NHL-draft 2007-08

• 86 313
  • 1 275

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
166. Dallas Stars (JoukaHainen) -
167. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa) -
168. Tampa Bay Lightning (Infamous) -
169. Minnesota Wild (Renny-) -
170. Montreal Canadiens (proffa#8) -
171. San Jose Sharks (sunnuntai) -
172. St. Louis Blues (Punavalo) -
173. Ottawa Senators (Lauri) -
174. Washington Capitals (Golden AWe) -
175. Detroit Red Wings (Bosco) -
176. Boston Bruins (Sylwester) -
177. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
178. New Jersey Devils (Derby) -
179. New York Rangers (jupster) -
180. Buffalo Sabres (Marwin) -

Ja sitten omaan varaukseeni: Ykkösen oikeeseen laitaan valitaan Martin Erat

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Kiitoksi vielä jälkikäteen Boscolle, kun hoidit loistavasti minun viidennen kierroksen varuksenkin :D. Eli huomenna olen töissä 9-17 ja jotta draftia saataisiin eteenpäin niin haen taas jotakin hoitamaan vuoro(j)ani kyseiselle aikavälille.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Taitaa meikäläisen varausvuoro jäädä huomiseen ja en ole silloin klo 8-15 välisenä aikana varamassa, joten voikohan jollekkin heittää toivelistaa?

Alkaa muuten avauslistassa olemaan jo liikaa kirjaimia, niin joutuu siitä karsia kaikenlaista jo pois.

EDIT: JoukaHainen pyysi suorittamaan hänen varauksensa, vaikka onkin itse online-tilassa, mutta ei nyt ilmeisesti pysty suorittamaan sitä, joten:

Dallas Starsin 6. kierroksen varaus Michal Rozsival.

"NHL:n aliarvostetuin puolustaja, joka ihan tiedoksi vain (punasydän) päihittää Tom Potin millä vain osa-alueella mennen tullen. =) Viimekaudella vaatimattomat 10+30=40." -JoukaHainen

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Taitaa meikäläisen varausvuoro jäädä huomiseen ja en ole silloin klo 8-15 välisenä aikana varamassa, joten voikohan jollekkin heittää toivelistaa?

Alkaa muuten avauslistassa olemaan jo liikaa kirjaimia, niin joutuu siitä karsia kaikenlaista jo pois.

Taisin olla palveluksen velkaa? Pakko kai jättäytyä koulusta pois, jotta saa varailla, ei vaan painelen atk:ta huomenna, voin varailla..

Sanamuodot kunniaan!

Dallas Starsin 6. kierroksen varaus Michal Rozsival.

"NHL:n aliarvostetuin puolustaja, joka ihan tiedoksi vain (punasydän) päihittää Tom Potin millä vain osa-alueella mennen tullen. =) Viimekaudella vaatimattomat 10+30=40." -JoukaHainen

Tykkään hazardeista, olisin ottanut Sonja Lumpeen, mutta kun ei piruvie pelaa enää.

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Haluaako joku napata mun varausvuorot tälle loppuillalle? Painelen nukkumaan, mietin vaan saatais tätä draftia hiilattua eteenpäin jos Taskusorsa ilmaantuu mestoille.. Vapaaehtoisia?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Haluaako joku napata mun varausvuorot tälle loppuillalle? Painelen nukkumaan, mietin vaan saatais tätä draftia hiilattua eteenpäin jos Taskusorsa ilmaantuu mestoille.. Vapaaehtoisia?

Käy. Olen tässä varmuudella lähemmäs puoltayötä asti.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Taisi vuoro vaihtua meikäläiselle.

Otetaan kakkosylivoiman viivamieheksi superlupaava, viime vuoden playoffeissa mainioita otteita väläytellyt Fjodor Tjutin.

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Ykkösen oikeaan laitaan Aleksei Kovalev.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Proffalle Montrealiin taitoniekka Mike Ribeiro. Vuoroon sunnuntai.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Perhanan kilokingi, sinne meni yksi NHL:n aliarvostetuimmista pelaajista... :(

Ketkäs kaikki täällä onkaan taas huomenna päivällä (n. 7.00-15.00) koneen äärellä? Jos ammulla näyttää siltä että oma vuoro saattaa tulla kesken työpäivän, tietää sitten kenelle voi listansa lähettää.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Eli sunnuntain vuoro meni. Punavalo varaa nyt nopeesti että tässä pääsee itekki tän päivän puolella valitsemaan.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
6.kierros:
176. Boston Bruins (Sylwester) - 23.21-06.21
177. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
178. New Jersey Devils (Derby) -
179. New York Rangers (jupster) -
180. Buffalo Sabres (Marwin) -
7. kierros
181. Buffalo Sabres (Marwin) -
182. New York Rangers (jupster) -
183. New Jersey Devils (Derby) -
184. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
185. Boston Bruins (Sylwester) -
186. Detroit Red Wings (Bosco) -
187. Washington Capitals (Golden AWe) -

Rästissä: 171. San Jose Sharks (sunnuntai)

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington ottaa vielä lisää arsenaalia siniviivalle. Chris Phillips. Vuoroon Bosco.

EDIT:

Minulle voi pistää sellaista listaa johon pistätte tarkan rankingin tms. ettei tule spekulointia kun on omakin vuoro lähistöllä.

Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Onkos joku huomenna koneen ääressä päivällä että voisi listaa lähettää? Itse olen 8-14 muualla ja oma vuoro saattaa osua tuohon väliin.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itsellänikin on huomenna menoa aikavälillä 10-14. Voi olla että ehdin hoitamaan seuraavan vuoroni ennen sitä, mutta hieman epäilen. Mikäli joku on tuohon aikaan varmasti paikalla, niin minäkin voisin lähettää listantynkää aamulla mikäli näyttää siltä etten ehdi itse varaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy