Kelpaa mulle.Rantaselle toivon eniten Flyersiä uudeksi osoitteeksi. Jos ei sinne, niin Panthers.
Mäkin toivon Rantasta varmaan enemmän Flyersiin kun Provorovia, toisin kuin monet Flyers-fanit täällä. En tiiä onko isämmaa vai mikä, mutta Rantanen ois hienoa nähdä Phillyssä, ja jos Provo menee edeltä ennen oranssien vuorona, pidän Rantasen varaamista aika todennäköisenä.Jännitetääs nyt sitä Rantasen uutta osoitetta sitten, kun Flamesin kohdalta lähti jo isoin nulju pois. No, josko se Wideman treidattaisiin jo tänään.
Rantaselle toivon eniten Flyersiä uudeksi osoitteeksi. Jos ei sinne, niin Panthers.
Nyt odotellaan lähetyksen alkua ja studion ihmetyksensekaista Bruinsin toimien tyrmäämistä.
Jännitetääs nyt sitä Rantasen uutta osoitetta sitten, kun Flamesin kohdalta lähti jo isoin nulju pois. No, josko se Wideman treidattaisiin jo tänään.
Rantaselle toivon eniten Flyersiä uudeksi osoitteeksi. Jos ei sinne, niin Panthers.
Jees, joku lähetys minulla jo pyörii, näköjään Sportsnet ja ex-Bruin Chiarelli näyttäisi olevan kertomassa miten ihana McDavid on.NHL networkin ennakkolähetys jo pyörii jos se kiinnostaa.
Onkohan ikinä? Mitä nyt olen vanhoja drafteja selaillut, niin lähimmäksi on päässyt Avalanche 1998 kun varasivat numeroilla 12, 17, 19 ja 20. Noista uraansa jatkaa yhä numerolla 12 poimittu Alex Tanguay.
Kävin vuoteen 1980 asti noi draftit läpi ja nopealla selauksella ei kyllä kolmea peräkkäistä vuoroa ole ennen avauskierroksella nähty. Muita kierroksia en edes tarkistanut. Edellinen kahden peräkkäisen oli 2003 ja Kings.
17vuotiaana parran kanssa jo iäksi olis kuvitella jotain tyyliin 30v.Ei Ekblad kyllä miltään parikymppiseltä näytä tuon parran kanssa.
Mä olen aivan helvetin pettynyt, jos Leafs ei saa hommattua yhtään lisäpickiä draftiin. Varsinkin kun samaan aikaan Bruins haalii pickejä huolella.
Chris Kuc @ChrisKuc 3 min3 minuuttia sitten
#Blackhawks trade update: GM Stan Bowman is eating potato chips.
Ei huolta pojat.
Kessel ehkä, Phaneuf erittäin epätodennäköinen.Kessel ja/tai Phaneuf liikkuu vielä tänään, muuten ei mitään järkeä Shanabanilla.