Mainos

NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 292 311
  • 975

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Oletettavasti myös tässä versiossa on yksi tuomari ? Eikö niin ? Koskahan ea vääntäisi version, et siellä lootassa ois ne 4 tuomaria. Ei nyt varmaan luulisi olevan kauhean vaikeaa ?

Onpahan teikäläisellä ongelmat. Jos saataisiin ensin oikeasti hyvä peli itse PELIN kannalta markkinoille, niin voitaisiin sitten puuttua pelin ulkopuolisiin (turhiin) asioihin. Priorisointia nyt.
 

Pengu

Jäsen
Ihan hyvä peli ollut, oon tykännyt. Mutta ensimmäinen ottelu toi mieleen että miksi edes ostin tän, eka peli, supertähti ja 10-0 voitto. Siinä hieman lähti fiilikset. Noh, tuossa pelissä ei kuitenkaan ollut hardcorea, koska NHL 13:ssa sillä oli aivan kamala pelata, mutta sitten kokeilin sitä tässä ja heti tuli tiukka 2-1 tappio, mutta mikä tärkeintä, peli oli miellyttävää pelata eikä luistelua oltu muutettu hardcoren takia todella huonoksi ja epämiellyttävksi ohjata. Bottikin teki pari komeaa syöttelemällä tehtyä maalia.

Koska muuten rosteripäivitys tulee että saadaan nuo pelaajat oikeisiin joukkueisiin NHL:n puolella?
 

ipaz

Jäsen
Päivitys on jo tullut? Itsellä ainakin löytyi uusimpäivitys, jossa pelaajat oikeissa joukkueissa.

Ja samalla muutama UFA-pelaaja on kadonnut pelistä kokonaan, kuten mm. Hal Gill ja Carlo Colaiocovo. Taas kerran. PetrPuck käy yhden miehen sotaansa EA:n rosteripolitiikkaa vastaan Twitterissä ja pitää omaa sivustoaan, jossa helpotusta manuaalipäivitykseen päätyville hardcore-pelaajille. EA:n pitäisi palkata tuo sälli rosterivastaavaksi.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Ja samalla muutama UFA-pelaaja on kadonnut pelistä kokonaan, kuten mm. Hal Gill ja Carlo Colaiocovo. Taas kerran. PetrPuck käy yhden miehen sotaansa EA:n rosteripolitiikkaa vastaan Twitterissä ja pitää omaa sivustoaan, jossa helpotusta manuaalipäivitykseen päätyville hardcore-pelaajille. EA:n pitäisi palkata tuo sälli rosterivastaavaksi.

Saitko selvää milloin Petr pistää päivitystä ulos? Itsellä ei Lontoo taittunut tarpeeksi :D
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen online versus takana. Laukaukset 14-19 ja peli päättyi jatkoajalla 5-6 meikäläiselle. Tuntuu että kaikki menee sisään ja puolustaminen on vaikeutunut. Parhaimmillaan tokan erän puolessa välissä heti aloituksesta tuli 4 maalia, molemmille vuorotellen.

Ekan matsin perusteella ei pitäisi vetää liikaa johtopäätöksiä, mutta tuntuu että takapakkia on menty.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksi kaikki sanoo, että NHL 14:ssä tulee kauheasti maaleja. Itselläni maaleja tulee ihan sopivasti, kaikki online-pelit päättyvät 2-2, 2-3, 1-4 jne. Kerran jopa 1-0. Ehkä useimmat on sitten vaan opetelleet maalinteon jalon taidon, puolustamisen jäädessä unholaan.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
HUTissa sai kivasti kasattua ilman oikeaa rahaa ihan laadukkaan joukkueen. Huonoin ovr löytyy Justin Braunilta (81) ja joukkuetta johtaa kaksikko M.Richards ja J.Voracek molempien ollessa ovr 88.

EASHL itsellä jäänyt nyt vähän vähemmälle. Ei sparrit sytytä ja tarvitsisi siis jonkin joukkueen. Jospa se tästä ajan kanssa. Ainakin paljon mukavampi on ollut pelillisesti tämä kuin edeltäjänsä.

GMC liigakin käynnistyy pian. Pelaajia tarvitsisi vielä muutaman lisää, eli jos kiinnostaa hae messiin Finnish Online Hockey Freaks - Suomalaisille konsolijääkiekon ystäville. Voittajalle luvassa 12kk live aikaa. :)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mistä tuolta Easports.com/NHL-sivustolta löydän sen koodin, jolla voin avata vaihtoehtoiset pelipaidat? Ehkä en osaa etsiä, mutta ei löydy sitten millään?
 
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mitä ihmettä??

Tänään Be a Pro:ta pelatessani tapahtui jotain ihmeellistä. :D

Toista erää oli jäljellä noin 2min ja minulla oli kahden maalin johto. Sitten minä jysäytin kovan avojään pommin ja tuomari antoi viitosen ja lensin pihalle. Noh, simuloin loppupelin jäähyaitiossa istuen ja kas kas.. Vastustaja tuli tasoihin ja ottelu venyi jatkoajalle. Jatkoajalla ei tullut ratkaisua joten ottelu meni rankkareille. Olen joukkueeni kokoonpanossa merkittynä toiseksi rankkarinvetäjäksi. Olin siis saanut ulosajon, mutta jostain ihmeen syystä pääsin silti laukomaan rankkarin??

Onko muilla käynyt vastaavaa?
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tästä uudesta tappelumoottorista sen verran, että mikään ei ole EASHL-puolella parempi keino saada omalle joukkueelle pienoinen etu, kuin lähteä heti tappelemaan, jos vastustajan sentteri perseilee tällaisen mahdollisuuden. Sen jälkeen on viisi minuuttia helppoja aloitusvoittoja tiedossa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mistä tuolta Easports.com/NHL-sivustolta löydän sen koodin, jolla voin avata vaihtoehtoiset pelipaidat? Ehkä en osaa etsiä, mutta ei löydy sitten millään?

Ehkä et löydä, koska sitä ei ole vielä saatavilla. Vasta silloin on saatavilla, kun jokainen joukkue on julkaissut paitansa. Näin on ollut aiempina vuosinakin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ehkä et löydä, koska sitä ei ole vielä saatavilla. Vasta silloin on saatavilla, kun jokainen joukkue on julkaissut paitansa. Näin on ollut aiempina vuosinakin.

Okei. Ihmettelinkin, ettei sitä löydy koska peli kehottaa vierailemaan sivustolla ja etsimään koodin. Kiitos kuitenkin tästä.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Miksi kaikki sanoo, että NHL 14:ssä tulee kauheasti maaleja. Itselläni maaleja tulee ihan sopivasti, kaikki online-pelit päättyvät 2-2, 2-3, 1-4 jne. Kerran jopa 1-0. Ehkä useimmat on sitten vaan opetelleet maalinteon jalon taidon, puolustamisen jäädessä unholaan.

Täysin samoilla linjoilla. Itselläki pääosin online pelit päättynyt nuihin samoihin lukemiin. Ja loistavaa viihdettä ja jännitystä on pelit! Kun puolustamisen saa kuntoon, niin koviakin kavereita vastaan saa hienoja vähämaalisia kamppailuja väännettyä. Tietenki jos vastustajan päästää koko ajan tekopaikoille ni kyllähän ne kiekot sitte aika nopiaan tahtiin uppoaa maaliin, tietääkseni näin käy myös oikeassa elämässä! Eli hienoa hienoa! Loistavalta peliltä tuntuu tällä hetkellä!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Olen joukkueeni kokoonpanossa merkittynä toiseksi rankkarinvetäjäksi. Olin siis saanut ulosajon, mutta jostain ihmeen syystä pääsin silti laukomaan rankkarin??

Onko muilla käynyt vastaavaa?

Itellä kävi nhl13:ssa sama homma. Eli tuotakaan bugia ei ole sitten "ehditty" vuodessa korjaamaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onpahan teikäläisellä ongelmat. Jos saataisiin ensin oikeasti hyvä peli itse PELIN kannalta markkinoille, niin voitaisiin sitten puuttua pelin ulkopuolisiin (turhiin) asioihin. Priorisointia nyt.

Ei tuo ole minulle missään nimessä mikään ongelma !. Ja EA nyt tuskin vähään aikaan tekee tuota mainitsemaasi oikeasti hyvää peliä. Joka vuosi voi markkinoille laskea p*skaa, koska sitä tuotetta kuitenkin ostetaan miljoonia kappaleita ja yhtiön kassaan kilisee taaloja...
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Tuolla "Build your A.I.":ssa on tuo palkki tuossa Efficiencyn ja Energyn välillä. Tyhmä kysymys, mutta jos laitan sen palkin tuohon vasemmalle, eli Efficiencyn puolelle, niin silloin pelaajat ei paljoa energiaa säästele, vaan jyystävät siellä kentällä kokoajan? Vai onko se sittenkin toistepäin, tätä olen tässä hetken jahkaillu ja en pääse täysin varmaan lopputulokseen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vaihdoin vaikeustasoa Ammattilainen --> Tähtipelaaja. Sen jälkeen 1 voitto, 5 tappiota. Ehkä täytyy vaan myöntää, että olen paska. Tosin auttais ehkä sekin, jos ei pelais Floridalla.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Tuolla "Build your A.I.":ssa on tuo palkki tuossa Efficiencyn ja Energyn välillä. Tyhmä kysymys, mutta jos laitan sen palkin tuohon vasemmalle, eli Efficiencyn puolelle, niin silloin pelaajat ei paljoa energiaa säästele, vaan jyystävät siellä kentällä kokoajan?

Minä tulkitsisin sen niin, että Efficiencyllä päästellään ja ollaan tehokkaita, kun taas Energyllä säästellään. Tai niin se minun mielestäni olisi loogista.

Onko muuten kellään muulla käynyt niin, että Live the Lifessä/Be a Prossa kun hyppäät laatikkoon, et pääsekkään ohjaamaan pelaajaasi vaan tietokone pelaa puolestasi? Eli siis äijä syöttelee/laukoo/kynää, kun yhtäkkiä siirryt taas ohjaamaan ukkoa.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Minä tulkitsisin sen niin, että Efficiencyllä päästellään ja ollaan tehokkaita, kun taas Energyllä säästellään. Tai niin se minun mielestäni olisi loogista.

Hämää vaan kun tuolla on kaikilla jengeillä 4. ketjun asetuksissa toi palkki tuolla Energyn puolella. Kuulostaa kummalliselta jos 4. kentän rymistelijät säästelee sillä 3-5 minuutin peliajalla.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Täällä on nyt vähän sellaista kommenttia että toinen tulee tuolta, toinen tuolta.

Voisiko joku omistaja laittaa ranskalaisille viivoille jotain +/- tyylistä lyhyttä listausta? Vertauskohtana vaikka 12. 13:aa en koskaan ostanut. Kiitokset. :)

Eniten kiinnostavat nuo rosteriin liittyvät bugit. Onko juttu tosiaan niin että esimerkiksi Armialla on edelleen jonkun Blues-pelaajan kasvot ja Barkovin kehitys jotain C:n luokkaa?
 
Täällä on nyt vähän sellaista kommenttia että toinen tulee tuolta, toinen tuolta.

Voisiko joku omistaja laittaa ranskalaisille viivoille jotain +/- tyylistä lyhyttä listausta? Vertauskohtana vaikka 12. 13:aa en koskaan ostanut. Kiitokset. :)
Eri pelaajat toivovat peliltä niin eri asioita. On kaltaisiani pelaajia, jotka arvostavat ensisijaisesti eashl-pelattavuutta simulaatiomielessä. Toisia sitten näköjään kiinnostaa enemmän tuomareiden määrä kaukalossa tai juurikin se miltä jonkun suomalaispelaajan kasvot näyttävät. Kolmas ei välttämättä ole kiinnostunut kummastakaan, vaan yksinpelaajalle tekoäly voi olla koko pelin merkittävin ominaisuus, vaikka näille muille koko tekoälyllä ei olisi yhtään mitään väliä.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Eri pelaajat toivovat peliltä niin eri asioita. On kaltaisiani pelaajia, jotka arvostavat ensisijaisesti eashl-pelattavuutta simulaatiomielessä. Toisia sitten näköjään kiinnostaa enemmän tuomareiden määrä kaukalossa tai juurikin se miltä jonkun suomalaispelaajan kasvot näyttävät. Kolmas ei välttämättä ole kiinnostunut kummastakaan, vaan yksinpelaajana tekoäly voi olla koko pelin merkittävin ominaisuus, vaikka näille muille koko tekoälyllä ei olisi mitään väliä.

No onhan tuo nyt pieni homma latoa sm-liigan yhdelle seuratuimmalle pelaajalle ne omat kasvonsa. Varsinkin kun ne olivat muistaakseni 11:ssa vielä oikeat.
Jos ostan markkinoiden (valitettavasti) ainoan jääkiekkopelin ja maksan pelistä 60€, odotan siltä myös tiettyjen seikkojen olevan kunnossa.
Eli ilmeisesti sm-liiga on edelleen juostenkustu?
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Täällä on nyt vähän sellaista kommenttia että toinen tulee tuolta, toinen tuolta.

Voisiko joku omistaja laittaa ranskalaisille viivoille jotain +/- tyylistä lyhyttä listausta? Vertauskohtana vaikka 12. 13:aa en koskaan ostanut. Kiitokset. :)

Eniten kiinnostavat nuo rosteriin liittyvät bugit. Onko juttu tosiaan niin että esimerkiksi Armialla on edelleen jonkun Blues-pelaajan kasvot ja Barkovin kehitys jotain C:n luokkaa?
Itsekin hyppäsin 13:a yli, mitä nyt intissä sekä kavereilla silloin tällöin naputtelin sitä. Omat huomioni nyt tämän muutaman päivän semiaktiivisen pelailun jälkeen:

+ Luistelu. 13 työnsi minut pois sillä, 14 taas paransi 13 järjestelmää huomattavasti mielekkäämmäksi. Kaikki negatiiviset fiilikset johtunee edelleen totuttelusta kun on useita vuosia tottunut painelemaan sillä 12:kin tutulla järjestelmällä... Ja tähän saattaa peräti tottua, toisin kuin 13:n luotaan työntävään järjestelmään.
+ Live a Life. Be A Pron uudistukset on ihan semihassuja. Samaa totuttua näpyttelyä noin muutoin.
+/- Tekoäly. Ei vielä muutaman päivän pelailun jälkeen löydy moitittavaa. Se tunnetusti kuitenkin muuttuu...
+/- Hockey Ultimate Team. Treenikorteista on tehty periaatteeltaan turhia, koska treenien bonukset ovat aktiivisina vain muutamia pelejä. Muutoinhan aikalailla samaa kauraa kuin ennenkin.
+/- Tappelut. Ihan hauskoja noin yleisesti, mutta niihin on jo ehtinyt tulla pienoinen ähky, kun välillä niitä tuntuu tulevan se pari kolme per ottelu vaikkei edes yrittäisi. Tekoälykin kun osaa sen perseilyn jalon taidon...
+/- Maalivahtina pelaaminen. Totuttelukysymys ehkä. Itse diggailin tästä suuresti 12:ssa, mutta nyt kun torjunta-animaatioita "hiukan" enemmän kuin ennen, niin kestää taas totutella että mitenkäs sitä taas kannattikaan sijoittautua.
- Be a GM. En tykkää yhtään. Tuntuu pakkopullalta 12:een verrattuna. En osaa oikeastaan edes selittää miksi, mutta siltä vaan tuntuu...

EASHL:aa, Online Versusta tai GM Connectedia en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, enkä ole sen suuremmin Be a GM:ssä katsellut pelaajien potentiaaleja. Potentiaalihan ilmoitetaan nyt viiden tähden arvioinnilla, eikä kirjainarvosanoin. En oikeastaan ole siitä vielä muodostanut mitään mielipidettä.

Liigan pelaajista näytti kyllä löytyvän Free Agentseista lähes kaikki, enkä ainakaan huomannut mitään ongelmia kuvien kanssa, mitä nyt Jormakalla näytti olevan JYP aikainen kuva, Elolla Lukko aikainen ja muita vastaavia. Elo pisti uudestaan silmään Free Agentseista kolmantena kautena, overall oli noussut peräti 79:ään, ei mitään käryä mikä on alkuperäinen...

Summa summarum, ihan hyvillä mielin hyppäsin 12 --> 14. Totuttelua vaatii vielä, mutta ei tunnu ylitsepääsemättömältä.

EDIT:
No onhan tuo nyt pieni homma latoa sm-liigan yhdelle seuratuimmalle pelaajalle ne omat kasvonsa. Varsinkin kun ne olivat muistaakseni 11:ssa vielä oikeat.
Oma muistikuvani on se, ettei Armialla ollut 11:a kasvoja lainkaan. Saatan toki olla väärässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä tulkitsisin sen niin, että Efficiencyllä päästellään ja ollaan tehokkaita, kun taas Energyllä säästellään. Tai niin se minun mielestäni olisi loogista.

Se on juuri toisinpäin. Effiencyllä säästellään ja kestetään pidempiä vaihtoja, energyllä sittten päästellään itsensä piippuun pienemmällä peliajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös