NHL 2002 ilmestynyt jo?

• 5 235
  • 64

CEO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Dreamcast. Onkos muilla kokemuksia konsolista. Itselläni on ko. konsoli ja mielestäni se on tällähetkellä hintalaatu suhteeltaan paras pelikone. Pelit ovat vieläkin graafisestikin hienoja, vaikka konsoli on pari vuotta vanha. Varsinkin Shenmue on pari ps2 omistajaa pudottanut tuolilta kun olen esitellyt pelin. Pelattavuus on kuitenkin tärkein tekiä peleissä ja se on juuri se juttu mikä Segan peleissä on kunnossa. Mitkään muut pelit eivät ole pitkään aikaan aiheittanut samanlaista riippuvuutta kuin Dreamcast pelit. No ehkä Championship Manager. Nyt vain Dreamcast on kuolemassa ja Sega siirtyy tekemään pelejä muillekkin alustoille mikä on loistava uutinen ps2:n omistajille ja sen tulette varmasti huomaamaan. Tosin vielä on tulossa huippupelijä Dreamcastille mm. Virtual Tennis 2 ja Shenmue 2. Sitten tietysti tulee vielä Visual Conceptin tekemät NHL2k2, NBA2k2 ja NFL2k2 jotka ovat loistavia tekeleitä EA:n vastaaviin verrattuna. Harmittaa vain, ettei konsoli saanut Euroopassa ansaitsemaansa huomiota erittäin huonon markkinoinnin takia. Käytetään koko budjetti ostamalla Arsenalin pelipaidasta näkyvin paikka. Ei ihme, että jotkut ihmiset eivät tiedä konsolin olemassaolosta.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rally Speedway, CBM64.

Kaikki muu on turhaa.

Nuff said.

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
nhl

onkos se nhl2002 jo ilmestynyt suomessa PC:lle, ku jossain lehessä näytti olevan jo mainos pelistä???? Jos on niin, mistähän se kannattais tilata???

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Viestin lähetti Tommy
PS2 sopii amerikkalaisille, sanoo minä.

Juu, eikä missään nimessä suomalaiselle wanna-be-IT-pro-i-know-Excel-I-have-linuxpc-at-home tyypille. Matolaatikot ovat työntekoa varten, musta söpöliini pelaamista varten. :)

Ps. Tommy, olisiko aika vaihtaa .sig:iä?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti redcougar
Matolaatikot ovat työntekoa varten, musta söpöliini pelaamista varten. :)
Juuri näin.

Jos porukoita kiinnostaa tosimiesten nhl2002-liiga, tulkaapa ircissä #änäri -kanavalle. Sieltä saa ohjeet liittymiseen, asetukset peliin ja päivitetyt rosterit.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
NHL

Olen tässä nyt pelannut 5 ottelua NHL2002:sta. Peli on periaateessa samanlainen, mutta muutama uudistus on kuten: lättysyöttö, NHL-kortit, ym.

Ihan jees peli, kyllä sitä pelailee. Onko kenelläkään muulla jo NHL:ää? Meinaa miksi siinä ei pysty muokkaamaan kokoonpanoja? Tai siis kun treidaa muutaman pelaajan ja aloittaa liigan ovat pelaajat vanhoissa seuroissaan.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: NHL

Viestin lähetti kuningas
Olen tässä nyt pelannut 5 ottelua NHL2002:sta. Peli on periaateessa samanlainen, mutta muutama uudistus on kuten: lättysyöttö, NHL-kortit, ym.

Ihan jees peli, kyllä sitä pelailee. Onko kenelläkään muulla jo NHL:ää? Meinaa miksi siinä ei pysty muokkaamaan kokoonpanoja? Tai siis kun treidaa muutaman pelaajan ja aloittaa liigan ovat pelaajat vanhoissa seuroissaan.

Aloita ensin liiga ja treidaa vasta sitten...
Itse teen yleensä niin, että valitsen kaikki joukkueet siinä vaiheessa kun pitää valita mitä jengiä haluaa pelata. Tämän jälkeen aloitan liigan. Näin voin tehdä haluamani treidit, jonka jälkeen laitan Computerin "ohjaamaan" kaikkia muita jengejä paitsi tietysti omaani.

Mistä sä pelin oot jo saanut? PS2 vai PC???

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: NHL

Viestin lähetti tiki10

Aloita ensin liiga ja treidaa vasta sitten...
Itse teen yleensä niin, että valitsen kaikki joukkueet siinä vaiheessa kun pitää valita mitä jengiä haluaa pelata. Tämän jälkeen aloitan liigan. Näin voin tehdä haluamani treidit, jonka jälkeen laitan Computerin "ohjaamaan" kaikkia muita jengejä paitsi tietysti omaani.

Mistä sä pelin oot jo saanut? PS2 vai PC???

Joo, täytyy kokeilla, kiitos vinkistä. Mutta ei aiemmissa peleissä ollut ongelmia treidata pelaajia.

PC-versio.
Mä sain sen kaverilta joka oli hakenut sen netistä.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Re: Re: Re: NHL

Viestin lähetti kuningas
PC-versio. Mä sain sen kaverilta joka oli hakenut sen netistä.

No, nyt on jo 600 FIM pois pelintekijöiden taskuista. Tuleeko lisää?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
itseasiassa pelintekijöiden taskuista lienee poistunut yhteensä alle sata markkaa noista kahdesta, mutta täältä tulee kolmaskin. eli noin 150,- pois pelintekijöiden taskuista.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
itseasiassa pelintekijöiden taskuista lienee poistunut yhteensä alle sata markkaa noista kahdesta, mutta täältä tulee kolmaskin. eli noin 150,- pois pelintekijöiden taskuista.
Imutin kokeeksi myös.
Jos peli on hyvä, toki se pitää ostaa.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
2002:n vuoksi kirjoittelu tänne Jatkoaikaan on tällä viikolla ollut melko vähäistä mun kohdalla (joidenkin mielestä ehkä hyvä juttu...). Pelinä paras NHL-peli mitä olen pelannut. Tietääkös ketään paikkaa mistä löytyis rosteri-päivitykset?

Kysymys: Kannattaako ostaa PS2 olohuoneen "viiihdekeskukseen"? Siinähän on yhdistetty DVD-soitin ja pelikone. Onko pelit hauskempia ja parempia pelata kuin PC:llä? Niinkuin PS1:llä on. Sais ainakin pelata kunnon kokosella ruudulla. Alkaa tietokoneen näyttö olemaan liian tuttu, kun koko päivä muutenkin menee koneen ääressä...
Ainoa huono puoli PS2:ssa on se, että pelit maksavat maltaita, PC:lle kun noi tuppaavat tulemaan aika halvoiksi....

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti HIFK-mies
Vertaapa vilpertti CMR:än ja RC:n ajettavuutta?Siinä CMR pyyhkii kyllä RC:llä lattiaa...
Vertasin, ja huomasin, että irkkiääliöt eivät siltikään ilmeisesti osaa ajaa autoa kapeilla radoilla. Ei siinä mitään, arkaademielessä ihan kiva peli tuo cmr.

Olet silti vielä tervetullut änäri-kanavalle. Ei vaan kannata alkaa avautumaan niille, ketkä ovat olleet kanavalla mukana vuoden, tulee nopeasti kanavalta monon kuva pakaraan.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jake78

;)
200 nopeudella talon seinään ja selkä tulessa parin metrin päähän kuolemaan.
Viestin lähetti Andrej

Amen. Herranjestas mitä sladeja sillä sai aikaan jos laittoi tien jäiseksi.
Aivan. Tätä tuli joskus kultaisella 80-luvulla pelattua välillä ihan yötäpäivää parin kaverin kanssa. Ja ne jäisen tien sladit on yhä tuoreessa muistissa. Pitäisiköhän kaivaa vanha uskollinen 64:nen kaapin perukoilta ja kokeilla vieläkö Rally Speedway futaisi... Blue Max ei jostain syystä ainakaan suostunut toimimaan kun pari vuotta sitten innostuin sitä kokeilemaan muistojen verestämiseksi... :)

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Re: Kysymys???

Viestin lähetti Clark Kent

Tyhmä kysyy kysymyksen...
Mikä on kyseisellä sivustolla imuroitava Ditty Importer?

Sillä pystyt muokkaamaan esim. mp3-muodossa olevia musiikkeja sellaiseksi, että niitä voit sitten soitella pelikatkoilla. Tai ehkä se on se peli joka ne soittaa, mutta periaate on tämä.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Onhan tuota jo viikon verran tullu lätkytettyä. Maalinteosta on nyt tehty todella vaikeaa ja vaikeimmalla tasolla hermot meinaa mennä tämän tästä. Tietokoneen ryöpyttäminen ei kuitenkaan tunnu miltään, vaan nyt pitäisi ehdottomasti saada kasattua 5 pelaajan joukkueita, jotta voisi pelata netissä pelkillä ihmispelaajilla toisiaan vastaan.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistäköhän päin pyöreää www:tä tai ftp:tä on joku tämän NHL2002:n imuroinut? Itsehän en tietenkään koskaan ottaisi epäaitoa versiota.. kunhan kyselen :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy