NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 141
  • 1 087

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Siellä on EA:lla taas superpussit myynnissä vielä reilun tunnin. Eli toinen mahku tehdä löytöjä on nyt.

Alkaa vaan taas huolettaa että näitä rahastuspusseja on joka viikko tuolla myynnissä ja pelaajien arvot romahtaa pitkäksi aikaa pohjamutiin...

Itse en nyt jaksa alkaa vääntämään, vaikka pari tarjousta jätinkin.
Niinhän tuolla näytti olevan. En jaksanut itsekään nyt alkaa huutelemaan pelaajia, mitä nyt parit Hedmanit, mm., ostin alle 14k:n "osta heti" -hinnalla.

Eipä tuolla muutenkaan oikein näyttänyt kovin paljon nyt pelaajien hinnat laskevan, tosin tuo edellinen promo olikin viikonlopun aikana. Noiden keskikastin pelaajien, esim. Vanek, J. Staal, jne. hinnat varmasti alkavat nyt hiljalleen tippumaan, kun taas parempien pysyvät suht ennallaan ja superstarojen hinnat saattaa jopa hieman nousta entisestään.

Varmaan pukkaavat nyt promoja rahan himoissaan ulos, kun NHL-kausikin pyörähtää käyntiin ja sitten alkavat spesiaalit taas harventumaan.
 
Olen tässä joka ilta matseja tahkotessa pannut merkille, että omien pelaajien taso heittelee pelistä toiseen aivan järkyttävästi. Yhdessä pelissä kaikki toimii normaalisti. Seuraavassa pelissä kiekko ei pysy lavassa ollenkaan, luistelu tuntuu helvetin verkkaiselta, käännökset hitailta, tekoälyn ohjaamat kaverit tunkevat koko ajan tielle, pelaajat painavat raiteita pitkin ja kun olisi hyvä paikka karvata, ei saa otettua hallintaan pelaajaa, joka olisi lähimpänä kiekkoa. Samaan aikaan kaverin pelaajilla kiekot pysyy lavassa kuin magneetit, kaikki pomppii sopivasti tarjottimelle ja luistelu on silkkaa taidetta. Muuten ihan jees, mutta itselle ei tuollaisia hyviä iltoja osu ollenkaan kohdalle.

Hyvänä esimerkkinä eilinen peli, jossa vastapuoli ei osannut pelata kovin kummoisesti. Omista pelaajistani ei yhtäkkiä vain ollut mihinkään ja tuntui, että jäällä olisi kunnon vesilammikkoja omien pelaajien alla. Kiekot pomppivat ja tekoäly petaa lopun vastustajalle. Itse ei saa edes laukausta maalia kohti. Kaverilla oli varmaan 4-5 minuutin ajan kiekko mun päädyssä siirretyn rangaistuksen aikana, kun omat pelaajat painelevat ja höntyilevät mihin sattuu ja kiekko pomppii aina sopivasti lavan yli.

Epätoivoisesti koitan keräillä Arizonan kavereita ja en selvästi ole vielä kovin hyvin sisäistänyt pelin ideaa, kun tuntuu, ettei kolikot ritä mihinkään koskaan eikä saa pelaajia myytyä paremmalla hinnalla kuin itse osti. Hyvä kun saa edes 5000 kasaan, kun pelaajat hajoilee, veskat väsyy ja sopparit paukkuu.

Miten noita pudotuspelicuppeja pääsee muuten pelaamaan? Välillä ei laske valikossa valintaruutuun ja amatööricupia en pääse enää edes pelaamaan liian monen karsiutumisen jälkeen. Pitääkö paikalla oikeasti olla silloin, kun cup-ruudun aikalaskuri on kohdillaan? Entä nollautuvatko nuo epäonnistuneet yritykset jossain vaiheessa?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Miten noita pudotuspelicuppeja pääsee muuten pelaamaan? Välillä ei laske valikossa valintaruutuun ja amatööricupia en pääse enää edes pelaamaan liian monen karsiutumisen jälkeen. Pitääkö paikalla oikeasti olla silloin, kun cup-ruudun aikalaskuri on kohdillaan? Entä nollautuvatko nuo epäonnistuneet yritykset jossain vaiheessa?

Pudotuspelejä pelataan viikonloppuisin, jolloin valitset yhden tarjolla olevista cupeista ja saat osallistua voittotaisteluun kaksi kertaa. Jos tiput kahdesti, seuraavan kerran voi yrittää taas viikon päästä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tappioputki menossa HUTissa, alkaa kyllästyttää koko paska. Nytkin 4-2 turpaan, vaikka vastustaja ei aloituksissakaan tee muuta kun vemppaa sitä hemmetin mailaa. Ite en saa mistään sisään, vastustajan veska ottanut mm. 3 läpiajoa. Oon paska - I know.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Huh, olipas jännä kakkos divarin ratkaisupeli, että voitanko divisioonan vai en. Jatkoaikatappio riitti. Tuntui kuin kaikki mahdolliset voimat olisivat minua vastaan... Sain ottelun aikana 14 rangaistusta, joista 11 varsinaisella peliajalla. Olin käytännössä koko ajan jäähyllä. Vastustaja teki heti pelin alussa maalin. Sitten alkoi rangaistuskierre. Näistä varsinaisen peliajan jäähyistä peräti neljä oli tietokoneen ottamia estämisjäähyjä. Sain jollain ilveellä tehtyä tasoitusmaalin toisessa erässä. Loppupelin olinkin taas jäähyllä. Alkoi vähän kuumottamaan kun olin viimeiset kolme minuuttia kahden miehen alivoimalla. Mutta kestin kuin kestinkin. Jatkoajan olin myös osittain kahden miehen alivoimalla, mutta kestin senkin. Rankkareilla tuli sitten tappio, mutta olin tyytyväinen, kun yhtäkään ylivoimamaalia antanut vastustajan tehdä. Vastustaja sai pelissä vain kaksi kahden minuutin rangastusta, No, voitin kakkos divarin ja pääsin takaisin ykköseen, viime visiitti kun oli melko lyhyt.
 

Ribals

Jäsen
Oon avannut nyt 11 joukkuebonusta. Bonukset olen kerännyt seuraavista joukkueista: Arizona Coyotes, Buffalo Sabres, Calgary Flames, Carolina Hurricanes, Columbus Blue Jackets, Florida Panthers, Ottawa Senators, New Jersey Devils, Toronto Maple Leafs, Winnipeg Jets ja Vancouver Canucks. Ja nämä bonarit on antanut vahvistusta puolustukseen ja maalivahtiosastolle, mutta hyökkäykseen ei ole tullut oikein ketään.

Pakisto:
Kronwall* - Niskanen*
Phaneuf* - E.Johnson
Ekman-Larsson* - Green*

Maalivahdit:
Lehtonen*
Bäckström*

* = Ei myytävä kortti/joukkueiden keräämisellä saaduista pakoista.

Eli melkein koko pakisto on rakennettu noiden korttien varaan, mitä ei pysty myymään. Rahaa kyllä olisi n. 120k lompakossa, mutta säästän niitä joukkueiden keräilyihin, kun kerätään veljen kanssa puokkiin jengejä. Maalissa on normaalisti kakkosena joku pronssiveska, mutta jos Lehtonen väsyy, niin maalille luistelee Bäckström.

Hyökkäykseen bonuksista olen saanut Filppulan, Bödkerin ja Lupulin. Muuten hyökkäys on coinsseilla ostettu. Laitan hyökkäyksenkin vielä tähän:

Vanek - Johansen - Cammaleri
Lupul* (C) - Nugent-Hopkins - Bödker*
Hagelin - Filppula* - Grabner
QMJHL - QMJHL - QMJHL

* = Sama homma kuin aiemmin

Tavoite on saada pois tuolta Hagelin, Grabner ja Cammaleri. No katsotaan mitä pakat tuovat tullessaan.

Samalla veli nostaa Ottawan viidestä pakasta Howardin, Seminin, Ekman-Larssonin ja Couturen. Ei vituta :D
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Hyvin osasi EA taas päivittää nuo kokoelmista saatavat kultapaketit. Aikaisemmin sentään sain jokaisesta kokoelmasta vähintään sen yhden "huippupelaajan". Nyt kun olen kerännyt 4 joukkuetta lisää tuon jälkeen (Montreal, Tampa Bay, Washington, Boston), niin näistä parhaimmat pelaajat ovat olleet TOTW Lewington & Ouellet. Loput ovat olleet jotain Seminiä, Hartnellia, Vrbataa, Alfredssonia sekä muita turhakkeita.

Ei noiden kokoelmien keräämisessä ole enää mitään jännää, kun ei niistä saa edes mitään hyödyllistä irti nyt.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Hyvin osasi EA taas päivittää nuo kokoelmista saatavat kultapaketit. Aikaisemmin sentään sain jokaisesta kokoelmasta vähintään sen yhden "huippupelaajan". Nyt kun olen kerännyt 4 joukkuetta lisää tuon jälkeen (Montreal, Tampa Bay, Washington, Boston), niin näistä parhaimmat pelaajat ovat olleet TOTW Lewington & Ouellet. Loput ovat olleet jotain Seminiä, Hartnellia, Vrbataa, Alfredssonia sekä muita turhakkeita.

Ei noiden kokoelmien keräämisessä ole enää mitään jännää, kun ei niistä saa edes mitään hyödyllistä irti nyt.

Jaa sitä on päivitelty... Ei ihme ettei viimeiseen kuuteen joukkueen keräämiseen ole tullu paljon mittään hyödyllistä. Hedman tuli mutta se oli jo. No saimpa myytyä vanhan pois. Mutta eipä ole muuten tullut mitään pitkään aikaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toronton pusseista tuli pelkkää paskaa. Flyersin pusseista Ryan McDonagh ja Brian Boylen TOW, joka kelpaa enemmän kuin hyvin tänne.

Nyt vuorossa Detroit ja sieltä puuttuu enää Datsyuk, Kronwall ja 2 paitaa.
 

larenso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kerättynä Flames, Panthers, Yotes, Jets, Devils ja Sabres. Älytöntä kuraa ollut tarjonta Lehtosta lukuun ottamatta. Äskettäin sain täyteen Blue Jacketsin mutta ei jostain syystä suostu antamaan noita packseja. Tietääkö joku mikäs on ongelmana? Kokoelma näyttää siis 28/28.
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Myy joku halpa pelaaja pois ja osta se uudestaan. Joskus jos viimeinen lisättävä pelaaja ei ole originaalijengissä niin peli ei tajua trigata palkintoa.
 

larenso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Myy joku halpa pelaaja pois ja osta se uudestaan. Joskus jos viimeinen lisättävä pelaaja ei ole originaalijengissä niin peli ei tajua trigata palkintoa.
Kiitokset, tämä toimi! Noiden 7 pussin parhaana pelaajana oli Kreider, voi morjes :D Josko Hurricanesin bonuksien myötä jo onni kääntyis!
 

Anonymity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä johtuu, kun pelailen niin peli tilttaa usein. Välillä ihan pelissä tälläisissä kohdissa, kun peli ei ole käynnissä (erätauon alkaessa yms) ja välillä ihan perus valikossa, kun yrittää avata mm kauppaikkunaa.

Näissä kuva pysähtyy, mutta äänet ja muut näppäinäänet kuuluu normaalisti. Myös tämä ps näppäin toimii, mutta pelin kuva vain pysähtyy, eikä siitä liiku mihinkään.

Alkaa ottaan päähän, kun tänään tehnyt sen jo kolmesti. Kaksi kertaa johtoasemassa ollessa ja kerran huutokaupassa.
 

Ribals

Jäsen
17 kokoelmaa olen NHL-tiimeistä nyt kerännyt ja viimeisimmästä napsahti Duncan Keith! Ensimmäinen +90 ovr pelaaja. Viimeisin kunnon nosto noista pakoista Niklas Kronwall, joten lämmittää kyllä kovasti mieltä. Hyökkääjiä en ole kyllä edelleenkään noista saanut: Parhaat taitaa olla Lupul, 2x Voracek ja Filppula.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Onko jollekin käyny näin kuin mulle? Olin huutokaupassa hakemassa uutta ykkösmaalivahtia noiden seulojen tilalle. No voitin kaupan ja kolikot lähti mukavasti vain huomatakseni etten saanu ks. pelaajaa missään vaiheessa kokoelmaani? Ihan ok, kun olin just uutta maalivahtia varten säästellyt ja myin kakkosmaalivahdinkin alta pois, no nyt mulla on sit tän seurauksena 75 skillin kakkosmaalivahti tän fiaskon takia, huoh.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko jollekin käyny näin kuin mulle?

Itselle kävi täysin samanlaisesti tänään, olin ostamassa Ray Emeryä kolmoskassariksi -> voitin tarjouskilpailun -> rahat lähti, mutta Emeryä ei missään.
Toki menetys oli niin pieni, että ei niin kamala juttu ollut.

Lupasin taannoin boikotoida änäriä, mutta peli tuli väkisin mukana uuden PS4 kanssa ja nyt alan siirtymään jo tämän puolelle, koska FIFA alkoi vituttamaan.
 
Omaa HUT-uraa on takana nyt kymmenkunta peliä, ensin piti huutokaupasta hommata vähän puckseja periaatteella osta halvalla, myy kalliilla. Tuosta sain yhden premium kultapakan verran. Aloituspakasta parhaat pelaajat olivat nimittäin Brandon Pirri ja Daniel Paille. Paras pakki oli kokonaisuudelta 62 ja veska 61. Kultapakasta tuli hyökkäykseen sitten Darren Helm, joka onkin onnistunut loistavasti. Pakkeja tai veskaa ei edelleenkään näkynyt, mutta päätin muutaman pelin pelata silti. Tuloksena kaksi murskatappiota ja yksi rl-tappio. Sitten pitikin lähteä kaupoille ja lopulta Panthersiin löytyi tutut jannut Garrison ja Montoya halvalla. Sen jälkeen on tullut pelkkiä voittoja ja jengin runko on kehittynyt seuraavanlaiseksi:

C.Higgins - Weiss - Frolik
Upshall - Helm - Kopecky
Thornton - Pirri - XXXXX

Pakkeina ainoat mainittavat ovat Kulikov ja Garrison, Maalilla Montoya ja tämän levätessä Vokoun. Hyökkäyksessä Higgins tai Pirri ovat olleet jatkuvasti klesana ja stuntteina ovat toimineet junnusarjojen jannut, jotka ovat täyttäneet muutkin kolot.

Tarkoitus on kasata Panthersin nykyisiä tai entisiä pelaajia koko jengi täyteen. Saapa nähdä, miten raaskin luopua Helmistä aikanaan, kun on jengin selvästi paras pistemies..
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Onko jollekin käyny näin kuin mulle? Olin huutokaupassa hakemassa uutta ykkösmaalivahtia noiden seulojen tilalle. No voitin kaupan ja kolikot lähti mukavasti vain huomatakseni etten saanu ks. pelaajaa missään vaiheessa kokoelmaani? Ihan ok, kun olin just uutta maalivahtia varten säästellyt ja myin kakkosmaalivahdinkin alta pois, no nyt mulla on sit tän seurauksena 75 skillin kakkosmaalivahti tän fiaskon takia, huoh.

Kato Item boxiin, itellä kävi kerran samallalailla, ja meni jostain syystä tuonne item boxiin.

Joukkueita kerättynä nyt vissiinkin 19. Ei ole pitkään aikaan tullut oikein mitään... Edelleen parhaat nostot Giroux ja Kopitar. Pakeista paras (ja ainoa joka kokoonpanoon mahtuu) on Seabrook ja maalivahdeista paras taitaa olla Miller. Joku huippupakki saisi kyllä tulla, pakisto kun ei mikään ihmeellinen ole. Seuraavaksi Los Angelesin kimppuun,sieltä kun jo on Kopitar, Gaborik ja Voynov noista kalliimmista. Ihan ei vielä coinsit riitä, vähän täytyy vielä niitä kerätä lisää.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Joo, tuossa tuli ensimmäinen joukkue (Calgary) kerättyä kasaan ja täytyy vähän miettiä, onko kerääminen sen vaivan arvoista. Meikäläisellä tuntuu olevan jatkuvasti aivan käsittämättömän paskaa tuuria noiden pakkojen kanssa. Ennakkotilauksen etupakoista tuli Phaneuf, josta sai ~10k pucksia ja loput alle 1k arvoltaan. Calgaryn keräämispakoista paras Dan Girardi, joka meni sitten kokoonpanoon, kun hinta täysin olematon. Vielä en ole saanut plussaa hankittua, mutta käytin tuon parin päivän free-trialin ja pääsin 7.divariin. Oli muuten ennen muutaman tähtipelaajan hankkimasta maukasta vedellä näitä ostojengejä oikein kunnolla turpaan. Yhdelläkin jengillä Tyler Seguin kolmossentterinä, 0-4 1.erän jälkeen -> kaveri lähtee vetää ja yksärillä itkua perään.

Offlinessa tullutkin tahkottua sellainen päälle 50 matsia. Recordi taitaa olla luokkaa 55-16-0.

Tällaisella joukkueella mennään:
JVR - Filppula - Williams
Skinner - Bozak - Grabner
Bödker - Dubinsky - Horton
Glencross - Sutter - Hudler

OEL - Boyle
Sekera - Faulk
Kulikov - Girardi

Hiller
Khudobin
Allen

Kierrätyksessä sitten vielä mm. Barkov,Vatanen,Ristolainen ja muutama muu kultakortti.
 

Ribals

Jäsen
Minnesotan pakoista tuli Jagr milestone, Shattenkirk ja M.Staal. Alkaa olla pakisto kunnossa, kun ulkopuolelle jää mm. Mike Green ja Marc Staal. Ajattelin ostaa Thortonin ja laittaa C:n rintaan, mutta nyt C on menossa Jagrille ja Thortonin tilalle ajattelin Staalin Erikkiä, koska on pikkasen nopeempi, kuin Joe.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Olen nyt kerännyt Floridan, Calgaryn, Buffalon ja viimeisimpänä New Jerseyn paholaiset.

Tänään NJD Gold-packeista tuli suht huonoja kortteja, parhaat pelaajat jo valmiiksi omistettuina ja mitään ei tietenkään voi myydä eteenpäin näistäkään:

Hjalmarsson, 3x MacDonald (heh), Parentau (86). Sitten joku musta (viikkotähti tjsp?) Troy Brodie.

Kokoonpano tällä hetkellä:

A. Ladd (87) Barkov (99) T.J Oshie (88) - Ei oikeen ole toiminut, Oshien tilalle jotain muuta tartteis.
G. Nyqvist (84) - Filppula (87) - N. Niederreiter (83) - Oikeat laitahyökkääjät vähän niin ja näin.
M. Havlat (A, 85) - J. Staal (88) - J. Jagr (86) - Toimii.
M. Beleskey (81) - D. Bolland (85) - T. Ruutu (84) - Oman pään aloitukset, Bolland on hyvä (ainakin pelissä) kauhomaan niitä.

Kronwall (89) - Fowler (84) - Fowlerin tilalle tarviis laadukkaampaa
Hjalmarsson (C, 88) - Josi (85)- Jokapaikan höylät.
Gunnarsson (84?) - Vatanen (79) - Hyökkäyspään aloitukset tälle.


Nelosketju oikeastaan elänyt aika paljon, samoten kakkosen sentteri. Varastossa vielä B. Richards, Granlund, Nielsen ja vaikkapa Zajac. Sentteristö on siis ihan hyvä.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Näköjään taas uusi promo tupsahtanut myyntiin. Näyttää jopa vielä 1 päivän ja 23 tunnin ajan olevan myynnissä tällä kertaa. Onneksi ehdin melkein jokaisen kortin jo myymään aiemmista hankinnoista, niin sain hyvät rahat niistä käärittyä vielä kun kerkesin.

E: Ajattelin huvikseni ostaa yhden promopakan ja kas, Malkinhan sieltä tipahti! Perkele, ekan kerran elämässäni sain jotain yli 20k coinsin arvoista pakasta. Nyt kyllä kelepaa. Korkkasin oluenkin sen kunniaksi.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Näkyykö muuten tossa recordissa (joka näkyy matsien alussa) myös offline-matsit? Välillä pelko perseessä lähtenyt jotain 88-5-1-tyyppiä vastaan, mutta sitten se onkin ollut ihan paska.
 

Kafrom

Jäsen
Näköjään taas uusi promo tupsahtanut myyntiin. Näyttää jopa vielä 1 päivän ja 23 tunnin ajan olevan myynnissä tällä kertaa. Onneksi ehdin melkein jokaisen kortin jo myymään aiemmista hankinnoista, niin sain hyvät rahat niistä käärittyä vielä kun kerkesin.

E: Ajattelin huvikseni ostaa yhden promopakan ja kas, Malkinhan sieltä tipahti! Perkele, ekan kerran elämässäni sain jotain yli 20k coinsin arvoista pakasta. Nyt kyllä kelepaa. Korkkasin oluenkin sen kunniaksi.
Paljonko hintaa tällä promopakalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös