NHL 2K7

  • 23 300
  • 147

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
CDON.com sanoo uuden julkaisupäivän 11.11!! Itellä oli tilauksessa ni piti tänään tarkistaa ja kuinkas ollakkaan, näin oli päässy käymään!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taitaa olla PS2 versio myöhässä. Toisaalta se ilmestyi Jenkeissäkin myöhemmin kuin muut koska siinä oli jotain häikkää. Itse kävin tänään ostamassa vanhalle boxille 2K7:n eli jos joku haluaa turpaan siinä niin gamertag on Jusa74.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Wrighter kirjoitti:
Nyt pukkaa jo jännäkakkaa housuihin. Tuleeko tämä peli kauppoihin huomenna vai lauantaina? Vai siirtyykö taas eteenpäin. Pelipeukaloita kutittaa jo kivasti! Nyt on 2k-sarjalla näytön paikka. Bugit on pois ja sama syke kuin 2k3.ssa oli, niin hyvä juttu!


Lainataan omaa, kun nyt on tuosta ylemmästä viestistä kulunut viikko ja jälleen saa jännittää, tuleeko peli huomenna Porin kauppoihin vai ei. Näin ainakin luvattiin. TAAS!
Kiva peli tää 2k7- pleikkariversio. Kerran viikossa saa jännätä siirtyykö vaiko eikö!

Miten Master XBoxilla? Onko komia ja onko bugeja?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Wrighter kirjoitti:
Miten Master XBoxilla? Onko komia ja onko bugeja?

Pelannut vasta yhden pelin (offline). ihan kivalta tuntui. Odottelen että muutamat Jenkit hyväksyisivät friend requestin jotta pääsisi kokeilemaan Liveä. Roster update pitäsi tulla tällä tai ensi viikolla, PS2:lle pitäisi olla jo saatavilla. 360:lle onkin sitten jo kuulemma useampi update saatavilla.
 
Erään lahtelaisen pelikaupan sivuilla julkaisupäivämääräksi ilmoitetaan 27.10.
No....viikko sitten kävin peliä kuulostelemassa...eipä ollut tullut,myyjät sanoivat että joko tänään tai sitten ensiviikon alusta(eli tällä viikolla).Noh..sitten odottelin viikonlopun yli ja keskiviikkona palasin asiaan,myyjän vastaus tällä kertaa oli että näinä päivinä tulee.Tänään kävin ja vastaus oli että ensiviikolla tulee.Vittu mitä toimintaa.
Asianmukaiset palautteet lähtee kyseiselle liikkeelle.Menettääpähän ainakin kaksi asiakasta.


OT: easportsin änärit surkeita...2koot ei tule ajallaan...että tällaista paskaa
 
On tämä outoa touhua. Cdon.com tarjoaa vieläkin julkaisupäiväksi marraskuun yhdettätoista, mutta ainakin Keljon Citymarketin hyllystä pelin Xbox-versiota jo löytyy.

Enpä tohdi peliä mennä kuitenkaan ostamaan kun on noilta kieroilta ruotsalaisilta jo tilaus tehty. Ei sitä laiska jaksa lähettää sähköpostia ja selvitellä, että enpäs minä sitä tilausta tahdokaan, kun ostin pelin kaupasta.

Tulis jo.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Porin playcity lupasi oikein soittaa mulle, kun peli rantautuu Poriin ja tänään piti olla tuo kyseinen päivä. Eipä tullut soittoa. MUTTA... Porin Prismassa se sitten hyllyllä nökötti ja lähti minun mukaani parempaan kotiin. Pari tunnustelu-peliä takana ja aika hyvä kuva jäi. Pelinopeus oli liian kova, mutta säätämisellä varmasti tulee hyvä. Ei jaksa tänään sen kummemmin keskittyä, mutta huomenna onkin maratonin paikka.
Rosterit on sekaisin ja säädöt viturallaan, mutta nuo nyt on hoidettavissa kuntoon pienellä kärsivällisyydellä ja ajan kanssa. Vihdoinkin jos olisi lähes bugivapaa peli. Tai ei ainakaan kaatuilisi niin kuin edeltäjänsä.

Ja kyseessä siis PS2-versio.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Nonnih! Tänään tuli tilausvahvistus tilt.tv:n pelikaupasta. Pistivät tänään tilaukseni liikkeelle. Eli oletettavasti ensi viikon alussa tulee nhl 2k7 ja pes6. Asiaa!
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Piti käydä perumassa tilaus CDON.comista. Ei tässä enää viikkoa jaksa odotella.


EDIT: Tilt pelikaupasta hain omani sunnuntaina.
 
Viimeksi muokattu:

iamthelaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa & New Jersey Devils
Legwand#11 kirjoitti:
Erään lahtelaisen pelikaupan sivuilla julkaisupäivämääräksi ilmoitetaan 27.10.
No....viikko sitten kävin peliä kuulostelemassa...eipä ollut tullut,myyjät sanoivat että joko tänään tai sitten ensiviikon alusta(eli tällä viikolla).Noh..sitten odottelin viikonlopun yli ja keskiviikkona palasin asiaan,myyjän vastaus tällä kertaa oli että näinä päivinä tulee.Tänään kävin ja vastaus oli että ensiviikolla tulee.Vittu mitä toimintaa.
Asianmukaiset palautteet lähtee kyseiselle liikkeelle.Menettääpähän ainakin kaksi asiakasta.


OT: easportsin änärit surkeita...2koot ei tule ajallaan...että tällaista paskaa
Itelle kävi melkein sama juttu ilmeisestikkin saman pelikaupan kanssa. Laitoin viime keskiviikkona (1.11) sähköpostia, että onkos teillä jo NHL 2K7 ps2:lle kaupan hyllyllä vai onko siirtynyt mille päivämäärälle. Sain vastaukseksi että: "Julkaisu siirtyi perjantaille 3.11 eli siis perjantaina löytyy hyvinkin hyllystä."

No menin perjantai iltapäivänä hirveissä pelihimoissa kauppaan ja en nähny peliä missään hyllyssä ja kysyin, että onko sitä teillä. Vastaus: "Ei ole tullut, PITÄISI tulla ensi viikon alussa."

Tästä viisastuneena soitan vaikkapa tänään tai huomenna kyseiseen kauppaan ja varmistan, että onko sitä siellä hyllyssä vai ei, ennen kuin menen paikan päälle.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen tahkonnut jo muutaman kymmenen matsia kyseistä peliä Xboxilla.

Nyt kiinnostaiskin tietää, että mites tuo rosterien päivitys... Pitääkö siis omistaa pelistä alkuperäinen jenkkiversio, että se on mahdollista? Ja kuinka hyvin noita päivityksiä ylipäänsä näihin 2k-sarjan peleihin on tullut? Itse kun vastikään sain xboxin hommattua, ja ensimmäinen 2k-nhl mitä pelaan. Ennen vain EA:n (paskoja) tuotoksia mättänyt...

Niin ja tähän ennenkaikkea haluaisin vastauksen: mistä ihmeestä voi muokata strategioita, vai voiko mistään? Itse en ole valikoista löytänyt tuohon mahdollisuutta mistään, vai olenko sitten vaan sokea... Pelin tiimellyksessähän voi vaihdella strategioita on the fly coachingilla, mutta se on hemmetin epäkäytännöllistä ja eikai niitä joka pelissä jaksa sieltä erikseen muutella.

Joku tuossa sanoi että vihdoinkin pakit osaavat pitää viivan... Nohh, osaahan ne, mutta ainakin itselläni v*ttumaisen usein omat pakit neppailevat jossain keskialueella, kun ite pyörittää kiekkoa vastustajan päädyssä. Hyvä siinä sitten hakea syöttyöä viivalle ja sieltä vetoa maalille... Muutenkin omat pakit tuntuvat olevan paljon tyhmempiä kuin tietokoneen vastaavat: 1on1 tai 2on2 tilanteissa omia pakkeja kierretään yleensä ihan iisisti kun eivät tee oikeastaan mitään ottaakseen kiekkoa pois tai edes estääkseen (taklata) vastustajan hyökkääjiä. Hohhoijaa.

Tuollaista tulee ensimmäisenä mieleen. Joka tapauksessap paljon parempi kuin PC:llä EA:n tekeleet.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Hypodermic kirjoitti:
Itse olen tahkonnut jo muutaman kymmenen matsia kyseistä peliä Xboxilla.

Nyt kiinnostaiskin tietää, että mites tuo rosterien päivitys... Pitääkö siis omistaa pelistä alkuperäinen jenkkiversio, että se on mahdollista? Ja kuinka hyvin noita päivityksiä ylipäänsä näihin 2k-sarjan peleihin on tullut? Itse kun vastikään sain xboxin hommattua, ja ensimmäinen 2k-nhl mitä pelaan. Ennen vain EA:n (paskoja) tuotoksia mättänyt...

Niin ja tähän ennenkaikkea haluaisin vastauksen: mistä ihmeestä voi muokata strategioita, vai voiko mistään? Itse en ole valikoista löytänyt tuohon mahdollisuutta mistään, vai olenko sitten vaan sokea... Pelin tiimellyksessähän voi vaihdella strategioita on the fly coachingilla, mutta se on hemmetin epäkäytännöllistä ja eikai niitä joka pelissä jaksa sieltä erikseen muutella.

Kyllähän jenkit niitä päivityksiä saavat, mutta ei me eurot... Ei vaiskaan, vanhalle boxille on just tulossa Roster update, PS2:lle kuulemma tuli jo. "Bish" kertoi 2khockey.netissä viikko sitten että M$:n hyväksyntää tässä odotellaan ja siihen menee viikko tai pari. 360:lle onkin sitten jo useampi vissiin tullut.

Siinä ennen matsia kun valitset joukkuuen niin paina jotain nappia (en muista just nyt, mahd. mustaa) jolloin ruudun oikeaan reunaan tulee Play Styles valikko. Siellä voi valita kaikista joukkueista tai sitten Custom, jolloin pääsee säätämään itse.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Master Chief kirjoitti:
Kyllähän jenkit niitä päivityksiä saavat, mutta ei me eurot... Ei vaiskaan, vanhalle boxille on just tulossa Roster update, PS2:lle kuulemma tuli jo. "Bish" kertoi 2khockey.netissä viikko sitten että M$:n hyväksyntää tässä odotellaan ja siihen menee viikko tai pari. 360:lle onkin sitten jo useampi vissiin tullut.

Siinä ennen matsia kun valitset joukkuuen niin painajotain nppia (en muista just nyt, mahd. mustaa) jolloin ruudun oikeaan reunaan tulee Play Styles valikko. Siellä voi valita kaikista joukkueista tai sitten Custom, jolloin pääsee säätämään itse.

Kiitokset vinkistä!

Niin siis vielä pitää sen verran kysyä että riittääkö ihan euroversiokin pelistä jotta saa noita rosteripäivityksiä? Jahka ne ilmestyvät.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
No niin, arvon pelihenkilöt.

Miltäs tämän vuoden K-sarja tuntuu? Kannattaako muutaman vuoden sähkökiekkotauon jälkeen panostaa tähän? PESsiä tulee tahkottua pleikka kakkosella ja nyt kiekkoakin PSP:llä (Kuten aiempana totesin, niin NHL07 PSP:n tekoäly on todellakin tekoälyä. Tosin taskukiekossa se ei pahemmin haittaa ja koneen tekemät pakkomaalit voi kuitata Salmelaisen läpiajolla...). K-sarjaa olen joskus aiemmin pelannut, mutta se vain jäi kun PES muuttui ylivoimaiseksi urheilupeliksi.
 
Nyt on ensimmäiset rävellykset ja säädöt tehty kyseisen pelin pleikkariversiolla.Erinomaiselta tuntuu,mutta vertailupohja itelläni vähän heikko koska en ole ennen pelannut pleikalla kuin nhl 2004(enkä siis xboxillakaan).
Paljon on pelin tiimoilta opeteltavaa,kun aika laaja kokonaisuus kuitenkin kyseessä.

Oletteko muuttaneet paljonkin pelin alkuperäisiä setupin asetuksia ja jos niin mitä?

Pelissä ei taida olla mitään kikkanappulaa vai onko?itse en ainakaan ole löytänyt...
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Hypodermic kirjoitti:
Joku tuossa sanoi että vihdoinkin pakit osaavat pitää viivan... Nohh, osaahan ne, mutta ainakin itselläni v*ttumaisen usein omat pakit neppailevat jossain keskialueella, kun ite pyörittää kiekkoa vastustajan päädyssä. Hyvä siinä sitten hakea syöttyöä viivalle ja sieltä vetoa maalille... Muutenkin omat pakit tuntuvat olevan paljon tyhmempiä kuin tietokoneen vastaavat..

Tosiaan tuon luulisi helpottavan kun lisäät ylivoimakentällisen aggressiivisuutta strategiavalikosta, ainakin tuo toimii omassa NHL 2K5:ssä.

Vielä kaipaisin jotain kommenttia pelistä, jos otetaan vaikka vertailupohjaksi tuo 2005-versio - mikä on muuttunut ja mihin suuntaan? Voiko pelissä muuten lentää väärästä taklauksesta suoraan ulos, miltä näyttävät tappelut? Muutoin mainiossa 2K5:ssä hanskaukset alkoivat jossain vaiheessa lähinnä vituttamaan, vaikka ovatkin edellä EA:n kammottavia wrestlingin "kiekkotappeluita".

Tiukassa taloudellisessa tilanteessa pitäisi nyt arvon Jatkoaikalaisien mielipiteiden perusteella tehdä ostopäätös, tai sitten ei ja peli jää hyllylle..

Legwand#11:lle sen verran, että 2K5:ssä oli jonkinmoinen kikkanappula toisen tatin kohdalla (suoritettava kikka riippui siis siitä, mihin suuntaan nappulaa väänsi), tästä uudemmasta varmaan viisaammat voivat kertoa!
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Swift kirjoitti:
Tosiaan tuon luulisi helpottavan kun lisäät ylivoimakentällisen aggressiivisuutta strategiavalikosta, ainakin tuo toimii omassa NHL 2K5:ssä.

Vielä kaipaisin jotain kommenttia pelistä, jos otetaan vaikka vertailupohjaksi tuo 2005-versio - mikä on muuttunut ja mihin suuntaan? Voiko pelissä muuten lentää väärästä taklauksesta suoraan ulos, miltä näyttävät tappelut? Muutoin mainiossa 2K5:ssä hanskaukset alkoivat jossain vaiheessa lähinnä vituttamaan, vaikka ovatkin edellä EA:n kammottavia wrestlingin "kiekkotappeluita".

Tiukassa taloudellisessa tilanteessa pitäisi nyt arvon Jatkoaikalaisien mielipiteiden perusteella tehdä ostopäätös, tai sitten ei ja peli jää hyllylle..

Legwand#11:lle sen verran, että 2K5:ssä oli jonkinmoinen kikkanappula toisen tatin kohdalla (suoritettava kikka riippui siis siitä, mihin suuntaan nappulaa väänsi), tästä uudemmasta varmaan viisaammat voivat kertoa!

Just tänään tuli postiluukusta ko. peli eli voin lyhyesti kertoa mitkä ovat ensi vaikutelmat! Minulla rauta toimii XBOX!

Henkilökohtaisesti ei ollut minkäänlaisia odotuksia peliä kohtaan koska olen joka puolelta kuullut, ja arvosteluja lukenut, että EAn peli on yksinkertaisesti joka osa-aluella parempi! Olen jo vuosia pelannut EAn sarjaa, mutta nyt tuli seinä vastaan enkä enää viitsinyt hannkia 60€ maksavaa "roster-updatea"!!

Täytyy myöntää että kylla EAn peli (06) tuntuu paremmalta palttavalta mutta 2k7 on kuitenkin erittäin raikas tuulahdus uutta kiekko peliä!! Ja allekirjoittaneella kun on kova peli, ja varsinkin kiekko tappelut lähellä sydäntä niin kyllä tässä saa mättää! ;D Minua on jo vuosia vit*ttanut EAn pelin tappelu systeemit ja kolme tappelua per peli, niin tässä kaikki on toisin! Tosin täytyy myöntää että kyllä tappelut voisi tässsäkin olla paremmin tehty, mutta kyllä silti PALJON paremmalta tuntuu! JA vielä kun siihen lisätään rajaton määrä näitä tappeluita niin HUHHUH!!

Pelillisesti ihan ok (4-10 skaalalla 8 luokkaa), pieni "arcademaisuus" tuoksuu läpi verrattuna EAn peliin, mutta ei se paljoa haittaa! Ja tämäkin varmasti tottumis kysymys! Muutenkin EA:lta hyppääminen 2k7 pariin vaatii hieman totuttelua näppäimiä myöden! Mutta kyllä se siitä!

Pari peliä pelanneena en voi sanoa lentääkö rumasta taklauksesta ulos (vielä kun pidän aika alhaalla rangaistus "slidereita"), mutta eiköhän sekin selviä aikanaaan!

En oikeen osaa sanoa mikä on toisin kuin 2k5 versiossa, koska en ole sitä pelannut, mutta sillti voisin tätä peliä suositella! Varsinkaan kun hinta ei ole huimaava! Halvimmillaan olen peliä nähnyt myytävän n.20€ hintaan!
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Kiitokset vastauksista Berubelle!

Ihan hyvältä kuulostaa. Hieman ihmetyttää kuitenkin tuo mainitsemasi arcademaisuus, nimittäin 2K-sarja on nimenomaan aikaisemmin tunnettu realistisempana kuin EA:n tekeleet, ja ainakin 2K5 tuota oli, verrattuna siis pelaamiini EA:n peleihin (kaikkia kokeiltu ja osan omistan).

Muttamutta, lisää kommenttia olisi tietty kiva kuulla, vaikka eiköhän tuo peli mukaan lähde kaupan hyllyltä lähipäivinä. Näyttäisi pikaisen surffauksen perusteella Lappeenrannan Dosessa olevan 42 euroa hinta, muutamasta nettikaupasta katsottuna samaa hintaluokkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Näyttäis jonkinverran nuo rosterit olevan päin persettä ainakin osin..onko niitä päivityksiä olemassa ja jos on niin miten saan haettua?Miten pääsen pleikalla nettiin?Täytyykö olla jokin lisälaite?
 

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens
Nopea Kysymys !

Hyvä peli hauskaa on ollut, mutta kuinka helvetissä voin vaihtaa kentällistä pelintiimellyksessä ? Line chancing on "manual", mutta peli antaa vaihtaa vain pelikatkojenaikana. Ei jaksa Koivu polkea kokoajan ylipitkää vaihtoa. Peli on PS2-versio.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Swift kirjoitti:
Ihan hyvältä kuulostaa. Hieman ihmetyttää kuitenkin tuo mainitsemasi arcademaisuus, nimittäin 2K-sarja on nimenomaan aikaisemmin tunnettu realistisempana kuin EA:n tekeleet, ja ainakin 2K5 tuota oli, verrattuna siis pelaamiini EA:n peleihin (kaikkia kokeiltu ja osan omistan).

2K7:n monipuolisilla säädöillä saa kyllä karsittua arcademaisuudet pois. Nou hätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös