Sylwester kirjoitti:Onko kellään sitäpaitsi tietoa miksi kyseinen peli myöhästyy?
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Ihan arvauspohjalta voisin luulla, että haluavat hioa siitä täydellistä pakettia ja senvuoksi siirtävät mieluummin julkaisupäivää, kun heittävät markkinoille keskeneräisen tekeleen.
Toivon ainakin näin.
Kuten edellisinä vuosina on nähty, tuossa toivossa on tämän sarjan kohdalla turha elää.Mielikuvitushahmo kirjoitti:Ihan arvauspohjalta voisin luulla, että haluavat hioa siitä täydellistä pakettia ja senvuoksi siirtävät mieluummin julkaisupäivää, kun heittävät markkinoille keskeneräisen tekeleen.
Toivon ainakin näin.
ipaz kirjoitti:Kiitoksia Isolle Päällikölle.
Nyt on säädökset tehty, eli laitoin kaikki mailalle pelaamiseen viittaavat (Cross checking, Slashing, Hooking, Tripping ja Spearing sekä vielä Interference) täysille. Saa nähdä miten seuraavassa pelissä käy..
JiVe kirjoitti:Kuten edellisinä vuosina on nähty, tuossa toivossa on tämän sarjan kohdalla turha elää.
Porttaus on vaiheessa ja bugeja ei ole ehditty korjata. Eiköhän siinä ole kaikki. Jättäisivät suosiolla yhden päivityksen väliin ja tekisivät seuraavan suoraan, niin ehtisivät samaan junaan EA:n kanssa.
sepä se. Jos jaksat kaivaa viestejäni vuosien takaa, niin voit lukea mielipiteeni molemmista peleistä. Se mitä tulee, noihin älyttömiin lukemiin, niin se kyllä onnistuu molemmissa peleissä. Viimeisimmässä EA:n tekeleessä tuli tahkottua koko kausi ilman ensimmäistäkään päätöntä tulosta. Taitaa olla taikasanana slaiderit, nääs.Wrighter kirjoitti:Niin no. EA on jäänyt kelkasta pelillisesti jo ajat sitten. Ainoa missä EA on edellä on julkaisupäivä. Samaa sontaa se EA aina tarjoaa ja bugeja riittää ihan omiin tarpeisiin. Jos joku tykkää pelata pelejä jotka päättyvät tyyliin 12-9, niin EA on heidän vaihtoehto. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä..
ipaz kirjoitti:Kiitoksia Isolle Päällikölle.
Nyt on säädökset tehty, eli laitoin kaikki mailalle pelaamiseen viittaavat (Cross checking, Slashing, Hooking, Tripping ja Spearing sekä vielä Interference) täysille. Saa nähdä miten seuraavassa pelissä käy..
JiVe kirjoitti:sepä se. Jos jaksat kaivaa viestejäni vuosien takaa, niin voit lukea mielipiteeni molemmista peleistä. Se mitä tulee, noihin älyttömiin lukemiin, niin se kyllä onnistuu molemmissa peleissä. Viimeisimmässä EA:n tekeleessä tuli tahkottua koko kausi ilman ensimmäistäkään päätöntä tulosta. Taitaa olla taikasanana slaiderit, nääs.
Elrith kirjoitti:2K5:ssa tulee tehtyä slaiderit missä tahansa säännöllisesti 12-0 -tuloksia...
Elrith kirjoitti:Maalinteko on oikeasti säälittävän helppoa kun tietää miten se tapahtuu. Sinne vaan kokeilemaan. Ei 2k5-pelejä yksinkertaisesti voi hävitä. One-timereitä pystyyn ja pieniä harhautuksia maalivahdille. Veskat lähtevät yleensä aivan luokattoman helposti mukaan sivuttaisliikkeeseen. Rightin mies vasemmalle laidalle, vasemmalta alueelle sisään ja poikittain maalin edestä; veska lähtee aivan varmasti liukumaan mukaan ja jättää takakulman auki. Sinne.
ipaz kirjoitti:Mulla tuntuu vaan olevan se ongelma etten pääse kunnolla edes tuolle aluelle. Koneella on siellä aina vähintää kaksi - parhaimmillaan viisi miestä blokkaamassa vetoja. Ja niitä blokkeja meinaan tulee ja paljon. Ok, mulla on Defence n. 3/4 maksimista juuri sen takia ettei vetoja tule jokaisessa pelissä +50 per joukkkue. Toinen ongelma (ehkä Carolina vaan on niin paska joukkue) on se ettei pelaajilla pääse karkuun. Läpiajot ovat täysin mahdottomuus, sillä koneella tuntuu olevan aikamoinen trap-puolustus päällä joka joukkueella.
Nyt olen sentään päässyt jo jonkun verran voittojen makuun. Tosin pelit ovat päättyneet tyyliin 1-0 ja 3-2. Tietenkin syy voi olla myös kahvan sohvan puoleisessa päässä...
Master Chief kirjoitti:HOF-tasolla kantsii nostaa oma speed burst effect ja time hiukan tietsarii isommaksi. Ja nuo puolustus sliderit kantsii pitää jossain puolivälissä, laukaukset vähenne kun pelaat paremmin paikkaa, heilutat sitä mailaa jäällä etkä lähde kulmiin seikkailemaan.
ipaz kirjoitti:Mutta minkäs teet kun on solidaarinen ja vieläpä pänkäpäinen. Koneen kanssa vedetään samoilla arvoilla ja jos kone tässä tuntuu huijaavam (kuten EA) niin sitten ei voi mitään. Jos kone on perusarvoilla parempi kuin minä niin sitten sen on. Ehkä Stanley Cupia ei ole tarkoitettu Carolinaan ipazin toimesta!
ipaz kirjoitti:Mulla tuntuu vaan olevan se ongelma etten pääse kunnolla edes tuolle aluelle. Koneella on siellä aina vähintää kaksi - parhaimmillaan viisi miestä blokkaamassa vetoja. Ja niitä blokkeja meinaan tulee ja paljon. Ok, mulla on Defence n. 3/4 maksimista juuri sen takia ettei vetoja tule jokaisessa pelissä +50 per joukkkue. Toinen ongelma (ehkä Carolina vaan on niin paska joukkue) on se ettei pelaajilla pääse karkuun. Läpiajot ovat täysin mahdottomuus, sillä koneella tuntuu olevan aikamoinen trap-puolustus päällä joka joukkueella.
Nyt olen sentään päässyt jo jonkun verran voittojen makuun. Tosin pelit ovat päättyneet tyyliin 1-0 ja 3-2. Tietenkin syy voi olla myös kahvan sohvan puoleisessa päässä...
Siis eikö vieläkään ole ilmestynyt? Millos se sit tulee kauppoihin? Mä lopetin about 3 kk sitten tämän pelin odottamisen, mutta en ajatellut, että näin paljon myöhästyy. Onko peli täysihintainen?Tep kirjoitti:Julkaisun pitäisi olla kohtapuolin ovella
Tep kirjoitti:Muuten, Master Chief, sinä kun näytät olevan kunnolla perillä näistä peliasiosita, niin pitääkö tässä tehdä itse Ovechkin, Crosby, Phaneuf ja kumppanit vai lienevätkö kaverit salanimillä mukana?