Floridan top9 laiturisyvyys
Huberdeau, Jokinen.
Sama mutta tuskin on tarkoitus. Haluavat tehdä hyvän show'n mutta ei kyllä oikein lähde.Jotenkin tulee myötähäpeää vaan tästä showsta, mutta se kai on tarkotuskin.
Onko tässä vielä mahdollisuus et Florida saa jonku Vegasin varaaman pelaajan? Eihän tuossa Floridan touhusta muuten mitään järkeä ainakaan minun päähäni saa.
Kolme D:tä 10/30
McNabb , Sbisa + Merrill
Ei jessus noita valintoja.
Kolme D:tä 10/30
McNabb , Sbisa + Merrill
Ei jessus noita valintoja.
No en yllättyisi vaikka James Neal liikahtaisi Floridaan.
No en yllättyisi vaikka James Neal liikahtaisi Floridaan.
Ja uus änäri näyttää taas olevan viety aikakoneella vuoteen '98. Vittu mitä paskaa. Noh, jonnet kai tykkää kun jokuhan noita ostaa.
Smith oli cap dump. Viime kesän sekoilun yksi virheliikkeistä joista halusivat nyt eroon.
Tokihan Neal voi sinne liikahtaa mutta vaatii muuta kuin Smithin ja JAM:n.
Nojaa, keskittyisivät siihen peliin. Nyt tulee taas pureskeltavia hammassuojia, personoituja tuuletuksia&lämäreitä ja jotain vitun erikoisliikkeitä. Ihan niinkuin ennenkin, "uudistukset" on ihan kosmetiikkaa. Pelimoottorin paskeet samat kuin aina ennenkin. Mutta se offtopicista, en mä tota kuitenkaan osta.Parempi sekin, kuin se että ei liikuta mihinkään. Niin kuin on viime vuosina ollut tapana.
Smith oli cap dump. Viime kesän sekoilun yksi virheliikkeistä joista halusivat nyt eroon.
Tokihan Neal voi sinne liikahtaa mutta vaatii muuta kuin Smithin ja JAM:n.
Nojaa, keskittyisivät siihen peliin. Nyt tulee taas pureskeltavia hammassuojia, personoituja tuuletuksia&lämäreitä ja jotain vitun erikoisliikkeitä. Ihan niinkuin ennenkin, "uudistukset" on ihan kosmetiikkaa. Pelimoottorin paskeet samat kuin aina ennenkin. Mutta se offtopicista, en mä tota kuitenkaan osta.