AlapaanKarvaaja
Jäsen
Kokeilin AlTiton slidereiden suosittelemaa syötöntarkkuutta laittaa CPU:lle, eli täysin nollille. Samalla myös CPU:n syötön vastaanottamisen helppoutta lähes minimiin. Tällä keinolla se väheni siihen 85%-88% asteelle. Ainakin omissa käsissäni peli helpottui tosin liikaa, ja tekoälystä tuli melko tuhnu. Nostin takaisin vähän korkeammalle kumpaakin jotta saisi vastusta ja varmaan joutuu elämään tämän prosentin kanssa, koska itse pelissä tulee kuitenkin syötönkatkoja ihan kivasti ja riittävästi tarpeisiini.Joo en tiedä kumpi tässä on tällä hetkellä rasittavampaa, tekoälyn täydelliset syötöt vai se että käytännössä kaikki minun vähänkin paremmat syötöt onnistutaan katkaisemaan, oli tilanne mikä tahansa.
Tärkeimmät statistiikat itselleni ovat tosiaan laukaukset, tai paremminkin torjunnat. Vuodesta toiseen on ollut hankala saada laukaukset sopivalle tasolle niin, että oman maalivahdin torjuntaprosentti ei olisi alle .900.
Tässä viimeisin tulos nykyisillä asetuksilla. Vastustajan jäähyherkkyyttä täytynee pienentää hieman (Nyt täydet 100). Pelitapahtumiin nähden olin sen verran purjeessa että vastustaja otti liikaa jäähyjä. Laukaukset ihan ok, jos katsoo maalimääriä. Täytynee ottaa muutama peli alle ja katsoa pysyykö pakka kasassa.
TOR | OTT | |
---|---|---|
Maalit | 1 | 2 |
Laukaukset | 20 | 23 |
Taklaukset | 17 | 17 |
Hyökkäysalueaika | 05:06 | 09:00 |
Syöttäminen | 89,6% | 82,5% |
Aloitusvoitot | 11 | 15 |
Rangaistusminuutit | 12:00 | 04:00 |
Ylivoima | 0/2 | 0/5 |
Ylivoima-aika | 04:00 | 10:00 |