Oon avannut nyt 11 joukkuebonusta. Bonukset olen kerännyt seuraavista joukkueista: Arizona Coyotes, Buffalo Sabres, Calgary Flames, Carolina Hurricanes, Columbus Blue Jackets, Florida Panthers, Ottawa Senators, New Jersey Devils, Toronto Maple Leafs, Winnipeg Jets ja Vancouver Canucks. Ja nämä bonarit on antanut vahvistusta puolustukseen ja maalivahtiosastolle, mutta hyökkäykseen ei ole tullut oikein ketään.
Pakisto:
Kronwall* - Niskanen*
Phaneuf* - E.Johnson
Ekman-Larsson* - Green*
Maalivahdit:
Lehtonen*
Bäckström*
* = Ei myytävä kortti/joukkueiden keräämisellä saaduista pakoista.
Eli melkein koko pakisto on rakennettu noiden korttien varaan, mitä ei pysty myymään. Rahaa kyllä olisi n. 120k lompakossa, mutta säästän niitä joukkueiden keräilyihin, kun kerätään veljen kanssa puokkiin jengejä. Maalissa on normaalisti kakkosena joku pronssiveska, mutta jos Lehtonen väsyy, niin maalille luistelee Bäckström.
Hyökkäykseen bonuksista olen saanut Filppulan, Bödkerin ja Lupulin. Muuten hyökkäys on coinsseilla ostettu. Laitan hyökkäyksenkin vielä tähän:
Vanek - Johansen - Cammaleri
Lupul* (C) - Nugent-Hopkins - Bödker*
Hagelin - Filppula* - Grabner
QMJHL - QMJHL - QMJHL
* = Sama homma kuin aiemmin
Tavoite on saada pois tuolta Hagelin, Grabner ja Cammaleri. No katsotaan mitä pakat tuovat tullessaan.
Samalla veli nostaa Ottawan viidestä pakasta Howardin, Seminin, Ekman-Larssonin ja Couturen. Ei vituta :D