Nhl 2001

• 4 313
  • 57

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Juu NHL2001 on onnistunut tekele!97 ja 98 olivat täydellisiä floppeja,99 paransi hiukan,2000 lähenteli jo hyvää tasoa,mutta vasta nyt on löytynyt NHL96:n tappaja.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olipa jännä matsi Calgaryä vastaan,11 minuuttii ennen kolmannen erän loppua olin häviöllä 3-1.Sitten tasoitin hetkessä 3-3:een ja lopulta iskin vielä 4-3.Sitte tyhjiin 5-3 :D

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johan on hyvin hoidettu tuo kenttien peluuttaminen, kun on automaattiset linjanvaihdot päällä.... Pelasin kotiottelua Jokereita vastaan ja olin toisen erän puolivälin paikkeilla hätää kärsimässä, kun kone alkoi laittamaan ihan omiaan. Ensin kentällä käy ykkösketju ja ykköspakkipari, sitten kentälle tulee kirmaamaan itsensä täysin puhki kolmoskenttä, takanaan kolmospakkipari. Sitten on vuorossa ykkösketju ja ykköspaki, joka saa aikaan laukauksen ja pelikatkon. Seuraavaksi kentälle tulee kakkoskenttä ja kolmospakkipari, joka on tietysti aivan puhki. Ei muuta kuin hätäreitä ja kenttää itse vaihtamaan.... No, kentälle nelonen ja ykköspakkipari. Vastustaja tekee maalin, jonka jälkeisessä aloituksessa on taas kentällä kolmosketju ja kolmospakkipari, jotka ovat molemmat aivan puhki. Eikä aikaakaan kun Varis yksin läpi ja kiekko maalissa.

Kakkospakkipari kävi kentällä koko toisen erän aikana vain kerran. Kävi pelaaminen aika tuskaiseksi, kun oli kymmenen minuutin erät käytössä. :mad:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mahavisnu, nhl2k2 liigat taas tulossa kunhan peli ilmestyy? jotkut siitä porukasta lienee tosin suorittamassa asepalvelustaan, mutta muuten tuo oli ihan mukavaa pelaamista sillon aikoinaan... tietenkin lukuunottamatta joittenkin pelaajien ärsyttävää ylivoimaisuutta :)

v'Pertti

jepjep...kyllähän onla, näsä ja minä sitä hallittiin aika suvereenisti ;) :D

eipä tuu kun pengie mieleen, joka olis intissä, mutta sepä ne liigat aina väsäskin...kukahan nyt kasaa sivut yms... Ospa?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
niinno, eikös joillakin ala vielä vuodenvaihteessa palvelus? :)

just kun aloin sillon pärjäämään onlalle jotenkin edes (siis tappiolukemat oli yhen tai kahen erolla vaan :)) nii alettiin pelaamaan jotain vammasta smliigaa. hanurista :)

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL 2002...

Millonkas tää uusin ilmestyy?Kuulemma uutuutena se,että jos Mario Lemieux pitää kiekkoa se pysyy lavassa loistavasti,mutta jos asialla on joku heikompi,niin kiekko saattaa karata hallinnasta helposti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy