HUTia ei juuri lainkaan tullu pelattua, silloin talloin kaynyt laittamassa coinseja tuonne tilille, joita olen saanut Be A GMaa pelatessa. Silloin talloin tullut kaytya offline-turnaus pelaamassa (PS3), mutta eipa ole hirveasti kiinnostanut. Nyt on kotona netti kunnossa niin olisi tarkoitus koittaa jokunen matsi siella taalla pelata netissa. Seuraavalla kokoonpanolla lahdetaan ottamaan rankasti turpaan:
Saad - Monahan - Granlund
Zibanejad - Barkov - Yakupov
Bennett - Couturier - T. Wilson
Spaling - C. Smith - Caron
Streit - Josi
Ristolainen - Maatta
Tinordi - Trouba
Gibson
Johnson
Joukkuuesta on rakennettu omaan silmaan "kiva". Eli laitettu nuoria jannuja joista itse pidan, hoystettyna Streitilla ja Smithilla jotka jostain syysta sattui jo joukkueessa olemaan (tainnut joskus kokeiluna huutaa ja voittanu huudot muistamatta). Pakistossa haettu Sveitsi-Suomi-USA -parit, hyokkays nyt on lahinna kasattu melko randomilla. Chemistrysta ei mitaan hajua, taitaa olla aika heikkoa. Yritetaan myohemmassa vaiheessa saada jotain semi-isoa tahtea joukkueeseen, jos joskus coinseja saa tarpeeks.
Mitaan huippujoukkuetta ei ole koskaan tarve saadaakaan. Kunhan saa pelata joukkueella jossa on pelaajia joista tykkaa.
Ja lisattakoon nain loppuun, etta kyseinen joukkue kavi kokeilemassa jo 10.divaria etta miten homma toimii ja ensimmainen voitto tuli plakkariin. Tosi siita syysta kun 4-2 tappioasemasta nousin kolmannen eran alussa tasoihin kahdella Couturierin alivoimamaalilla ja vastustaja lahti pelista...
edit.
Nyt kolme pelia yhteensa alla, 2-0-1, viimeisin jatkoaikatappio. Ilmeisesti tassa on jonkun sortin bugiranne, koska vastustaja yritti samasta paikasta kunnolla venyttaa rannelaukauksen, mutta onnistu vasta jatkoilla tekeen maalin. Ja muutenkin vastustajan pelitapa oli pelkastaan se, etta omasta paasta roikku mun alueelle ja toivotaan etta Grabnerit, Coglianot sun muut ehtii ekana kiekkoon. No, hyva alku ja ainakin tuo tan paivan ensimmainen matsi oli oikein hyva peli, vaikka vastustaja selkeesti pelasi alotuspakalla, mutta oli paljon mukavampi fiilis pelata kun vastus oikeasti yritti pelata jaakiekkoa eika luisteluskabaa sabaranteilla. Hyvia matseja toivottavasti tulee lisaa!