NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 290 761
  • 976

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
GM Connectedia pelanneet voisivat valaista minua, että saako uusinta rosteripäivitystä jotenkin kyseiseen liigaan? Olemme yrittäneet kaikkea mitä keksimmekään, mutta esimerkiksi Boyesit, Whitneyt ja Brunnerit löytyy vapaista pelaajista sekä junnujen kokonaisuudet eivät ole uusimman päivityksen luvuissa.

Auttava käsi olisi tarpeen pikimmiten.
 

IpaTeme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tyhmä kysymys: kun pelaa hut pelisarjaa niin siellä vasemmassa yläkulmassa pelikellon vieressä näkyy se helv.tin honda merkki, saako sitä mitenkää pois? Häiritsee oikeesti.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tulipa pelattua viikonlopun aikana noin 20 online ottelua. Ilmeisesti monet vetää edelleen vakiojoukkueilla siellä, esimerkkinä Rangers, Boston tai Detroit. Itse pelasin Coloradolla tai Floridalla ja jokaisesta napsahti voitto.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipahan eilen muutamaankiin otteeseen pelatessa, että mitä vittua nyt taas. Miten paska "tuomarointi" tässä voi oikeasti olla. Pelaaja kampitetaan maalin edessä ja siitä se liukuu maalivahtia päin ja peliä jatketaan 4vs4 koska maalivahdin estäminen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaas tännekin puolelle tuo Kfinin haku.

Finnish Ice Breakers

Löytyisikö samanhenkisiä ikämiesosaston NHL-vääntäjiä. Pelipaikalla ei ole niin väliä, koska joka sektorilla on tarvetta ja maalivahtikin otetaan, jos tarpeeksi tasainen suorittaja löytyy. Meillä on semmoinen 5-6 pelaajan ydinporukka ollut kasassa jo vuosia, mutta ei oikein sillä pelaajamäärällä pyöri pelaajat riittävän usein. Varsinkin kun alkaa olemaan ukkomiehiä joukkueessa jo useampikin, joten aikaa ei kellon ympäri pelata enää ole. Suurin osa pelaajista on sitä +30 osastoa, joten samanhenkisyys tässä asiassa olisi iso plussa ja ainakin se reilu 20 pitäisi mittarissa olla. Pelaajan kortilla tms. ei ole paljon väliä. Kaikkein oleellisinta on se, että sopeutuu tuohon meidän syöttelevään pelitapaan, niin ne kortit sitten tulevat aikanaan. Vastustajan siniviivalla kyttääviä bugirannemiehiä ei kaivata. Joku 2-3 hengen porukkakin voidaan ottaa kokonaisuudessaankin, jos kaikilla pelitaidot riittävät. Me halutaan tarpeeksi laadukkaita pelaajia sen takia, että halutaan pelata tietyllä tavalla ja se on kaikkein tärkeintä tässä asiassa.

Headset pitää olla, koska muuten ei voida kommunikoida ja kertoa miten me pelataan. Joukkueen ranking tällä hetkellä siinä 70-80 paikkeilla. Pystytään pääsääntöisesti ihan hyvin haastamaan ihan kärkijengitkin. Tämä joukkue ei tule hajoamaan, kun niin monta vuotta ollaan jo kimpassa pelattu, eli kun sisään porukkaan pääsee, niin pelipaikka löytyy pitkäksi aikaa, jos halua on.

Eli vaikka ei tätä EASHL-pelimuotoa olisi edes kokeillut, niin saa tulla kokeilemaan. Pelimiehen tunnistaa aikalailla heti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Peliasetukset saatiin kuntoon ja päivityskin saapui GM Connectediin ja kaikki rullaa mukavasti, mutta yksi juttu hämää ja pahasti, ja toivon, että kolmannella kysymyskerralla joltakin asiantuntevalta saisi vastauksen (toki voi olla, ettei kukaan osannut vastata aikaisempiin :)).

Eli siis, joillakin pelaajilla esiintyy GM Connectedissa seuraavaa ongelmaa: "Yhteys vastustajaan katkesi". Mielenkiintoista tästä tekee se, että joitakin pelaajia vastaan peli onnistuu ja joitakin vastaan sitten taas ei. Kyseinen herjausviesti tulee aina, kun koittaa liittyä itse peliin, peli ei ehdi siis alkaa. On kokeiltu myöhempää ajankohtaa sekä vaihdettu haastajaa, tuloksetta.

Kiitos jo etukäteen.
 

DefenceX

Jäsen
Vastustaja ei ota maalivahtia pois ikinä. Mistä tämmöinen mahtaa johtua? Aloitin uuden be a gm tallennuksen ja ongelma on esiintyny uuden tallennuksen aloitettua. Vanhassa tallennuksessa se maalivahti lähti pois pelin loppuhetkillä.
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Eli siis, joillakin pelaajilla esiintyy GM Connectedissa seuraavaa ongelmaa: "Yhteys vastustajaan katkesi". Mielenkiintoista tästä tekee se, että joitakin pelaajia vastaan peli onnistuu ja joitakin vastaan sitten taas ei. Kyseinen herjausviesti tulee aina, kun koittaa liittyä itse peliin, peli ei ehdi siis alkaa.

Käynnistäkää modeemit uudelleen, niin hakee uuden ip-osoitteen. Pitäisi 99 % varmuudella toimia tuon jälkeen. Tämä sama ongelma oli viime vuonna.

PS. Eihän noista EA:n päivityksistä kukaan osaa varmaksi sanoa. Itsekin odottelin tuota GMC-päivitystä tovin.
 

Hämpton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Anaheim Ducks
Vastustaja ei ota maalivahtia pois ikinä. Mistä tämmöinen mahtaa johtua? Aloitin uuden be a gm tallennuksen ja ongelma on esiintyny uuden tallennuksen aloitettua. Vanhassa tallennuksessa se maalivahti lähti pois pelin loppuhetkillä.

Mene moodin sisällä asetuksiin, sieltä muistaakseni AI -> tietokoneen taktiikanvaihto ja sitä pykälä pari suuremmalle. Pitäisi alkaa toimimaan.
 

larenso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olis tässä pikkunen ongelma. Eli kun koitan liittyä noihin GMC peleihin, niin herjaa vaan että vastustaja poistui ottelusta/ tai ottelu ei saatavilla, ja sama homma kun muut koittaa liittyä mun peleihin. Kuitenkin tätä ennen pelit toimivat ihan hyvin, mutta yht'äkkiä 2 päivää sitten lakkasi pelittämästä. Eikä nettiasetukset ole mitenkään tietääkseni muuttunut. Eli onkos jollain tietoa miten ton sais fiksattua? Jotain nat-yhteyksiä oon koittanu fiksata, mutta siitä mitään oo tullu..

E: en huomannut aijempaa samankaltaista viestiä, mutta minulla ei tuo modeemin boottaaminen kyllä auttanut..
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onkohan mulla jotkut sliiderit vituillaan tässä pelissä, kun veskat imuroi hirveällä prosentilla. Edellisessä pelissä tietokoneella 10 kutia, 5 maalia... ei ollut ihan Thomasin päivä. Tiedän että omassa puolustamisessakin on ongelmia, mutta kuitenkin saan ison osan kudeista blokattua/estettyä konetta vastaan.

Jäähyjen kanssa myös pieni probleema - olen viimeiseen neljään peliin saanut yhden ylivoiman (sinänsä harmi että sitä tulee vähän - oma yv% on n. 30). Kone ei tunnu millään saavan jäähyjä, edellisen ottelun voittomaalin saivat kun ylivoimalla kolasivat mun kiekottoman(ei ollut koko vaihdossa koskenut kiekkoon) pakin siniviivalla ja sitten yllättäen pääsivät 3-1 hyökkäykseen.

Nyt kun vaihdoin vaikeustason isoimmaksi, saan Floridalla ihan tosissaan tapella että se PO-paikka irtoaisi. Tietenkin ihan kiva että joka pelissä on panosta, mutta mun veskat on molemmat t% ja PMK:n perusteella liigan kolmen huonoimman joukossa. Vaikeuttaa vähän peliä, kun tulee paljon sellaisia maaleja mitä en edes voi estää, kun veskat imuroi urakalla.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Vaikeuttaa vähän peliä, kun tulee paljon sellaisia maaleja mitä en edes voi estää, kun veskat imuroi urakalla.

En tiedä, minkälaisia maaleja sulle sitten kone tekee, mutta mulle kone tekee vaikeimmalla asetuksella harvoin yli 2 maalia. Koneen hyökätessä, en valu mitenkään alas pakilla vaan olen aina mailan mitan päässä ja pidän huolen, että aina on väh. 1 pelaaja oman maalin edessä. Omalla pelaamisella pyrin siihen, ettei kone pääse edes vetämään. Tosin jos 10 vetoa on vaan kone pistänyt sinua vastaan, niin hyvin kyllä olet blokannut paikat.

Eikös siellä valikoissa ole joku slideri, mistä pystyy maalivahtien nopeutta säätämään? Muistelen, että joskus sitä olen säätänyt sillä menestyksellä, että maalinteko vaikeutui molempiin päihin. NHL14ssa en tosin ole kyseiseen namikkaan koskenut.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen tämän uusimman NHL-painoksen parissa törmännyt outoon ominaisuuteen. Eli vastustaja tulee todella helposti kahden maalin tappioasemasta tasoihin mutta yhden maalin takaa onkin sitten jo hieman enemmän vaikeuksia tulla..

Pelaan Be a gm:llä toista kautta nyt. Tokan kauden harjoituspeleissä kahdessa kävi niin että menin kahden maalin johtoasemaan mutta vastustaja tuli tasoihin. Varsinaisen kauden peleissä tokalla kaudella näin kävi about 3 kertaa. Eli lyhyessä ajassa noin 5 vitutuspeliä joissa kahden maalin johtoasema menetettiin, niin tämän myötä päätin, että aina kun saan yhden maalin johtoaseman niin roiskaisen kiekon vastustajan päätyyn heti punaviivan jälkeen ja ryhdyn yrittämään maalintekoa vasta kun vastustaja tulee tasoihin. Tai vastaavasti seuraava maali vasta tyhjiin lopussa kun vastustaja ottaa veskarin pois. Tällaisia pelejä tuli neljä kappaletta, niistä vain yhdessä vastustaja onnistui tulemaan tasoihin. Vaikuttaa aika oudolta, tai sitten tässä on vain sattumaa pelissä, eihän noita esimerkkitapauksia kuitenkaan kovin montaa ole.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En tiedä, minkälaisia maaleja sulle sitten kone tekee, mutta mulle kone tekee vaikeimmalla asetuksella harvoin yli 2 maalia. Koneen hyökätessä, en valu mitenkään alas pakilla vaan olen aina mailan mitan päässä ja pidän huolen, että aina on väh. 1 pelaaja oman maalin edessä. Omalla pelaamisella pyrin siihen, ettei kone pääse edes vetämään. Tosin jos 10 vetoa on vaan kone pistänyt sinua vastaan, niin hyvin kyllä olet blokannut paikat.

Eikös siellä valikoissa ole joku slideri, mistä pystyy maalivahtien nopeutta säätämään? Muistelen, että joskus sitä olen säätänyt sillä menestyksellä, että maalinteko vaikeutui molempiin päihin. NHL14ssa en tosin ole kyseiseen namikkaan koskenut.
No kerran tosiaan vastustaja kolasi sen kiekottoman pakin ja pääsi ylivoimahyökkäykseen. Sitten toisessa maalissa pakin maila katkesi. Pari oli kyllä ihan omaa paskaa puolustamista myös, mutta kyllä silti menee luvattoman helposti maaliin jotkut kudit kaukaa ilman maskia.

Mut joo, kai se on loogista että Floridalla on vaikea pelata.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Tämänhetkisestä hyvin typerästä tilanteestani johtuen en saa kytkettyä PS3:ani nettiin ollenkaan enkä pysty siten lataamaan NHL14:sta noita EA:n virallisia päivityksiä. Tiedustelisinkin siis, että mistä löytyisi PS3:lle uusin rosteripäivitys? Pelkkä suht päivitetty NHL riittää, Liigalla sun muilla ei ole juuri väliä. Petrpuck on aiemmin ollut laadukas, mutta ei näy kuin Xboxille tiedosto sivustolla.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Onko muillakin sama ongelma, että offline -peleissä (itse be a gm:ää olen pelaillut) ei vain yksinkertaisesti tulee tarpeeksi jäähyjä? Vaikka jäähyasetukset on täysillä ja aggressiivisuus täysillä? Millä muilla asetuksilla jäähyjen määrää saisi kasvatettua?

Toiseksi, onko Be a GM -modessa käytössä nämä ns. hyvät ja huonot vireet? Vai miten sen selittäisi :D Eli siis onko tämä uutuus eli pelaaja voi olla hot tai cold niin käytössä be a gm - moodissa?
 

rottamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators
Tämänhetkisestä hyvin typerästä tilanteestani johtuen en saa kytkettyä PS3:ani nettiin ollenkaan enkä pysty siten lataamaan NHL14:sta noita EA:n virallisia päivityksiä. Tiedustelisinkin siis, että mistä löytyisi PS3:lle uusin rosteripäivitys? Pelkkä suht päivitetty NHL riittää, Liigalla sun muilla ei ole juuri väliä. Petrpuck on aiemmin ollut laadukas, mutta ei näy kuin Xboxille tiedosto sivustolla.

Operation Sportsilta löytyy PetrPuckin opening night rosterit myös pleikkarille. Muutakin rosteriviritelmää siellä näyttäisi olevan tulossa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Olipa ihana voitto äsken. Vastustaja meni ensimmäisessä erässä kolmella ensimmäisellä laukauksella 3-0 -johtoon, kaikki survaisut sinne päin upposivat. Siinä sitten kokosin itseni vittu saatanoiden kera ja sain pukukoppimaalin viimein ajassa 19:56. Toisen erän puolessa välissä tulin jo maalin päähän ja painoin hullun lailla lopun pelin päälle. Ylivoimaa, ei uppoa. Kaksi-ykkösiä, ei uppoa.

Viimein saan vielä yhden ylivoiman pari minuuttia ennen kolmannen erän päätöstä, kun Selänne kampitetaan puolittaisesta läpiajosta. Olisi voinut rankkarinkin viheltää. Muutamalla klap klapilla tyhjä maali ja tasoihin viimeisellä minuutilla. Sitten vielä voittomaali ajassa 59.57.
 

Gorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, LA Kings
---GM CONNECTED NHL 14 (XBOX360)---

Meillä tällä hetkellä mukana kymmenkunta pelaajaa ja olemme tässä huomanneet että mitä pidemmälle mennää niin sitä enemmän bottivastukset alkavat ottamaan päähän. Joten voisimme ottaa muutaman ulkopuolisen mukaan porukkaamme, tähän asti kaikki pelaajat ovat ainakin jonkun vanhemman jäsenen tuttuja. Mutta konsolijakauman ja porukan "oman" elämän kannalta tuppaa tulemaan poistumisia, joten joudumme nyt tinkimään tästä sisäsiittoisuudesta.

Jos et noudata ryhmän sääntöjä ja pelaat miten sattuu niin lennät pihalle kun leppäkeihäs. Käytämme parin viikon jaksoja, pelaamiseen aikaa yleensä n. 3 päivää. Asiassa käytämme maalaisjärkeä, joten pientä joustoakin löytyy ja toisaalta joskus jos jengi pelaa päivässä niin sitten simutaan eteenpäin. Peliasetuksina Hardcore Simulation toisiksi vaikeimmalla vaikeustasolla. Halutessaan bottipelit saa simuta, mutta pleijareissa voi tulla hätä käteen jos botti karkaakin simuamisen takia parin voiton päähän, suositeltavaa on opeteltava pelaamaan niitäkin vastaan.

Facebook -tunnus on pakollinen sillä sen avulla sovimme pelit ja tiedotamme muutoksista. Allekirjoittaneellakin on tätä varten tehty feikkitunnus, sillä muuten en mokomaa käytä. Ilmoitathan ajoissa vastustajalle sopivasta ajankohdasta, eikä niin että viimeisenä simuiltana aletaan kyselemään onko ketään paikalla.

Pelaajien tasossa ja ikäjakaumassakin on melkoisia heittoja, joten se ei varmaan ole kynnys pihalle heittämiseen. Osa on kuin kotonaan ryhmässä ja osa on vähin äänin häipynyt takavasemmalle, joten toivoisin että kerrot vähän aktiivisuudestasi, sekä pelihistoriasta. Joukkueet valitaan itse vapaana olevista. Jotkut porukasta on pelannut aiempaa versiota 5 kautta ja nykyistä peliä kohta kauden, joten joillakin on aikalailla jo kokemusta kertynyt ihan vain pelaamalla. Myöskin EASHL-tiimi löytyy jos tuntuu että GMC-matsit eivät riitä.

Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä yksityisviestein ja jos homma johtaa eteenpäin niin annan komissaarin tiedot.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Eniten tässä live the lifessa häiritsee, että kun pelaat enforcerilla niin silti kaikki hyvät otteet "palkitaan" nostolla ylempiin ketjuihin. Kun olen gooni, niin haluan pelata kuten gooni. Sen sijaan koutsi laittaa ykköseen viemään pisteitä Stamkosilta ja muilta tähtipelaajilta.
 

HokiHero

Jäsen
Kyllähän tuo koneen tasoittelu välillä pistää vituttamaan aika rankasti, vaikka jälkikäteen jaksaa hymyillä. Be A GM:ssä johdin Stanley Cup-finaalia 4-1 kunnes kone tekee aika välillä 59.03 - 59.40 neljä maalia ja voittaa koko roskan. Tottakai tuollainen pitäisi pystyä puolustamaan, mutta silti..

Muuten olen vaihtanut toistaiseksi online-pelit Be A GM:n, joka on ihan mukavaa vaihtelua.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Kertokaas tietämättömälle että pystyykö tässäkään versiossa itse tekemään pelin aikana ketju vaihtoja? Ihan mukavaa olis jos 4-ketjun pojatkin pelais enemmän kun sen 2-4 minuuttia..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös