NHL-draft 2007-08

• 86 278
  • 1 275

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Pienen tutkimuksen ja päänsäryn jälkeen tilanne näyttäisi olevan tämänlainen:

Tilanne klo 19:00
392. Vancouver Canucks (Mr. Smith) klo 18:28-19:28

393. Carolina Hurricanes (Olpa) -
394. Edmonton Oilers (VMJ) -
395. Anaheim Ducks (Suolakuningas) -
396. Los Angeles Kings (AnFa) -
397. Philadelphia Flyers (punasydän) -
398. Florida Panthers (Gimzy) -
399. Atlanta Thrashers (Janda) -
400. Phoenix Coyotes (Espoon Siniset) -
401. Nashville Predators (Erämaan kettu) -
402. Toronto Maple Leafs (Mr. Penguin) -
403. Chicago Blackhawks (kilonkingi) -
404. New York Islanders (Speed) -
405. Calgary Flames (käräppä) -
406. Dallas Stars (JoukaHainen) -
407. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa) -
408. Tampa Bay Lightning (Infamous) -
409. Minnesota Wild (Renny-) -
410. Montreal Canadiens (proffa#8) -
411. San Jose Sharks (sunnuntai) -
412. St. Louis Blues (Punavalo) -
413. Ottawa Senators (Lauri) -
414. Washington Capitals (Golden AWe) -
415. Detroit Red Wings (Bosco) -
416. Boston Bruins (Sylwester) -
417. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
418. New Jersey Devils (Derby) -
419. New York Rangers (jupster) -
420. Buffalo Sabres (Marwin) -

Rästissä!
382. Atlanta Thrashers (Janda)

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Washingtoniin huippulupaus Braydon Coburn. Sylwesterillähän oli jo yksi rästissä.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö se ole tehty sillai, että jos on jo yksi vuoro rästissä niin hypätään suoraan seuraavaan?

Näinhän se on, ja korjasinkin jo listani.

Tosin ottiko Golden AWe varaslähdön varauksensa kanssa? Eikös se ole Boscon vuoro ennen AWea??

edit - en huomannut että Bosco varasi jo edellisellä sivulla, eli unohtakaa mitä sanoin.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Punavalo näyttää olevan paikalla mutta tuskin häntä haittaa jos varaan hänen toimittamansa listan mukaisesti hänen ykkösvaihtoehdon eli Brandon Bochenskin.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuskinpa punavaloa tosiaan haittaa, ja ainahan hän voi korjata jos ei valinta mennytkään niinkuin piti.

sunnuntai, ottaako Ouelletin missaaminen noin koville? Usko pois, et missannut mitään. Kyseinen pelaaja ei saa maalia aikaiseksi vaikka kultatarjottimella paikkaa tarjotaan. ;)

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Haun perusteella ei vielä mennyt, siispä Joe Pavelski siirtyy San Joseen muuttaen hiukan lopun taktiikkaa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
sunnuntai, ottaako Ouelletin missaaminen noin koville? Usko pois, et missannut mitään. Kyseinen pelaaja ei saa maalia aikaiseksi vaikka kultatarjottimella paikkaa tarjotaan. ;)

Itsellänikin kävi mielessä, että onko itse Michel Therrien eksynyt draftiimme mukaan... :)

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kuka voisi ottaa mun listan iltapäiväksi/illaksi?

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka voisi ottaa mun listan iltapäiväksi/illaksi?

No esim. meikäläinen voisi hoitaa varauksesi kun olet melkein heti minun jälkeen listassa, joten varmuudella olen koneen äärellä silloin.

Ja totta viserrät Infamous. Therrienillä oli uskomaton "man crush" Ouellettia kohtaan. Paskuudestaan huolimatta Ouellet sai älyttömät määrät peliaika ja Pens-faneilla meni hermot. ;)

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Duvie Westcott tervetuloa tekemään lopullinen läpimurto.

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Brylin on mennyt. Luki "kiinnittää Sergei Brylinin".

Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ja totta viserrät Infamous. Therrienillä oli uskomaton "man crush" Ouellettia kohtaan. Paskuudestaan huolimatta Ouellet sai älyttömät määrät peliaika ja Pens-faneilla meni hermot. ;)

Äläs nyt, kolmoseen ihan ok pelaaja tässä vaiheessa. Ja kun on Tyler Arnason vieressä tarjoilemassa, niin hyvä tulee :D

Sylwester

Jäsen
Nyt sitten yleisellä tietokoneella oon varaamassa ja eihän tässä toi draft-sivu näytä pelittävän joten kertokaa nopeesti jos jompi kumpi kyseisistä pelaajista on jo otettu.

Varaukset:
Jose Theodore
Jordin Tootoo

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Minnesotaan David Hale Calgarysta.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt sitten yleisellä tietokoneella oon varaamassa ja eihän tässä toi draft-sivu näytä pelittävän joten kertokaa nopeesti jos jompi kumpi kyseisistä pelaajista on jo otettu.

Varaukset:
Jose Theodore
Jordin Tootoo

Ei ole kumpaakaan viety vielä. Oletpas onnekas. :)

Ja kyllähän tuo Freewebs sivu toimii, se vaan lataa joskus niin perkeleen kauan. :(

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Täytetään kakkosketju kun siihen saa vielä lupaavan pelimiehen nimeltä Alexander Steen.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Täytetään kakkosketju kun siihen saa vielä lupaavan pelimiehen nimeltä Alexander Steen.
Oliko vielä vapaana!? Meinasin itsekin ottaa miehen mutta ajattelin että ei se kuitenkaan ole enää vapaana ja jätin tarkastamatta. Voi helvetin perse. Noh on mulla vielä pari ässää hihassa seuraaville vuoroille

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy