Itse aloittelin juuri pelaamisen niitä botteja vastaan, josta tuli helppo voittopalkintoja "turnaukset" -osiossa. Siitä sitten pikku hiljaa, kun rahaa alkaa pankkiin tulla, niin ei muuta kuin ostoksille. Halvalla saa hyviäkin pelaajia, yli 80 ovrl pelaajia. Niillä pärjää jo mukavasti pari divaria, riippuen toki pelaajasta. Bottien pelithän ei siis vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen, että saat niistä rahapalkintoja. Itse tahkoin aluksi tulokas -ja amatööricupin ja sitten sen eliitticupin, kun oli hieman parempi joukkue. Pelaajilta loppuu myös sopimukset, joten niitä sopimuskortteja on ostettava ja sitten käytettävä niitä "kulutuskortteina" kyseiseen pelaajaan, jolla se on loppunut. Huomaat viimeistään siinä vaiheessa, kun olet kokeilemassa pelaamaan, keneltä uupuu.
Sen olen ja moni muukin huomannut, että kokoelmia kannattaa alkaa keräilemään, sitten kun mahdollista. Eli kun kokoelmissa yhden joukkueen kohdalla on kortit täynnä, niin saat ilmaisia korttipaketteja. Omaan silmään se viime vuoden versio oli parempi, että niistä sai puckseja.
Mutta HUT:n omissa säännöissä ja vinkeissä on todella hyvin selitetty ne kaikki kohdat ja nehän tulikin siinä alussa. Pystyy toki kertaamaan sieltä, erittäin hyvä opas aloittelevalle.