NHL 2002 ilmestynyt jo?

• 5 236
  • 64

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Saakohan...

...tätä peliä jo jostain kaupasta tänään? Virallien julkaisupäivämäärä on huomenna, mutta ainahan näitä puolirikollisia löytyy, jotka myyvät peliä jo tänään...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Minulle vastattiin eilen, että julkaisupäivää on siirretty. Kuulemma tämän kuun puolessa välissä on Suomen julkaisupäivämäärä.

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ditty importer

PC DITTY IMPORTER
Customize the music YOU want to hear when playing NHL 2002! Our PC Ditty Importer will allow you to play your own music by converting MP3s, WAV's and AIF files in a neat and tidy format that you can use in NHL 2002. Coming Soon!

Kuulostaa hienolta idealta, vihodoinkin pääsee kuuntelemaan pelin aikana kunnon musiikkia...

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Turun City-Anttilassa niitä oli eilen vino pino, hintaan 299 mk.

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Ditty importer

Viestin lähetti pest
PC DITTY IMPORTER
Customize the music YOU want to hear when playing NHL 2002! Our PC Ditty Importer will allow you to play your own music by converting MP3s, WAV's and AIF files in a neat and tidy format that you can use in NHL 2002. Coming Soon!

Kuulostaa hienolta idealta, vihodoinkin pääsee kuuntelemaan pelin aikana kunnon musiikkia...

Johan tuo on ollu NHL2000 asti käytössä.

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Ditty importer

Viestin lähetti Jake78

Johan tuo on ollu NHL2000 asti käytössä.

No voi hemmetti, enpä ole huomannutkaan. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jii
Turun City-Anttilassa niitä oli eilen vino pino, hintaan 299 mk.

Jotkut Anttilat eivät sitten opi.
Pelit tulivat Keskon varastoista Anttiloihin eilen, mutta pakkauksessa lukee selkeästi "DO NOT SELL BEFORE 4.10." tms.
Mutta jotkut eivät sitä tajua.

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Re: Ditty importer

Viestin lähetti pest
PC DITTY IMPORTER

Onko kukaan saanut ongittua tietoa siitä, milloin kyseinen editor julkaistaan? Itse en ainakaan löytänyt sitä EA:n sivuilta. Noh, ehkä tässä jaksaa jonkun aikaa alkuperäisilläkin musiikeilla..

Blue Streak

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Milloin ilmestyy PS2 versio?

Onko kenelläkään tietoa milloin tulee PS2:n NHL2002 kauppoihin?
Itse ostan mielummin pelin PS2:lle kuin PC:lle. Alunperin peli olisi pitänyt saapua näinä päivinä, mutta viivästyy kuulemma jopa tämän kuun loppuun :( :confused: Toivottavasti tulee pikaisesti!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Milloin ilmestyy PS2 versio?

Viestin lähetti Blue Streak
Onko kenelläkään tietoa milloin tulee PS2:n NHL2002 kauppoihin?
Itse ostan mielummin pelin PS2:lle kuin PC:lle. Alunperin peli olisi pitänyt saapua näinä päivinä, mutta viivästyy kuulemma jopa tämän kuun loppuun :( :confused: Toivottavasti tulee pikaisesti!

Tätä olen itsekin yrittänyt kuumeisesti selvittää. Silmäilin läpi n. 5-6 PS2:n pelejä myyvän nettikaupan sivut läpi sillä tuloksella, että yksi puoti lupasi PS2-version olevan hyllyssä 4.10 ja muut sijoittivat sen aikavälille 18.10-25.10. Tiedä sitten mikä on totuus. Sais jo perkele tulla!

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
PS2 versio

Ainoa kauppa josta olen kuullut tuon 4.10 on filmifriikki joka jostain syystä myy pelejä nykyään. Muista on tullut tuo 18.10, ja www.ps2fin.com julkaisulista ilmoittaa myöskin tuon 18.10.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Ostin just NHL 2002:sen.Ihan makee on,mut vaikeimmalla tasolla maalinteko tuntuu lähes mahdottomalta,joten taidanpa vaihtaa tasoa.Uusia hienoja kikkoja on,mutta toi vaikeustaso vaikeimmalla on hirveä.Pitäis säätää varmaan tekoälyä paljon,että sitä jaksaa tahkota.No onhan onneksi helpompia tasoja ja tekoäly on ihan kiitettävä.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Kröhöm...nytku tuli vähän viilattua asetuksia ja kokemus kertyi,niin johan alkoi maalinteko onnistua.Jotain ihmeellistä on tapahtunu EA Sportsissa,kun suorat vedot menevät maaliin:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy