NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 375
  • 1 087

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuleeko muille kaikenlaisia lapsellisia treidiehdotuksia HUT:ssa? Aina kun itse laitan jonkun kovemman pelurin (Datsjuk, Giroux, ym.) huudettavaksi, niin aina tulee vähintään se yksi paska pronssinen sopimuskortti, tms. ehdotus sinne, monesti on ollut jopa kymmeniä tuollaisia yhdestä pelaajasta pelkästään.

Mietin vaan, että kuinka helvetin lapsellista porukkaa tätä oikein pelaa?

Ei tuossa ole mitään lapsellista. Joku aikanaan hyväksyi epähuomiossa treidin jossa pronssikortti vaihtui laatuäijään, kun luuli että tuo on sen kaveri kanssa sovittu pelaajavaihto. Sitähän tuo porukka kovasti yrittää nytkin, kun itsekin tuota lainailua harrastin tiettyihin kortteihin aina NHL14 HUT:ssa, kun joukkueista suurimpia tähtiä keräsin kasaan. Arvostan kovasti jos joku saa jekutettua esim. Datsukin itselleen tolla tyylillä.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tuossa ole mitään lapsellista. Joku aikanaan hyväksyi epähuomiossa treidin jossa pronssikortti vaihtui laatuäijään, kun luuli että tuo on sen kaveri kanssa sovittu pelaajavaihto. Sitähän tuo porukka kovasti yrittää nytkin, kun itsekin tuota lainailua harrastin tiettyihin kortteihin aina NHL14 HUT:ssa, kun joukkueista suurimpia tähtiä keräsin kasaan. Arvostan kovasti jos joku saa jekutettua esim. Datsukin itselleen tolla tyylillä.

Tuota käytetää paljon myös kokeillaakseen onko käyttäjä paikalla ennenkuin tekee kunnon vaihtotarjouksen, varsinki jos myyntiaikaa on monta tuntia jäljellä.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän järki näissä divaeissa on, kun joukkueet on ihan eri maailmasta? Äsken 10 divarissa tuli vastaan OLDPENS, ja niillä oli nelosketjussakin parempia pelaajia kun mulla ykkösessä. Joukkueessa mm. MG, Oshie, Franzen, Michalek, Seidenberg, Cooke, Nyquist, Niederreiter, Datsyuk. Ekan kerran oikeasti vitutti tappio. Onnistuin jopa tasoittamaan pelin 2-2, mutta sitten Pensselit teki kolmannen yksinmaalin ku joukkue n. 10 kertaa nopeampi... Itse ei toivoakaan, että olisi edes yhden pelaajan läpi päässyt syöttelemättä... Tai no ehkä yhden ;) Mutta siis piti jopa rakennella jotain että sai nuo (YV)maalit, tuo vaan käytti pelaajien ylivoimasuuttaan.

Mun ykkössentteri on Pirri... kolme änärityyppiä jengissä- Tuolla maalissakin Viktor Fasth, mutta joku 60level paskuus.

Ei joukkueiden materiaalilla ole käsittääkseni mitään merkitystä divareiden suhteen vaan divarithan menevät pelisuoritusten mukaan. Onhan se alkuun tosi tuskaista vetää jollain WHL- äijillä Datsyukeja vastaan mutta onhan tuo toisaalta ehkä aavistuksen väärin vitutettu ;) Eihän siinä ole mitään väärää pistää vähän omaa rahaa ja ostella muutama pakka. Markkinatalous.

Noi materiaalilta kovimmat jengit ovat keskimäärin aika yksipuolisia pelityyliltään ainakin mitä mulla on XOnella tullut vastaan. Koittavat purjehtia yhdellä pelaajalla vetopaikkaan tai vetää nopeudella laidasta läpi ja siitä syöttö maalille. Pokecheckiä vaan niin perkuleesti ja mailat heilumaan niin lähtee pelihuumori pois :). Hommaat itsellesi pari kentällistä ovr 78-84 NHL-ukkoja niin kyllä sä noilla jo kampeat kummasti vastaan.

Oikeesti jollain 500-1000 pucksilla saa todella hyviä NHL-pelaajia eli vaikkapa Doan – Vermette – Korpikoski kenttä irtoaa varmaan 2000-3000:lla. Vedin pitkään tuo 1 kenttänä ja ihan hyvin sillä pärjäsi. Samoin 78-82 tason NHL veskareita irtoaa varmaan alle tonnilla. Itsellä on Stalock 82 ja maksoin muistaakseni 800.

Siitä sitten pikkuhiljaa kasailee pala kerrallaan ja jollain 2000:lla rupeaa saamaan jo +85 tason pelaajia.

Itseä ei hirveesti tuo kokoelmien kerääminen innosta mutta pakko se on varmaan ruveta niitä keräämään jos sieltä jonkun ison kalan saisi. Pelaamalla ei rikastu eikä noista normipakoista tule mitään mistä irtoaisi enemmän hilloa .
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Nyt on kerätty 11 NHL-jengiä täyteen, joista siis tullut 72 kultapakettia. Näistä parhaimmat kortit: Pietrangelo, Kronwall, J. Staal, Lucic, Lehtonen, Bouwmeester, Letang, Voracek, Pominville, Skinner. Ihan hyviä korttejahan noista tipahtelee. Peli vissii katsoo, että oon sen verran paska puolustumaan, niin heittelee noita parempia pakkeja hyökkääjien sijaan mulle.
 

HokiHero

Jäsen
Alku on tottakai todella nihkeä, mutta tässä ps4 HUTissa ainakin pelaajien hinnat ovat todella alhaiset ja hyvän joukkueen pystyy kasaamaan todella edullisesti. Itselläni ollut myynnissä mm. M. Fisher (ovr 86) 850 pucks, F. Nielsen (ovr 85) 1250 pucks ja Sam Gagner (85) 1000 pucks. 400 pucksilla saa sitten perus 3-4 ketjun jyriä.

Niin kuin äsken jo mainittiin niin itselläni avain onneen on ollut tuo joukkueiden keräily. Kerättynä tällä hetkellä Florida, NYI, Columbus, Arizona. Tähän asti tuo keräily on ruokkinut itse itseään ja houkutellut jatkamaan:
Floridan kerättyäni tuli palkinnoksi Tavares -> Islanders pakko kerätä
Islandersista tuli Bobrovski ja Johansen -> Columbus pakko kerätä
Columbuksesta sitten vain Bödker ja Arizonasta ei edes sitä vähää, mutta kuitenkin tuuria on ollut.

Tämän lisäksi pakoista tullut mm. Gaborik, Luongo, Hamhuis, Richards.

Tiimi tällä hetkellä:

Grabovski - Tavares (C) - Okposo
Hartnell - Johansen - Gaborik
Zuccarello - Hanzal - Cogliano
Gaustad - Boyle - Neil

Hamhuis - Niskanen
Yandle - Z.Michalek
R. Murray - Wisniewski

Bobrovsky
Luongo

Joukkueen kemia on 94/100

Näistä neloskenttä on suosikki ja etenkin Chris Neil. Mukava taklata ja suojata ja tehnyt 42 otteluun nelosen laidalla tehot 7+3.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Joukkueenvaihto-kortteja tähän rakoon vielä muutama hassu, niin kemiat alkavat olla kohdillaan. Vielä kasa nuita London Knighsien paitoja ja logoja lihoiksi, niin voisi alkaa miettiä McKinnonin hankkimista. Keskihinta pyörii siinä 30K äijästä. Tahtoo.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan hyviä pelaajia tuli nyt, New Jersey kokoelmasta tällä kertaa. Gaborik, Vlasic, Filppula ja Böedker. Kaippa näiden kokoelmien rohmuamista edelleen pitää jatkaa. :D

Niin ja Lake79, Myers on PS4:lläkin suht tyyris pelaaja, 22-24k hinnallaan.
 

Ribals

Jäsen
Itse keräsin tänään Devilsin ja Sabresin. Paras pelaaja Phaneuf. Laitanpa tähän nyt oman kokoonpanon. Rahaa käyttänyt 20e pakkoihin ja enempää en ole varmaankaan käyttämässä. Parhaat niistä olivat Ryan McDonagh ja Jeff Carter. Mutta siis siihen kokoonpanoon:

Vanek - Johansen - Cammaleri
Lupul (C) - Nugent-Hopkins - Bödker
Cogliano - Stepan - Grabner
Elias - Kelly - Iginla

Kyllä, tiedän että Cogliano, Grabner, Bödker ovat mainstream, mutta he ovat vain niin hyviä ja hintakin kohdallaan, että pakkohan heidät oli tuonne tunkea. Ennen oli Stepanin tilalla Bozak, mutta vaihdoin Stepaniin, kun sain kyseisen kortin kokoelmien keräilyn seurauksena saaduista pakoista. Myös Iginla saatu kyseisistä pakoista.


Kronwall - Bogosian
Phaneuf - E.Johnson
Cowen - J.Schultz

Pakistossa luotetaan kokoon. Kokoelmien keräilystä tulleista pakoista saatu Kronwall ja Phaneuf eli pakiston kulmakivet. En muuten tuhlaisi +40k yhteen pakkiin (Kronwall).


Elliott - joku random pronssiveska

Maalivahteihin en ole jaksanut panostaa, samoja seuloja ne kaikki on. Elliott nyt menee tuossa isokokoisena veskana.
 

KaZziT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Buffalo Sabres
Pitkään vetelin Neuvirth, Enroth kaksikolla ja meni tuolla 7-divarissa pelit aika pipariksi, kun humisi kiekot sisään joka nurkasta. Rupesin sitten katselemaan halpoja "laadukkaampia" maalivahteja, ja Elliot pienillä Hi/Lo-boosteilla on ihan hyvä maalivahti ollut. 5 Ensimmäistä peliä mentiin Nollapeleillä sen jälkeen maalin pari tahdilla. Oma pelityyli vielä vaatii sen, että maalivahti olisi hieman tasokkaampi
 

KaZziT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Buffalo Sabres
Hassu huomio myös, että kun katselin pelaajien tilastoja, niin ~30 peliä pelannut D. Brown (c) oli paras pistemies 10+7 tilastoilla ja aika tasaista siitä alaspäin. Eli jokainen kenttä tekee, eikä missään ole sellaista pistelinkoa.
 
Palasin pitkästä aikaa konsolipelien maailmaan ja tuli hankittua Xbox One + NHL 15. Tämä HUT ei siis ole itselleni ennakkoon mitenkään tuttu. Vaikka pelin idea on suurimmaksi osaksi tullutkin pelaamalla selville, niin tietäisiköhän joku jotain hyvää perusohjetta tälle. EA:n oma ohjesivu on ihan vitsi, kun välillä haluaisi vastauksia ihan peruskysymyksiin. Tähän mennessä olen pelaillut vain yksin, mutta onkohan tuota järkevä jatkaa kovinkaan pitkälle ilman verkkopelailua. Divaritasokaan ei taida vaihtua sitä kautta?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Itse aloittelin juuri pelaamisen niitä botteja vastaan, josta tuli helppo voittopalkintoja "turnaukset" -osiossa. Siitä sitten pikku hiljaa, kun rahaa alkaa pankkiin tulla, niin ei muuta kuin ostoksille. Halvalla saa hyviäkin pelaajia, yli 80 ovrl pelaajia. Niillä pärjää jo mukavasti pari divaria, riippuen toki pelaajasta. Bottien pelithän ei siis vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen, että saat niistä rahapalkintoja. Itse tahkoin aluksi tulokas -ja amatööricupin ja sitten sen eliitticupin, kun oli hieman parempi joukkue. Pelaajilta loppuu myös sopimukset, joten niitä sopimuskortteja on ostettava ja sitten käytettävä niitä "kulutuskortteina" kyseiseen pelaajaan, jolla se on loppunut. Huomaat viimeistään siinä vaiheessa, kun olet kokeilemassa pelaamaan, keneltä uupuu.

Sen olen ja moni muukin huomannut, että kokoelmia kannattaa alkaa keräilemään, sitten kun mahdollista. Eli kun kokoelmissa yhden joukkueen kohdalla on kortit täynnä, niin saat ilmaisia korttipaketteja. Omaan silmään se viime vuoden versio oli parempi, että niistä sai puckseja.

Mutta HUT:n omissa säännöissä ja vinkeissä on todella hyvin selitetty ne kaikki kohdat ja nehän tulikin siinä alussa. Pystyy toki kertaamaan sieltä, erittäin hyvä opas aloittelevalle.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
[QUOTE="adetti, post: 5532687, member: 59694"Pelaajilta loppuu myös sopimukset, joten niitä sopimuskortteja on ostettava ja sitten käytettävä niitä "kulutuskortteina" kyseiseen pelaajaan, jolla se on loppunut. Huomaat viimeistään siinä vaiheessa, kun olet kokeilemassa pelaamaan, keneltä uupuu.[/QUOTE]

Jos sulla on vaan 80ovr janareita, jotka on tulleet muualta kun ilmaispakoista niin myy se pois kun soppari on lopussa. Sitten ostat saman pelaajan takas, jolla on sopparia jäljellä. Parhaassa tapauksessa voit tehdä vielä muutaman satasen voittoa.. Työlästä ehkä, mutta jos on pennin venyttämistä ni kannattaa kokeilla.. Oppii samalla pelaajien hintoja ja täten korttikaupalla voi alkaa tienaamaan...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Buffalon ilmaispusseista napsahti sitten Krejci 89 ovr ja Holtby 86 ovr. Kyllä noita tosiaan kerätä kannattaa vaan. Nyt mulla on sitten se ykkössentteri jota kovasti olen kaivannut. Hellurei!
 

jussilainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mites tässä tän vuoden versiossa saa pelaajan ns. vilttiketjuun? Muutamaan otteeseen tullut joku loukkaantuminen jonka kesto ollut 1 peli, ja on pitäny käyttää 4 pelin kuntoutuskortti kun en oo muuta keksiny. Moken laittamisen luukkuvahdiksi sentään tajusin.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Mites tässä tän vuoden versiossa saa pelaajan ns. vilttiketjuun? Muutamaan otteeseen tullut joku loukkaantuminen jonka kesto ollut 1 peli, ja on pitäny käyttää 4 pelin kuntoutuskortti kun en oo muuta keksiny. Moken laittamisen luukkuvahdiksi sentään tajusin.

Tätä olen itsekkin miettinyt, enkä ole keksinyt. Joku?

Asiaan:

Paljonko te oikein tohon HUTtiin laitatte oikeaa rahaa kiinni? Peli 60e + siihen ostamalla ostetut pakat, ei minun järki riitä kyllä. Olkoon vaikka kuin paljon ylimääräistä rahaa, ennemmin ostan kopan kaljaa ja tai annan jollekkin vähäosaisemmalle, kuin lahjoitan penniäkään EA:lle. Ymmärrän kyllä, jos joku huippupelaaja tyyliin Datsuyk napsahtaa ilmaispakasta, että siitä voi ruveta pyörittämään jo miljoonabisnestä..

Nojoo, tänään hirvee tappioputki vitosdivarissa, kiitos EA:lle myös! Joku yhteysvirhe HUT:ssa pari kertaa ja siihen päälle vielä peli kaatui kokonaan.

Floridan kokoelmaa kasattu hiljalleen, sain jumbopaketista (PELAAMALLA tienatut pucksit) Bouwmeesterin, jolla tienasin kivat 21k ja sain ostettua Luongon, joka taitaakin olla kallein Floridan pelaaja. Vielä puuttuu Bjugstad, Campbell, Shore ja Upshall, varmaan myös Huberdeau.
 

Kafrom

Jäsen
Itselläni palkkiopakoista paras on Antti Niemi 87 ovr, kolme jengiä kerättynä. Ei paljon lohduta, kun jengissä jo ennestään Hiller ja Mason boostattuna :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ymmärrän kyllä, jos joku huippupelaaja tyyliin Datsuyk napsahtaa ilmaispakasta, että siitä voi ruveta pyörittämään jo miljoonabisnestä..

Öm. Ilmaispakasta saaduilla korteilla voi tehdä tasan yhden asian: Pelata. Nuo ovat kaikki kortteja joita ei voi myydä ja se tekee tuosta korttikeruusta käytännössä mahdotonta.
 
Viimeksi muokattu:

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Paljonko te oikein tohon HUTtiin laitatte oikeaa rahaa kiinni? Peli 60e + siihen ostamalla ostetut pakat, ei minun järki riitä kyllä.
Itse en ostanut kuin pari kultaista jumbopakettia, joista ei tullut oikein mitään. Sain kuitenkin sen 2-3k tonnia tuosta aloituskassaan, sekä pelaamalla muutamia pelejä, joista sai sitten vielä pari tonnia lisää. Lähdin noilla kolikoilla sitten häärimään kauppapaikalle ja neljän ensimmäisen illan jälkeen olikin kasassa jo n. 400k kolikkoa. Eli, ei tässä pelissä todellakaan ole vaikeaa tehdä rahaa.

Ne jotka ihmettelivät mistä vilttiketju löytyy: sitä ei enää ole.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mukavasti kyllä menee hutissa. 25 voittoa ja 3 tappiota ja nekin tuli alussa hieman tuntumaa hakiessa ja heikolla porukalla. 6.divarissa ollaan ja voittoen tiellä mennään. Buffalo ja Calgary hommattu kokoon ja edellisestä palkintopaketista tuli Perryn Corey.

Ykkösvitja on tulinen:
Perry(92)-Seguin(99)-Okposo(92)

Tuli laitettua vähän treenikortteja jätkille. Tyler tykittänyt n. 8 ottelussaan yli 20 pistettä. On se kova.

Edit: älkää pelätkö, pelaan 360:llä.;)
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Jengi alkaa muokkaantua kivasti ja kun kemiat on huntissa, on tarkoitus muutama pelaaja vielä buustata Bryzgalovin lisäksi, joka on tällähetkellä 90 overall. Tarkoitus ei ole mitään 99 lukuisia hiukkaskiihdyttimiä rakentaa, mutta muutamalle valitulle tuollaiset +5 All + 15 duration-chettejä vielä päälle siihen. Stäkki on aika kuiva tällä haavaa, joskin jonninverran paalua tulee vielä Knighsien paidoista ja logoista, joita vielä löytyy aika läjä. Pelaamalla coinseja lisää, that´s it.

Swartz - Stastny - Tarasenko
Saad - Gagner(C) - Vrbata
Havlat - Granlund(A) - Versteeg
Bickell - Regin - Brouwer

Hjalmarsson(A) - Wideman
Leddy - Vittuensaanytpäähänjokudefensiivinendefensemanni
Fowler - Boychuk

Bryzgalov (+5 all)
Raanta

Ai niin, eilen illalla metsästin Teuvoa ja löysinkin yhden 1900 coinsin hintaan. Mulla oli joku tobo kasassa ja myin hieman OHL-junnuja vege, jotta sain tuon 1900 kasaan. No joku wankerhän sen Teuvon mun nenän edestä vei, myöhästyin varmaan minuutilla. No anyhow, herrat Stastny ja Tarasenko tarttuivat nerokkaan markkinahaun jälkeen yhteishintaan noin reilu 3 kiloa. Ei huonot kaupat, eihän? Lievensivät hieman hatutusta tuosta TT:n missaamisesta, mies kun tuntuu olevan aika kortilla (pun intended) vielä...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös