NHL Draft liveseuranta 27.6.2015

  • 178 249
  • 1 170

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Kauppoja on pakko olla tulossa. Jos Bruins varaa kolme kertaa ensimmäisellä kierroksella niin ei voi kuin nauraa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Heh, anna mä veikkaan? Päiväduunit, ehkä perhettä, eikä ole aikaa roikkua pitkin öitä NHL:ää seuraamassa? Sillon 10v sittenhän sä olit yks aktiivisimpia tällä puolella, nykyään aika harvoin näkee.

Jotain tähän suuntaan. Vähän harmittaa mutta toisaalta kaippa se on ns. normaalia evoluutiota. Ei enään jaksa vetään niin kovalla asenteella.

Lasken edelleen kyllä omaksi ansiokseni sen että Linkku saatiin pois Canalin NHL-selostuksista, aika paljon maileja Ruotsiin se vaati. Ja olen ylpeä siitä.
 

Snagari

Jäsen
St.Louis Blues twiittasi juuri, että toivovat McDavidin olevan vapaana vielä heidän 56.vuorollaan. En usko, että niin pitkälle valahtaa. En tietty ole ammattilainen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oon varautunut tähän skenaarioon pullolla rommia.

Joo, ota vaan ne panacodit käden ulottuville myös. Itse oletan, että Sabres nappaa Hanifinin, koska juuri syntyi tarvetta yhdelle pakkiprospectille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Öljylle buuaukset... Kerrankin oikein meni tuo reaktio.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eichel taas kitannu ittensä täyteen kevytkaljaa... Voivoi, kohta se rällää Kanen kanssa.
 

Ralph

Jäsen
Ei vittu ne antoi vielä Jamie McGinnin päälle!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi McDavid parkaa
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Apheu

Jäsen
Buffalo tekee kyllä mielestäni erittäin hyvää työtä. Ensin kahmuaa hirveän määrän pickejä ja prospecteja, ja nyt sitten ostaa näitä myynnissä olevia nuoria pelaajia noilla pickeillä / prospecteilla. Monta palasta tuossa lähti, mutta heillä on varaa (kai).
 

Barney

Jäsen
Oilers aloitti melkoisella yllätyksellä. Huhhuh!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös