Minä ainakin onnistuin. Ilman mitään ongelmia. Kivoja tarjouksia kyllä ollut viime aikoina, Xbox One + 3 peliä tulossa yhteishintaan 420 euroa.
Nyt on pakko kysyä, mistä hitosta sait näin halvalla nuo?
Minä ainakin onnistuin. Ilman mitään ongelmia. Kivoja tarjouksia kyllä ollut viime aikoina, Xbox One + 3 peliä tulossa yhteishintaan 420 euroa.
Nyt on pakko kysyä, mistä hitosta sait näin halvalla nuo?
Expertillä oli paketti Xbox One + 2 peliä (FIFA 15 ja Forza Motorsport) hintaan 370€, kun syötti sellaisen koodin tilatessa. Ja sitten NetAnttilasta tuo NHL 15 samaan tyyliin 49,90€. Yhteensä siis 420€.
Onko joku onnistunut tuolla koodilla tilaamaan pelin Xbox Onelle? Olen kokeillut kolmena eri päivänä ja kahdella selaimella, mutta hinta ei koodilla putoa vaikka menen vahvistamissivulle asti. Yritän tilata rekisteröimättä jos sillä on jotain merkitystä.
Jostain olin lukevinani, että Plussa-kortin numeron laitto auttaisi, liekö sitten voida ollenkaan tilata alennuksilla ilman rekisteröitymistä. Enpä tiedä, kertokoon joku onnistunut.
Kun sulle soitettiin, niin saitko itse päättää joukkueen vai päättikö ne sun puolesta vai saako kaikki suomalaiset Pelicans -kotelot?Just äsken soitettiin Gamestopista ja kerrottiin että on tullut joku uusi ennakkotilaajien etu, en edes muistanut että olen sen jo ennakkotilannut joskus. Kuitenkin nyt saan vielä mukaan Pelicans-aiheiset metallikuoret kotelolle.
Kun sulle soitettiin, niin saitko itse päättää joukkueen vai päättikö ne sun puolesta vai saako kaikki suomalaiset Pelicans -kotelot?
Mut muilla vaan 15e hut sisältöö ennakkona ni ei lopult ollu vaikee päättää :D
Mitäs porukka veikkailee MG:n overalliksi? Itse veikkaan 85.
Hieman offtopicia, mutta en ole ikinä tuolta Anttilasta mitään tilannut, joten milloinka se heidän laskunsa tulee, voisiko joku antaa hiukan vinkkiä? Ostotapahtumassa mainittiin vain pari viikkoa maksuaikaa, mutta ei tarkempia tietoja asiasta... Ja ei, eivät jaksaneet vastata sähköpostissaan tähän itse. Itse pelin saamisen jälkeen, vai?
P.S. Minulla ei tietoa NHL14 ovrl-tasoista, joten perustan nämä arviot siihen, miten kokonaisuudet oli NHL13:ssa. Paljonkos MG:n overall edes oli NHL14?
No, Rask on ansaitusti rankattu top 5 molareihin, mutta muuten näistä overall julkistuksista en ole innoissani. Jotenkin saan muovisen kuvan pelistä, jos (ja kun) joka kolkasta löytyy näitä <90 ovr pelaajia. Änärin tekijät voisivat hyvin laittaa maltillisemmat kokonaisuudet pelaajille, kuten Fifassa.
esimerkiksi näin:
75-80 ovr: 40> pistettä edelliskaudella (ovr voisi toki riippua roolista kentällä yms...)
81-83 ovr: 40-50 pistettä
84-85 ovr: 50-60 pistettä
86-87 ovr: 60-70 pistettä
88-89 ovr: 70-80 pistettä
90 ja sitä suuremmat ovr: yli 80 pistettä
tuota taulukkoa ei nyt kannata liian vakavasti ottaa. Edelliskaudella vähemmän pelejä pelanneet ja liigan parhaat puolustavat puolustajat saisivat matalat overallit. Pointtini on kuitenkin se, että ainoastaan todella hyvät pelaajat voivat saada <85 ovr ja ainoastaan maailman absoluuttinen huippu <90. Lisäksi vaikka Liigan parhaille pelaajille voisi antaa 75-80. Ja tehdä euroopan sarjojen nopeista luistelijoista oikeasti nopeampia kuin NHL:n Hal Gilleistä ja muista puukäsistä.
Ei tämä suuri tai kauhean tärkeä muutos toki olisi. Omaa pelikokemusta parantaisi kyllä roimasti. Eihän tuo nyt niin pahalta kuulosta, vai?
Samoilla linjoilla. Tosin < ja > merkit meni ilmeisesti väärinpäin. Nyt huolestuttaa se, ettei pelaajien kokonaisuuksien ja eri ominaisuuksien välille uskalleta tehdä selvää eroa käyttämällä koko 1-99 skaalaa. Nyt esimerkiksi liigan kovimman laukoja eli Charan lyöntilaukauksen voima on 95, mutta kuinka moni uskoo, että EA antaisi NHL pelaajille alhaisemman arvon siihen kuin ~80. Tässä voisi aivan hyvin tehdä niin, että Charan arvo olisi 99, sillä hänellä on kovin laukaus ja sitten sijoittaa loput pelaajat Gaussin käyrälle vaikka arvovälille 25-99. Samoin pitäisi tehdä kaikkien arvojen kohdalla. Näin kyettäisiin luomaan pelaajista huomattavasti aidomman tuntuisia, sillä mitä pystyt toisella pelaajalla tekemään ei onnistukaan puukäsipakilla. Nyt kaikki pelaajat tuntuvat enemmän tai vähemmän samasta muotista veistetyiltä.
Nämä ratingit on tehnyt NHL scouttaaja. EA:n sivulta:tuota taulukkoa ei nyt kannata liian vakavasti ottaa. Edelliskaudella vähemmän pelejä pelanneet ja liigan parhaat puolustavat puolustajat saisivat matalat overallit. Pointtini on kuitenkin se, että ainoastaan todella hyvät pelaajat voivat saada <85 ovr ja ainoastaan maailman absoluuttinen huippu <90. Lisäksi vaikka Liigan parhaille pelaajille voisi antaa 75-80. Ja tehdä euroopan sarjojen nopeista luistelijoista oikeasti nopeampia kuin NHL:n Hal Gilleistä ja muista puukäsistä.
Ei tämä suuri tai kauhean tärkeä muutos toki olisi. Omaa pelikokemusta parantaisi kyllä roimasti. Eihän tuo nyt niin pahalta kuulosta, vai?
Player ratings are based on scouting reports provided by a professional NHL Scout and take both a player’s offensive and defensive abilities into consideration.
Nämä ratingit on tehnyt NHL scouttaaja. EA:n sivulta:
Eli näissä ei välttämättä aina pisteet merkkaa paljoakaan. Myös scouttaajalla saattaa olla omia näkemyksiään pelaajista.