Voiko be a Prossakin? Mennyt vissiin ohitse minulta tuo :)Erien pituudenhan voi itse määrittää.
Voiko be a Prossakin? Mennyt vissiin ohitse minulta tuo :)Erien pituudenhan voi itse määrittää.
Vähän olen pelimuotoa pelannut, mutta väitän kyllä että siellä oli tuo erän pituus itse valittavissa.Voiko be a Prossakin? Mennyt vissiin ohitse minulta tuo :)
Tuskin, EA:ta ei kiinnosta panostaa tähän marginaalipelisarjaan yhtään enempää kuin on pakko. HUT:iin keskitytään koska pakat = rahaa jne. Huhuhan on liikkunut, että ensi versiossa ei taaskaan EASHL:ää olisi... GMCkin poistettiin sen takija pelistä, kun se vei liikaa HUTin pelaajia kuulemma.Osaako joku kertoa että aikooko ea palauttaa joskus nuo yksinpelimodet esim. maajoukkueturnaukset ym? Kaverin kanssa niitä tykätään pelata ja nyt ne loistavat poissaolollaan. On huvittavaa pelata SC-pudotuspelejä maajoukkueilla...
Erien pituudenhan voi itse määrittää.
No jos tää pitää paikkaansa niin paskannan tuohon NHL 16 pelikotelon sisään ja lähetän sen kirjeenä EA:n toimistolle.Huhuhan on liikkunut, että ensi versiossa ei taaskaan EASHL:ää olisi...
Kuinka vaikeata se olisi hieman päivittää Euroopan liigoja NHL 17:sta. Siis ajattelin pelata vähän liigaa ja huomasin, että kaikki kokonaisuudet on ihan sekaisin, kaikilla suunnilleen väärät tehot ja osa on 5-10 cm liian pitkiä tai lyhyitä ja 10kg liian painavia tai kevyitä. Sitten kaikki näyttää vielä kaikenlisäksi ihan kummallisilta, Patrik Laine on enemmän Puljujärven näköinen, jotkut junnut on kaljuja ja kovanaaman näköisiä ja ne joilla on oikeasti parta on ihan jotain siloposkia. Koita nyt sitten saada mukava ja autenttinen pelikokemus, kun liigassa vain pelaajien nimet ovat oikeat.
Nyt kun liigastakin on alkanut tulemaan enemmän pelaajia NHL:ään , niin voisivat herätä ja panostaa vähän edes Euroopan liigoihin. Siis ihan vaan sekin olisi parannusta, jos kokonaisuudet menisi lähemmäs oikein ja pelaajat olisivat pelityyliltään oikeita ja pelaajien koot olisivat oikein, sekä kätisyydet tietenkin. Ulkonäköihin tuskin panostetaan ikinä niin hyvin kuin vaikka fifassa, mutta edes suunnilleen oikean väriset hiukset pelaajille ja junnut nuoremman näköiseksi ja konkarit vanhemman näköiseksi ja vaikka vähän partaa niille, joilla sellainen on tavaramerkki.
Kuinka vaikeata se olisi hieman päivittää Euroopan liigoja NHL 17:sta. Siis ajattelin pelata vähän liigaa ja huomasin, että kaikki kokonaisuudet on ihan sekaisin, kaikilla suunnilleen väärät tehot ja osa on 5-10 cm liian pitkiä tai lyhyitä ja 10kg liian painavia tai kevyitä. Sitten kaikki näyttää vielä kaikenlisäksi ihan kummallisilta, Patrik Laine on enemmän Puljujärven näköinen, jotkut junnut on kaljuja ja kovanaaman näköisiä ja ne joilla on oikeasti parta on ihan jotain siloposkia. Koita nyt sitten saada mukava ja autenttinen pelikokemus, kun liigassa vain pelaajien nimet ovat oikeat.
Nyt kun liigastakin on alkanut tulemaan enemmän pelaajia NHL:ään , niin voisivat herätä ja panostaa vähän edes Euroopan liigoihin. Siis ihan vaan sekin olisi parannusta, jos kokonaisuudet menisi lähemmäs oikein ja pelaajat olisivat pelityyliltään oikeita ja pelaajien koot olisivat oikein, sekä kätisyydet tietenkin. Ulkonäköihin tuskin panostetaan ikinä niin hyvin kuin vaikka fifassa, mutta edes suunnilleen oikean väriset hiukset pelaajille ja junnut nuoremman näköiseksi ja konkarit vanhemman näköiseksi ja vaikka vähän partaa niille, joilla sellainen on tavaramerkki.
@Defensefirst No kyllähän se nyt silti kertoo EA:sta aivan kaiken tarpeellisen, että noi liigan rosterit on aivan miten sattuu. Kun ei tarvitse kilpailla, niin ei tarvitse oikeasti panostaa. Itse ottaisin mieluusti uuden änärin vaikka joka toinen vuosi, jos se olisi oikeasti hyvin tehty peli, eikä päätoivo olisi Hockey Ultimate Team-pelimuodon pakkojen tuotossa. Mainitsemasi rostershare on yksi esimerkki jota itse olen toivonut EA:n änäriin sen jälkeen, kun sen NHL2k-peleissä ekan kerran näin ja hyväksi totesin. Mutta kun ei, niin ei.
@Defensefirst Niin no. Korjaisivat nyt edes nuo jo viime vuoden pelissä olleet bugit tuosta alkuun. Yksi näistä esim. on se vieläkin laidan läpi aika ajoittain menevä kiekko. Eipä se NBA-pallokaan nyt maailmanlaajuisesti mitään jalkapallon suosiota nauti, vaikka toki yleisesti koripallo on mm. Espanjassa pirun suosittua. Silti vaan 2k tehnyt helvetin kovan pelin ja panostanut siihen huolella. Toki koripallopeleissä, kuten myös futispeleissä on kilpailua, joten on myös pakko panostaa. Oli se laji sitten "marginaali" tai maailmanlaajuinen. Kummasti myös 2k panosti NHL2k-peleihinsä aikaan ja sai tuntumaan ne hyvältä. Mä haluaisin nähdä mitä ne saisivat aikaan täysillä oikeuksilla nykypäivänä NHL-pelien osalta.
Ihan mututuntumalta heitän että NBA-pelejä ostetaan enemmän kuin NHL-pelejä. Jääkiekko kun on marginaalilaji myös verrattuna koripalloon.
Voit itse kaivaa myyntiluvut esiin jos haluat väitellä.
Wikipediasta lueskelen.Itse väitän että koripallo yleensäkkin on yksi maailman suosituimmista lajeista, joten tottakai fanejakin on enemmän, josta päästään siihen että NBA pelejä ostetaan enemmän.
No turha tätä väittelyä enempää on jatkaa kun molemmat on melkolailla täysin eri mieltä joka tapauksessa. Myönnettäkööt että koripallo oli huono vertaus tuohon.
Hyvä, nyt siis pitänee enää metsästää änäri jostain. Kiitokset vastauksesta!@Jyyd On se lagi huomattavasti vähentynyt siitä, mitä se pahimmillaan oli ja nyt tuota voi jo ihan pelatakin. Ainakaan meidän jengillä ei ole lagia ollut vähään aikaan.
No eipä se EA panosta Fifan puolellakaan. Sama peli tulee ulos joka vuosi, vähän vaan muokattuna versiona.Siinä olen samaa mieltä että vaikka marginaalilaji niin sen verran myyty kuitenkin että voisi pikkaisen enemmän panostaa.
Olipahan mielenkiintoinen matsi Be a GM:n puolella. Pelasin Edmontonilla ja vastassa Chicago, hemmetin tiukka peli ja hävisin laukaukset Hawksille 42-31. En ole koskaan nähnyt, että botti laukoisi yli 40 kertaa pelissä, pelaan vieläpä 5min erillä. Jäähyjäkään en nyt tavallista enempää ottanut. Kaiken lisäksi Bryan Bickell teki kaksi maalia, joista toisen laukoi keskialueelta laidan kautta sisään, sellaisen perus EA-maalin. Hyvä matsi, voitin jatkoajalla 5-4.