NHL-draft 2007-08

• 85 390
  • 1 275

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ja samalla pitää kysyä, että oisko jollakin aikaa varailla mun puolesta näitä pelaijia vaikka apulais GM:nä, kun itsellä ei tämä aika näytä riittävän alkuunkaan. Ei ehdi kunnolla edes miettiä tätä kokoonpanoa eikä roolituksia. Eli joku joka ei ole vielä draftissa mukana, mutta on seurannut draftia vois ilmottaa halukkuutensa hoitamaan Flamesin draftausta kanssani.

Onkohan Käräppälle löytynyt vieläkään apulais-GM:ää?Joku voisi varmaankin tehdä hänen puolestaan hänen varauksensa jos halukkaita löytyy.

Edit. Varataan Speedille Marcus Nilson.

Viimeksi muokattu:

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Noniin, otetaan Torontoon nuori hyökkääjälupaus: Erik Christensen, CAN

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisiko joku taas hoitaa varauksiani? Kohta pitää kone jättää ja pääsen vasta huomen illalla varmaan koneelle.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minäkin olen vaihteeksi lähdössä suunnilleen tunnin päästä elämään välillä, voinko lähettää jollekkin listantynkää, jos vaikka vuoro sattuisi minulle asti ehtimään tämän illan aikana?

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Orpik ja Rivet löytyi myös mun listalta, jossa ylimpänä aamusesta vielä oli Theodore. Eli hianosti menöö!

Carolina varaa maalinsuulle: Peter Budaj

vuoroon Mr. Smith & Vancouver Canucks

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Infamous mä oon linjoilla ainaki ysiin asti, että pistä mulle jos näyttää että tuohon mennessä tulee sun vuoros.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Noniin, ja taas on Smithin vuoro! ;)

edit - No missäs se äijä luuraa?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy