät CD/DVD-emulaatiosoftat pitäisi disabloida ja käynnistää peli uudestaan. Jos tämä ei auta, kehoitetaan poistamaan emusoftat kokonaan. Jossain muistan nähneeni, että sitkeimpien emusoftien jäljiltä pitäisi putsata vielä rekisteriä.

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
pistäisikö joku linkkiä noihin ensimmäisiin siggamesin päivityksiin?
Kun siggamesin sivulla olevista linkeista kun lataa, niin latautuu hitaasti ja 70% kohdalla loppuu kokonaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy