Suokaa anteeksi, jos tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta en jaksanut selailla threadia kovin pitkälle.
Ovatko SM-Liigan joukkueet yhtä huonoja kuin Änäri13:ssa? Ja ovatko rosterit viime kaudelta?
Äärimmäisen hyvin mallinnettu aito sm-liiga siis!Tän kaudet jengit, mutta ihan yhtä perseestä ne ovat kuin ennenkin. Tasaista massaa jokainen pelaaja, kenenkään taidot ei erotu.
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.Toki itseäni tilastofriikkinä harmittaa suuresti se laukausten määrä vs AI. Yrittää antaa tilaa tulla ja laukoa kaukaa, niin silti laukaukset pelin jälkeen taso 25-12. Veskarin Torjunta% kannalta harmittava juttu, mutta mitäs sillenkään voi. Kaikkia pelejä ei voi voittaa. Toisinaan pomppii, toisinaan ei ja hyvä niin.
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.
Ainuttakaan peliä en ole simuloinut. Tämän takia itseäni auuresti ihmetyttääkin tuo uskomaton torjuntaprosentti Niemellä. Eikä kakkosveskari Thomasin torjuntaprosentti ole huono itse, kun kaikki pelit on tosiaan itse pelattuja.Oletko simuloinut pelejä? Simuloinneissa tietysti tulee normaalit vetomäärät, jolloin tuollaiset tilastot on normaaleja. Itse pelatuissa otteluissa veskarin yli 80% torjuntaprosentti on kova juttu yli 10:n pelatun pelin otannalla. Parannusta tähän on kuitenkin tullut ainakin onlinen puolella. Oma vetoprosentti oli NHL 09-12 aina siellä 30-35 hujakoilla (useiden sajoten pelien otannalla). Toisin sanottuna vastustajan maalivahdin torjuntaprosentit noin 65-70%. 13 ja 14 versioissa vetoprosentit on tippunut reilun 20:n tuntumaan. Samoin on käynyt muillekin.
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.
Voitko kertoa mitä slaidereita oot muuttanut ja mihin suuntaan?
Vaikeustaso Superstar, pelityyli Hardcore Simulation ja tietokoneen vaikeustaso peliasetuksista 6/6 - on siis ne pohjasäädöt. Mitä siis oot muuttanut siihen?
Ja peliaika on 5min?
Tällä hetkellä olen töissä, joten en pleikkarille pääse slidereita katsomaan, mutta voin laittaa ne tänne illemmalla.
Vaikeustaso Superstar, pelityyli omat, tietokoneen vaikeustaso 6/6 ja peliaika 6min. Eikös Hardcore Simulation nollaa itse muokatut sliderit ja ota käyttöön pelin omat mukamas realistisemmat asetukset? Itsellä kävi ainakin näin. Tällä hetkellä olen töissä, joten en pleikkarille pääse slidereita katsomaan, mutta voin laittaa ne tänne illemmalla.
Ilmeisesti tuolla HUTissa on aika helppo huijata itselleen kolikoita? Huvitti kun hain yhden päivän käsivammakuntoutusta, niin joku Good Night siellä otti muutaman sata tuhatta kolikkoa tällaisilla korteilla. Onkohan kyseessä ihan joku hakkerointi kun hinnat olivat 36000 per kortti, eikä vaikkapa miljoona yhdestä yksittäisestä kortista?
Toistaiseksi en ole vuosien varrella kuullut mistään varsinaisesta huijauskeinosta.
Minä ainakin lasken huijaamiseksi monella accountilla pelaamisen. Saat vaikkapa Liiga-joukkueen täyteen -> 15k reward. Sitten siirtelet joka kortin halvalla kakkos-tilillesi -> 15k reward sille. Pronssi-soppari myyntiin 15k:lla ja kakkos-account ostaa -> 30k tienattu samasta jengistä. Siihen kun lisätään ties kuinka monella tilillä lappuja pyörittävät pelaajat, tuolla on aika reippaasti "liikaa" kiekkoja liikkeellä. Ja tämäkin on EA:n puolesta ihan sallittua.
Perusasetukset
Vaikeustaso; Supertähti
Pelityyli; Omat
Minua ei haittaa, että millä tavalla vastustajat ovat hankkineet neljä ykköskentällistä huipputähtiä, vaan keskityn omaan tekeemisen ja nauran vastustajalle kun löylytän heitä omalla jengilläni. Ja vastapainoksi toki heitän ohjaimen seinään ja suljen boksin, kun vastustaja nöyryyttää minua Sedineillä ja Malkineilla. Mutta aina tulee tartuttua uudestaan boksiin ja tie kohti dream teamin metsästystä jatkuu!
Noin 80 peliä HUT-joukkueella kasassa ja vieläkin joukkue koostuu pääosin 77-82 ovr änäripelaajista. Mutta siltikin pelimuoto koukuttaa ja tulee varmaan pelattua ne toisetki 80 peliä ennen kuin joukkue alkaa näyttämään siltä kuin haluaa. Pitkän työn jälkeen tuntuu paljon paremmalta kun oma dream team on kasassa.