NHL Draft 2020 – liveseuranta

  • 52 202
  • 581

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Sinne meni mun haku draftissa Keklun suuhun...olin hajuilla edes! Tosin jämä kierroksella oli tuo haku, mutta Keklu alistaa!
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Button teki eilisellä listallaan pienen reachin Chinakhovin kohdalla ja laittoi hänet sijalle 59. Keklu kurotti vähän enemmän.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No huhhuh, Keklu hiihtelee ihan omia polkujaan, mutta paha kritisoida kun se osaa. Mutta ois luullut, että 21. ois vaihtunut pariin myöhäsempään, koska ei toi kaveri kyllä kahella ekalla olisi mennyt millään. Tai sitten oli ja Keklu kyykyttää!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sinne meni mun haku draftissa Keklun suuhun...olin hajuilla edes! Tosin jjämä kierroksella oli tuo, mutta Keklu alistaa!

Juuri lueskelin Anaheimin kausiketjua, jossa toivoit Chinakhovia Anaheimiin kutos- tai seiskakierroksella. Ilmeisesti Keklu pelästyi näitä ajatuksia ja otti samantien ekalla kiekalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Juuri lueskelin Anaheimin kausiketjua, jossa toivoit Chinakhovia Anaheimiin kutos- tai seiskakierroksella. Ilmeisesti Keklu pelästyi näitä ajatuksia ja otti samantien ekalla kiekalla.
No kaveri oli kyllä aika paljon alempana jossain vaiheessa...mutta hienoa kun meni jo nyt. Olipahan haku...tosin ykkösellä ei varmaan pitänyt mennä, eikä se Ducksiin ois mennyt seiskankiekallakaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mites tuo Zary nyt tippuu näin paljon?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tyson Foerster Flyersiin. Ei ollut ihan ykkösenä omissa papereissani jäljellä olevista, mutta luistelua vain paremmaksi, niin kyllähän tässä sitä kasvunvaraa on.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Zary vihdoin, Calgaryyn. Oisko sitten Mavrik Bourque ja Colorado?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Calgarylta kyllä fiksua asset managementia. Varaa korkealle ennustetun kaverin sen jälkeen kun on tippunut alaspäin kahdesti draftissa saaden pari kolmoskiekkaa mukaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ei Barronia... Melkein kuka muu tahansa. Melkein kuka muu pakkikin tahansa, vaikka noita pakkeja on todella paljon tulossa. Bourque, Peterka tai Perreault ois ollu paljon parempia.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tämä menikin positiivisesti. Zarysta oltiin Pronmanin mukaan kiinnostuneita, ja oli hänen mockissa 19th pick Flamesille. Noh, tänne se tulikin, mutta ekstrana pari kolmoskieppiä. Hyvä maku jäi väkisinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös