NHL All-Star Game 2016

  • 45 221
  • 145
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Itse toivoisin että joukkuilta tulisi korkeintaan 2 pelaajaa, Välillä nähnyt rostereita missä on parhaimmillaan ollut neljäkin samasta joukkueesta(taisi olla Montreal)
Muistaakseni Chicagolla taisi olla sama homma (Kane, Toews, Scuderi, Panarin ja ehkä jopa Keith oli aika lähellä listaa).
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Harmi että kaltaisiasi idiootteja riittää maailmassa. Varmaan pitäisi siirtyä pelaajien suorittamaan äänestykseen, kun onhan tuo pelaajalle itselleemkim kiusallista.

Tähän kyllä vahva sama. Varmasti pelaajallekin erittäin mukava mennä tietäen, että hänet äänestettiin sinne vain vitsillä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tähän kyllä vahva sama. Varmasti pelaajallekin erittäin mukava mennä tietäen, että hänet äänestettiin sinne vain vitsillä.
Scott itse totesi haastattelussa, että sama sille. Aikoo mennä peliin ja yrittää parhaansa. Toivottavasti saisi häkin heitettyä. Itse äänestin Scottia, myös, mutta en siksi, että se on vitsi, vaan siksi että haluan nähdä hänet pelissä.

EDIT: Pitää muistaa, että jotain työtä on täytynyt tehdä jääkiekon eteen, että All-Stars peliin pääsisi edes vitsillä.
 
Viimeksi muokattu:
Scott itse totesi haastattelussa, että sama sille. Aikoo mennä peliin ja yrittää parhaansa. Toivottavasti saisi häkin heitettyä. Itse äänestin Scottia, myös, mutta en siksi, että se on vitsi, vaan siksi että haluan nähdä hänet pelissä.

Hieno mies, hieno asenne. En äänestänyt Scottia, mutta aivan hyvin olisin voinut äänestää. Kuten yllä sanotaan, en siksi että se olisi joku vitsi, vaan koska haluan nähdä hänen pelaavan. Toisekseen, nämä pitkän linjan agitaattorit jos jotkut ansaitsevat edes kerran urallaan tilaisuuden keskittyä pelaamiseen ilman huolta mistään muusta. Pitää vain yksinkertaisesti hauskaa. Kyllähän nuo tietävät itsekin, etteivät ole mitään kikkakoneita ja ainakin itse lähtisin hassuttelemaan ja hauskuuttamaan muita. Noiden ukkojen rooli on sellainen, että antavat kaiken joukkueelleen ja joukkuekavereidensa hyväksi tietäen, että ura voi loppua millä hetkellä hyvänsä. Jos joku pitää vitsinä sitä (äänestämällä tai äänestystuloksen perusteella), niin sitten voi katsella peiliin ja miettiä vähän omaa erinomaisuuttaan. Koko tähdistöottelu on tänä päivänä pelkkä vitsi ja viihdettä, niin tällaisessa asiassa sitten rypistellään otsaa.
 
Scott itse totesi haastattelussa, että sama sille. Aikoo mennä peliin ja yrittää parhaansa. Toivottavasti saisi häkin heitettyä. Itse äänestin Scottia, myös, mutta en siksi, että se on vitsi, vaan siksi että haluan nähdä hänet pelissä.

John Scott on jättänyt itsestään yllättävänkin fiksun kuvan noiden tuoreiden kommenttiensa perusteella. Ja minusta tuo asenne on ihan oikea. Tietysti hän menee pelaamaan tähdistöotteluun ja tekee parhaansa. Ei se hänen vikansa ole, että joku on masinoinut kampanjan hänen puolestaan. Ja hän jos joku varmasti osaa arvostaa ja nauttia tapahtumasta. Noi oikeat isot tähdet vähät välittävät tuosta viikonlopusta ja toivoisivat varmaan mielummin viettävänsä pari päivää vapaata jossain lämpimässä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noi oikeat isot tähdet vähät välittävät tuosta viikonlopusta ja toivoisivat varmaan mielummin viettävänsä pari päivää vapaata jossain lämpimässä

Jaromir Jagr jakoi mielipiteitänsä hänen äänestämisestään all-star otteluun pelin jälkeisessä haastattelussa. George Richards twitterissä:

On ASG, @68Jagr says while others are resting up that weekend, he gets to play 3-on-3 hockey. 'Thanks a lot.' #FlaPanthers
On fans voting for him in ASG, Jagr says 'I asked them not to, they must not like me and want to see me dead.' #FlaPanthers
 
Viikonloppuna kuulin tuosta että allstarsissa on 4 joukkueen turnaus. Mitähän ensi vuodelle keksittäisi?

Vaikka 10 vastaan 10, maalivahdit laitetaan kenttäpelaajiksi ja joukkueen pelaajat äänestää kuka kenttäpelaajista laitetaan maalivahdiksi. Like I just said, obviously, it´s gonna be fun for sure, you know.
 

Ralph

Jäsen
Jengit on nyt valittu näihin karkeloihin. EDIT: Ei olekaan, onkin vasta jotkut ennakoidut joukkueet koottu.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Jengit on nyt valittu näihin karkeloihin. Mukana on yksi suomalainen. Jokainen voi itse ajatella omassa päässään, onko kaikki pelaajat valittu tämän kauden näyttöjen perusteella vai onko mukana myös pelkästään nimellä päässeitä. Joka tapauksessa, rosterit näyttävät seuraavilta:

Mistä sä nämä kaivoit? Huomenna ne vasta julkistetaan.

Crosbyä tuskin nähdään siellä ennen Malkinia.
 

Ralph

Jäsen
Mistä sä nämä kaivoit? Huomenna ne vasta julkistetaan.
Olin liian innokkaana, nuo olikin vaan jotkut NHL.comin ennustamat joukkueet. Odotetaan sitten huomiseen ja väitellään sitten, onko pelaajat nimen vai näyttöjen perusteella mukana.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Paidat: http://2.cdn.nhle.com/nhl/images/upload/2016/01/2016NHLASG_Nashville-jerseys.jpg
Ihan simppelit, mutta ehkä vähän räikeämmät värit olisi sopineet tähän matsiin. Toki ovat tylsän harmaat, joten siinä mennään Predators hengessä.

Miksei voitaisi tehdä jotain kunnon vitun eeppistä tavaraa eikä tällaista muovikrääsää? Ei toki ole yhtä kauheat kuin viime vuoden paidat, mutta lähinnä todella tylsät. Retroiluhan on tämän päivän sana, otettaisiin vain reilusti mallia menneiltä vuosikymmeniltä, enkä tarkoita nyt 1980-, -90- tai 2000-lukuja.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
ROSTERIT. Suomalaisista mukana oikeutetusti Leksa ja Pekka Rinne. Kyllähän tuo Koivun Mikko olisi myös tuonne kelvannut, mutta Centralissa on kasassa sellainen sikermä, että oksat pois. Täälläkään ei tuo höntsä pahemmin kiinnosta, mutta taitokisavideot tulee varmasti vaanittua.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
ROSTERIT. Suomalaisista mukana oikeutetusti Leksa ja Pekka Rinne. Kyllähän tuo Koivun Mikko olisi myös tuonne kelvannut, mutta Centralissa on kasassa sellainen sikermä, että oksat pois. Täälläkään ei tuo höntsä pahemmin kiinnosta, mutta taitokisavideot tulee varmasti vaanittua.

No en tiedä onko Rinteen paikka mitenkään oikeutettu. Jake Allen ja Corey Crawford ovat tuosta divisioonasta pelaamassa parempia kausia. Jopa Jetsin nuori Connor Hellebuyck olisi voinut ansaita paikkansa, kun ainoastaan kaksi peliä enemmän pelannut John Gibson pääsi toisesta divisioonasta sinne. Ei ole ollut Rinteen kausi tämä. Yllätysvalinta mielestäni siis, etenkin kun tuo Predsin ykköspakkipari on siellä kuitenkin jo mukana edustamassa Nashville Predatorsia.

Blake Wheeler olisi ehdottomasti ansainnut paikan sinne ennen Jonathan Toewsia.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Katsotaanpa että vetäytyykö Jagr jollain verukkeella pois tähdistöottelusta. Tällöin ei voi olla muita vaihtoehtoja tilalle kuin Sasha. Varmasti tekisi hyvää tuollainen huili ikäihmiselle. Rasmus Ristolaisen luulisi myös tasonsa puolesta olevan aika lähellä peruutuspaikkaa, joukkuebalanssi onkin sitten eri asia. Mutta onhan tuo Leksan valinta hieno homma!¨

EDIT: Hassuttelin myös kristallipalloni kanssa tällaiset kentälliset, koska tämä on tärkeää:

Stamkos-Jagr-Ekblad
Larkin-O'Reilly-Karlsson
Komarov-Bergeron-Subban

Benn-Seguin-Byfuglien
Kane-Duchene-Josi
Tarasenko-Toews-Weber

Ovechkin-Bäckström-Faulk
Giroux-Malkin-Letang
Saad-Tavares-McDonagh

Gaudreau-Hall-Giordano
Perry-Scott-Burns
Sedin-Pavelski-Doughty
 
Viimeksi muokattu:

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
No en tiedä onko Rinteen paikka mitenkään oikeutettu.

Hieman huonosti kirjoitin. Tarkoitin siis että mukana Pekka Rinne ja oikeutetusti Leo Komarov. Olisi ollut muuten ihan hienoa nähdä Ryan Suter ja Shea Weber jälleen yhdessä, kun tämä olisi mahdollista ollut. Allekirjoittanutta miellyttää ehkäpä eniten tuo Atlanticin joukkue.

EDIT: Pakkiparejahan noista sinänsä on hankala rakentaa, kun 3 vs. 3 pelataan ja joukkueissa on se kolme puolustajaa.
 
EDIT: Pakkiparejahan noista sinänsä on hankala rakentaa, kun 3 vs. 3 pelataan ja joukkueissa on se kolme puolustajaa.

Ei siellä pakkipareja olekaan. Tuosta kun rostereita katsoo, niin on helppo todeta jokaisessa joukkueessa olevan kolme kolmen pelaajan kentällistä. Jokaisessa kentällisessä on täten kaksi hyökkääjää ja yksi puolustaja.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Itseäni suoraan sanottuna vituttaa aivan suunnattomasti tämä kabinettihomma. Minun käsitykseni mukaan pelaajat menevät äänestyksen perusteella eikä vain pelkät kapteenit (korjatkaa jos olen väärässä, sitten ymmärrän). Tiedän esimerkiksi että Crosby ei ole ollut tasollaan tällä kaudella, mutta oli kuitenkin äänestyksessä kärkisijoilla. Varlamovia ei otettu joukkueeseen vaikka oli Centralin äänestetyin maalivahti. Duchene otettiin vaikka oli Centralin 9-10. äänestetyin hyökkääjä. Panarin ei päässyt vaikka oli äänestyksessä juuri tuo viimeinen hyökkääjä Centralille. Näitä löyty moniakin, mutta on tuo kumma jos katsojat eivät saa nähä mitä haluavat, vaan joukkueet revitään kabinettipäätöksillä tiskiin.
 

Ralph

Jäsen
Minun käsitykseni mukaan pelaajat menevät äänestyksen perusteella eikä vain pelkät kapteenit (korjatkaa jos olen väärässä, sitten ymmärrän).
Valitettavasti käsityksesi on väärässä, sillä vain kapteneit äänestettiin tonne ja loput valittiin jonkun valitsijajoukon toimesta.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mielestäni on erittäin hyvä, että joukkueista vain kapteenit äänestettiin tuonne. Oikeastaan parempi kun ketään ei äänestettäisi sinne sillä jos jokainen osallistuja All-Star peliin äänestettäisi yleisön toimesta niin tuolla pelaisi yli puolet Blackwhawksin joukkueesta ja moni joka ansaitsisi päästä pelaamaan All-Star peliin jäisi valitsematta.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Scott lähti sitten taas vaihteeksi farmin puolelle. Toivoisin edelleen että kaverilla olisi munaa jättää koko allstars-höpö väliin ja haistattaa paskat sekä liigalle että hauskan ironisille äänestäjille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös