NHL 22 – yleinen keskustelu

  • 207 122
  • 1 301
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tästä muuten ikinä sanottu, että miksi? Siis, miksi Hutissa onnistuu, mutta versukseen ei pysty tätä ominaisuutta laittamaan..
EA on jo vuosikausia jättänyt niin valtavan määrän pikkujuttuja peliin tekemättä tai tehnyt niitä ihan päin persettä, ettei tuohon välttämättä mitään syytä tarvita. Ei ole haluttu käyttää muutamaa tuntia toiminnon tekemiseen tai sitten ei vaan oo tehty koska ei oo pakko.

Jos jotain järkiperusteita asian takana on, niin ne voisi olla vaikka; VS onlinessa muodostetaan yhteys pelaavien konsolien välille ja tästä syystä yhteys usein aika heikko ja epävakaa. Kun pelissä on vielä aika vähän pelaajia(kiitos sata ja yksi pelimuotoa), niin jos porukka pelaisi vain hyvän yhteyden pelejä, niin pelejä muodostuisi usein tosi ison tasoeron pelaajille.

Tietenkin sitten voisi esittää jatkokysymyksen, että miksi ei ole oikeasti hyvä hakutyökalu, millä voit rajata tarkemmin hakua mm. yhteyden ja tarkemman oman taitotason mukaan? Mutta joo, se ei ole EAn tapa toimia. Ei tehä koska ei oo pakko.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Vielä ei ole juurikaan tietoa (käytännössä yhtään) tullut koskien NHL 23:a. Kaveri totesi eilen että tuo kielinee siitä että peli on käytännössä sama mitä tänäkin vuonna. Ehkä hieman kärjistetysti noin mutta ainakin jos vertaa vuosipainoksia 18 ja tämä uusin versio (ja siltä väliltä) ja olihan nytkin pelattavuutta uudistettu aikalailla kuten peliä sitten 18-version. Aika selvästi erilaista on NHL22 pelaaminen ollut jos vertaa pariin edelliseen versioon. Tästä pelattavuudesta on täälläkin jo keskusteltu paljon.

Mutta toki peli on visuaalisesti ollut melkoisen sama mitä aikaisempina vuosina. Nyt uusi pelimoottori hieman muutti sitä pelin osalta sekä toki pelaajien ohjattavuutta mutta esim. valikot näyttävät edelleen samoilta sekä yleisilme. EASHL:ä uutuutena tosin hieman paranneltuna varustusten muokkaus. X-Factorit olivat myöskin uusittu ominaisuus NHL22:a.

Toivoisin itse eniten uudistuksia juuri EASHL-pelimuotoon koska sitä (nytkin) olen pelannut eniten kuten myös parissa aiemmassa versiossa mitä olen aktiivisemmin pelannut. Crossplay olisi tärkeä juttu jotta vaikka XBoxin pelaajat saadaan yhteen laajentamaan pelaajakantaa. Tuo ainakin FIFA23:a ilmeisesti toteutetaan generation-perusteisesti eli uuden sukupolven konsolien pelaajat voivat pelata keskenään sekä myös PC ja Googlen Stadian pelaajat. Sama lienee Änärissäkin jos crossplay tulee (paitsi toki PC-pelaajat puuttuvat). eFootballissa on jo ilmeisesti crossplay toteutettu myös että PS4 ja XBox Onen pelaajat voivat pelata uudemman sukupolven konsolien kanssa sekä mobiilin ja PC:n. Eli mahdollista lienee tuokin jos tahtoa vaan on. Crossplay toki olisi tärkeä juttu myös 1vs1-puolella.

EASHL:än myöskin useamman kuin kuuden pelaajan mukaanottaminen olisi hyvä uudistus. Tuolloin ylimääräiset olisivat vaihtopenkillä ja vaihtoja voisi tehdä lennosta. Toki kaikinpuolin luotettavuus (toimintavarmuus) pitäisi parantua eli viime syksyn kaltaiset ongelmat bugien muodossa eivät toistuisi kuten NHL22:a pääsi käymään liian usein loppuvuodesta.

Mutta vähän on ollut juttua mitä olen striimaajia seurannut. Yksi puhui juuri crossplaystä että hieman ennakoi sen mukaantuloa. Juuri muuta en ole kuullut. FIFA23:a Pro Clubs uudistuu kuulemma aikalailla. Volta tulee osaksi Pro Clubsia eikä ole enää erillinen pelimuoto. Änärissä en ole tämänkaltaisista radikaaleista uudistuksista kuullut mitään toistaiseksi. Seurata olen koettanut mahdollisimman tiiviisti.
 
Viimeksi muokattu:

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Toki ymmärrän turhautumisen, mutta taitaa aivan jokaisessa pelissä olla nykypäivänä ns. Meta. Urheilupeleissä on ne tietyt tavat tehdä maali. Sotapeleissä on tietyt aseet jotka ovat ylivoimaisia jne.

Voi myös miettiä oikeaa elämää ja pohtia, jos päästää pelaajan nousemaan maalin eteen kuinka monesti kiekko kaivetaan repusta.
Näin on, välillä tuntuu että oikeasti eikö se torjuis vahingossa vaikka yhtä! Tykkään kyllä tästä versiosta enemmän kuin edellisistä, tässä voi tehdä jopa suoralla laukauksella selkeästi maalin! Hyökkäyksessä oon aika kädetön, mutta puolustaminen on keskittymisen tasosta riippuen aika rautaista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tykkään kyllä tästä versiosta enemmän kuin edellisistä, tässä voi tehdä jopa suoralla laukauksella selkeästi maalin!
Itse kyllä tein NHL19-pelissä huomattavasti enemmän suoralla laukauksella maaleja esim. tuosta keskisektorista, tässä versiossa tuntuu olevan hankalampaa. Asetukset on about samat.

Eikä siinä mitään, kyllähän niitä maaleja on varmaan keskimäärin helpoin tehdä jos pääsee takatolpalta nakuttelemaan tyhjiin, mutta monesti tuntuu että tuo on jopa se ainoa tapa suurimmassa osassa tapauksista. Yleensä jos joku Auston Matthews pääsee tuosta keskisektorista parin metrin päästä laukomaan vapaasti niin aika usein se verkko heiluu, mutta tässä tuntuu olevan jotenkin vaikeampaa.

EDIT:

Sain muuten vihdoin pelin säätöjä muutettua siten että pelaaminen on suht inhimillistä. Eipä tuossa mennytkään kuin joku 9 kuukautta pelin julkaisusta.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Itse kyllä tein NHL19-pelissä huomattavasti enemmän suoralla laukauksella maaleja esim. tuosta keskisektorista, tässä versiossa tuntuu olevan hankalampaa. Asetukset on about samat.

Eikä siinä mitään, kyllähän niitä maaleja on varmaan keskimäärin helpoin tehdä jos pääsee takatolpalta nakuttelemaan tyhjiin, mutta monesti tuntuu että tuo on jopa se ainoa tapa suurimmassa osassa tapauksista. Yleensä jos joku Auston Matthews pääsee tuosta keskisektorista parin metrin päästä laukomaan vapaasti niin aika usein se verkko heiluu, mutta tässä tuntuu olevan jotenkin vaikeampaa.

EDIT:

Sain muuten vihdoin pelin säätöjä muutettua siten että pelaaminen on suht inhimillistä. Eipä tuossa mennytkään kuin joku 9 kuukautta pelin julkaisusta.
Itse en ole kavereiden kanssa pelaillut, vaan Hut Rivalsia, mutta jotenkin nyt tuntuu että 2v1 hyökkäyksestä kehtaa jopa yrittää laukoa, ennen en meinaan tehnyt kun ei kuitenkaan olisi mennyt. Ihan kiva peli kyllä ollut tähän asti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei tämän mikään simulaattori ole tarkoituskaan olla. Videopeli ja that's it!
Otan tähän taas kiinni, ei siis pelkästään sinulle vaan ihan yleisesti:

Joo ei ole tarkoitus olla simulaattori, mutta kyllä tässä vaihteeksi taas aivot sulaa noiden omien tekoälypelaajien kanssa. Sen nyt olen hyväksynyt ettei peli varmaan tekoälyä vastaan ikinä tule olemaan lähelläkään "aitoa jääkiekkoa", mutta voi nyt vittu taas äsken:

-2 vs. 0 hyökkäys minulle, kiekko on vasemmassa laidassa ja mukana ollut toinen hyökkäjä jää hieromaan johonkin neljän metrin päähän taakse. Pelaajat oli käytännössä rinnakkain kun lähdettiin hyökkäykseen, mutta se kenellä syötin vasemmalle päätti sitten jäädä tutkimaan keskiympyrää tjsp.
-Kiekonriisto hyökkäyspäässä, käytännössä 2 vs. 1 tilanne maalilla ja olisi helppo työ syöttää takatolpalle tyhjiin. Noh, tekoälypelikaveri päättää luistella maalin taakse koska miksi ei?

Siis ihan tällaisia pieniä juttuja jotka varmaan voisivat olla ihan helposti korjattavissa, mutta ei näköjään. Jotenkin ne omat tekoälypelaajat tuntuu kulkevan kuin kiskoilla, kaiken huippuna se että jos sentteri on hetkellisesti ajautunut laitaan ja pistän siihen pystysyöttöä niin tokihan tämä sentteri ehtii leikata keskelle kaukaloa ennenkuin ehdin vaihtaa pelaajaa, koska sentteri nyt luonnollisesti liikkuu keskikaistalla. Ja ihan lukemattomia kertoja muutenkin nuo pystysyötöt menee pitkäksi kiekoksi kun se oma tekoäly-pelikaveri lähtee vittuun siitä syöttölinjalta koska... miksi?

En tiiä, melkein voisi ottaa kahden viivan syötön käyttöön niin ei tulisi haettua noita pystysyöttöjä ja ei menisi hermo sen takia.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sen lisäksi, että kiekottomana pelaajanvaihtonäppäimellä saat käytännössä aina väärän pelaajan ekaaksi haltuun,niin juuri tuo tekoälyjen luokatattomuus monissa tilanteissa rasauttaa ihan helvetisti. Saisivat edes vähän tätä viritellä.

Mutta odotuksia ei ole, ostan sitten parillakympillä ens kesänä alesta jos ostan
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin siis NHL 22 ensimmäinen traileri tuli 21.8. viime vuonna, toki kyseessä oli myöhästynyt julkaisu koronan vuoksi. Mutta en nyt kauheasti pidättelisi hengitystä odotellessa.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Sen lisäksi, että kiekottomana pelaajanvaihtonäppäimellä saat käytännössä aina väärän pelaajan ekaaksi haltuun,niin juuri tuo tekoälyjen luokatattomuus monissa tilanteissa rasauttaa ihan helvetisti. Saisivat edes vähän tätä viritellä.

Mutta odotuksia ei ole, ostan sitten parillakympillä ens kesänä alesta jos ostan
Tämä! Kiekottomana kun olen asettanut usein kaikki taktiikat niin Tapparaksi kuin mahdollista, eli jarrutteluksi, niin kaveri pääsee 3v2 hyökkäykseen, en halua ohjata sitä saatanan alinta pakkia, vaan ottaa sen sentterin siitä kahden metrin päästä ja antaa paineen..
Oonko mää vaan paska, vai miten kaikki vastustajat on nyt kerännyt jotkut 92-97ovr joukkueet?! En ite vaan osaa/jaksa, haluan pelata perhana sentään! Pakko silti vähän panostaa kun muuten tulee turpaan oikein olan takaa.

Itse suosin mahdollisimman isokokoisia pakkeja, ihan vaan sen R1 takia, hyökkääjät sitten vähän ketterämpiä.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä! Kiekottomana kun olen asettanut usein kaikki taktiikat niin Tapparaksi kuin mahdollista, eli jarrutteluksi, niin kaveri pääsee 3v2 hyökkäykseen, en halua ohjata sitä saatanan alinta pakkia, vaan ottaa sen sentterin siitä kahden metrin päästä ja antaa paineen..
Oonko mää vaan paska, vai miten kaikki vastustajat on nyt kerännyt jotkut 92-97ovr joukkueet?! En ite vaan osaa/jaksa, haluan pelata perhana sentään! Pakko silti vähän panostaa kun muuten tulee turpaan oikein olan takaa.

Itse suosin mahdollisimman isokokoisia pakkeja, ihan vaan sen R1 takia, hyökkääjät sitten vähän ketterämpiä.
Ja sitten jos vihu luistelee maalin taa, ja haluaisit sieltä vastapuolelta pelaajan jo hyvissä ajoin, jotta voit ajaa vastapalloon, niin ei, aina niissä tilanteissa se kiekkoa vastustajan kiekkoa kuskaa aa lähin pelaaja, joka ei kuitenkaan ehdi muuta kuin luistelemaan perässä sinne maalin taa. Tykkään Takalata, ja yleensä yli 20 niittiä pelissä. Mielestäni paras tapa saada niitä ja isoina, on rullata jostain toisesta reunasta pelin ulkopuolelta sinne oletettuun suuntaan, ja välttää Kuitenkaan tattipohjassa liian pitkiä vauhteja ottamatta, ettei nyt ihan joka niitistä tule ryntäystä. Mutta kivaahan se on, kun taklaukset osuu hyvin tässä ja ukkoa lentelee, se onkin posia. Muutenkin gameplay on fysiikaltaan parempaa, mutta toteutukseltaan huonompaa, kuin ennen
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Ja sitten jos vihu luistelee maalin taa, ja haluaisit sieltä vastapuolelta pelaajan jo hyvissä ajoin, jotta voit ajaa vastapalloon, niin ei, aina niissä tilanteissa se kiekkoa vastustajan kiekkoa kuskaa aa lähin pelaaja, joka ei kuitenkaan ehdi muuta kuin luistelemaan perässä sinne maalin taa. Tykkään Takalata, ja yleensä yli 20 niittiä pelissä. Mielestäni paras tapa saada niitä ja isoina, on rullata jostain toisesta reunasta pelin ulkopuolelta sinne oletettuun suuntaan, ja välttää Kuitenkaan tattipohjassa liian pitkiä vauhteja ottamatta, ettei nyt ihan joka niitistä tule ryntäystä. Mutta kivaahan se on, kun taklaukset osuu hyvin tässä ja ukkoa lentelee, se onkin posia. Muutenkin gameplay on fysiikaltaan parempaa, mutta toteutukseltaan huonompaa, kuin ennen
Mä olen myös sitä mieltä, että jos tiimi on 99ovr ja ykkösketju, oikeastaan kakkosketjukin pelkkiä 99ovr pelaajia, EA-apu hylätään. Vittu että voi vituttaa tällä paskalla joukkueella, jossa paras pelaaja 90ovr, pelata helvetin hyvin, mutta ku tiedät jo toka erässä että et voi tehdä yhtään maalia, koska ylläriylläri, EA pelastaa isin rahoilla ostetun joukkueen häviöltä.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Seuratila, onko mulla joku bugi tässä vai mistä mahtaa johtua. Slafkovskya ei löydy mistään, mutta "pelaa nyt" puolella löytyy.
En siis voi varata tai treidata kyseistä jannua. Taisi olla myös Kemellin kanssa sama juttu. Onko tähän jotain kikkaa jolla sais seuratilaan mukaan
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Seuratila, onko mulla joku bugi tässä vai mistä mahtaa johtua. Slafkovskya ei löydy mistään, mutta "pelaa nyt" puolella löytyy.
En siis voi varata tai treidata kyseistä jannua. Taisi olla myös Kemellin kanssa sama juttu. Onko tähän jotain kikkaa jolla sais seuratilaan mukaan
En tiedä onko "seuratila" Franchise Mode vai mikä, mutta lataa ladatuimmat rosterit epävirallisena ja sitten löytyy molemmat ja vähän muitakin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Minulla ainakin on Slafkovsky ja Kemell pelissä. Kemell draftattiin oikeasti ykköskierroksella, mutta Slafkovsky taisi mennä jollain 5.kierroksella.
Heistä ei tietenkään mitään tähtiä ole tullut, vaan Unkarilainen Karl MacKinnon dominoi sarjaa mennentullen.

Uuteen peliin liittyen, twitterissä nhlrumorsdaily huhuilee melko varmaksi kansikuvapelaajaksi Zegrasin. Voi toki olla ihan täyttä läppääkin, koska Zegrasilla kun on pikkuhiljaa tullut maine NHL:n uutena kansikuvana.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Uuden änärin beta-versioon pääsee nyt rekisteröitymään. Pelimuotoina näköjään taas ainoastaan World of Chel sekä versus, ja muutenkin sama systeemi kuin viime vuosina. Päivämäärästä ei tietoa, mutta eikö tuo viimeksi joskus elokuun lopussa tullut pelattavaksi.

 
Tulevana viikonloppuna tapahtu PS4:lla!

Etkö halua tuhlata 60 - 100 euroa kokoonpanopäivitykseen? Oletko suuri Liigakiekon ja konsoliänärien ystävä? Sitten luet oikeaa viestiä, nimittäin! NHL 22 -peliin ilmestyy viikonloppuna autentinen pelaajarosteripäivitys Liiga-kaudelle 2022-23!

Sisältö:

- Kaikki pelaajasiirrot SM-liigaan kaudelle 2022-23!
- Jokainen pelaaja on autentinen, joka tarkoittaa, että kaikille pelaajille on lisätty korvasuojat, jotka ovat Liigassa pakolliset.

Pelaajille on myös mm.

- Vaihdettu autintiset erkkarityylit ja -värit erkkareihin!
- Jos vain mahdollista niin otettu käyttöön oikea maila, mitä pelaaja käyttää kaukalossa oikeassa elämässäkin.
- Lisätty parrat pelaajille, joilta sellainen löytyy.
- Fixattu erkkarointeja polvisuojiin ja sukkien pitotyylejä luistinten yläosan päällä.

Maalivahdeille:

- Customoitu oikeanlaiset, oikean merkkikset ja oikean väriset patjat, räpylät, kilvet ja maskit.

- Maalivahtien erkkarin värit vaihdettu autentisiksi.

Joukkueille:

- Luotu pelaajat, jotka puuttuvat NHL 22 -pelistä.
- Luotu junioripelaajia, jotka pääsevät luultavimmin pelaamaan Liigaa.
- Luotu kolmosmaalivahdit.

Joukkueille on myös vaihdettu käyttöön tosielämän autentiset varustemerkit! Tapparan ja Sportin pelaajat käyttävät tässä päivityksessä Warriorin varusteita kuten oikeassa elämässäkin, Ilves, HIFK, HPK, Pelicans ja Kärpät käyttävät CCM:ää ja Lukko, JYP, SaiPa, Jukurit, TPS, Ässät, KalPa ja KooKoo käyttävät Bauerin varusteita!

Viikonloppuna pääsette siis nauttimaan Liigakauden 2022-23 autentisista kokoonpanoista ja fixatuista pelaajista ja varusteista! Pääsette kokemaan Liiga-kiekon autentisempana kuin koskaan, kun kiekko syyskuussa tippuu jäähän!

Seuraava kokoonpanopäivitys ilmestynee syyskuussa Liiga-kauden alkamisen alla. Sisältäen viimeisimmät pelaajasiirrot sekä mahdolliset viilauksia pelaajissa yms...

Stay tuned!
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen saanut säädöt silleen ihan kivaksi ettei pää hajoa jatkuvasti tässä pelissä, mutta kyllä edelleen välillä pistää silmään se että tekoälyn on pakko saada se maali. Äsken oli sellainen pyöritys että esim. vastustajaa taklatessani se kiekko jäi sinne jonnekin taklatun pelaajan persereikään tms ja oli heti sen pelaajan hallussa kun tämä nousee ylös. Pari kertaa kiekko meni ihan oikeasti oman pelaajan mailan läpi, kaiken kruununa se kun siniviivassa pakki syöttää ylimmän hyökkääjän mailan LÄPI kiekon kohti veskaria, veska tekee patjatorjunnan ja lähellä on ainoastaan tekoälypelaaja joka survoo sen tyhjään maaliin. Tossakin veskarilla olisi ollut noin viikko aikaa hypätä sen kiekon päälle tuon "syöttövedon" jälkeen, mutta onhan se mukavampi katsella sitä kiekon lipumista etanan lailla kohti vastustajaa.

Muuten olen saanu säätöjen muutoksilla pelistä lähes miellyttävän, ainoa miinus nuo vitun vammaiset paskamaalit ja lisäksi myös se että tekoäly tekee edelleen n. joka viidennellä vedolla maalin. Käytännössä jos käy niin että voitan pelin vaikka 3-2 niin tekoäly on laukonut 10 kertaa, ja jos lukemat on vaikka 5-4 niin tekoäly on laukonut sen 20 kertaa. Ei tässä pelissä realistisia torjuntatilastoja saa mitenkään, nollapelit tulee jollain 10 torjunnan peleillä ja tälläkin hetkellä tilanne on se että veskarilla taitaa kauden aikana olla joku 14 nollapeliä, päästettyjen maalien keskiarvo on ehkä 1,20 ja torjuntaprosentti 91,7. Ei se nyt ihan linjassa ole.

Onhan tämä ihan ok ajanvietettä ja kavereiden kanssakin kivaa pelata, mutta kyllä tässä kohtalaisen iso kynnys on tulevaisuutta ajatellen että jaksan uutta änäriä alkaa ostamaan. NHL19-pelin parissa viihdyin huomattavasti paremmin, mutta siinä alkaa nuo kokoonpanot olla jo sen verran vanhat tähän päivään nähden että mieluummin pelaan kaikesta huolimatta tätä uudempaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikset sä @Roger Moore yksinkertaisesti pelaa/tee muuta? Mä luovuin toivosta pelisarjan suhteen ja elämä ollut reilusti kivempaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikset sä @Roger Moore yksinkertaisesti pelaa/tee muuta? Mä luovuin toivosta pelisarjan suhteen ja elämä ollut reilusti kivempaa.
Hyvä kysymys. Kyllä mä siis muitakin pelejä pelailen ja teen muutakin toki, mutta jääkiekkopelien suhteen vaihtoehdot on valitettavasti aika vähissä... :) Olen kuitenkin tähän saakka nauttinut eri NHL-peleistä, mutta tämä oli kyllä eka missä on oikeasti saanut nähdä aika ison vaivan että pelaamisesta on tullut edes suhtkoht miellyttävää.

Ehkä mä vähän turhan kärkkäästi ja tunnekuohuissa aina noiden pahimpien hajoilujen jälkeen tänne kirjoittelen, pitää nyt katsella jaksaisiko vielä jonkin verran noita säätöjä pyöritellä. Nyt toisaalta tuntuu olevan suht hyvät, joten ehkä menen näillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin siis tunnistan vanhaa itseäni sussa ja sanon suoraan, että elämä ilman EA'ta on vaan parempaa. Toivottavasti asia muuttuu joskus. Kiekkonälän täytän vanhoilla änäreillä ja EHM'llä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös