Kovasti taas Clapperton hehkuttelee ja kohtuu hyvältähän tuleva peli näiden videoiden perusteella KUULOSTAA. Mutta kuulostanut niin monta kertaa aiemminkin, että kattellaan mitä tulee. Edelleenkään en aio nostaa toiveita kattoon tänä vuonna.
Tietysti hyvä, että saadaan EASHL mukaan, sen pelimuodon faneille varmasti aivan mieletön uutinen.
Ymmärsinkö oikein vai onko taas muiden liigojen joukkuet tuolla turhan takia? Ei siis kausimoodia?
Kuulemma pelaajaeditointia ei ole taaskaan mukana.
Varmaan samantapanen kuin nykyinen nhl 15 ps3, sama kuin nhl 14 mutta päivitetyllä rosterilla ja selostajilla.NHL Legacy - Features - EA SPORTS
Tämän mukaan Xbox 360 ja PS3 saavat myös änärit. Tosin en tiedä mikä ihme miniänäri tuo on. Linkki vie EA:n sivuille, uutiseen asiasta.
Tässä näen kyllä mahdollisuuden ehdottomasti. Olihan se kehittäminen ja viilailu hauskaa, mutta tämä tekee pelaamisesta varmasti mielenkiintoista, kun kaikilla on samat lähtökohdat.No ihan kaikkia vanhoja EASHL-jonneja tuskin innostaa se ajatus, ettei pelaajaa saa enää kehittää. Sniper on samanlainen sniper identtisillä arvoilla jokaisen käsissä niin lokakuussa kuin seuraavan vuoden kesäkuussakin. Vain pelaajan fyysisiä mittoja ja kätisyyttä voi muuttaa. Meikäläinen silti tykkää tuosta ideasta. Ei minulla ole aikaa hinkata 300 peliä että saisi jotain legendakorttia hahmolle, nyt pääsee heti vetämään kovalla jannulla ja pelitaidot ratkaisevat.
Itse toivoisin että on, jotenkin vaan nostattaa aina pelatessa fiilistä kun maalin tehdessä tai vaikkapa pelikatkolla soi joku itse valitsema biisi.Onko pelissä/uusilla konsoleilla mahdollisuutta lisätä omia pelikatko-/maalimusiikkeja?
Pelaajaeditointi on mukana.
Ei ole tätä vaihtoehtoa ollut sitten PC-änäreiden. Tuskin tuleekaan, mutta toki aina voi toivoa.Onko pelissä/uusilla konsoleilla mahdollisuutta lisätä omia pelikatko-/maalimusiikkeja?
No ei nyt sentään, viime sukupolven peleissä oli kyseinen ominaisuus ja pc:llä on NHL:iä pelattu aika kauan sitten. Jälkimmäisestä lauseesta kuitenkin samaa mieltä.Ei ole tätä vaihtoehtoa ollut sitten PC-änäreiden. Tuskin tuleekaan, mutta toki aina voi toivoa.
Sepä kuulostaisi loistavalta. Mistä tällainen tieto tupsahti?
Itse en ole törmännyt kuin Operation Sportsin foorumeilla kysymyksiin asiasta ja voivotteluihin. Ja yksi peliä kehitysvaiheessa pelaamassa ollut jannu on todennut, että mahdollisuutta ei ollut silloin. Samoin EA Sportsin omalla Tube-videolla on vain create a player (ja luodun pelaajan editointi), eikä menuissakaan editointia löydy.
Tarkoitatko siis että nykyisiä pelaajia voisi muokkailla?
Juuri näin. Ominaisuus löytyi vanhan liiton konsoleilta ainakin '14-painokseen saakka.
Lähinnä kaipaan tuota mahdollisuutta siksi, että EA on ollut vähintäänkin nihkeä päivittämään pelaajien arvoja kesken kauden. Esimerkiksi NHL15:ssa Filip Forsberg oli 76 overall, joten ei mahtunut kokoonpanoon. Jo tammikuussa tuli sitten päivitys, jossa ilmeisesti ainakin viiden tulokkaan arvoja päivitettiin. Forsberg oli tuon jälkeen 81 overall, toiseksi heikoin Predsin hyökkääjäkaartista.
Etenkin kun tykkää GM-moodia pelata ja tekoälyn managerit järjestävät kokoonpanonsa arvojen mukaan, niin keskimäärin ärsyttävää huomata Olli Jokisen viipottavan vastustajan kakkossenana, kun Jori Lehterä puree tuppia.
Jossain oli spekulaatiota, että mahdollisesti saattaisi olla valmiita buildeja myös esimerkiksi pelaajan koon suhteen. Jos näin on, niin valtava lampaanperse EA:lle. Minusta noiden tasokorttien poistuminen on ihan hyvä uudistus, mutta kyllähän nuo valmiit buildit ovat ihan perseestä. Mieluiten olisi sitten alusta asti täydet kehityspisteet, joita voisi laittaa omalle ukolle haluamiinsa paikkoihin. Kyllähän tuon buildin luonti on yksi tärkeimpiä asioita EASHL:ssä, joten kyllä se vituttaa, jos kaikki pelaavat käytännössä samanlaisella äijällä (sieltä kuitenkin löytyy se paras jota about kaikki käyttää). Joskus tuon buildin muokkaamiseen kului varmaan enemmän aikaa kuin itse pelaamiseen, mutta kyllä se tuotti sitten positiivistakin tulosta. Kyllähän varmaan muutenkin parhailla pelaajilla on lähes samanlaiset buildit, esimerkiksi NHL 12 oikeastaan kaikki, jopa puolustajat, taisivat pelata työmyyrillä, kun taas NHL 13 pelinrakentaja oli ainakin IMO paras pelaajatyyppi. Kyllä varmasti parhaat ovat silti parhaita, mutta jos kaikilla on samanlainen pelaaja, niin se tuntuu vähän samalta kuin pelaisi versusta samalla joukkueella kuin vastustaja.No ihan kaikkia vanhoja EASHL-jonneja tuskin innostaa se ajatus, ettei pelaajaa saa enää kehittää. Sniper on samanlainen sniper identtisillä arvoilla jokaisen käsissä niin lokakuussa kuin seuraavan vuoden kesäkuussakin. Vain pelaajan fyysisiä mittoja ja kätisyyttä voi muuttaa. Meikäläinen silti tykkää tuosta ideasta. Ei minulla ole aikaa hinkata 300 peliä että saisi jotain legendakorttia hahmolle, nyt pääsee heti vetämään kovalla jannulla ja pelitaidot ratkaisevat.
Eipä pysty tässäkään änärissä pelaajien arvoja muokkaamaan. On se kumma, kun sitä ei saatu peliin mukaan vaikka kyseessä ihan perus ominaisuus nykyisissä urheilupeleissä.
"We prioritized bringing back features like AHL Integration, Fantasy Draft and Sim Intervention back to Be A GM over this." Andy Agostini sanoi näin. Haiskahtaa paskapuheelle, mutta minkäs teet.Onko EA perustellut sitä yhtään mitenkään, että miksi pelaajien arvoja ei pysty muokkaamaan?
Jossain oli spekulaatiota, että mahdollisesti saattaisi olla valmiita buildeja myös esimerkiksi pelaajan koon suhteen. Jos näin on, niin valtava lampaanperse EA:lle. Minusta noiden tasokorttien poistuminen on ihan hyvä uudistus, mutta kyllähän nuo valmiit buildit ovat ihan perseestä. Mieluiten olisi sitten alusta asti täydet kehityspisteet, joita voisi laittaa omalle ukolle haluamiinsa paikkoihin. Kyllähän tuon buildin luonti on yksi tärkeimpiä asioita EASHL:ssä, joten kyllä se vituttaa, jos kaikki pelaavat käytännössä samanlaisella äijällä (sieltä kuitenkin löytyy se paras jota about kaikki käyttää). Joskus tuon buildin muokkaamiseen kului varmaan enemmän aikaa kuin itse pelaamiseen, mutta kyllä se tuotti sitten positiivistakin tulosta. Kyllähän varmaan muutenkin parhailla pelaajilla on lähes samanlaiset buildit, esimerkiksi NHL 12 oikeastaan kaikki, jopa puolustajat, taisivat pelata työmyyrillä, kun taas NHL 13 pelinrakentaja oli ainakin IMO paras pelaajatyyppi. Kyllä varmasti parhaat ovat silti parhaita, mutta jos kaikilla on samanlainen pelaaja, niin se tuntuu vähän samalta kuin pelaisi versusta samalla joukkueella kuin vastustaja.