NHL-draft 2007-08

• 85 413
  • 1 275

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Jo oli aikakin. Odotin olevan ainakin Top50-eplaaja ja oli koko ajan listoillani kärjessä...

Aika alas kyllä tippui mutta, että ihan top-50 pelaaja? 50 ensimmäisen varauksen joukkoon ei mahtunut muutenkaan kuin 5 pakkia, joten ei olleet alkukierroksilla pakit kovinkaan haluttuja. Mutta on tässä muitakin yllätyksiä nähty kuten Rick Nashin ja Jay Bouwmeesterin tippuminen niin alas kuin he tippuivat. Ja Henrik Zetterbergin oleminen vapaana vielä vuorolla 43. Omilla listoilla Zeta olisi kyllä ollut top-15 joukossa.

146. Anaheim Ducks (Suolakuningas) -16.55-17.55
147. Edmonton Oilers (VMJ) -
148. Carolina Hurricanes (Olpa) -
149. Vancouver Canucks (Mr. Smith)-
150. Colorado Avalanche (S. Avery) -

Huom!:Varausaika on nyt 1 tunti per vuoro!

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika alas kyllä tippui mutta, että ihan top-50 pelaaja? 50 ensimmäisen varauksen joukkoon ei mahtunut muutenkaan kuin 5 pakkia, joten ei olleet alkukierroksilla pakit kovinkaan haluttuja.[/B]

Etenkin Bouwmeesterista samaa mieltä, sanotaan näin että jos NHL:n 50 parasta pelaajaa pistetään järjestykseen niin onhan siellä enemmän pakkeja kuin meidän draftissamme.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Etenkin Bouwmeesterista samaa mieltä, sanotaan näin että jos NHL:n 50 parasta pelaajaa pistetään järjestykseen niin onhan siellä enemmän pakkeja kuin meidän draftissamme.

Aivan varmasti on, ainahan tällaisissa fantasy-drafteissa yms. hyökkääjät ovat halutumpia kuin puolustajat. Kyllähän Öhlund kieltämättä huippupakki on mutta omilla listoilla hän ei kyllä nousisi top-50 joukkoon. Mutta tuollaiset listaukset ovat makuasioita, joten varmasti moni kelpuuttaisi Öhlundin 50 parhaan joukkoonkin.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Vuoro siirtyy kohta Käräppälle. Hän lähetti mulle eilen illalla listan, joten hän ei luultavasti nyt ole vuoronsa aikana sitten koneella. Listan otsikko on kuitenkin "4 kierroksen varaus", joka tuli tehtyä hänen puolestaan jo eilen illalla. Pitäisikö mun hoitaa tämäkin kierros hänen puolestaan vai odotellaanko tässä tunti?

Listan viidestä pelaajasta kyllä 3 olisi vielä vapaina.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Vuoro siirtyy kohta Käräppälle. Hän lähetti mulle eilen illalla listan, joten hän ei luultavasti nyt ole vuoronsa aikana sitten koneella. Listan otsikko on kuitenkin "4 kierroksen varaus", joka tuli tehtyä hänen puolestaan jo eilen illalla. Pitäisikö mun hoitaa tämäkin kierros hänen puolestaan vai odotellaanko tässä tunti?

Jos ei Käräppää näy ja listassa vielä nimiä, niin turhaahan se on odotella.

Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki

Varausta kehiin vaan jos miestä ei näy, eikö se ole sama asia kuka varauksen tekee kun varattavat pelaajat on valittu..?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Listoihin tietysti kannattaa antaa ohjeet "koita ottaa pakki ja laituri" tms. jotta homma selkenee. Parempi kuitenkin varata hänelle hyvä pelaaja nyt kuin lievä pettymys huomenna/myöhemmin?

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kun täällä näytetään olevan yksimielisiä niin varataan Käräppän puolesta Calgarylle Andrew Brunette.

Ja heti perään varataan Speedin toimittaman listan mukaisesti Islandersin perälinjoille kokemusta ja johtajuutta tuomaan Teppo Numminen.

Ja vuoro siirtyy kilonkingille.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Onko Infamousilla JoukaHaisen toimittama lista?

JoukaHainen toimitti minulle listan vain yhteen varaukseen. Ilmeisesti hän tulee töistä klo 15, joten varaa varmaan silloin.

EDIT: No siinähän se tulikin, silmät auki...

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
JoukaHainen toimitti minulle listan vain yhteen varaukseen. Ilmeisesti hän tulee töistä klo 15, joten varaa varmaan silloin.

Juu luulin, että drafti ei etene kuin tuon yhden kierroksen, mutta nähtävästi ollut kova vauhti päällä jo eilisestä illasta asti. Hyvä niin.. Työt tuli tehtyä vähän aikaisemmin.. =)

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chicago nappaa Tom Preissingin, joka voitti viime kaudella pakkien +/-pörssin yhdessä Lidströmin kanssa ja omaa samalla hyvät kiekkolliset taidot.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Mitäh?? Mun vuoro jo? Noniin, taas on vaikea valita... mutta pakko on vihdoinkin ottaa veska joukkueeseen ja valintani on paras jäljellä oleva ukko eli Toronto varaa:

Olaf Kölzig, GER

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Sori että kesti, yöunet venähti aika pahasti. Rästeillä otetaan Brendan Shanahan ja Dustin Penner

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jamie Langenbrunner on viides Phoenixin varaus.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Minulla on AnFanin lista, ja vaikka mies näyttäisi edelleen olevan online-tilassa, ei häntänäy eikä kuulu. Jospa hänellä jäi kone auki tai jotain? No mutta kuitenkin, minulla on selkeät ohjeet joten varaan AnFanin puolesta pakin hänelle että suolakuningas pääsee draftaamaan.

AnFa varaa: Marc-Andre Bergeron

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy