Nytkin se on semmoista hassun näköistä hiipimistä. Varsinkin kun suojatessa luistelin suoraan eteenpäin, niin kyllä vähän rupesi hymyilyttämään.Iloisena huomasin, että viime vuodesta virtuaaliset jääkiekkoammattilaiset ovat oppineet luistelemaan samalla kuin suojaavat kiekkoa.
Joo kyllä uppoaa, mutta jos offlinessa pelaa, niin niitä ei tartte vedellä. Mulla ainakin tuli sellanen v*tutus fiilis, kun teki maalin sillä rannarilla. Ei siitä saa sellasta fiilistä.
Uudessa keräilykorttimoodissa ei saa vaikeustasoa vaihdettua, se on Pro, mutta mä ainakin 360:llä sain toisessa pelimoodissa (Stanley Cup challenge vai mikälie) vaikeustason vaihdettua Superstariin. Pleikkarilla en tarkistanut saako vaihdettua.
Eikös jossain ollut puhetta että demoa pelaamalla saa jotain hyötyä sitten kokoversiossa? Ultime Hockey Leaguea koski, oliko sitten niin että nuo EA pucks -krediitit pysyvät tuolla PSN-tunnuksellani vai kuinka?
Koska demo-UHL:äähän ei voi tallentaa...
Jos joku ei jaksanut lukea pienellä printattua ja kiinnostaa tuo uusi keräilykorttitouhu, niin demossa Kanadan voittamalla saa release-versioon jonkun paremman sortin korttipaketin.
Mutta miten toi nyt sitten "aktivoituu"? Voitin tuon demon turnauksen, jote siis yksinkertaisesti minulla tulee olemaan parempi arpaonni sen suhteen mitä pelaajia saan aloituspakkaan?
Mutta miten toi nyt sitten "aktivoituu"? Voitin tuon demon turnauksen, jote siis yksinkertaisesti minulla tulee olemaan parempi arpaonni sen suhteen mitä pelaajia saan aloituspakkaan?
Pitääkö NHL 11 ihan normaalin Be a GM -pelimuodon silti sisällään, vaikka UHL tulikin tähän mukaan? Olisi ihan kiva pelata GMääkin tämän ohella...
"Don't forget that not only will you receive a free pack of cards in the full game for playing HUT in the demo, by inviting a friend to play the demo you'll also receive a second pack!"
One-timer maalien tekeminen on onneksi vaikeutunut huomattavasti. Toki jos syöttö napsahtaa kohdalleen ja veto onnistuu niin helposti se menee myös sisään, kuten kuuluukin. Uudessa versiossa hitaat syötöt eivät mene käytännössä ikinä perille, jos siellä on pakki hereillä. Kovemmista syötöistä taas tulee ohilaukauksia.
Onkos muuten kenellekään tullut mitään loukkaantumisia?
Hei! Jos tuolta VPD:stä/Verkkokaupasta ks. pelin ennakkotilaa, tuleeko se peli postissa heti julkasupäivänä?
Hei! Jos tuolta VPD:stä/Verkkokaupasta ks. pelin ennakkotilaa, tuleeko se peli postissa heti julkasupäivänä?