Mulla on enklanniksi tuo peli, joten sen mukaiset on ohjeet myös: main menu > customize > rosters > active rosters > official ea sports rosters. Tuonne pitäisi ilmestyä uudet kokoonpanopäivitykset, ym.
Tämä selvä! Kiitos!
Mulla on enklanniksi tuo peli, joten sen mukaiset on ohjeet myös: main menu > customize > rosters > active rosters > official ea sports rosters. Tuonne pitäisi ilmestyä uudet kokoonpanopäivitykset, ym.
Onhan noita tullut vastaan tyyppejä jotka on ajellu ihan muina miehinä maalivahdin päälle, "saanut" jäähyn jota ei koskaan vihelletä ja jonka myötä sitten saavat tyhjän maalin eteensä kiekon kanssa. Eipä ole kauheasti vissiin EA:n pojat malttanu pelejään testata.Joopa. Toivottavasti tuo moken tönimisbugi korjataan Onella/PS4:lla pian pois. Äsköinen vastus yritti tuota bugia kaksi kertaa, toisesta sai jäähyn ja toisesta teki pelin ainoan maalinsa. Eli siis sen maalivahdin voi töniä pois maalilta ihan huoletta, kun sen tekee oikein (en tiedä mikä on oikea tapa) ja sitten vaan kiekkoa tyhjiin. Menee äkkiä NHL15 tauolle, jos noita alkaa porukka online-peleissä viljelemään..
Joopa. Toivottavasti tuo moken tönimisbugi korjataan Onella/PS4:lla pian pois.
Nyt kun näitä bugeja ja sun muita keskeneräisiä asioita (mm. Be a pro:ssa ja GM pelimuodoissa) on ilmennyt järkyttävästi, niin onko siis näin, että jotain päivityksiä asentamalla nämä bugit ja keskeneräisyydet saadaan korjattua pelistä pois?
Onkohan be a prohon tulossa joku mahdollisuus simuloida seuraavaan vaihtoon? Eihän tota jaksa pelata nyt...
Onko jollain tietoa mistä pystyisi katselemaan omia online tilastojaan, siis yv%, laukaukset per ottelu etc. itse en harrasta muuta kuin noita online pikapelejä... Nhl 14 nämä löytyivät yhteisöstä, mutta nyt en löydä mistään...
Ok, kiitos vastauksesta...on kyllä iso miinus omasta mielestä ja jotenkin luulisi ettei olisi ollut niin hankalaa toteuttaa. Aikaisemmissa nhl peleissä osan viihdyttävyydestä kuitenki muodosti se, että pääsi fiilistelemään omia yv-prosentteja ja tottakai piti pelin jälkeen tsekata myös vastustajan vastaavat. No... Voittosarake sentään toimii vaikka ainakin itsellä tulevat jollakin ihme viiveellä ellei mene erikseen leaderboardiin tsekkaamaan.Samaa kyselin aikaisemmin, enkä vastausta saanut. Ilmeisesti kuitenkin uuden sukupolven alustoilla ei ollenkaan ole näitä. Itseäni se riipaisee pahasti, koska tilastot ovat aina itseäni kiinnostaneet ja tuo paljon lisää peliin. Siksi tulee myös manageripelejä paljon pelattua.
Hei nythän tuo löytyi...eli juurikin leaderboardista löytyvät statsit! Menee vain nuolinppäimillä oikealle niin löytyy, Yea!Samaa kyselin aikaisemmin, enkä vastausta saanut. Ilmeisesti kuitenkin uuden sukupolven alustoilla ei ollenkaan ole näitä. Itseäni se riipaisee pahasti, koska tilastot ovat aina itseäni kiinnostaneet ja tuo paljon lisää peliin. Siksi tulee myös manageripelejä paljon pelattua.
Ylävalikosta joukkueen sivu, hallitse kokoonpanoja ja sieltä kapteenit ja pelipaidat.Onhan tämä selkeästi keskeneräinen peli, mutta silti parempi kuin NHL 14, pelaan siis PS4:llä. Onko kenellekään tullut eteen, mistä pääsee vaihtamaan pelinumeroita ja nimeämään kapteenit Be GM-modessa? Ärsyttävää, kun pelaajilla täysin vääriä numeroita.
Hei nythän tuo löytyi...eli juurikin leaderboardista löytyvät statsit! Menee vain nuolinppäimillä oikealle niin löytyy, Yea!
Siitä en tiedä kun en itse hut:ia juuri harrastaIlmeisesti tuo ei kuitenkaan HUTissa onnistu tai sitten olen vaan tavallista kömpelömpi.
Nuo pelaajat liikkuu kyllä aivan liikaa kuin raiteilla Xbox Onella/PS4:lla. Äsken tuli vastaan joku jannu HUT:ssa, joka haki pelkkää sivulta sivulle liukua ja pääsi aivan liian helposti mun pakiston läpi ja sitten pelkkää etukulmaa toki maalilla sen mitä pystyi.
Pakko kysyä mitä tarkoittaa sivulta sivulle liukua?
Mulla oli eilen pelin ostaessani sama ongelma... En löytänyt mistään miten saisin online peliin vaaditun päivityksen latautumaan, sitten vaan lähti yht'äkkiä toimimaan, kun olin edestakas käynnistellyt ja sulkenut peliä pari kertaa.NHL ilmoittaa, etten pysty pelaamaan peliä verkossa ennen kuin pelipäivitys on asennettu. Mistä mä pystyn asentamaan sen?