NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 147
  • 469
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Eli reagoinnin saa aloittaa sitten, kun kaikki GM:t ovat liittyneet liigaan? Pistätkö Pengu sitten tähän katjuun viestin, kun kaikki ovat liittyneet liigaan, niin ei tarvitse itse kyttäillä tuolla pleikan puolella.
 

Pengu

Jäsen
Eli reagoinnin saa aloittaa sitten, kun kaikki GM:t ovat liittyneet liigaan? Pistätkö Pengu sitten tähän katjuun viestin, kun kaikki ovat liittyneet liigaan, niin ei tarvitse itse kyttäillä tuolla pleikan puolella.

Juu ilmoittelen sitten kun kaikki ovat lähettäneet pyynnöt ja olen hyväksynyt sen. Noita vapaita saa kiinnitellä nyt jo.
 

Pengu

Jäsen
Noniin 18 on jo tullut liigaan ja loputkin saisivat tulla jo tänään tai huomenna jotta saadaan vaihdot tehtyä ja voidaan aloittaa liigaa.

Lutkuttimelle tiedoksi että ei tehdä vaihtoja tekoälyn kanssa. Vielä kun Kingsit ovat Gettysburgin.
 

Lutkutin

Jäsen
Lutkuttimelle tiedoksi että ei tehdä vaihtoja tekoälyn kanssa. Vielä kun Kingsit ovat Gettysburgin.

Se treidi on vaihtoketjussa jo molemmin puolin hyväksytty, eli eikö se ole sama pistää hyväksyttyjen listalle? Eli Stoll, Penner / Leino, Gerbe -treidi kyseessä.

Tässä voidaan varmaan jo alkaa pelailemaan noita pelejä alta pois, jos molemmat GM:t ovat kirjautuneet liigaan?
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Onkos tuota aikataulua nyt lopullisesti päätetty? 4-5peliä per päivä taisi olla se alkuperäinen ehdotus, vai miten? Mulle se ainakin kelpaa, niin ehtii sitten pelata niitä kausiakin sentään useampiakin!

Ja itse liityn joko kohta tai viimeistään tuossa illalla liigaan!
 

Pengu

Jäsen
Se treidi on vaihtoketjussa jo molemmin puolin hyväksytty, eli eikö se ole sama pistää hyväksyttyjen listalle? Eli Stoll, Penner / Leino, Gerbe -treidi kyseessä.

Tässä voidaan varmaan jo alkaa pelailemaan noita pelejä alta pois, jos molemmat GM:t ovat kirjautuneet liigaan?

Mielestäni olisi parempi suorittaa kaikki treidit ennen kuin aloitamme. Jaa no voit laittaa sen treidin uudestaan niin hyväksyn sitten.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Pääsiskö tänään jo vähän pelien makuun? Huomenna lähen mökkeilemään ja siellä vierähtää koko viikonloppu, joten sillon jää pelit väliin.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Mä olen nyt vähän ulkona eli laitetaas pari kysymystä:
En saa alkaa pelaamaan ennen kuin Pengu on täällä luvan antanut?
Milloin saa alkaa tekemään tarjouksia vapaille pelaajille? Vasta ilmoituken jälkeen vai jo nyt heti?
 
Nyt on menny pahasti jotain ohi iteltä tai olen jääny jonkun postituslistan ulkopuolelle, ite en ole nähnyt liigan nimeä mihin liitytään missään enkä myöskään mitään kutsua ole saanut.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Laitoin liigan pystyyn ja löytyy nimeltä Jatkoaika2 sinne vaan liittymispyyntöjä. Älkää kuitenkaan vielä pelatko että saadaan kaikki mukaan. Laitoin tuohon NHL-aikataulujakso kohtaan 2 viikkoa. Laitetaanko siihen vähemmän päiviä vai kun tuo tarkottaisi kai nyt sitä että noin 6otteluun voi käyttää kaksi viikkoa. Mikä olisi parempi? Ehdotuksia?

Nyt on menny pahasti jotain ohi iteltä tai olen jääny jonkun postituslistan ulkopuolelle, ite en ole nähnyt liigan nimeä mihin liitytään missään enkä myöskään mitään kutsua ole saanut.

Siinäpä se..

Vapaille pelaajille saa laittaa tarjouksia heti, ne tekee päätökset kunhan ollaan menty etteen päin. Pelaamaan aletaan kunhan Pengu antaa luvan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
IRC-kanava? Oisko mitään? Vai käyttääkö täällä kukaan muu irkkiä? :D

Tai sitten vaan jatkiksessa/PSN:ssä yksäriä... Florida Panthers voi pelata ainakin huomisen koko päivän, kun olen kuumesairaana, niin ei muutakaan tekemistä ole. Ja saatan nyt kuumepäissäni tehdä järjettömiä treidejä... Give it a try! Ja lauantainakin varmasti pääsen peleille hyvin. Sunnuntai nihkeämpi.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Myös chat huoneen voisi plegellä tehä ja kutsua kaikki sinne. Aina kun on pleikkarin äärellä niin siellä on helppo sopia pelejä ja näkee ketä on linjoilla. Eikä tarvitse kaikkien olla kaverilistoilla jne.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Myös chat huoneen voisi plegellä tehä ja kutsua kaikki sinne. Aina kun on pleikkarin äärellä niin siellä on helppo sopia pelejä ja näkee ketä on linjoilla. Eikä tarvitse kaikkien olla kaverilistoilla jne.

Ääni tälle! Onkos se chat-huone semmoinen, mihin joinautuu aina automaattisesti, kun käynnistää pleikan ja kirjautuu verkkoon? Jos ei ole sieltä poistunut manuaalisesti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
21 manageria näyttäisi liittyneen, vielä 9 puuttuu... Liittykäähän loputkin, niin päästää pelailemaan. Itse voin pelailla ainakin jo tänään, vaikka koko päivän. Mutta päävastustajan, Tampa Bayn, manageri ei ole näköjään vielä liittynyt tuonne.
 

Pengu

Jäsen
Tässä puuttuvien lista:

Juzsi - Devils
Jonisti - Flyers
Kesonkojootti - Lighning
DefenceX - Blachawks
harky - Red Wings
Chipa - Wild
Gettysburg - Kings
Jeffrey - Sharks
kesäesa - Oilers

Jos ei tänään ilmesty niin laittelen yv:tä ja jos ei viikolopunaikana näy niin alamme miettimään varasijoilta poimintoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Mistä voin vaihtaa taktiikoita? Tuolta "valmennus"-valikosta voi vain muokata ketjuja, pelipaitojen numeroita ja katsella joukkueraportteja. Vai eikö GM:llä ole valtuuksia siihen? :D Olisi kiva laittaa taktiikat kuosiin ennen ensimmäisiä pelejä, ettei sitten kaveri joudu venailemaan matsin alkaessa kun säätelen niitä kuntoon...
 

lohipro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Chicago Blackhawks, Oranje
Mistä voin vaihtaa taktiikoita? Tuolta "valmennus"-valikosta voi vain muokata ketjuja, pelipaitojen numeroita ja katsella joukkueraportteja. Vai eikö GM:llä ole valtuuksia siihen? :D Olisi kiva laittaa taktiikat kuosiin ennen ensimmäisiä pelejä, ettei sitten kaveri joudu venailemaan matsin alkaessa kun säätelen niitä kuntoon...

Pelin alkuvalikosta My NHL 13 -> Customize AI -> Build Your AI -> GM Connected -> GM Options -> Upload A Build Your AI File. Näin lyhyesti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Koska noin monta joukkuetta ilman GM:ää niin voisin ilmoittautua varasijalle!

PSN: miggiz
Joukkuetoive: mikä vain :)
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Mites muuten noiden treiden suhteen menetellään, jos joku GM ei nyt tulekaan liigaan? Itsellä siis on tuo yksi iso kauppa Tampan kanssa sovittuna ja hiukan vituttaa jos se kaatuukin. Vai ottaako varasijalta tuleva joukkueen sellaisena kuin se edelliseltä GM:ltä on jäänyt?
 

Pengu

Jäsen
Mites muuten noiden treiden suhteen menetellään, jos joku GM ei nyt tulekaan liigaan? Itsellä siis on tuo yksi iso kauppa Tampan kanssa sovittuna ja hiukan vituttaa jos se kaatuukin. Vai ottaako varasijalta tuleva joukkueen sellaisena kuin se edelliseltä GM:ltä on jäänyt?

Mun mielestä niin varalta tulleen pitää ottaa joukkue sellaisena kuin se on eli jos on tehty vaihtoja niin silloin ne pitää silti suorittaa, vai miten? Itellä kans iso kauppa Lightningin kanssa, ja tekoäly ei suostu siihen.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Tarvittais kyllä jotakin parempaa viestintäkeinoo kuin YV:t. Ite kannatan kanssa tota IRC:iä, kannulle sisään aina kun on valmis pelaamaan, mieluiten vaikka oman joukkueen nimellä.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Tarvittais kyllä jotakin parempaa viestintäkeinoo kuin YV:t. Ite kannatan kanssa tota IRC:iä, kannulle sisään aina kun on valmis pelaamaan, mieluiten vaikka oman joukkueen nimellä.

Toi psn chat olisi hyvä. Sinne vaan aina kaikki ketkä ovat kykeneviä pelaamaan. Siellä helppo sitten sopia pelit. Joku vaan perustaa sen ja kutsuu kaikki liigassa olevat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Missä vaiheessa noita sopimuksia voi purkaa? Kun olis 4-5 omaa varausta, jolla ei ole sopimusta, eivätkä suostu tekemäänkään diiliä syystä että "Pelaisin mielelläni joukkueessasi, mutta kokoonpanosi on jo täynnä". Pitäisi heittää muutamat turhuudet mäelle ja ottaa nuo junnut tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös