NHL 14:n vitutusketju

  • 133 923
  • 472
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä vitutusta aiheuttaa tämän Be a Pro:n(Live the Life) "haastattelut".
Tavoitteena oli vetää sellaista "ei liian kyrpä, muttei liian kliseinenkään"-linjaa, mutta eipä siihen tunnu olevan vaihtoehtoja.

Haastatteluissa on se neljä vaihtoehtoa ja suurimmassa osassa niistä tuntuu olevan yksi vaihtoehto sellainen, jossa kehutaan kaikki maasta taivaisiin ja kolme muuta sitten niitä "minä kannan tätä joukkuetta"-tyylisiä.
Nyt sitten ollaan kaikkien kaveri ja kehutaan kaikkia paitsi itseä niin perkeleesti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
-Reboundit. Yhteenkään irtokiekkoon ei hyökkäyspäässä pääse, vaikka olisi kolme hyökkääjää huitomassa. Pakki hoitaa kiekon itselleen myös kolmen metrin päästä. Joskus myös veskari selvittää tilanteen itse.

-Jäähyt. Jäähyminuutit viimeisessä kolmessa pelissä 46-4. Ensin minun minuuttini. Eikä tarvitse huitoa tai kampittaa, niitä jäähyjä tulee. Parhaana tilanteena minulle tulossa ollut siirretty rangaistus, jonka aikana ajoin Dallasin ukon seinälle ja Robidas hyökkäsi Heatleyn kimppuun. Lopputuloksena minulle 3-5 alivoimaa 2 minuuttia. Toinen toki tappelun aloittamisesta.

-Alivoima. Jos vastustaja on päättänyt tehdä maalin ylivoimalla, niin se myös sen tekee. Omaa huonoutta ehkä myös, mutta alivoimaprosentti huitelee jossain 45%:n tienoilla niin ei naurata.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Nonni. Teen HUT pelissä 3-1 johtomaalin. Maalihan tuli siis niin että syötin kulmasta Stastnylle maalin eteen joka laittoi sitten kiekon maaliin. Samaan aikaan kuitenkin vastustajan botti hakkas tolpalla yhtä hyökkääjääni joka sitten sen takia osui maalivahtiin. Maalivahdin toiminta ei tästä häiriintynyt mitenkään, ja tuskin olisi torjunut vetoa ilman tätä massiivista häirintää. Tuomari kuitenkin katsoo oikeaksi ratkaisuksi hylätä maalin, veskaa "estäneelle" hyökkääjälle 2min, aloitus omaan päähän ja seuraava kuti omiin.

Soitelkaa kun EA tekee jotain oikein.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jonnet vituttaa.

Nyt mä oon sitten kai ammattilaisten divisioonassa HUTissa, kun melkein jokainen vastustaja hakee vaan keskeltä rannareita ja muita ns. varmoja. Tehokastahan toi on, mutta voi vittu, että vituttaa pelata tollasia vastaan.

Pitää vissiin tahalteen huonontaa jengiä ja pudottautua alemmaks, niin pääsee pelaamaan edes joltain osin jääkiekkoa muistuttavia pelejä.
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonnet vituttaa.

Nyt mä oon sitten kai ammattilaisten divisioonassa HUTissa, kun melkein jokainen vastustaja hakee vaan keskeltä rannareita ja muita ns. varmoja. Tehokastahan toi on, mutta voi vittu, että vituttaa pelata tollasia vastaan.

Mä en tainnut viime vuoden änärissä ragequitata kertaakaan, mutta tänään oli pakko HUTissa. Kaveri haki kokoajan etuylänurkkaan, ja viimenen niitti oli kun läpiajossa "vippas" kiekon kohti veskarin logoa kun ties että siitä tulee helppo ripari ja varma maali. Onneksi on toi GMC niin ei tuu noita urpoja vastaan.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mikä vittu siinä on ettei 1 vs 1-peleissä saa olla kotijoukkue? Olisi mukava sitäkin kokeilla. Tässä istuessani kokeilin aikani kuluksi etsiä peliä niin kauan että olisin kotijoukkue. Kun homma ei ottanut onnistuakseen aloin pitämään kirjaa.
Nyt olen hakenut satunnaista vastustajaa kahdeksan kertaa ja omaa ottelua seitsemän kertaa. Kerran olen saanut kotijoukkueen ja neljätoistakertaa olen ollut vierasjoukkue. Nyt oikeasti mitä vittua.

Sama toistui jo viime änärissä kun tuli kiroiltua kun koko ajan joutuu vierasjoukkue olemaan eikä saa huudattaa summeria.
 

motamoro

Jäsen
Mikä vittu siinä on ettei 1 vs 1-peleissä saa olla kotijoukkue? Olisi mukava sitäkin kokeilla. Tässä istuessani kokeilin aikani kuluksi etsiä peliä niin kauan että olisin kotijoukkue. Kun homma ei ottanut onnistuakseen aloin pitämään kirjaa.
Nyt olen hakenut satunnaista vastustajaa kahdeksan kertaa ja omaa ottelua seitsemän kertaa. Kerran olen saanut kotijoukkueen ja neljätoistakertaa olen ollut vierasjoukkue. Nyt oikeasti mitä vittua.

Sama toistui jo viime änärissä kun tuli kiroiltua kun koko ajan joutuu vierasjoukkue olemaan eikä saa huudattaa summeria.

Tämä johtuu jostain nettiasetuksista tai nopeuksista yms. yhteydne laadusta, ei vain hajuakaan että mistä. Vanhassa asunnossani olin lähes aina kotijoukkue ja uudessa kämpässä lähes aina vieras, suhteet juuri about tuota luokkaa, että 1:10 ja 10:1.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Joo kyllähän se botti kusettaa tässä vielä rankemmin kuin NHL 12:ssa. Kaksi peliä kausimuotoa takana, ja kaksi häviötä. Eka matsi SaiPaa vastaan (SaiPa vei ironisesti 3-1). Itsellä varmaan 20 one timeriä hyvistä paikoista, joista sitten pelaaja vetää huti. Ei saatana. Sitten botti vetää rannarilla viivasta, ja kiekko kimpoaa kolmen pelaajan ja moken kautta maaliin.

Toinen peli Jypiä vastaan. Eka maali tulee, kun kiekko jää pomppimaan moken ja tolpan väliin, mokke sitten sutasee sen kiekon siitä sitten maaliin. Vitun bugit. Noh, seuraava maali tulee sitten siihen perään, rannarilla siihen kuuluisaan etuylänurkkaan. Nyt alkaa jo kiehumaan aika vitusti. Itsellä taas niitä one timereita, mikään ei mene sisään. Myös maalinedustalta mokke kahville, mutta pelaaja vetää metrin päästä ohi tai mokke venyy ihmetorjuntaan. Tässä vaiheessa aloin hakemaan tappeluita, mutta eihän kukaan lähde mukaan. Demossa sentään tapeltiin...
Pelin ollessa 5-1, haen mokella tappelua menemällä puoleen kenttään. Ei lähde tanssiin, mutta botti tekee sen sijaan maalin. Nyt ragequittaan. Botti simuloi 6-2 voiton. Ei vittu ei tätä jaksa.
Boldasin muutaman kohokohdan. Jos oma pelisi on vain ja ainoastaan onetimerien hakemista ja turhautumis myllyjä plus siihen päälle pelistä kesken poistumisia niin a) lopeta pelaaminen kokonaan b) vaihda pelityyliä. Ihan vain vinkkinä.

Vaikka onkin helvetin kivaa täällä purkaa tuntemuksiaan suurta ja pahaa EA:ta kohtaan, niin mietippä nyt noita mainitsemiasi "botti-bugi-maaleja" tosielämässä. Esim SaiPa-KalPa Liiga-kauden avaus. "Botti"-Halonen syöttää KalPan maalin takaa onnettoman syötön maali eteen, josta SaiPan "botti"kaveri rankaisee "bugi"ranteella? Tai kun "botti"-Välivaara sutaisee kiekon jostain sinisen tuntumasta ja se livahtaa maaliin. Oliko sekin vain bugi? Eikö maalivahti voi huitaista vahingossa kiekkoa omaan maaliin maaliviivalta? Eikö Jokisen Ollikaan tehnyt perseellään maalia aikoinaan?

95% vastustajan tekemistä maaleista on puolustettavissa. Jos et puolusta, vastustaja pääsee tekemään mitä haluaa ja mitä todennäköisemmin tekee sen varmimman ratkaisun. Ai miksi aina pitää tehdä se varma maali? Kysy vaikka Mikko Koivulta, että miksi veivasi 3-4 rankkaria yläpeltiin täysin identtisellä tavalla yksissä MM-kisoissa. Vai oliko nekin bugi-maaleja?

En sano, etteikö jotkin maalit tule luvattoman helposti, mutta edelleen niistä suurin osa on pelattavissa pois tai täysin mahdollisia myös tosielämässä jos oma joukkue ei puolusta. Näissä varmoissa maaleissa vituttaa ainoastaan se, että jotkin online pelaajat hakevat vain ja ainoastaan sitä yhtä ainutta ratkaisua jolloin peli menee todella tylsäksi.

Vitutuksen puolelle meni viikonlopun aikaan EA:n halu pätkiä 4 peliä putkeen poikki (ainakaan pelin mukaan ei ollut omasta verkosta johtuva) ilmeisesti uusien asetussarjojen ja kokoonpanojen lisäyksien aikaan.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet

Kyse ei ole siitä, ettenkö puolustaisi. Tietokonepelaajat vetävät vaan niin älyttömiä maaleja. Vai onko rannarilla tehty maali hieman punaviivan jälkeen realistinen? Vaikka puolustuksessa oli kaikki 5 pelaajaa ja vetopaikat pidettiin. Ja kyllä one-timerit 2-1:ssä menee paljon varmemmin sisään oikeassa elämässä kuin perseellä tehdyt.
Kyllä mä haenkin niitä rannareita, lämäreitä ym. enkä pelkästään one-timereita. Ja vielä ihan hyvistä paikoista, ei siniviivalta 9 miehen läpi. Vedot on vaan sen 10x enemmän mitä botilla, mutta silti voitan 85% peleistä. Tuon kyseisen pelin jälkeen voitin sitten 7-0 ja vaikeustasona supertähti.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ihmettelen tässä ääneen, että minkähän takia meitsin pelaajilta lähtee lämäriä lukuunottamassa kaikki vedot onnettomina hönkäyksinä kohti maalia?

HUTissa kun oli käytössä "alkuperäinen" joukkue, jossa suurimpana tähtenä Erik Condra, niin tältäkin mieheltä kyllä lähti sellaisia kuteja, että oksat pois. Nyt sitten yhtäkkiä Nugent-Hopkins, Landeskog, Eberle ja muut turhakkeet eivät osaakaan laukoa. Katosiko mun taidot pelaajavaihdosten myötä, onko ohjaimessa häikkää, vai mitä helvettiä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen tuli otettua ensikosketukset EASHL:ään vanhalla joukkueella. Muuten tuntui ihan kivalta, mutta on se kumma, että sieltä tulee jo tässä vaiheessa vastaan joukkueita joilla pelaajien kokonaisuudet pyörivät siellä 80 paikkeilla. Kiva se on siinä sitten pyristellä vastaan omilla 58 ovr ukoilla. Turpaan tuli ja rankasti. Vitutti.

Vähän sama homma kyrpii HUT:n puolella (online seasons). Heti kun pääsin alimmasta divarista seuraavalle tasolle, on kaikissa otteluissa vastustajan joukkueet ollut täynnä NHL-tason pelaajia veskaa myöten. Itselläni on nahila-ukkoja muutama ja sitten muiden liigojen jyriä, mm. kakkossentterinä Tomi Mäki. Toisaalta on sitäkin palkitsevampaa jos sattuu tuollaisen jengin omilla jämäukoilla voittamaan.

Vieläkin liian harvoin pelissä tuomitaan iso jäähy/ulosajo 5 min. Surutta saa ajella ainakin eashl puolella kiekottomia, eikä vitosta tuomita siltikään.

Minusta ainakin random online versus -peleissä tulee isoja jäähyjä ihan hyvin, eilenkin kahdessa pelissä tuli 2kpl ulosajoja molemmissa. Toisin kuin 13:ssa, tässä tulee penaltia lähes joka kerta kun ajaa esim. selästä vastustajan laitaan. Kiekotonta saa tosin ottaa vieläkin vähän turhan usein, se on totta, mutta parempi tuossakin on silti tilanne kuin 13:ssa. Taklaukset on muutenkin vedetty hieman överiksi perusasetuksilla, onneksi ainakin gmc-liigassa sai laitettua hc simulationin joka karsii hieman noita.

Tappelut oli jänniä ja hienoja demossa, yhden erän ajan. Suht rasittavaa kun tappeluita / mahdollisuuksia niihin tulee joka ikisessä pelissä vähintäänkin se tusina. Toki niistä voittamalla saa omille ketjuille hyvät energiaboostit mutta yleensä tulee vain seisottua / hakattua oikeeta tattia ees taas. Kannattaa muuten ohjainasetuksista ottaa se left stick hitting tms pois, niin ei ajele jatkuvasti vahingossa/itsestään vastustajia, vaan taklaus sujuu perinteiseen tapaan oikealla tatilla.

Jos puhutaan muista bugeista kuin "bugimaaleista", niin millaisia olette huomanneet? Ainakin se perinteinen maalibugi löytyy edelleen, eli lauot kiekon takayläkulmaan (yleensä aika pienestä kulmasta), kiekko käy selvästi verkoissa, ei kuulu mitään ääniefektiä ja kiekko tippuu usein "lättynä" maaliviivan väärälle puolelle -> ei maalia ja peli jatkuu. Myös noita hienoja pelaajien teleporttauksia/superboosteja ja kiekon kimpoamista yhtäkkiä valonnopeudella johonkni suuntaan on näkynyt. Samaten hienoja jäähyjä ym ym.
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
BUGEISTA:

Todellinen vitutuksen aihe on jo tässä ketjussa esiintynyt "ghost post" niitä tulee keskimäärin joka kolmannessa pelissä. Toinen paha bugi on pelin looppaaminen niitä tulee joka toisessa pelissä. EA tee jotain kiitos.

Loppukevennys EASHL:n puolelta. Jäähyn saanut pelaaja olikin vaihtoaitissa. Hyppäsi sieltä takaisin kentälle, kun jäähy loppui.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jonnet vituttaa.

Nyt mä oon sitten kai ammattilaisten divisioonassa HUTissa, kun melkein jokainen vastustaja hakee vaan keskeltä rannareita ja muita ns. varmoja. Tehokastahan toi on, mutta voi vittu, että vituttaa pelata tollasia vastaan.

Pitää vissiin tahalteen huonontaa jengiä ja pudottautua alemmaks, niin pääsee pelaamaan edes joltain osin jääkiekkoa muistuttavia pelejä.
Tarkottaako tämä, että mun ei kannata online-peleihin vaivautua menemään? Olen niin vähän näitä uuden sukupolven pelejä pelannut, etten osaa hirveästi kikkailla ja laittaa vestaa/pakkeja kahville, sitten pelaan suoraviivaista peliä ja pysin päättämään joka hyökkäyksen laukaukseen. Tietysti yritän syötöillä/jätöillä ja muilla pelata paikan siihen hyvään paikkaan, mutta siis periaatteessa suurin osa maaleista menee juuri yläkulmaan siitä keskeltä lauottuna - totta helvetissä onlinepelissäkin siitä menisin laukomaan, jos siinä tilaa hyökkääjälle olisi.

Jos alan kikkailemaan ja rakentelemaan tyhjää maalia itselle, niin häviän ottelun 8-0. Ehken sit vaan pelaa onlinessa.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Live the life. Kauhealla vaivalla Mooseheadseillä pitkä ja tuskainen kausi läpi niin, että pelasin kolmannet erät lähes joka matsissa, muuten simuloin. Kauden päätteeksi juhlittiin Memorial Cupin voittoa ja siirryttiin varaustilaisuuteen. No, minut valittiin koko draftin ykkösenä Carolinan toimesta ja pre season matseissa pelipaikka löytyi 3-kentän keskeltä. Ensimmäisissä kolmessa matsissa tehot 7+4 ja koutsilta ilmoitus, että jos otteet jatkuvat samanlaisina, on pelipaikka ylhäällä taattu. Samat otteet jatkuivat lopuissakin peleissä, mutta viimeisen matsin jälkeen minut päätettiin siirtää takaisin Mooseheadseihin, siis voi vittu! Selkeä pisteykkönen koko joukkueessa harkkapeleissä ja tie vie takaisin junioreihin. Eipä siinä, simuloin koko kauden pelaamatta peliäkään ja koko tämä pre-season episodi toistui toisenkin kauden jälkeen. Eli junnuihin loistavasti sujuneiden treenimatsien jälkeen. Kolmannen kauden jälkeen paikka ylhäällä avautui viimeinkin ja nyt pääsee noita NHL matsejakin pelaamaan... Menipähän aikaa hukkaan aika kiitettävästi. Olisi pitänyt vaan aloittaa suoraan jostain änärijengistä, mutta ajattelin että se olisi palkitsevampaa raivata tie junnuista asti.

Niin joo, en ole tässä läheskään samalla tasolla kuin edellisessä pelissä. Quick deket tuntuvat hieman oudoilta, eikä hybrideillä pelatessa pääse hyödyntämään muutamia uusia ominaisuuksia, esim tuo uudistettu puck chop on ilmeisesti mahdollista tehdä vain skill stickillä pelatessa? Myös pakkien seilaaminen ympäri kaukaloa ahdistaa välillä tuhottomasti, kuten myös vammailu dumppikiekkojen kesyttämisessä. Tuntuu myös, että bottihyökkääjä pääsee bottipuolustajasta ohi 8 kertaa kymmenestä, käyttämällä tuota skill stick ohjainasetuksissa x painamalla tapahtuvaa kiekonsuojausta, jota muuten ei voi tehdä hybrideillä.

Hutista ja Be a GM:stä valitan myöhemmin.
 

Schadowan

Jäsen
Säbäranteet, ghost post, early-release boostaajat+pappa betalar, viimeisen 5minuutin kuminauhat, vitun huonosti toteutettu Be a Pro/Live the Life, Online-pelien 11vuotiaat glitchaajat, veskarit ylipelaa/alipelaa... Eikö nämä samat ongelmat olleet jo NHL11:ssa? Tai jo NHL08:ssa? Siltä ainakin kuulostaa. Sama pelimoottori siellä hyrrää alla, päälle on vaan liimattu erilaisia ominaisuuksia, joilla yritetään korjata rikkinäistä peliä. Oma NHL14 on vielä kaupan hyllyllä ja sinne se myös jää.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tarkottaako tämä, että mun ei kannata online-peleihin vaivautua menemään? Olen niin vähän näitä uuden sukupolven pelejä pelannut, etten osaa hirveästi kikkailla ja laittaa vestaa/pakkeja kahville, sitten pelaan suoraviivaista peliä ja pysin päättämään joka hyökkäyksen laukaukseen.

Ei niitä pelejä väliin kannata jättää. Pääsääntöisesti vastustajat ovat ainakin omalla kohdalla pelanneet ihan normaalia jääkiekkoa. Tosin nämä "liukumalla alueelle ja ranteella keskeltä yläkulmaan" -jannut ovat hieman lisääntyneet nyt, kun olen onlinessa noussut ylempiin divareihin.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Säbäranteet, ghost post, early-release boostaajat+pappa betalar, viimeisen 5minuutin kuminauhat, vitun huonosti toteutettu Be a Pro/Live the Life, Online-pelien 11vuotiaat glitchaajat, veskarit ylipelaa/alipelaa... Eikö nämä samat ongelmat olleet jo NHL11:ssa? Tai jo NHL08:ssa? Siltä ainakin kuulostaa. Sama pelimoottori siellä hyrrää alla, päälle on vaan liimattu erilaisia ominaisuuksia, joilla yritetään korjata rikkinäistä peliä. Oma NHL14 on vielä kaupan hyllyllä ja sinne se myös jää.

Kuin omalta näppäimistöltäni! Jo viime vuonna päätin että NHL13:sta en osta. No niin ne kaverit vain saivat minut ylipuhuttua ja ihan kivahan sitä oli pelata... n. viikon tai kaksi verran :( Sit ei enää jaksanu sitä p*skaa. Nyt ei ole enää aikomustakaan hommata tätä tuoreinta, vaan odotan Fifan ilmestymistä, missä ollaan saatu porukalla paljon laadukkaammat pelit aikaan. Yksi kavereista oli tuon uusimman Änärin hommannut, mutta eilen juuri sanoi palauttavansa sen turhakkeen takaisin kaupan hyllylle.
 

redwings19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Datsjuk
Menee tuo rannelaukaus sinisen jälkeen aina yläkulmaan onlinessa, kun vähänkin saa vastustaja tilaa. Monet vastustajat vain tulevat laidasta läpi ja leikkaavat tuohon keskelle ja rannelaukaus etu- tai takayläkulmaan menee oikeastaan joka kerta. Toki tuota voi yrittää puolustaa, mutta jotkut hakevat joka hyökkäyksellä tuota, niin voi miettiä miten hauskaa on pelata. Uskomatonta paskaa jälleen EA:lta, meni jo viime versiossa ja menee edelleen. Voi olla että on mennyt jo sitä ennen, itse en ole tätä EA:n paskaa pelannut ennen edellistä versiota.

Oikeastaan tuo pilaa pelin täysin, koska niin moni hakee vain tuota ja se toimii, jos et pysty puolustamaan pois. Vaikka miten pyörität peliä ja olet täysin ylivoimainen peliälyltäsi, sillä ei ole mitään merkitystä jos päästät vastustajan laukomaan sinisen jälkeen, koska joka vitun kerta kiekko menee yläkulmaan.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jonnet vituttaa.

Nyt mä oon sitten kai ammattilaisten divisioonassa HUTissa, kun melkein jokainen vastustaja hakee vaan keskeltä rannareita ja muita ns. varmoja. Tehokastahan toi on, mutta voi vittu, että vituttaa pelata tollasia vastaan.

Pitää vissiin tahalteen huonontaa jengiä ja pudottautua alemmaks, niin pääsee pelaamaan edes joltain osin jääkiekkoa muistuttavia pelejä.

Minusta juurikin näitä bugittajia vastaan on helpointa pelata. Pokea ja olla vedon edessä, ei se muuta tarvi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa ku oon niin paska tossa online-pelissä. Olis kiva opetella, mutta jotenkin se motivaatio tippuu kun häviää 8-0 tms ja tellä on viisi laukausta. Hohhoi. Koitin HUTtia ja joka hyökkäys päätty siihen että jokainen mun jätkä taklattiin pois pelistä, mun taklaukset ei tuntuneet ees liikauttavan vastustajaa.

Oon vaan paska. Ja armoa ei tuolla tunneta!
 

ditrim

Jäsen
Tarkottaako tämä, että mun ei kannata online-peleihin vaivautua menemään? Olen niin vähän näitä uuden sukupolven pelejä pelannut, etten osaa hirveästi kikkailla ja laittaa vestaa/pakkeja kahville, sitten pelaan suoraviivaista peliä ja pysin päättämään joka hyökkäyksen laukaukseen. Tietysti yritän syötöillä/jätöillä ja muilla pelata paikan siihen hyvään paikkaan, mutta siis periaatteessa suurin osa maaleista menee juuri yläkulmaan siitä keskeltä lauottuna - totta helvetissä onlinepelissäkin siitä menisin laukomaan, jos siinä tilaa hyökkääjälle olisi.

Jos alan kikkailemaan ja rakentelemaan tyhjää maalia itselle, niin häviän ottelun 8-0. Ehken sit vaan pelaa onlinessa.

Suosittelen että alat viettämään aikaa päivittäin siellä harjoitteluosiossa. Reenaat siellä bugiranteen, rysty-ranne-etukulma-maalin, rystyllä suojauksen ja siitä suoran syötön, One touch deket ja yleisen mailan hallinnan. Käyt siellä joka päivä vähän kikkailemassa ennen kuin hyppäät online vs-matseihin. Itse peleissä näitä harjoituksissa opittuja asioita alkaa sitten lähes itsestään toteuttaa. Mutta pelkästään online vs-matseja pelaamalla ei opi kuinka kikkaillaan ja tehdään maaleja.

Reeniä horo reeniä :)

Edit. Tässä opetusvideo: NHL 14 Tips - HOW TO SCORE GOALS (FULL GUIDE) - NHL 14 - YouTube
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Aloitin myös Live the life pelimuodon pelaamisen.

Olen ihmetellyt kun omalle kohdalle tulee noita myllyjä, niin aina tulee joku joukkuekaveri tappelemaan ja "suojelemaan" minua. Miks vtus en pääse myllyttää?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Aloitin myös Live the life pelimuodon pelaamisen.

Olen ihmetellyt kun omalle kohdalle tulee noita myllyjä, niin aina tulee joku joukkuekaveri tappelemaan ja "suojelemaan" minua. Miks vtus en pääse myllyttää?
Jos pelaajasi on nuori ja pelityypiltään joku muu kun kovanaama, et pääsee myllyttämään koska sinua pidetään tähtenä, varsinkin jos pelaat 1. ketjussa. Tosin itse olen päässyt suoraan aloituksista, pelaajana 1986 synt. hyök. pakki (1. ketjun). Kun niitä tappeluita alkaa kertymään, alat saamaan haasteita aina useammin.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Mikäs tuossa on kun tulee botilta oikeen huolella turpaan aloituksissa, OTP/EASHL -peleissä? Aloitusprosentti on jotain 60% luokkaa, mutta kun vastaan tulee bottisentteri, niin siinä ottelussa se on jotain max. 25% luokkaa. Outoa. Ei se näin vaikeeta ollut 13:sta, ei edes lähellä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Niin pitikö tässä pelissä olla jotenkin parempi tekoäly?

Vittu noi aasit säntäilee edelleen mihin sattuu ja ottaa koko ajan itsekseen aivan järjettömiä jäähyjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös