NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 401 177
  • 1 498

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Sanon ihan suoraan, että menee maku noin 10 sekunnissa jos tämä on mahdollista peleissä.

Perseestä.

T: BAP/EASHL-mokke.

Melkosen monta tuntia pelanneena kerron että on. Tosin EASHL ei vielä ole ollut mahdollista kun servuja ei ole pystyssä, joten se pelimuoto on vielä avoin. BAPissa taas koneet harvoin ajavat rankasti maalille, jos maalivahtina otat kontaktia hyökkääjän kanssa niin se johtuu puhtaasti siitä että olet liikkunut hyökkääjän eteen radikaalisti tai sitten pakki on työntänyt hyökkääjän samalle linjalle. Enemmän häiritsee maalivahtina peluuta se että lähes jokainen syöttö löytää oman pelaajan lavan vastustajan maalinedessä.
NHL 11 aikaan puolustaminen oli mielestäni mukavaa. 1 vs 1 peleissä tapana oli ottaa pakki käyttöön ja antaa omien hyökkääjien hoitaa karvaaminen.
Nyt puolustajana voit antaa keppiä entistä enemmän mutta tämä myös jättää tilaa vapaaksi ihan tajuttomasti omalle maalille. Pokechecking puolustajana on täysin turhaa, syötöt menevät siitä läpi eikä kiekko irtoa hyökkääjän lavasta yhtä tehokkaasti kuin edellisessä versiossa.
Eli puolustustyöskentely on entistä vaikeampaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Melkosen monta tuntia pelanneena kerron että on.

Juuri näin. Räkänokat ja muut hauskuuttajat ajavat vastustajan moken ja pistävät kiekon tyhjiin, ihme on jos tästä kukaan muu pitää.

Eiköhän tähän tosin muutos EA:lta tule aikas nopeasti, villi arvaus että tulee valituksia muutama, jos tämä alkaa olemaan yleistä EASHL-liigassa/pelissä yleensä (HUT/Nettipelit).
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
No niin nhl12 tulee kohta taas postiluukusta niin pitäisikö alkaa liigaa/divaria perustamaan ps3 puolelle?

Itse voin olla yksi vapaaehtoinen pyörittämään liigaa tai divaria. Mutta kysyisin, että Herkku olisitko tulossa minun kanssani pistämään sitä pystyyn? Viime vuodesta minulle jäi hyvät kokemukset sinun kanssa työskentelystä!

Voitaisiin käyttää viime vuotista tapaa millä joukkueet valittiin jne..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
NHL12 ladattavissa, itsellä 30% tullut jo.

Tuli pistettyä rahaa turhaan, mutta semmosta se on joskus.

Analyysia tulossa tänään pelistä.

Edit:

Onnekas paskiainen. Mulla jumittaa 1%:n ja pending-listan välillä.

Joo siellä yllättäen servut kyykkää. Osa saa onnekkaasti suoraan ladattua ongelmitta, osalla tökkii juurikin noin. Samaa tuolla EASHL-tiimin sivulla moni kiroaa, missä olen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
No niin nhl12 tulee kohta taas postiluukusta niin pitäisikö alkaa liigaa/divaria perustamaan ps3 puolelle?

Itse voin olla yksi vapaaehtoinen pyörittämään liigaa tai divaria. Mutta kysyisin, että Herkku olisitko tulossa minun kanssani pistämään sitä pystyyn? Viime vuodesta minulle jäi hyvät kokemukset sinun kanssa työskentelystä!

Voitaisiin käyttää viime vuotista tapaa millä joukkueet valittiin jne..


Itse olisin mielelläni mukana pitämässä, kun aikaa on enemmän kuin tarpeeksi.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana olen liigassa! Parempaakaan tekemistä ei ole joten olen lähes koko ajan valmiina pelaamaan, ei huolta siitä!
 
Meinaako joku xboxin omistava pistää EASHL-joukkuetta pystyyn? Tuo edellinen joukkue oli ihan mukavaa ajanvietettä miken ja janbon yms. seurassa. Jää vaan ainakin meikäläisellä pelin hankinta vähän myöhäisemmäksi, jos tuota EASHL-joukkuetta ei saada kasaan, sillä noita normipelejä jaksaa hakata vielä tällä "vanhalla" änärillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämän vuoden ärsyttävä rosterinpilaajapikkukakara on nimeltään Christopher King, tiedätte heittää FA-listalta arvot nolliin.

Kiitos tästä. Meinasi unohtua koko ukko.

Rosterit päivitin, Joonas Nättistä ei ainakaan pelistä löydy näin pikavilkaisulla ja ainakin Eric Fehr unohtunut tiimiltä Capsiin (Elokuun alusta olevat sopimukset ja siirrot tekemättä).
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Meinaako joku xboxin omistava pistää EASHL-joukkuetta pystyyn? Tuo edellinen joukkue oli ihan mukavaa ajanvietettä miken ja janbon yms. seurassa. Jää vaan ainakin meikäläisellä pelin hankinta vähän myöhäisemmäksi, jos tuota EASHL-joukkuetta ei saada kasaan, sillä noita normipelejä jaksaa hakata vielä tällä "vanhalla" änärillä.

Toiv joku todella pistäis tän pysyyn. Itsellä ei siihen tietotaito riitä lähellekkään... Mutta siis mukana aivan varmasti, eli huikeat kädet omaava right-kätinen vasen pakki olis tarjolla. Bravuureina nopeat lähdöt maustettuina uskomattomilla avauksilla, maskin haistelut ja siten hyvät kudit viivasta sekä tyhjät pois-tyyliset nousut ja siitä passi hyökkääjälle a-luokan maalintekopaikalle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Alun perusteella ainakin BAP:n pelaaminen mokella on sitä samaa tuskaista paskaa mitä tähänkin asti. Oma joukkueesi ei tee maalin maalia, mutta silti pitäisi voittaa otteluita, että saat saavutuksia EASHL-ukollesi.

Eli koneen pelaaminen ei ole muuttunut _mitenkään_ taas tähänkään versioon pelissä, ainakaan jos kone pelaa vastakkain.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Xbox-puolelle voin koota joukkueen, jos saadaan riittävästi pelaajia ja pelaajat ovat sitten myös AKTIIVISIA.

Lisäksi joku irkkikanava joukkueelle olisi hyvä, jotta voidaan parhaan mukaan sopia nämä pelit.

Ilmoituksia allekirjoitaneelle YV:llä.

Itse pelaan siis maalissa.
 

abc

Jäsen
Siis miten jotkut muka saaneet jo koko version? Mulle ole edes vielä Verkkokauppa.com lähettänytkään, vaikka aikoja sitten tilasin. Demoa en jaksa edes ladata.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis miten jotkut muka saaneet jo koko version? Mulle ole edes vielä Verkkokauppa.com lähettänytkään, vaikka aikoja sitten tilasin. Demoa en jaksa edes ladata.

Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjua edes vähän enemmän kuin pari viimeistä viestiä, niin täältä selviäisi että EA:n Season Ticketillä saa ladattua pelin ennakkoon ja tuo ladattu versio lakkaa toimimasta torstaina aamuyöstä/varhaisaamusta.

Ps. Demoa kannattaa pelata, jos HUT-pelimuotoa pelaat, sillä laittamalla demossa kutsun jollekin kaverillesi, saat ylimääräisen pussin HUT-muotoon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Löytyykö pelistä Niko Snellman? Onko miehellä vielä Rami Alangon pää?
 

abc

Jäsen
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjua edes vähän enemmän kuin pari viimeistä viestiä, niin täältä selviäisi että EA:n Season Ticketillä saa ladattua pelin ennakkoon ja tuo ladattu versio lakkaa toimimasta torstaina aamuyöstä/varhaisaamusta.

Ps. Demoa kannattaa pelata, jos HUT-pelimuotoa pelaat, sillä laittamalla demossa kutsun jollekin kaverillesi, saat ylimääräisen pussin HUT-muotoon.
Tuntuu kyllä että oon joka viestin tästä ketjusta lukenut, ehkä oon sivuuttanut nuo itselleni oudot termit, kun oon tällainen old school -pelaaja, että pitäydyn normaalipeleissä Be a GM -ää ja kavereita vastaan livenä tai netin kautta.

Esimerkiksi tuo HUT-termi on itselleni ihan outo. Mitähän sekin tarkoittaa..
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuntuu kyllä että oon joka viestin tästä ketjusta lukenut, ehkä oon sivuuttanut nuo itselleni oudot termit, kun oon tällainen old school -pelaaja, että pitäydyn normaalipeleissä Be a GM -ää ja kavereita vastaan livenä tai netin kautta.

Esimerkiksi tuo HUT-termi on itselleni ihan outo. Mitähän sekin tarkoittaa..

Sama. Menee yli puolet ohi kaikista lyhenteistä, kun porukka puhuu nykyisistä NHL-peleistä ja muistakin peleistä ylipäätään. Eikä tahdo millään oppia edes puolia kaikista pelin kontrolleista kun selkärangassa on edelleen ne näppäimet, mitkä oppi SNES:llä ja Mega Drivellä pelatessa vajaat 20 vuotta sitten. Ikää ei ole tosin vielä edes kolmeakymmentä, mutta kai tässä alkaa vanhaksi tulla kuitenkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Lavis

Jäsen
Iltoja. Olisiko kenelläkään jo pelin omistavalla henkilöllä heittää esim. SM-liigasta Mi Granlundin, Pulkkisen ja Vatasen kokonaisuuksia? Sekä muutenkin vähä, että ovatko ylipäätänsä pelaajien kokonaisuudet nousseet vai laskeneet ja onko jotain sairaita nousuja, esim. tasosta 80 -> 87 tai laskuja toisinpäin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös