NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 363
  • 1 087

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos EA!

Olette niin helvetin pätevää väkeä. Koko HUT-jengini katosi! Kävin kokeilemassa onko team of the week julkaistu huvikseni. Hommahan kusi sitten siihen että tuli tämä sama tietojen välitys viesti joka joskus tulee peliä hakiessa ja hyppäsi päävalikkoon. Menin uudelleen HUTtiin ja jengi hävinnyt kokonaan menee suoraan Luo-HUT joukkue valikkoon.

Oikeaa rahaa olin käyttänyt noin 15 jumbopakan verran ja puckseja olin kerännyt yli sadan tuhannen edestä. Lentää koko paskafirma lakkoon loppuelämän ajaksi.

Edit: Nyt ilmoittaa ettei voi luoda ollenkaan yhteyttä EA-palvelimiin. Olisiko vielä toivoa, jos yleisempää häikkää?

Ahh, ihanaa en ole ainut. Noin 80 HUT-peliä takana, maailmanlistan top 10:ssä ja juuri äsken kun yritin HUT:ia avata, niin laittoi minut myös Luo HUT-joukkue valikkoon. Rahaakin on survottu n. 20e tälle paskalafkalle ja tässä kiitos.

Ihan mahtavaa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ahh, ihanaa en ole ainut. Noin 80 HUT-peliä takana, maailmanlistan top 10:ssä ja juuri äsken kun yritin HUT:ia avata, niin laittoi minut myös Luo HUT-joukkue valikkoon. Rahaakin on survottu n. 20e tälle paskalafkalle ja tässä kiitos.

Ihan mahtavaa.

No niin. Toivottavasti jengit vielä josain pilviverkossa ovat. Ei ole enää kauheasti motivaatiota alkaa uutta jengiä kasaamaan, vaikka saisikin hyvityksen menetetyistä. Joukkue kun oli itsellä täysin valmis.

Hyökkääjät:
Kreider-Bergeron-Filppula
Bodker-E.Staal-Krejci
Cammaleri-Thronton-Hall
Steen-Hanzal-Hudler

Puolustajat:
Doughty(ilmaispakasta)-Kronwall(ilmaispakasta)
Hedman-Alzner
Barrie-(blackout)

Lindback maalissa

Edit: Pääsetkö muuten ollenkaan nyt HUTtiin? Itselleni tulee ainakin Kirjautumisvirhe, mikä viittaa EA:n servereihin.

Edit2: Onko tämä kaikilla XBox onen käyttäjillä vai vaan yksittäisillä?
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
EA:n foorumeilla ainakin porukka näyttää raportoineen samasta ongelmasta. Siellä pitäis olla joku serverihuolto tänään ja kaiketi johtuu siitä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
No niin! Nyt kirjautui takaisin normaaliin ja nopeasti katsottuna kaikki näyttäisi olevan ok. Kyllä sydän ehti jo pompata kurkkuun.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Täälläkin perusversio ostettu kaupasta ilman mitään bonuksia ja yksi pelaaja loukkaantunut, kun otteluita on pelattuna liki 20. Itse melkein hommaan peruskalustoa myös tonne vilttiketjuun, josta saan sitten hyvin paikattua näitä loukkaantuneita.

Eilen pisti sylettään vastustaja ja kaarteli vain yhdellä pelaajalla lähes koko ajan ja kun oli pientä pätkimistä myös, oli aika pirun vaikeaa saada edes kiekkoa pois. Sitten se haki koko ajan lähelle b- pistettä ja laukoi maatiaisen taka-alanurkkaan. Kerran se myös menikin. Mikä hemmetin maali toi tollanen on? Ärsyttävää myös tämä ainainen pätkiminen, mitä on ilmennyt joka pelissä netissä. Ei pysty keskittymään itse otteluun vaan siihen että saat edes syötettyä pienellä lagilla kiekon omille.

Mahtaisko olla omassa netissä jotain vikaa, jos joka pelissä pätkii? Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia PS4 yhteyksissä, vaan kaikki pelit ovat rullanneet paremmin, kuin koskaan PS3:n HUT:ssa.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Nyt saanut omaankin joukkueeseen vähän terävyyttä, huutokaupasta puoli-ilmaiseksi tuli löydettyä sekä Vanek että aiemmin Pominville, ketjut nyt.

Vanek - MG - Pominville
Haula - Coyle - Niederreiter
Zucker - Brodziak - Fontaine
Rupp - Cooke - Veilleux

Brodin - Prosser
Ballard - Bickel
Scandella - Spurgeron

Bryzgalov (Bäckström)

Puolustus kaipaisi vielä kärkiosaamista, ja kyllähän tuonne muuan Mikko Koivukin mahtuisi.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin toimii täälläkin. Ykkösdiffessä mennään ja recordi 63-12-2. StadinKingit joukkueen nimi, ilmoitelkaa jos tulee vastaan:

Itsellä tosiaan pakkojen kanssa käynyt niin uskomattoman paskaa tsägää. Ei ole yhtään mitään tullut ja suht vaatimattomalla nipulla joutuu taisteleen:

Oshie-Filppula-Gaborik
MacKinnon-Stastny-Bödker
E.Kane-Turris-Tarasenko
Callahan-Bozak-Zuccarello

Giordano-Ekman-Larsson
Edler-E.Johnsson
MacDonald-Faulk

Ward
Lehner
 

HokiHero

Jäsen
Kyllä vituttaa pelata noita "4.ykköskenttää" joukkueita vastaan joilla nelosessa on viel Kesselit, Skinnerit ja Gaborikit. Tuntuu että joko menet nopeasti parin maalin johtoon ja vastustaja quittaa tai sitten vastustaja ei osaa pelata ja laukoo aina ringeten ja sinisen välistä ja hakee yllättäen myös paskasta paikasta tekee niitä maaleja noilla nimillä. Yleensä parhaat matsit ovat juuri sellasia joukkueita vastaan joissa joukkue on roolitettu ja pyritään autenttiseen lätkään.

Toisaalta eipä tätäkään peliä vitutuksestani huolimatta voi väärin pelata.

Ja kuulostaa uskomattomalta nuo nimet jotka muilla on pakoista nousseet. Itselle Stepan jonka arvo on ehkä muutama tonni on tähän mennessä ylivoimaisesti paras vaikka pakkoja on auottu 10. Tällä hetkellä Florida Luongoa vaille valmis, jospa sieltä sitten napsuisi jotain.
 

Kafrom

Jäsen
Itse olen pyrkinyt roolittamaan jengin ennenkaikkea järkevästi, tylsää pelata juurikin tuolla "neljällä 1. ketjulla".

Marchand - RNH - Gaborik
Wlliams - C.Smith - Bödker
Hagelin - Brassard - Grabner
Kreider - Hanzal - Horton

Emelin - Karlsson
OEL - E.Johnson
Josi - Trouba

Steve Mason
Robyn Lehner
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle on aivan sama onko "ostojoukkue" vai ei mut jos lähtee pelaamaan niin ottakaa aikaa sille pelaamiselle ja unohtakaa muu härvääminen. Vituttaa suunnattomasti kattoa jatkuvasti alkulässytyksiä ja odotella erätauot loppuun puhumattakaa hidastuksia... Terveisiä vaan jolleki domination tms jypin logolla pelaavalle...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itsellä tosiaan pakkojen kanssa käynyt niin uskomattoman paskaa tsägää.

Itsellähän sitten käynyt järjetön flaksi. Noiden alun ostettujen pakkojen jälkeen olen ihan puckseilla pakkoja ostanut johtuen siitä uskosta että nykyään tulee helpommin omat takaisin, ehkä sittenkin vain flaksilla menty. Ja on muuten tullut: Ilmaispakoista kronwallia ja doughtya. Ostopakoista Rinnettä, Krejcia, E.staalia, Hallia, Datsyukia ja Gaborikkia.

Datsyuk ja Rinne sai lähteä myyntiin, niin saatiin hyvin pääomaa. Mahdoĺlisesti Hallikin tulevaisuudessa.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kunnon lennossa joukkue tällä hetkellä (19-1-2) ja 7-divarissa mestaruus voiton päässä. Piru kun tarttis tuon Luongon, että sais palkintopakat Florida-kokoelmasta. Ei vaan maltti meinaa säästää n. 20k puckseja/coinseja yhteen menoon.. Pistepörssin kummajainen onpi muuten Granlund,11 peliä, 8+0. :D Taitaa olla vielä pari astetta pakkasellakin.. Gudbranson yllättänyt varmana omanpään luutana (paras plusmiinus pakeista Demersin kanssa).

Tällä hetkellä:

Moulson - J.Thornton(C) - Granlund
Stastny - C.Smith(A)- Tarasenko
Umberger - Hanzal(A) - Hudler
Bergenheim - Bozak - J.Jokinen

Hamhuis-Demers
Alzner-Niskanen
Carle-Gudbranson

Scrivens
Harding

EDIT: Datsyuk Jumbo pakasta! Maittaa!!
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäs NHL-paidoista ja logoista about joutuu pulittamaan? Flames lähes täyteen kerätty pelaajien osalta, mutta kaikki paidat ja logo puuttuu vielä. (Xbox One)
 
Viimeksi muokattu:

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Noniin toimii täälläkin. Ykkösdiffessä mennään ja recordi 63-12-2. StadinKingit joukkueen nimi, ilmoitelkaa jos tulee vastaan:

Itsellä tosiaan pakkojen kanssa käynyt niin uskomattoman paskaa tsägää. Ei ole yhtään mitään tullut ja suht vaatimattomalla nipulla joutuu taisteleen:

Oshie-Filppula-Gaborik
MacKinnon-Stastny-Bödker
E.Kane-Turris-Tarasenko
Callahan-Bozak-Zuccarello

Giordano-Ekman-Larsson
Edler-E.Johnsson
MacDonald-Faulk

Ward
Lehner

No aika kaukana vaatimattomasta tuo nippu ainakin minun silmääni.
 
Taidan olla täysin onneton tässä pelimuodossa tai sitten minulla on vaan helvetin huono tuuri. Olen hakannut 10 matsia ja voittanut kaikki mutta NHL pelaajia on vasta kolme kasassa ja kaikki loukkaantuneet. Starter packistä, kahdesta Silver packista ja Kolmesta halppispackista ei ole yhdestäkään tullut vielä edes yli 80 overall pelaajaa ja rahat eivät tällä hetkellä riitä edes kontrahtien/loukkaantumisien paikkaamiseen... Suurin osa pelaajista 50-65 overall mutta jotenkin onnistun kuitenkin voittamaan matsit. Ei kuitenkaan vaikuta auttavan yhtään...
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Päivitellääs vähän omaakin jengiä tänne:

Vanek - Koivu (C) - Voracek
Lucic - Berglund - Jagr (A)
Skinner - J.Staal - Franzen
Cogliano - Helm - Kassian

Bouwmeester - Pietrangelo (A)
Kronwall - Carlson
MacDonald - E.Johnson

Lehtonen
Harding

Koivu ja Jagr on aivan ylivoimaisia päälliköitä tuossa joukkueessa. Pietrangelolla on kyllä helvetin kiva pelata. Välillä, tai no melkein aina, varastaa koko shown ja pistää niin vieras- kuin kotikannattajatkin päästään pyörälle esityksillään.

Suurimmaksi osaksi jo sellainen joukkue kasassa kuin haluankin, muutamaa isompaa hankintaa vaille. Coinseja on n. 300k tällä hetkellä. 100k tuli taas käytettyä pakkoihin ja eihän niistä tullut tälläkään kertaa kun kasa haisevaa. Pistää kyllä välillä vituttamaan, kun itse ei noista pakoista saa kun jotain Kontiolaa ja plussakortteja kädettömille, sitten saa lukea/katsella kun muut vetelee joka toisesta pakasta jonkun Bergeronin ja Datsjukin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oon tässä keräillyt CBJ joukkuetta ja sillä muutamat pelitkin pelannut. Vielä puuttuu käytännössä isoimmat palat eli Bobrovsky ja J.Johnson, jotka maksavat yhteensä sen 75k puckseja. Kunhan nuo saisin niin aukeaisi 7 ilmaispakkaa bonarina.

Nyt kysynkin että olisiko täällä palstalla anteliaan ystävällistä kanssapeluria joka tuon 75k pystyisi minulle lainaamaan? Palauttaisin viimeistään huomenna pucksit korkojen kera eli vaikka 75k+5k=80k. Yhteyttä yv, jos tällainen herrasmies löytyy. Pelaan PS3.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Voisin ostaa puckseja about 200k näin ennen viikonloppua jos jollain on myydä. Laittakaa YVtä tulemaan, maksu hoituu nopeasti ja pankki on OP.
PS4 kyseessä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä en välttämättä ihan hirveästi ostelisi noita coinseja. Se on yksi miksi EA teki tuosta coinsien ansaitsemisesta niin saatanan vaikeaa, kun porukka farmasi niitä ja myi. Vissiin kohtuu tarkassa tarkkailussa nämä EA:lla ja voi napsahtaa bannia pahimmassa tapauksessa HUT:n.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuli hankittua Kari Lehtonen ja Anders Linbäck maalivahteiksi yhteishintaan noin 15k pucksia. Seuraava askel on sitte hankkia muutama laituri ja pari puolustaja 1. ja 2. ketjuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös