@Flyingbird Fifa on samanlainen momentum-kura mitä NHL EA:lta, lisäksi se offlinen puoli ei ole muuttunut juuri minnekään sitten jostain Fifa10 pelin jälkeen, en muista tarkalleen noita aiempia pelejä. Tuon vuoksi tämä viimeisin Fifa jää mulle viimeiseksi Fifaksi ja siirryn Pro Evolution Soccerin pariin. Mitä pelisarjoihin tulee, niin itselläni kokemusta ei ole nykypäivän versioista vastata tarpeeksi suurella kompetenssilla, kun en muita urheilupelejä pelaa kuin jalkapallo- ja kiekkopelejä ja kun EA on ainoa kiekkotarjoaja, niin vertailua ei voi tehdä. Pro Evosta en osaa myöskään sanoa, kun uuden sukupolven peliä ei ole tullut kokeiltua, mutta sen mitä olen lukenut netistä ja katsonut videoita/striimejä, tuo peli näyttää ja vaikuttaa hyvältä suhteessa Fifaan ja tuntuu hyvältä PS3:lla ja PC:llä, joka ikävä kyllä on Konamilta halpaversio/suoraporttaus vanhalta genreltä (Xbox 360).
Joku muu voi tulla kertomaan sitten nuo offline-uudistukset sillä puolella vuosittain, siitä en tiedä mitään kun ne lisenssipuutteet tappaa oman pelinautinnon noiden osalta. Oma vertaukseni menee kieltämättä hieman kauas, mutta kyllä ainakin mun PC-änäreiden peliaikaan nuo pelit olivat aika hemmetisti erilaisia joka vuosi EA:lta ja tuo on itselleni se suurin syy miksi nämä nykypelit tuntuvat siltä kuin katsoisi samaa elokuvaa uusilla alku- ja lopputeksteillä joka vuosi. Enkä mä odota joka vuosi jättimäisiä muutoksia, mutta jos nyt Fifassa mennään jo viidettä-kuudetta vuotta lähes samalla pelillä mm. sen managerin osalta, niin aika heikkoa on. Mutta kun pelit myy ja pakat myy, niin miksi muuttaa isolla prosentilla peliä. NHL:ssä hypättiin eteenpäin konsolivaihdoksen osalta selvästi, mutta vielä tähän asti tulokset ovat olleet heikkoja. Ensi vuonna mukana pitäisi olla apuna pelin pelaajia jollain asteella, joten katsotaan mitä tuleman pitää. Hengitystäni tosin en aio pitää minkään mullistavan muutoksen suhteen.