Onko tuota joku saanut joskus päälle? Itse tulee lähes pelkästään pelattua online versusta ja välillä ollut niin kovia ukkoja vastassa ettei mitään jakoa mutteivät hekään ole mua vastaan saanut sitä täyteen. Varmaan sitten voisi itse saada pressuren päälle kun sattuu joku ohjain pöydälle tyyppi vastaan.
Tekoälyn kanssa tuo tulee suht usein molempiin päihin, toki itsellehän se on täysin hyödytön viimeistään siinä vaiheessa kun tekoäly saa puolustusalueella kiekon. Omat botit menee keskialueelle ja väsyneitä ja hitaita vastustajia vastaan ei silti ihan yhdellä ukolla pärjää, tekoäly kun osaa kiusallisen hyvin kiekotella alta pois.
Äsken pelasin taas melko raivostuttavan pelin, tekoäly tuntui kyllä tekevän ne kaikki perus-temppunsa. Toki nyt oli siinä mielessä pelissä pitkään sellainen vaihe että en saanut oikein hippaakaan, mutta tossa tuli useamman kerran se tekoälyn totaalinen jumalmoodi päälle ja kiekkoa et saa mistään pois ja se loppuu siihen kun se tekoäly tekee maalin. Kolme kertaa tilanne oli juurikin se että peli runnottiin väkisin minun alueelle, siellä aikansa se kiekko pomppii milloin pakkien perseeseen ja milloin varmaan hyökkääjien persereikään, lopulta kiekottelua ja maali.
Pelasin Torontolla St. Louisia vastaan, ne meni 2-0 johtoon johonkin pelin puoliväliin mennessä mutta onnistuin kaventamaan. Mulla on kolmas kausi menossa, olen hankkinut Dylan Larkinin kakkosketjun keskelle niin ylivoiman loppuhyöryillä iskin Larkinilla kavennuksen 2-1:een. No sitten tuli taas ne perinteiset, eli erää joku 30 sekuntia jäljellä niin kiekko pomppii ties mistä Brandon Saadille maalin eteen ja tämä nostaa rystyltä maalin kattoon, peli taas 3-1 St. Louisille.
Kolmas erä, en meinaa saada oikeastaan mitään aikaan. Ihan jo kiekonhallinnassa on käsittämättömiä vaikeuksia, jos syöttö tulee lapaan niin sitä vastaanottoa hierotaan puoli päivää ja vihu on jo heti iholla. Pienikin hipaisu niin ollaan nurin jne. Noh, sain sitten lopulta muutama minuutti ennen erän loppua kavennuksen kun Alexandre Texier tarjoilee Kasperi Kapaselle ja peli on 2-3. Tän jälkeen taas meni hetki kun pääsin edes kiekkoon, mutta ihan viimeisillä voimilla sain vielä kaivettua kiekon ensin William Nylanderille, siitä syöttö Larkinille ja PAM - peli on 3-3 kun kellossa oli 14 sekuntia aikaa.
Jatkoaika, kiekko Matthewsin kautta Klinbergille ja siitä Marnerille - OIJOIJOIJOIJOIJOIJOI KIEKKO YLÄKULMAAN JA VOITTO 4-3! Fuck the system ja EA, kaiken sen saakelin paskan jälkeen punnersin väkisin voittoon. Kyllä teki sitä kuuluisaa nasueinaria.