Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei mitenkään. Nais.Miten online vs matsissa sai säädettyä, että vastustajan yhteyden pitää vähintään olla riittävän hyvä?
Ei mitenkään. Nais.Miten online vs matsissa sai säädettyä, että vastustajan yhteyden pitää vähintään olla riittävän hyvä?
Onko tästä muuten ikinä sanottu, että miksi? Siis, miksi Hutissa onnistuu, mutta versukseen ei pysty tätä ominaisuutta laittamaan..Ei mitenkään. Nais.
EA on jo vuosikausia jättänyt niin valtavan määrän pikkujuttuja peliin tekemättä tai tehnyt niitä ihan päin persettä, ettei tuohon välttämättä mitään syytä tarvita. Ei ole haluttu käyttää muutamaa tuntia toiminnon tekemiseen tai sitten ei vaan oo tehty koska ei oo pakko.Onko tästä muuten ikinä sanottu, että miksi? Siis, miksi Hutissa onnistuu, mutta versukseen ei pysty tätä ominaisuutta laittamaan..
Näin on, välillä tuntuu että oikeasti eikö se torjuis vahingossa vaikka yhtä! Tykkään kyllä tästä versiosta enemmän kuin edellisistä, tässä voi tehdä jopa suoralla laukauksella selkeästi maalin! Hyökkäyksessä oon aika kädetön, mutta puolustaminen on keskittymisen tasosta riippuen aika rautaista.Toki ymmärrän turhautumisen, mutta taitaa aivan jokaisessa pelissä olla nykypäivänä ns. Meta. Urheilupeleissä on ne tietyt tavat tehdä maali. Sotapeleissä on tietyt aseet jotka ovat ylivoimaisia jne.
Voi myös miettiä oikeaa elämää ja pohtia, jos päästää pelaajan nousemaan maalin eteen kuinka monesti kiekko kaivetaan repusta.
Itse kyllä tein NHL19-pelissä huomattavasti enemmän suoralla laukauksella maaleja esim. tuosta keskisektorista, tässä versiossa tuntuu olevan hankalampaa. Asetukset on about samat.Tykkään kyllä tästä versiosta enemmän kuin edellisistä, tässä voi tehdä jopa suoralla laukauksella selkeästi maalin!
Itse en ole kavereiden kanssa pelaillut, vaan Hut Rivalsia, mutta jotenkin nyt tuntuu että 2v1 hyökkäyksestä kehtaa jopa yrittää laukoa, ennen en meinaan tehnyt kun ei kuitenkaan olisi mennyt. Ihan kiva peli kyllä ollut tähän asti.Itse kyllä tein NHL19-pelissä huomattavasti enemmän suoralla laukauksella maaleja esim. tuosta keskisektorista, tässä versiossa tuntuu olevan hankalampaa. Asetukset on about samat.
Eikä siinä mitään, kyllähän niitä maaleja on varmaan keskimäärin helpoin tehdä jos pääsee takatolpalta nakuttelemaan tyhjiin, mutta monesti tuntuu että tuo on jopa se ainoa tapa suurimmassa osassa tapauksista. Yleensä jos joku Auston Matthews pääsee tuosta keskisektorista parin metrin päästä laukomaan vapaasti niin aika usein se verkko heiluu, mutta tässä tuntuu olevan jotenkin vaikeampaa.
EDIT:
Sain muuten vihdoin pelin säätöjä muutettua siten että pelaaminen on suht inhimillistä. Eipä tuossa mennytkään kuin joku 9 kuukautta pelin julkaisusta.
Otan tähän taas kiinni, ei siis pelkästään sinulle vaan ihan yleisesti:No ei tämän mikään simulaattori ole tarkoituskaan olla. Videopeli ja that's it!
Tämä! Kiekottomana kun olen asettanut usein kaikki taktiikat niin Tapparaksi kuin mahdollista, eli jarrutteluksi, niin kaveri pääsee 3v2 hyökkäykseen, en halua ohjata sitä saatanan alinta pakkia, vaan ottaa sen sentterin siitä kahden metrin päästä ja antaa paineen..Sen lisäksi, että kiekottomana pelaajanvaihtonäppäimellä saat käytännössä aina väärän pelaajan ekaaksi haltuun,niin juuri tuo tekoälyjen luokatattomuus monissa tilanteissa rasauttaa ihan helvetisti. Saisivat edes vähän tätä viritellä.
Mutta odotuksia ei ole, ostan sitten parillakympillä ens kesänä alesta jos ostan
Ja sitten jos vihu luistelee maalin taa, ja haluaisit sieltä vastapuolelta pelaajan jo hyvissä ajoin, jotta voit ajaa vastapalloon, niin ei, aina niissä tilanteissa se kiekkoa vastustajan kiekkoa kuskaa aa lähin pelaaja, joka ei kuitenkaan ehdi muuta kuin luistelemaan perässä sinne maalin taa. Tykkään Takalata, ja yleensä yli 20 niittiä pelissä. Mielestäni paras tapa saada niitä ja isoina, on rullata jostain toisesta reunasta pelin ulkopuolelta sinne oletettuun suuntaan, ja välttää Kuitenkaan tattipohjassa liian pitkiä vauhteja ottamatta, ettei nyt ihan joka niitistä tule ryntäystä. Mutta kivaahan se on, kun taklaukset osuu hyvin tässä ja ukkoa lentelee, se onkin posia. Muutenkin gameplay on fysiikaltaan parempaa, mutta toteutukseltaan huonompaa, kuin ennenTämä! Kiekottomana kun olen asettanut usein kaikki taktiikat niin Tapparaksi kuin mahdollista, eli jarrutteluksi, niin kaveri pääsee 3v2 hyökkäykseen, en halua ohjata sitä saatanan alinta pakkia, vaan ottaa sen sentterin siitä kahden metrin päästä ja antaa paineen..
Oonko mää vaan paska, vai miten kaikki vastustajat on nyt kerännyt jotkut 92-97ovr joukkueet?! En ite vaan osaa/jaksa, haluan pelata perhana sentään! Pakko silti vähän panostaa kun muuten tulee turpaan oikein olan takaa.
Itse suosin mahdollisimman isokokoisia pakkeja, ihan vaan sen R1 takia, hyökkääjät sitten vähän ketterämpiä.
Mä olen myös sitä mieltä, että jos tiimi on 99ovr ja ykkösketju, oikeastaan kakkosketjukin pelkkiä 99ovr pelaajia, EA-apu hylätään. Vittu että voi vituttaa tällä paskalla joukkueella, jossa paras pelaaja 90ovr, pelata helvetin hyvin, mutta ku tiedät jo toka erässä että et voi tehdä yhtään maalia, koska ylläriylläri, EA pelastaa isin rahoilla ostetun joukkueen häviöltä.Ja sitten jos vihu luistelee maalin taa, ja haluaisit sieltä vastapuolelta pelaajan jo hyvissä ajoin, jotta voit ajaa vastapalloon, niin ei, aina niissä tilanteissa se kiekkoa vastustajan kiekkoa kuskaa aa lähin pelaaja, joka ei kuitenkaan ehdi muuta kuin luistelemaan perässä sinne maalin taa. Tykkään Takalata, ja yleensä yli 20 niittiä pelissä. Mielestäni paras tapa saada niitä ja isoina, on rullata jostain toisesta reunasta pelin ulkopuolelta sinne oletettuun suuntaan, ja välttää Kuitenkaan tattipohjassa liian pitkiä vauhteja ottamatta, ettei nyt ihan joka niitistä tule ryntäystä. Mutta kivaahan se on, kun taklaukset osuu hyvin tässä ja ukkoa lentelee, se onkin posia. Muutenkin gameplay on fysiikaltaan parempaa, mutta toteutukseltaan huonompaa, kuin ennen
En tiedä onko "seuratila" Franchise Mode vai mikä, mutta lataa ladatuimmat rosterit epävirallisena ja sitten löytyy molemmat ja vähän muitakin.Seuratila, onko mulla joku bugi tässä vai mistä mahtaa johtua. Slafkovskya ei löydy mistään, mutta "pelaa nyt" puolella löytyy.
En siis voi varata tai treidata kyseistä jannua. Taisi olla myös Kemellin kanssa sama juttu. Onko tähän jotain kikkaa jolla sais seuratilaan mukaan
Kerrotko vielä mistä noita pääsee latailemaan? Tai joku ohje tälle...En tiedä onko "seuratila" Franchise Mode vai mikä, mutta lataa ladatuimmat rosterit epävirallisena ja sitten löytyy molemmat ja vähän muitakin.
Googleen NHL 22 ja roster sharingKerrotko vielä mistä noita pääsee latailemaan? Tai joku ohje tälle...
Hyvä kysymys. Kyllä mä siis muitakin pelejä pelailen ja teen muutakin toki, mutta jääkiekkopelien suhteen vaihtoehdot on valitettavasti aika vähissä... :) Olen kuitenkin tähän saakka nauttinut eri NHL-peleistä, mutta tämä oli kyllä eka missä on oikeasti saanut nähdä aika ison vaivan että pelaamisesta on tullut edes suhtkoht miellyttävää.Mikset sä @Roger Moore yksinkertaisesti pelaa/tee muuta? Mä luovuin toivosta pelisarjan suhteen ja elämä ollut reilusti kivempaa.