NHL 16 – yleinen keskustelu

  • 331 406
  • 1 042

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tässä video, jossa on yksi pelin suurimmista ongelmista eli Devilsin maalitorvi, joka on käytössä melkein 50% joukkueista. EA ei taida tietää kuinka annoying on kuulla sitä useimmilla tiimeistä. Toivottavasti tuota videota jaetaan Rammerille oikein urakalla. Linkki youtubeen.
Are The NHL 15 Goal Horns Accurate? (NHL 15 Goal Horn Analysis) - YouTube

En ole koskaan kiinnittänyt huomiota maalitorven ääneen. Katsoin tuon videon. Ei kyllä ole mitään väliä vieläkään. Ei kiinnosta pätkän vertaa, mikä maalitorven "pitch" siellä soi. Kaikki kuulosti omaan korvaan tarpeeksi hyvältä tuolla videolla.

En jakaisi, enkä toivo, että tuo olisi koskaan mikään ykkösprioriteetin asia. Mutta, jakakoon ne, joita asia kiinnostaa. Itse en kyllä ymmärrä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota maalitorven ääneen. Katsoin tuon videon. Ei kyllä ole mitään väliä vieläkään. Ei kiinnosta pätkän vertaa, mikä maalitorven "pitch" siellä soi. Kaikki kuulosti omaan korvaan tarpeeksi hyvältä tuolla videolla.

En jakaisi, enkä toivo, että tuo olisi koskaan mikään ykkösprioriteetin asia. Mutta, jakakoon ne, joita asia kiinnostaa. Itse en kyllä ymmärrä.
Itselleni tämä on suurin syy miksi oma Be a gm peluu Coyotesilla loppui 20 pelin jälkeen. Ei yksinkertaisesti kestä sitä Devilsin maalitorvea, omalla, sekä useilla vastustajan joukkueista. Varsinkin kun kyseessä on vieläpä liigan ärsyttävin torvi ääneltään IMO.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Varsinkin kun kyseessä on vieläpä liigan ärsyttävin torvi ääneltään IMO.
Juu niin on, ei tuota jaksa kuunnella kukaan.

Mutta, jakakoon ne, joita asia kiinnostaa. Itse en kyllä ymmärrä.
Ei kai se väärin ole, jos haluaa mahdollisimman realistisen pelikokemuksen - ja siihen EA kuitenkin pyrkii? Naurettavaa minusta on se, että liigan tämän hetken valovoimaisin joukkue Chicago Blackhawks ei omista pelissä omaa aitoa maalitorveaan. Sellainen kuitenkin kuului NHL15:n trailerissa, niin kuinka helvetin vaikeaa sellainen saaminen peliin on?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ei kai se väärin ole, jos haluaa mahdollisimman realistisen pelikokemuksen - ja siihen EA kuitenkin pyrkii?

Ei tietenkään ole. Itsekin haluan mahdollisimman realistisen pelikokemuksen. En vain koskaan ole kiinnittänyt maalitorviin huomiota, joten ne eivät kuulu minun "ihannepeliini".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Myönnettäkööt että viesti tuli taas perus negalakemaisesti ulos ja tuo edit players on enemmänkin nimenomaan vahvistus kovasti toivotun asian paluulle, kuin perus EA:mainen hehkutus jostain vanhasta asiasta joka tuodaan peliin ihan aivan uutena. Sitä se vaan on kun niin monta kertaa saanut pettyä eri asioiden takia.

Mitä maalitorviin ja maalibiiseihin tulee, toivottavasti ovat mahdollisimman aitoja ja realistisia jokainen. Ei tuo nyt pitkä ilo ole sinänsä, mutta kummasti tuo realistisuuden tunnetta peleihin juurikin esim. Be a GM-peleissä, sen vähän mitä niitä nyt ylipäätään pelata jaksaa. Vielä kun saisi omat musiikit eri joukkueille asetettua ja NHL2k-sarjasta tuttu "roster download" mukaan, jossa pelaajien rostereita pystyi lataamaan peliin (mm. 90-luvun rosterit joku tehnyt) ja käyttämään niitä esim. manageriuralla, niin pelin realistisuuden/laadun puoli hyppäisi jättiaskeleen eteenpäin. Mutta tuskin tälläistä on koskaan peliin tulossa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse en jaksa mitään muuta pelimuotoa pelata kuin 'Be a GM' ja siksi juuri tähän pelimuotoon noita uudistuksia ja parannuksia toivon. Ketjujen kemiat kuulostavat hyvältä, toivottavasti pelaajille saadaan myös omat mielipiteet aivan kuten FIFA:ssa, voivat haluta enemmän vastuuta, siirtyä muualle jne. Pelaajasopimuksia pitäisi pystyä tekemään kauden myös kauden aikana eikä ainoastaan kauden jälkeen juuri ennen heinäkuuta draftin jälkeen. Myös scouttaaminen ja draftaaminen tulisi saada paremmalle tolalle, pitäisi voida hankkia useita scoutteja jotka antavat omia arvioita draftattavista pelaajista. Myös valmentajat olisi hienoa saada peliin mukaan. Muut sarjat voisivat olla käynnissä samaan aikaan myös. Maalimusiikit ja -torvet olisi kiva saada varsinkaan kun tuo musiikin lataaminen ei enää onnistu xbox onelle.

Tuossa nyt pieni listaus millasia uudistuksia tuonne 'Be a GM' puolelle täällä odotellaan/ollaan odotettu jo vuosia.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itse en jaksa mitään muuta pelimuotoa pelata kuin 'Be a GM' ja siksi juuri tähän pelimuotoon noita uudistuksia ja parannuksia toivon. Ketjujen kemiat kuulostavat hyvältä, toivottavasti pelaajille saadaan myös omat mielipiteet aivan kuten FIFA:ssa, voivat haluta enemmän vastuuta, siirtyä muualle jne. Pelaajasopimuksia pitäisi pystyä tekemään kauden myös kauden aikana eikä ainoastaan kauden jälkeen juuri ennen heinäkuuta draftin jälkeen.

Muistelen nähneeni jossain (EA:n Ask-sivustolla, mutta nyt en kysymystä löytänyt), että tulevassakin versiossa on vain tuo kauden jälkeinen neuvottelujakso. Olisihan se realistisempaa, esimerkiksi Fifassa tulee annettua saman tien monoa pelaajille, jotka alkavat vetkuttelemaan jatkosopimuksen kanssa vuoden vaihteen siirtoikkunan kynnyksellä. Parempi saada pelaajasta edes jotain kuin päästää ilmaiseksi menemään.

Tuollaista "ketjujen kemiat" -juttua en ole kyllä nähnyt missään. EA kertoi GM-moodiin tulevan moraalisysteemin (kuulosti Fifamaiselta). Pelaajien fiilikseen vaikuttavat joukkueen pelit, omat suoritukset, pelikaverit sekä seuran johdon touhut. Sen lisäksi pelaajat käyttäytyvät eri tilanteisiin persoonallisuuden mukaan. Persoonallisuus määritellään viiden arvon mukaan, ne ovat desire, emotions, leadership, loyalty ja outspokenness.

Eli noiden mukaan pelaajat sitten kertovat mielipiteitään ja voivat esimerkiksi viimeisenä sopimusvuotenaan haluta siirtoa kannun perässä. Sen lisäksi pelaajille on määritelty parhaita kavereita. Esimerkiksi Sedinien erottaminen tuskin tuo kaivattua lopputulosta, kun molemmat murjottaa.

Fifan uraa olen pelannut, mutta ihan hirveästi kommentteja ei pelaajilta ole omalle kohdalle osunut. Etenkin jos kulkee joukkueella hyvin, niin samaa kokoonpanoa saa käyttää varsin surutta, ja varsin harva älähtää peliajasta. Jos älähtää niin penkille pääsy ja pelipaidan ulkoilutus varttia ennen loppua ovat yleensä riittäneet hiljentämään rintamasta irtautuneet. Mutta sen Fifassa huomaa, että hyvin kulkeneet ottelut vaikuttavat kunnolla ja sopivalla tavalla peliesityksiin. Pelasin Saksan kakkosta Union Berliinillä ja maaliruiskuni Sören Brandy oli jäänyt 5 tai 6 matsiin ilman osumia, niin asiasta huomauttivat jo selostajatkin ja vedot viuhuivat minne sattuu.

Lähtökohtaisesti NHL:ään tuo moraali voi sopia jopa paremmin, kun ketjuhierarkiassa riittää napisemista kauden mittaan ja etenkin farmin kynnyksellä olevien pelaajien liikuttelu ylös ja alas saisi tuottaa mielipiteitä ihan kunnolla. Ja samallahan tämä on klassisen hot ja cold -streak ominaisuuden paluu. Termit ovat vain vaihtuneet ja systeemiin tullut syvyyttä.

Vähän silti pelottaa, sillä yleensä tällainen uudistus on tuon firman puolelta tapana vesittää niin, että homma vedetään ihan yli. John Scott vaatinee heti alkukaudesta lähtien ykkösen minuutteja jne.

Niin ja autenttisia maalibiisejäkin on luvattu. Ihan mielenkiintoista nähdä, millaista traileria sieltä huomenna pukkaa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Be a GM tulee todennäköisesti olemaan realistinen ja "pelattava" joskus vuoden 2025 tienoilla, jos EA ei uskalla panostaa peliin kunnolla ja jatkaa samanlaisella vässykkä-linjalla kuin tähänkin asti. Seuraavat parannukset tekisivät pelimuodosta sellaisen, jota jaksaisi ehkä pelatakkin:

-pelaajien kokonaisuudet kuntoon. Onneksi näistä 81 overall George Parroksista on päästy eroon, mutta kyllähän siellä vieläkin on arvot päin vittua. Jos kaikki pelaamani BaGit laskee yhteen, niin olen pelannut yhteensä ehkä noin 40 kautta eikä Crosby ole ikinä voittanut pistepörssiä. Sen sijaan Logan Couture ja Derek Stepan ovat voittaneet parillakin kaudella putkeen. Realistisuus pistepörssin osalta syö pelikokemusta todella paljon, ei huvita pelata jos tietää että ne oikeat supertähdet ei ikinä tule voittamaan yhtään mitään. Voisi yhtä hyvin laittaa jengin pystyyn joistain clutterbuckeista ja mitchelleistä.

-tappelut mukaan tilastoihin. Olisihan se ihan mukava tietää, että hoitaako se tappelija roolinsa kunnolla vai ottaako vain typeriä koukkaamisjäähyjä.

-realistisuutta draftiin. Vuoden 2018 ykkösvaraus on... *rummunpärinää* Zao Ming, 61 overall rouhija pohjois-Koreasta. Vittujee! Onneksi sentään myöhäisiltä kierroksilta voi tehdä ryöstöjä, kunhan pelaajatarkkailu on kunnossa. Siitäkin voisi tosin tehdä realistisemman. Myös nämä 20-vuotiaat ykköskierroksen varaukset voisi jättää vähemmällä. Milloin viimeksi yli-ikäinen pelaaja on oikeasti edes varattu top-60 joukossa? Mikko Koskinen 2009?

-owner-mode. Mitä teet, jos seura jumittaa pohjalla kolmatta vuotta putkeen? Skouttiosastoa pienennetään, tulee sisäinen palkkakatto ja muutamista kovapalkkaisista pelaajista on pakko luopua. Olisi todella hyvä lisä. Menestyminen sitten tarkoittaisi lisää varoja valmennukseen ja pelaajatarkkailuun, joka näkyisi joukkueen pelaamisessa ja paremmassa varauksessa.

-oikeat valmentajat, staff ja niin edelleen. Pitkäaikainen luottopelaaja lopettaa, tarjotaanpa sille duunia joukkueen sisältä. Lecavalierilta tulee viestiä, että Giroux ei ole tyytyväinen ketjukavereihinsa. Ketjut uusiksi ja homma rullaa taas. Valmentajia voisi kilpailuttaa ja ne oikeasti vaikuttaisivat joukkueen suoritukseen.

-omistajan luotto. Huonoja ratkaisuja, ylipalkattuja pelaajia, joukkue alisuorittaa ja mikään ei mene putkeen... Omistajalla alkaa kiehua. Kun aloitat GM-uran, luottoprosenttisi on 100. Kun olet palkannut vapaista Travis Moenin viiden vuoden sopimuksella ja 7 miljoonan palkalla, omistajan luottoprosentti onkin enää 80%. Kun mennään alle 50 prosentin, potkut uhkaavat. Ja nehän voivat tulla keskellä kautta.

Oikeastaan seuraavaan änäriin riittäisi se, että arvosteluasteikkoa käytettäisiin kokonaan ja pelaajien tasoerot suurenisivat. Crosby voisi olla ihan reilusti 95 arvoinen siinä missä neloskentän jyrät maksimissaan olisivat kokonaisuudeltaan siinä 60 tienoilla. Laukauksen voimassa ja tarkkuudessa yleinen keskitaso voisi olla noin 65 hujakoilla ja maalipörssin kärkikahinoissa olevilla pelaajilla 90-99 maissa.
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Tässä linkkiä EA:n twiittin, jossa näkyy tällainen nopea teaser n. keskiyöllä julkaistavaa traileria varten: EA SPORTS NHL Twitterissä: "#NHL16 gameplay trailer tomorrow! Don't miss it, subscribe now: http://t.co/uD95EPxAgjhttps://t.co/yv8MaeJoJc"

Hirveästihän tuosta ei vielä irti saa, paitsi koko pelin tärkeimpiä uudistuksia eli pudotuspelipartoja pääsee jo hiukan tarkastelemaan. Lisäksi kertoisiko Tavares heti pätkän alussa siitä, että tässä on uusi kansikuvapoika? Voi hyvin nimittäin ollakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL16 Official E3 Gameplay Trailer

Traileri on laitettu ulos juuri E3-messuilla. Eipä tuosta nyt mitään gameplay juttuja taas tuttuun tapaan saa irti eikä siellä oikein änäristä mitään puhuttu muuta kuin juuri traileri näytettiin.
Onhan tuossa tiettyjä yksityiskohtia, joita ollaan paranneltu graafisesti mutta muuten jää vielä aika arvailuksi itse pelaaminen.
Oli hieno se Raskin tuuletus siinä lopussa.

Ihan hyvät fiilikset jäi kyllä trailerista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse luulin kyllä että Rammeri käy lavalla, mutta ei vissiin sitten ole mitään tulossa kuin pelkkä traileri. Noh, odotellaan ja kattellaan.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pieni videopätkä gameplaysta, joka tosin nyt ei kerro yhtikäs mitään itse pelistä.

Sen valitettavan seikan tuo kertoo, että kiekottomilla tekoälyn pelaajilla ei taida olla vieläkään mitään hajua pelin kokonaiskuvasta, esimerkiksi vaarallisten syöttölinjojen tai tyhjien tilojen peittämisestä. Tuossakin hyökkäyspään kulmassa itsensä liian syvään pelannut (Silfverberg?) kääntyy vielä surkuhupaisasti takaperinluisteluun, kun kiekko ja oma mies olivat jo siniviivalla. Hyökkäyssinisen pinnassa taasen Getzlaf toiminnallaan aiheuttaa ylivoimahyökkäystilanteen, ensin lähtee seuraamaan miestään mutta syötön tullessa kääntyykin takaperinluisteluun ja jää koko tilanteesta ulos. Ja turha lienee todeta että painottoman puolen laituri Beleskey odotti maalilla telineissä, josko Doughty heittäisikin poikkikentän harhasyötön lapaan.

Tuo hyökkäyspelaajien karvauksen tyhmyys aiheuttaa vuodesta toiseen sen, että keskialueelle ei saada edes näennäistä painetta ja peli on ylivoimahyökkästen ketjutusta. Hirveä ristiriita tulee, kun katsoo esimerkiksi Carterin liikettä. Näki että omalla on kiekko, otti spurtin ylöspäin pakkien väliin ja seurasi koko ajan mistä syöttö tulee.

Maalivahdin liikehdintä näytti uudella tavalla kulmikkaammalta. Ei pelkästään liitänyt jään pintaa vaan otti oikeasti pieniä askeleita ja ylävartalo liikkui samalla hetkiseksi pois torjunta-asennosta. Samalla toki jäi tilanteesta, mikä saattaa olla huono asia salibandyranareita ajatellen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi asia minkä haluan kuntoon tähän peliin on se, että tekoäly olisi tehty edes niin että se näyttäisi siltä kuin se edes yrittäisi pelata. Edellisessä pelissä suurimmat raivonpuuskat tuli lähinnä tekoälyn sunnuntaimoodista. Irtokiekoista ei minkäänlaista taistelua ja muutenkin vaikeustasosta riippumatta tasaista kaartelua ilman minkäänlaista intohimoa. Siinä kohtaa ymmärrän sen, jos peli on 6-1 ja pari minuuttia jäljellä ettei tekoälyä enää "kiinnosta", mutta kun se näyttää samalta selkä suorana kaartelulta pelitilanteesta riippumatta. Eilenkin kun yhden matsin pelasi, niin pari minuuttia jäljellä ja maalin tappiolla. Maalin edessä irtokiekko pomppii, josta parin metrin päässä kolme omaa pelaajaa. Yksi yritti vähän kurkotella ja loput seisoivat paikallaan. Intohimoa EA, intohimoa kiitos!
Puhumattakaan niistä hetkistä on kun oma tekoälyn pelaaja kaartaa selkä suorana viisi metriä paitsioon jostain ihmeellisestä syystä.

Jos vihdoinkin saataisiin korjaus siihen, ettei tekoäly pura kiekkoa jos olet maalin tappiolla ja peliä vähän jäljellä. Tämäkin ollut jo vuosia sama ongelma.
Ei minkäänlaista painetta, minuutti kellossa, maalin tappiolla ja ei muuta kuin roikkua toiseen päähän. Jaa se peli olikin siinä, hävittiin, harmi.

Edellisessä pelissä pohja oli hyvä. Grafiikat kunnossa, pelattavuus ihan okei. Näitä pieniä lisäyksiä ja korjauksia niin pelistä voi tulla erittäin hyvä.
 
Tässä pari toivomusta, jotka eivät liity jäällä tapahtuvaan toimintaan.

  • Valikot olivat ihan ÄLYTTÖMÄN HITAITA viime pelissä, tähän toivon parannusta!
  • Toiseksi: Kun pelataan samalla konsolilla kavereiden kesken niin PS4 ohjainten LED värit eivät seuraa pelaajien värejä kentällä (1. pelaaja punainen 2. pelaaja sinen ym.). Eikö tämä ole teknisesti mahdollista? Luulisi tämän olevan pääsyy siihen että ohjaimissa on eri väriset LEDit?!
  • Kun näppäimiä vaihtaa (classic/skill stick/always up ym.) niin asetukset eivät tallennu pelien välissä. Nämä joutuu NHL 15 pelissä vaihtamaan ennen jokaista ottelua UUDESTAAN. Ei ole koskaan ennen tarvinnut!

Olisi mielenkiintoista kuulla jos joku muu on huomannut tuon ohjaimien väriseikan tai näppäinasetusten vaihdon NHL 15 pelissä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sen valitettavan seikan tuo kertoo, että kiekottomilla tekoälyn pelaajilla ei taida olla vieläkään mitään hajua pelin kokonaiskuvasta, esimerkiksi vaarallisten syöttölinjojen tai tyhjien tilojen peittämisestä. Tuossakin hyökkäyspään kulmassa itsensä liian syvään pelannut (Silfverberg?) kääntyy vielä surkuhupaisasti takaperinluisteluun, kun kiekko ja oma mies olivat jo siniviivalla. Hyökkäyssinisen pinnassa taasen Getzlaf toiminnallaan aiheuttaa ylivoimahyökkäystilanteen, ensin lähtee seuraamaan miestään mutta syötön tullessa kääntyykin takaperinluisteluun ja jää koko tilanteesta ulos. Ja turha lienee todeta että painottoman puolen laituri Beleskey odotti maalilla telineissä, josko Doughty heittäisikin poikkikentän harhasyötön lapaan.
No joo, tämä on totta ja noin tarkkaan en katsonut videota itse. Tekoäly ja botin kiekon vastaanottamiset oli ainakin next genin puolella jotain aivan järkyttävää usein, mutta toivotaan nyt ettei tämä "alphademo" ole vielä se lopullinen ja noita hölmöyksiä oikeasti korjattaisiin tänä vuonna mm. tuolla E3:lla tulleiden palautteiden myötä. Taitaa olla tosin toiveajattelua tämäkin.

@KupittaanVelho Taisi valikoiden mainostaminen olla bout ensimmäinen video EA:lta ulos tänä vuonna, jossa näytettiin/kerrottiin että noihin on panostettu.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Sen valitettavan seikan tuo kertoo, että kiekottomilla tekoälyn pelaajilla ei taida olla vieläkään mitään hajua pelin kokonaiskuvasta, esimerkiksi vaarallisten syöttölinjojen tai tyhjien tilojen peittämisestä. Tuossakin hyökkäyspään kulmassa itsensä liian syvään pelannut (Silfverberg?) kääntyy vielä surkuhupaisasti takaperinluisteluun, kun kiekko ja oma mies olivat jo siniviivalla. Hyökkäyssinisen pinnassa taasen Getzlaf toiminnallaan aiheuttaa ylivoimahyökkäystilanteen, ensin lähtee seuraamaan miestään mutta syötön tullessa kääntyykin takaperinluisteluun ja jää koko tilanteesta ulos. Ja turha lienee todeta että painottoman puolen laituri Beleskey odotti maalilla telineissä, josko Doughty heittäisikin poikkikentän harhasyötön lapaan.

Tuo hyökkäyspelaajien karvauksen tyhmyys aiheuttaa vuodesta toiseen sen, että keskialueelle ei saada edes näennäistä painetta ja peli on ylivoimahyökkästen ketjutusta. Hirveä ristiriita tulee, kun katsoo esimerkiksi Carterin liikettä. Näki että omalla on kiekko, otti spurtin ylöspäin pakkien väliin ja seurasi koko ajan mistä syöttö tulee./QUOTE]

Hyviä pointteja. Itse miettinyt jo useamman vuoden, että miksi peli käytännössä käydään vain kahdessa päässä. Keskialue on vain sitä varten että sen ohi/yli luistellaan. Keskialueella ei ole koskaan niin ahdasta, että koskaan olisi oikeasti vaikea päästä vastustajan alueelle. Tähän vaikuttaa mielestäni useampi asia. Kenttä on vähän turhan iso, sinun mainitsema AI vaikuttaa paljon sekä vielä sekin, että pelissä ei ole kunnolla vääntöjä/fysiikkaa. Tällä tarkoitan sitä, että jos vastustajan pelaaja ei sinua taklaa, niin hän ei juurikaan pysty estämään liikkumista. Siinä missä oikeasti pystyy pelaaja vähintään vähän tönäisemään, ohjaamaan, jne. vastustajaa kropallaan ei sitä juurikaan pelissä tapahdu.

Toinen mikä vaikuttaa tähän on se että syöttäminen on liian helppoa. Tällä tarkoitan sitä, että pelissä pystyt syöttämään niin kovaa ja tarkasti riippumatta missä asennossa pelaaja ja maila on. Esim. tuossa videossa syöttö puolustajien väliin tulee sellaisesta asennosta missä oikeasti pelaajan pitäisi kääntää mailaa ja kiekkoa vähän että pystyisi noin tarkasti ja kovaa syöttämään. Rystyllä pystyt syöttämään yhtä tarkasti kuin kämmenellä, jne.

Sama ongelmahan oli aiemmin FIFA:ssakin, mutta viime vuosina oikeasti pelaajan asento, vastustajien paine, jne. ovat vaikuttaneet sekä syöttöjen että vetojan voimakkuuteen&tarkkuuteen. Tätä odotellessa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mitäs tykkäätte tuosta tähtäimestä yllä olevassa videossa? Omasta mielestäni kokeilematta paskaa. Viimeks joskus 5-10vuotta sitten taisi olla vastaava.
Siis toihan taitaa olla vaan joku ns. lisäjuttu että uudetkin pelaajat voivat opetella peliä. En itse ainakaan tykkäisi jos kokoajan ukon päällä olisi joku "Pass" yms. ehdotus. FIFA 16 tarjoaa samanlaista avustusta uusille pelaajille, jotta oppisivat pelin salat. Elikkä todnäk tuon voi kytkeä jostain päälle ja pois päältä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis hetkinen. Piti tulla gameplaytraileri ja sieltä tulikin pelkkää välianimaatiovideota. Tuohan näyttää tyyliin pelin aloitusvideolta eli ei kerro itse gameplaysta mitään. Taitaapi tulla uudesta pelistä näkemättä paskaa jälleen kerran.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ymmärsinkö nyt oikein, että Be a GM:ssä pystyy taas pelaamaan AHL-joukkueella? Itselle nuo ovat ko. pelimuodon suola, vaikka pelaankin myös NHL-puolen pelit.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Siis hetkinen. Piti tulla gameplaytraileri ja sieltä tulikin pelkkää välianimaatiovideota. Tuohan näyttää tyyliin pelin aloitusvideolta eli ei kerro itse gameplaysta mitään. Taitaapi tulla uudesta pelistä näkemättä paskaa jälleen kerran.
Totta puhuen sieltä tuli gameplay traileri. Captured in gameplay toi traileri. Tosin suomalaisen korvaan kuulostaa siltä että tulee jotain gameplaytä ja se trailer sana on siinä perässä muuten vaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
E3 2015 Live - GameSpot
Rammer höpöttelemässä livenä puolelta tuolta ilmeisesti löytyvällä striimillä. Linkki vie Gamespotin sivuille, aikatauluun eri pelivalmistajien haastatteluista.

Edit: No eipä siinä juuri mitään kerrottu. Be a Pron voi aloittaa junnusarjoista, Be a GM:ää on syvennetty, mutta sitä ei voi syventää liikaa koska sitten kärsii itse peli, Tavares on kannessa ja kattellaan mitä tulevaisuus tuo. Faneja on kuunneltu ja E3-messuilla on kokonainen peli pelattavana faneille, pelkän alpha-demon sijaan. Autenttisuutta areenalle on lisätty yms jne.

Eli sama kaava kuin aina, kattellaan mitä sieltä tulee.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA lahjoittanut 3 pussia jokaiselle kiitoksena uskollisuudesta NHL-pelisarjan fanina. PS3:lla pussit auki jo, ensimmäisestä kasa paskaa, toisesta 15 kesto ja kolmannesta Ryan Kesler, joka kelpaa oikein hyvin kun saan omani myytyä ja kivat 19k coinseja tuosta.

Edit: Xbonella kahdella eri tililä pusseista totaalista paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös