JepJep. Hieman yli kymmenen ottelua pelanneena saadut huomiot pelistä:
- Itselläni ei ole ollut ongelmia tuon profiilin tallentamisen kanssa. Kun jossain edeltävässä versiossa oli bugi, jossa peli jumitti injury-listaan, aloin aina tallentamaan itse kauden ennen kaikkea muuta. Ainakaan Phillyllä tai Wildilla ei jumita tuo tallentaminen. Toisaalta tuo profiilin tallennus on ainakin meikäläiselle ihan paskan maku. Ihan sama tallentuuko se, kunhan kausi tallentuu.
- Meikäläiseltä kiitosta vanhanaikaisille! Aivan loistava uudistus ja minulla ei ainakaan ole mennyt maalikehikon alta kiekko maaliin. Muutenkin tuon vanhanaikaisen käyttö ei ole ainakaan liian helpoksi tehty.
- "Pro Control" on sitten taas näitä lätkäpelien turhuuksia. Itse en ainakaan tee sillä mitään, koska saan ne syötöt muutenkin sinne mihin haluan. Toiseksi, vetäminen tuon pro controlin alaisuudessa on kyllä ihan kuraa.
- Pelasin aluksi pro-tasolla, mutta huomasin nopeasti, että taso on aivan liian helppo. Tosin silläkin tasolla hyvät maalivahdit ovat todella hyviä. All-Star-tasolla olen nyt pelannut muutaman pelin ja kylläpäs onkin sitten tekemistä. Konetta vastaan saa tapella oikein huolella. Oikein hyvä taso ja slaidereita vääntelemällä senkin saa halutuksi, jos joku oikein pännii.
- Pelaajien väsymystaso on taaskin tehtaalla asetettu ihan perseelleen. Kyllä itseäni ainakin vituttaa suuresti, kun kolmos- ja nelosketju eivät käy juuri ollenkaan kentällä pelin aikana. No siihenkin auttoi slaidereitten vääntäminen kaakkoon ja siten sain hyvin realistiset jääajat ketjuille. Myös Presentaatioiden slaiderit olivat edelleen perseellään. Selostajista ei kuulunut mitään ja yleisö oli sellaista kaoottista kohinaa. Arena hornia kannattaa myös laittaa kovemmalle, jos haluaa huomata maalin syntyneen.
- Enforcer rulettaa! Fantasia Draftilla ketjujen roolittamisella on nyt merkitystä. Kun hommaa kolmosvitjaan puolustajia myöten enforcer-pelaajat, odottaa melkein telaketjuosastoa kentälle ykkösvitjan sijaan. Mikään ei ole parempaa, kuin taklailla vastustajan miljoonatähdet "kylmiksi".
- Itse en vielä ole päässyt selvyyteen, miten läpiajosta tehdään maali. Tuo veivaaminen on muuttunut edellisestä versiosta, joten jos joku viisaampi osaa kertoa, olisin ikikiitollinen....
- Rosterit haisivat. Yli neljä tuntia tuli niitäkin sitten veivattua.
Ja sitten ei muuta, kun pelaamaan!