Vihdoin, siis VIHDOIN EA puuttuu omissa pyörivien persereikien touhuihin:
Vihdoin, siis VIHDOIN EA puuttuu omissa pyörivien persereikien touhuihin:
Voit tilata fyysisen painoksen. Se kysyy sitten asennusvaiheessa, että haluatko korvata asennuksella kokeiluversion.Mikäli hommaa EaPlayn ja lataa NHL 24 pelin 10h kokeiluun tiistaina 3.10 niin voinko sitten perjantaina 6.10 ostaa fyysisen painoksen kaupasta/tilata kotiin vai onko silloin pakko ostaa digitaalinen versio, jos haluaa jatkaa siitä mihin pääsi?
EA Play – EA:n pelijäsenyys – Virallinen EA-sivusto
Ota enemmän irti pelistäsi eksklusiivisten palkintojen ja vain jäsenille tarkoitetun sisällön avulla ja käytä huippupelien kirjastoa EA Play -jäsenyyden avulla.www.ea.com
Mä jo mietin että pitääkö tässä tosiaan yli 70 euroa maksaa jos tuon heti meinaa hommata. Pitää varmaan tuo levyversio ostaa, olkoonkin että digiversioihin on monessa pelissä jo tietyllä tavalla tottunut.Levyasemallisen mallin omistajia suositaan jälleen, gigantista ps4 versio 44,95€ ja ps5 versio 49,95€.
Jos koneesta löytyy potkua, niin 2KHS on vastaus toiveisiisi :).En ole hirveästi pelannut NHL-pelisarjaa viimeisen 10v aikana. Taitaa kaksi NHL:ää löytyä hyllystä, joita muksut on pelanneet aika vähän.
Äsken katselin parit trailerit ja gameplay-videot. Täytyy sanoa, että hieman ärsyttävää touhua. Kaikki pitää "pelillistää" ja tuoda pelaajalle näkyväksi. Ihan hyvä idea tuo paineen saaminen jne., mutta sen pitäisi olla taustalla tapahtuvaa toimintaa enkä ymmärrä miksi FULL PRESSURE tulee 30 sekunniksi kerrallaan. Sitten kello nollaantuu ja pitää yrittää uudelleen. Älytöntä touhua.
Onhan näitä momentumeita ollut ennenkin ja nyt sitten keskittiin vain uutta kikkaa, jotta saadaan siitä "uusi feature". Ihan mukaviakin juttuja näytti olevan tulossa. Vaikea tietysti sanoa, kun en itse ole pelannut enkä tiedä pelaankokaan.
Joku voisi tehdä jääkiekkosimulaation. Tämä taitaa yhä olla ihan arcade-kiekkoa eikä muuksi ole muuttumassa.
Mikäs tämä on?Jos koneesta löytyy potkua, niin 2KHS on vastaus toiveisiisi :).
Mikäs tämä on?
Mä luulen että tuon kuvakkeen saa kyllä laitettua pois päältä, ettei se sekuntikello näy siinä keskellä jäätä. Ainakin 23-versiossa saa sammutettua lähes kaikki ylimääräiset härpäkkeet kuten laukaisu- ja syöttölinjat, syöttöehdotukset, valmentaja-palautteet, X-Factor-ominaisuudet ym. ym.En ole hirveästi pelannut NHL-pelisarjaa viimeisen 10v aikana. Taitaa kaksi NHL:ää löytyä hyllystä, joita muksut on pelanneet aika vähän.
Äsken katselin parit trailerit ja gameplay-videot. Täytyy sanoa, että hieman ärsyttävää touhua. Kaikki pitää "pelillistää" ja tuoda pelaajalle näkyväksi. Ihan hyvä idea tuo paineen saaminen jne., mutta sen pitäisi olla taustalla tapahtuvaa toimintaa enkä ymmärrä miksi FULL PRESSURE tulee 30 sekunniksi kerrallaan. Sitten kello nollaantuu ja pitää yrittää uudelleen. Älytöntä touhua.
Onhan näitä momentumeita ollut ennenkin ja nyt sitten keskittiin vain uutta kikkaa, jotta saadaan siitä "uusi feature". Ihan mukaviakin juttuja näytti olevan tulossa. Vaikea tietysti sanoa, kun en itse ole pelannut enkä tiedä pelaankokaan.
Joku voisi tehdä jääkiekkosimulaation. Tämä taitaa yhä olla ihan arcade-kiekkoa eikä muuksi ole muuttumassa.
Mikähän idea tuossa muuten on että fyysinen peli maksaa sen n. 50e ja digiversio sitten 75e tai n. 100e, riippuen ostaako sen jonkun X-Factor version vai tavallisen? Onko digiversio noin paljon kalliimpi sen takia että sen pystyy ostamaan vain pelikonsolin omasta kaupasta, vai mikä tuohon hintaan vaikuttaa noin paljon?
Saako fyysisen kopion mukana mitään ennakkotilaajan juttuja? Vai onko kyseessä "pelkkä peli"? Silloin tuon eron ymmärtäisi.
- Share play digin puolella ehkä ajaa hintaa ylöspäin. Yksi maksaa, kaksi pelaa. Tosin en tiedä miten tuo änäreillä toimii, en ole käyttänyt.
Hyvä kysymys - PS4- ja levyasemaluddiittina tuo on kyllä hyvä ettei maksa niin rutosti. Tuo tulisi kuitenkin ostettua.Mikähän idea tuossa muuten on että fyysinen peli maksaa sen n. 50e ja digiversio sitten 75e tai n. 100e, riippuen ostaako sen jonkun X-Factor version vai tavallisen? Onko digiversio noin paljon kalliimpi sen takia että sen pystyy ostamaan vain pelikonsolin omasta kaupasta, vai mikä tuohon hintaan vaikuttaa noin paljon?
Joo, minä tilasin PS5:lle tuon tavallisen version 50e hintaan. Tuon nyt vielä maksaa ihan mukisematta.Hyvä kysymys - PS4- ja levyasemaluddiittina tuo on kyllä hyvä ettei maksa niin rutosti. Tuo tulisi kuitenkin ostettua.
Vähän myöhässä: PlayStation Storen (ja muiden vastaavien kauppapaikkojen) korkeat hinnat johtuvat juurikin kilpailun puutteesta. Monopoliasemassa uusien pelien hinnoittelu on sitten tuollaista sikamaista ryöväämistä. Ajatella, että jotkut vielä haaveilevat fyysisten pelien poistumisesta kokonaan markkinoilta.Mikähän idea tuossa muuten on että fyysinen peli maksaa sen n. 50e ja digiversio sitten 75e tai n. 100e, riippuen ostaako sen jonkun X-Factor version vai tavallisen? Onko digiversio noin paljon kalliimpi sen takia että sen pystyy ostamaan vain pelikonsolin omasta kaupasta, vai mikä tuohon hintaan vaikuttaa noin paljon?
Onnittelut, teit juuri järkevän hankinnan.Joo, minä tilasin PS5:lle tuon tavallisen version 50e hintaan. Tuon nyt vielä maksaa ihan mukisematta.