Tuli hankittua Kari Lehtonen ja Anders Linbäck maalivahteiksi yhteishintaan noin 15k pucksia.
Maksoit kyllä tuosta kaksikosta 4-5k liikaa
Edit: Riippuen tietty millä laitteella pelaa...
Tuli hankittua Kari Lehtonen ja Anders Linbäck maalivahteiksi yhteishintaan noin 15k pucksia.
Laita luukkuvahdiksi 1-2 pelin ajaksi.Saako veskalta sitä "väsymysmerkkiä" muuten pois kuin kortilla?
Kusettamiseen löytyy aina keinot niinkuin pelaajien kloonaus yms. Kovasti taas coinseja kyllä kaupataan, saas nähä koska jonku tili suljetaan sen takiaNo eihän tässä vissiin oikee mitenkään pysty kusettamaan coinseja, joten luulis niiden myymisenkin olevan ihan ok.. Kuitenkin ne coinsien ansaitsemiseen saadut kortit on osettu ihan kovalla rahalla ilman mitään joukkueiden kierrätyksellä kusetettuja bonuscoinseja...
Laita luukkuvahdiksi 1-2 pelin ajaksi.
http://nhlguides.net/nhl-15-collection-checklists/ tuolta voit katsoa mitä puuttuuEikö tässä todellakaan näe kuinka paljon mitäkin asiaa tulee kokoelmaan keräillä? Tällä hetkellä äärettömän tuskaisen taistelun jälkeen olen kerännyt Islandersista 40/41 ja en vain tajua mitä puuttuu. Tietääkö kukaan kuinka paljon pelipaitoja Islandersilla on? olen kerännyt 10 ja nämäkin näyttävän jotain nauhan asentoa vailla samalta suurin osa.
Mahtavaa jos joku tietää!
Maksoit kyllä tuosta kaksikosta 4-5k liikaa
Edit: Riippuen tietty millä laitteella pelaa...
Jees, Kiitos paljon!http://nhlguides.net/nhl-15-collection-checklists/ tuolta voit katsoa mitä puuttuu
No aika kaukana vaatimattomasta tuo nippu ainakin minun silmääni.
Joukkueessa on paljon kyllä parannettavaa mutta kemiat sentään täydelliset.. Paljonko se sitten loppupeleissä vaikuttaakaan?
Oon tässä keräillyt CBJ joukkuetta ja sillä muutamat pelitkin pelannut. Vielä puuttuu käytännössä isoimmat palat eli Bobrovsky ja J.Johnson, jotka maksavat yhteensä sen 75k puckseja. Kunhan nuo saisin niin aukeaisi 7 ilmaispakkaa bonarina.
Nyt kysynkin että olisiko täällä palstalla anteliaan ystävällistä kanssapeluria joka tuon 75k pystyisi minulle lainaamaan? Palauttaisin viimeistään huomenna pucksit korkojen kera eli vaikka 75k+5k=80k. Yhteyttä yv, jos tällainen herrasmies löytyy. Pelaan PS3.
Arizona, Buffalo, Columbus, Calgary ja Carolina on aika edulliset kerätäIslandersin ja Floridan miehistö on nyt kerätty ja sieltä parhaina palkintoina Luongo, Tavares, Okposo, Gaborik ja Hamhuis. Mitäs muita edullisen puolen jengejä tuolla vielä on? Jos yksittäinen pelaajaa maksaa 100k on näillä varoilla edes turha yrittää. Devils taitaa ainakin olla.
Itsellänä näyttää kokoelmassa Florida 35/35 ja kun menee sinne kokoelmaan, niin lukee 36/35 (!?) ja bonuspusseja ei ole vieläkään tullut. Jostain checklististä katsoin ja kaikki Floridan pelaajat pitäisi olla + logo ja seitsemän paitaa, silti, kokoelma ei ole täysi. WTF?Islandersin ja Floridan miehistö on nyt kerätty
Ootko katsonu ettei sulla ole vahingossa sielä 2 kertaa sama pelaaja kun näyttää 36/35? Mulla useammassa joukkueessa ollu 2 samaa mutta oon sitte saanu bonaritki heti kun vaan oikea määrä kortteja on vaikka ei kaikkia pelaajia. Myös Hutista poistuminen saattaa auttaa asiaan.Itsellänä näyttää kokoelmassa Florida 35/35 ja kun menee sinne kokoelmaan, niin lukee 36/35 (!?) ja bonuspusseja ei ole vieläkään tullut. Jostain checklististä katsoin ja kaikki Floridan pelaajat pitäisi olla + logo ja seitsemän paitaa, silti, kokoelma ei ole täysi. WTF?
PS4.