MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Itse tuli useampi vuosi sitten muokattu aina kaikkien Liiga joukkueiden kokoonpanot vastaamaan oikeampaa tasoa ja skaala oli jostain 95 --> 65, käyttäen apuna Urheilusanomia sekä Jääkiekkolehteä. Lisäksi tuli tehtyä muutamia muiden euroopan liigojen pelaajia teksti-tv scouttauksella.Onko täällä muita jotka tykkää hifistellä änärissä aina kaikilla kokoonpanoilla, pelaajien varusteilla ja kokonaisuuksilla? Itseä vituttaa miten huonosti tuo SM-liiga on tehty, pelaajien ratingit ihan mitä sattuu, kuka ne on päättänyt? Sitten jokaisella pelaajalla samanlaiset oletus varusteet ja joukkueiden jäähallit todella rumat. Ei tarvitsisi EA:n paljoa minulle maksaa nii voisin viikossa korjata tuon homman jo paljon paremmalle tasolle.
Oon itse monena vuonna jokasen SM-liiga pelaajan varusteet laittaneet sellaiseksi kuin ne on todellisuudessakin ja ratingeja muuttanut realistisemmiksi, nii sitten kun kavereiden kaa pelataan illanistujaisissa nii on paljon mukavampaa, vielä kun noita halleja pystyisi muokkaamaan…
Ehkä oon ainut jota häiritsee, samaistuuko kukaan?
Sai sitten tehtyä fantasy draftia yms. kivaa kavereiden kesken.