Nonii tulihan se sinne!Mercer Devilsiin !!
Nonii tulihan se sinne!Mercer Devilsiin !!
Kylläpä tulee Tampalle onnitteluja! 1/18 :D
Toisella kierroksella Tampan varaus varmaan onnittelee..Kylläpä tulee Tampalle onnitteluja! 1/18 :D
No en tiedä. Sveitsiläinen linkkuveitsi, ei välttämättä highlight-pelaaja. Pelaaja jota itse toivoin ja jota veikattiin ylemmäksi. Bobin listalla 13. Mutta aika näyttää.No nyt se Mercer tuli Devilseille... ilmeisesti helvetin kova kaveri kyseessä? Vai onko?
Juu samaa mietin että Tampa sitten itse hoitaa onnittelun!Toisella kierroksella Tampan varaus varmaan onnittelee..
Riskillä joku Schneider anna mun nauraa.. Schneider ei hirveästi riskejä kyllä tuoKolmannella ykkösellä sitten Greig tai Schneider. Tai jos riskillä, niin Lapierre tai Perreault. Jokerina Barron.
Riskillä tarkoitin Lapierrea tai Perreaultia.Riskillä joku Schneider anna mun nauraa.. Schneider ei hirveästi riskejä kyllä tuo
Eivät halunneet antaa Schneideria Devilsiin. Olen melko varma että kyseinen heppu olisi ollut Devilsin valinta. Siksi Rangers treidasi ylöspäin.Schneider Rangersiin.
Erittäin todennäköistäEivät halunneet antaa Schneideria Devilsiin. Olen melko varma että kyseinen heppu olisi ollut Devilsin valinta. Siksi Rangers treidasi ylöspäin.
Siltä vaikuttaa. Shakir on kyllä aloittanut kauden hyvin KHL:ssä, joten toivottavasti tämä on hyvä valinta.Saatto olla, että Rangers vei Schneiderin Devilsin nenän edestä ja Devils tyytyi sitten seuraavaan pakkiin listalla.